Poikaystävän isä

Girlie19

Taisin löytää oikean paikan, tää kun ei ole tarkoitettu miksikään eroottiseksi tarinaksi. Olen siis 19 vuotias tyttö,kauniskin. Seurustelen 25 vuotiaan miehen kanssa. Hän asuu vielä kotonaan jossa vietämme aika paljon aikaa. Kun tapasimme,ja hän vei minut kotiinsa näytille, huomasin että hänen isänsä katseli minua aika paljon. Jooh, aluksi ajattelin että kunhan katselee vain että millainen tyttöystävä pojalla on mutta... nyt se on alkanut olemaan jo häiritsevää.Ollaan oltu nyt 2 vuotta yhdessä.Hänen isä on jo kohta 60 vissiin.Isä tuijottaa mua herkeämättä ja kieltämättä esim kesällä kun tykkään käyttää minihameita ja toppeja se häiritsee. Mut viikko sitten olin tyttöjen kanssa baarissa ja pojan isä oli siellä aika kovassa humalassa. Hän hyökkäsi mun luo ja halusi heti tanssia mun kanssa, enkä kehdannut kieltäytyä. No,me tanssittiin hetki ja se alkoi painautua muhun vasten niin että oli mun rinnoissa kiinni ja sit se tuijotti suoraan mun kaula-aukosta sisään ja piti käsiään mun pepun päällä ja tunsin miten se varovasti puristi. Läksin pois kun se meni vessaan. En ole uskaltanut kertoa poikaystävälleni koska tää kuulostaakin ihan keksityltä mutta kun se ei sitä ole. Onko muilla kokemuksia? Mua häiritsee kun se katseellaan mittailee mun vartaloa eikä häpeile yhtään vaikka näkisi että mä huomaan. Mitä pitäis tehdä? En vaan edes kehtais kertoa poikaystävälle.......

40

13026

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anna tilaisuutta

      Älä ainakaan anna tilaisuutta noin lähikontaktiin. Pakko sun on poikakaverillesi kertoa, jos homma jatkuu.

    • Urho_t

      Kyllä minäkin katselisin, jos edessäni olisi kaunis nainen vähissä vaatteissa. Eli jo pukeutumisellasi annat aihetta katsella. Toinen juttu tietysti on, että oman poikansa tyttöystävää....:(

      • Girlie19

        Hei!!!! Eikö kesäisin topit ja hameet ole melko normaali vaatetus? en tosiaankaan ole flirttaillut tarkoituksella pojan isälle. Enkä aio laskea häntä yhtään lähemmäs mua.


      • Urho_t
        Girlie19 kirjoitti:

        Hei!!!! Eikö kesäisin topit ja hameet ole melko normaali vaatetus? en tosiaankaan ole flirttaillut tarkoituksella pojan isälle. Enkä aio laskea häntä yhtään lähemmäs mua.

        Tottakai on, ei siinä mitään. Mutta kyllä mullakin vaan pää kääntyy, jos on kauniita naisia näkyvillä. Eli ei siinä mitään ihmeellistä.

        Enkä siis mitenkään puolustele appikokelaasi lähentelyjä sinuun. Jos hän omaa hieman "kieroutuneen" maailmankatsomuksen, luulee hän oikeudekseen poikansa tyttöystävän. Sellaisille ei siis kannata antaa minkäänlaista tilaisuutta. Sellaisille kun pelkkä hymykin saattaa olla liikaa:(


    • typerää höpötystä

      tuo koko viestisi.

      • Girlie19

        Tää ei ole mikään provo. Sen takia kirjotin tänne kun mua hävettää koko juttu. En edes oikein kehtais kertoa poikaystävälleni asiasta.


      • tytteli
        Girlie19 kirjoitti:

        Tää ei ole mikään provo. Sen takia kirjotin tänne kun mua hävettää koko juttu. En edes oikein kehtais kertoa poikaystävälleni asiasta.

        Testailet siis viehätysvoimaasi ja haluat tietoisesti tai tiedostamatta härnätä vanhempaa miestä.Appesi käytös ei ole puolusteltavaa mutta tanssista olisit voinut kieltäytyä,jos annat tissit melkein suuhun niin eikö äijälle tule mieleen vähän puristella.Ala kiinnittämään vähemmin appeesi huomiota,pukeudu vähemmän provosoivasti ja älä hakeudu lähikontaktiin äijän kanssa.


      • Johannes
        tytteli kirjoitti:

        Testailet siis viehätysvoimaasi ja haluat tietoisesti tai tiedostamatta härnätä vanhempaa miestä.Appesi käytös ei ole puolusteltavaa mutta tanssista olisit voinut kieltäytyä,jos annat tissit melkein suuhun niin eikö äijälle tule mieleen vähän puristella.Ala kiinnittämään vähemmin appeesi huomiota,pukeudu vähemmän provosoivasti ja älä hakeudu lähikontaktiin äijän kanssa.

        Ei helevetti sentään. Just, taas on kaikki naisen vikaa, kun on tyrkyllä - näköjään jopa tiedostamattaan! Ettet vaan olisi niitä ihmisiä, joiden mielestä naisen seksuaalisesti kiihottava vaatetus on lieventävä asianhaara raiskaustapauksissa?


      • Mirkku
        Johannes kirjoitti:

        Ei helevetti sentään. Just, taas on kaikki naisen vikaa, kun on tyrkyllä - näköjään jopa tiedostamattaan! Ettet vaan olisi niitä ihmisiä, joiden mielestä naisen seksuaalisesti kiihottava vaatetus on lieventävä asianhaara raiskaustapauksissa?

        tulee kunnon tekstiä. Aivan oikein. Ei kenenkään tarvise pukeutua kaapuun kylään mennessä vaan juuri niin kuin normaalisti. Nykymuoti sattuu suosimaan pieniä ja kireitä vaatteita, ja jos niistä tykkää niin käyttää vaan. Sei ei oikeuta ketään ukkoa muuhun kuin katsomaan.


      • mari
        Johannes kirjoitti:

        Ei helevetti sentään. Just, taas on kaikki naisen vikaa, kun on tyrkyllä - näköjään jopa tiedostamattaan! Ettet vaan olisi niitä ihmisiä, joiden mielestä naisen seksuaalisesti kiihottava vaatetus on lieventävä asianhaara raiskaustapauksissa?

        vaan miehen korvien väli ratkaisee. Samoin se, että onko korvien väli tuolla jalkovälissä. Ja päässä vain kusta.


      • Neito
        Mirkku kirjoitti:

        tulee kunnon tekstiä. Aivan oikein. Ei kenenkään tarvise pukeutua kaapuun kylään mennessä vaan juuri niin kuin normaalisti. Nykymuoti sattuu suosimaan pieniä ja kireitä vaatteita, ja jos niistä tykkää niin käyttää vaan. Sei ei oikeuta ketään ukkoa muuhun kuin katsomaan.

        Tuleeko kuinka monelle edes pieneen mieleen miettiä, että miten pukeutuu miehensä isän läsnä ollessa!? Ei varmaan pukeudu tarkoituksella houkuttelevasti! Ei ehkä ajattele, että miehen isä katselisi sillee... Sehän on melkein kuin oma isä. Ainakin ikänsä puolesta ja muutenkaan ei ole luonnollista katsella sillee oman poikansa tyttöystävää. Tai tietysti vanhemmatkin miehet katselee kauniita naisia. Mutta jos nyt ei voi viehättymiselleen mitään niin pitäisi näppinsä erossa ja yrittäisi päästä näistä ajatuksista!!

        Ja ketään muutakaan vähäpukeista naista ei saa kouria ilman lupaa. Ei kai miehet mitään villimiehiä ole? Kesällä on usein kuuma ja senkin takia pukeudutaan vähäisesti. Katsoa toki saa, kunhan katselee hillitysti eikä kuolaa avoimesti ja ennen kaikkea ei koske.

        Sinun ei tarvitse vaihtaa pukeutumistasi, vika on miehessä mutta ehkä se kuitenkin auttaisi. Ja välttele hänen seuraansa.

        Ja jos ei auta niin kerro kumppanillesi. Järkyttävää...


      • Neito
        Neito kirjoitti:

        Tuleeko kuinka monelle edes pieneen mieleen miettiä, että miten pukeutuu miehensä isän läsnä ollessa!? Ei varmaan pukeudu tarkoituksella houkuttelevasti! Ei ehkä ajattele, että miehen isä katselisi sillee... Sehän on melkein kuin oma isä. Ainakin ikänsä puolesta ja muutenkaan ei ole luonnollista katsella sillee oman poikansa tyttöystävää. Tai tietysti vanhemmatkin miehet katselee kauniita naisia. Mutta jos nyt ei voi viehättymiselleen mitään niin pitäisi näppinsä erossa ja yrittäisi päästä näistä ajatuksista!!

        Ja ketään muutakaan vähäpukeista naista ei saa kouria ilman lupaa. Ei kai miehet mitään villimiehiä ole? Kesällä on usein kuuma ja senkin takia pukeudutaan vähäisesti. Katsoa toki saa, kunhan katselee hillitysti eikä kuolaa avoimesti ja ennen kaikkea ei koske.

        Sinun ei tarvitse vaihtaa pukeutumistasi, vika on miehessä mutta ehkä se kuitenkin auttaisi. Ja välttele hänen seuraansa.

        Ja jos ei auta niin kerro kumppanillesi. Järkyttävää...

        Olisit kieltäytynyt tanssista vaikka tekosyyllä. Tai ainakin siinä vaiheessa kun alkoi puristeleen yms. häippässyt. Sanonut suoraan tai sanonut, että sun on pakko mennä vessaan tms. Ja jos mies on 60 –vuotias miksi hän käy samoissa baareissa kun 19 -vuotiaat? Vai eikö paikkakunnalla ole vaihtoehtoja...


    • Äijät kuolaa

      Samaa mieltä kun edellinen kirjoittaja.
      Jos poju asuu vielä kotona, kannattaisi hankkia oma asunto tai viettää aikaa enemmän sinun kotonasi.

      Papalle ei kannata antaa silmäruokaa, ettei innostu liikaa. Ei vähäpukeisuuttaa, ettei tekarit putoa papalta suusta.

      Tansseista ym. voi kieltäytyä kohteliaasti. VOi huumorilla myös yrittää vihjaista ikää liittyviä asioita, jos menisi viesti perille. Esim. kun kohtaatte samassa raflassa, vihjaise oletko käynyt ravintolassa X siellä on enemmän sinun ikäistä porukkaa...

      Jos äijä todella töllää, sitä saa kyllä hauskasti napauttaa, mutta se on tehtävä tyylillä. Jos reissaat poikakaverin kanssa jossain, tuokaa sille tuliaiseksi esim. lihaskipua estävää geeliä, tai hiustenlähtöä estävää shampoota ;)

      Jos poikakaveri ihmettelee, sano että vähän huumoria...

    • roosamuori

      Älä syyllistä itseäsi siitä, että vanha mies on kähminyt sinua.
      Tästä lähtien varo pojan isää! Älä anna hänelle tilaisuutta jäädä kahden kesken mihinkään kanssasi.
      Monet raiskaukset tapahtuvat jonkun lähipiiriin kuuluvan miehen taholta. Raiskaamiseen taipuvaiset miehet tietävät sen, että ilmiantokynnys on tällöin korkea.
      Et tiedä poikaystäväsi isän tavoista mitään, eikä hänen mahdolliset uhrinsa tule sitä sinulle kertomaan.
      Tältä mieheltä puuttuvat luonnolliset sukupuoliset estot, kun kehtaa poikansa tyttöystävään kohdistaa eroottisluonteisia vihjauksia.
      Joten vanhana tätinä sanoin sinulle: VARO TYTTÖ!

      • Girlie19

        En ole missään vaiheessa flirttaillut isän kanssa enkä takuulla antanut tarkoituksella tai edes tahattomasti silmän ruokaa hänelle. Tälle kun ilmeisesti tässä tapauksessa riittää kesämekot,hameet,topit ja normaalit vaatteet. Ja siitä tanssista sen verran että jotenkin outoa kun poikaystävän isä pyytää kauniisti tanssimaan niin en usko että kovin moni kehtaa kieltäytyä. Ja Tyttelille sen verran että mä en ole poikaystäväni isän ikäisistä miekkosista sillä tavalla kiinnostunut että se siitä, enkä myöskään tyrkyttänyt rintojani hänen kasvoilleen, en nyt vaan voinut alkaa potkia häntä sen takia että katse tippui sinne. Olen päättänyt katsella vielä ja parhaani mukaan vähän välttelen häntä mutta jos seurustelen normaalisti on vaikea välttyä (kenties tulevilta) appivanhemmilta.


      • Jarski
        Girlie19 kirjoitti:

        En ole missään vaiheessa flirttaillut isän kanssa enkä takuulla antanut tarkoituksella tai edes tahattomasti silmän ruokaa hänelle. Tälle kun ilmeisesti tässä tapauksessa riittää kesämekot,hameet,topit ja normaalit vaatteet. Ja siitä tanssista sen verran että jotenkin outoa kun poikaystävän isä pyytää kauniisti tanssimaan niin en usko että kovin moni kehtaa kieltäytyä. Ja Tyttelille sen verran että mä en ole poikaystäväni isän ikäisistä miekkosista sillä tavalla kiinnostunut että se siitä, enkä myöskään tyrkyttänyt rintojani hänen kasvoilleen, en nyt vaan voinut alkaa potkia häntä sen takia että katse tippui sinne. Olen päättänyt katsella vielä ja parhaani mukaan vähän välttelen häntä mutta jos seurustelen normaalisti on vaikea välttyä (kenties tulevilta) appivanhemmilta.

        En syyllistä sinua, mutta haluan korjata yhden harhaluulosi.

        "En ole missään vaiheessa flirttaillut isän kanssa enkä takuulla antanut tarkoituksella tai edes tahattomasti silmän ruokaa hänelle."

        Jos olet edes tavallisen hyvännäköinen nainen, annat silmänruokaa olemalla ihan tavallisissa vaatteissa. Jos käytät nykymuodin mukaisia toppia ja hametta, annat vielä enemmän silmänruokaa.


      • Roosamuori
        Girlie19 kirjoitti:

        En ole missään vaiheessa flirttaillut isän kanssa enkä takuulla antanut tarkoituksella tai edes tahattomasti silmän ruokaa hänelle. Tälle kun ilmeisesti tässä tapauksessa riittää kesämekot,hameet,topit ja normaalit vaatteet. Ja siitä tanssista sen verran että jotenkin outoa kun poikaystävän isä pyytää kauniisti tanssimaan niin en usko että kovin moni kehtaa kieltäytyä. Ja Tyttelille sen verran että mä en ole poikaystäväni isän ikäisistä miekkosista sillä tavalla kiinnostunut että se siitä, enkä myöskään tyrkyttänyt rintojani hänen kasvoilleen, en nyt vaan voinut alkaa potkia häntä sen takia että katse tippui sinne. Olen päättänyt katsella vielä ja parhaani mukaan vähän välttelen häntä mutta jos seurustelen normaalisti on vaikea välttyä (kenties tulevilta) appivanhemmilta.

        En ole missään nimessä epäillytkään sinun aiheuttaneen isän käytöstä!
        Päinvastoin, isä tässä on vastuussa omasta käytöksestään.
        Et tietenkään ole kehdannut kieltäytyä tanssimasta hänen kanssaan.
        Voit tietysti tanssia edelleenkin silloin kun muita on läsnä. Ja jutella ihan normaalisti, niin kuin ei mitään olisi tapahtunut.
        MUTTA älä lähde hänen kanssaan mihinkään kahden kesken, äläkä laske kotiisi, jos muita ei ole läsnä!
        Uskon, että olet ollut viaton ja luottavainen poikaystävän isään nähden. Vanha mies on hyväksikäyttänyt viattomuuttasi väärin.


      • Neito
        Girlie19 kirjoitti:

        En ole missään vaiheessa flirttaillut isän kanssa enkä takuulla antanut tarkoituksella tai edes tahattomasti silmän ruokaa hänelle. Tälle kun ilmeisesti tässä tapauksessa riittää kesämekot,hameet,topit ja normaalit vaatteet. Ja siitä tanssista sen verran että jotenkin outoa kun poikaystävän isä pyytää kauniisti tanssimaan niin en usko että kovin moni kehtaa kieltäytyä. Ja Tyttelille sen verran että mä en ole poikaystäväni isän ikäisistä miekkosista sillä tavalla kiinnostunut että se siitä, enkä myöskään tyrkyttänyt rintojani hänen kasvoilleen, en nyt vaan voinut alkaa potkia häntä sen takia että katse tippui sinne. Olen päättänyt katsella vielä ja parhaani mukaan vähän välttelen häntä mutta jos seurustelen normaalisti on vaikea välttyä (kenties tulevilta) appivanhemmilta.

        En minäkään sitä usko, mutta jos jo aiemmin mies käyttäytyi epäilyttävästi niin olisit voinut välttää tanssimisen. Ja keksiä jonkun tekosyyn. Tai ainakin tosiaan siinä vaiheessa häipynyt kun käytös muuttui epämiellyttäväksi. Sinun ei tarvitse miellyttää poikaystäväsi isää. Ei hänkään ole kohtelias sinua kohtaan!


      • Daddy-75
        Jarski kirjoitti:

        En syyllistä sinua, mutta haluan korjata yhden harhaluulosi.

        "En ole missään vaiheessa flirttaillut isän kanssa enkä takuulla antanut tarkoituksella tai edes tahattomasti silmän ruokaa hänelle."

        Jos olet edes tavallisen hyvännäköinen nainen, annat silmänruokaa olemalla ihan tavallisissa vaatteissa. Jos käytät nykymuodin mukaisia toppia ja hametta, annat vielä enemmän silmänruokaa.

        "Jos olet edes tavallisen hyvännäköinen nainen, annat silmänruokaa olemalla ihan tavallisissa vaatteissa. Jos käytät nykymuodin mukaisia toppia ja hametta, annat vielä enemmän silmänruokaa."

        No joo, jos kyse on "ihan tavallisesta vaateuksesta" niin ukko on siihen ikään päästyään ehtinyt katsella ihan tarpeeksi "silmänruokaa", joten ei tarvitsisi tuijotella kaula-aukosta sisään.


    • on pistä ojenukseen

      Hei Apeltasi puuttuu soveliaisuus rajat ja hän rykii viimeisiään miehenä.
      Sisareni väisteli appeaan ja pelkäsi viikonloppu aamuja jolloin appi hiipi Kukan kastelu avaimella kurkkimaan salaa ja hiljaa nuorten makkariin.
      Minä jouduin 16 vuotiaana tämän sisareni apen raiskaus yrityksen kohteeksi.
      Asiasta on puhuttava, pojan on tehtävä asia selväksi isälleen, mieluiten sinun kuulen. Olisin sitä mieltä, seuraava yhteiselo pojan perheen ja Teidän kanssa, nostatte kissan pöydälle ja asia tehdään selväksi: Nyt on ylitetty kaikki mahdolliset sopivuus rajat.
      Siinä ei ole vaihtoehtoja. Miehellesi voisit tehdä selväksi, asian on loputtava. Suhde häneen ei tarkoita apelle mitään oikeuksia tai etuuksia Sinuun nähden.
      [img]http://www.cosgan.de/images/more/flowers/068.gif[/img]

      • Girlie19

        Taidat olla oikeassa. kai mun on kerrottava, mut miten luulette että hän uskoo tai ajattelee jos yht´äkkiä kerron että "sun isäs ketselee mua himokkaasti ja kähmi mua kun tanssittiin"? Pelottaa vaan kertoa tuollaista koska tietysti jos asia tulee julki, isä kieltää kaiken! Joo, mä tiedän että kuulostan avuttomalta mut jos joku asettuu mun tilalle, käsittää kyllä ettei tuollaista ole helppo ottaa puheeksi. Juuh, ja kaiketi se riittää silmänruoaksi että käyttää normaaleja vaatteita mutta en voi oikein koko vartalon peittävään kaapuunkaan piiloutua.


      • jaana
        Girlie19 kirjoitti:

        Taidat olla oikeassa. kai mun on kerrottava, mut miten luulette että hän uskoo tai ajattelee jos yht´äkkiä kerron että "sun isäs ketselee mua himokkaasti ja kähmi mua kun tanssittiin"? Pelottaa vaan kertoa tuollaista koska tietysti jos asia tulee julki, isä kieltää kaiken! Joo, mä tiedän että kuulostan avuttomalta mut jos joku asettuu mun tilalle, käsittää kyllä ettei tuollaista ole helppo ottaa puheeksi. Juuh, ja kaiketi se riittää silmänruoaksi että käyttää normaaleja vaatteita mutta en voi oikein koko vartalon peittävään kaapuunkaan piiloutua.

        Olin 18-vuotias kun silloisen poikaystäväni isä ravintolaillan päätteeksi yhtäkkiä suuteli minua suulle ja alkoi hankaamaan rintoja.
        Mä tietysti pelästyin kauheasti ja häpesin.
        Asiaa ei todellakaan ollut helppo ottaa poikakaverin kanssa puheeksi, mutta pakkohan se oli.
        Asiasta nousi kauhea sota ja kukaan ei oikein loppujen lopuksi uskonut ketään.
        Välimme eivät enää korjaantuneet ja erosimme.

        Nyt jo 20 vuotta tapauksen jälkeen olen tietysti oivaltanut sen, että syy ei tietenkään ollut minussa, vaan poikaystävän isässä. Olin nuori tyttö, joka pukeutui seksikkäästi. En tasan tarkkaan ymmärtänyt sitä, että joillekin jälkeenjääneille ukkeleille se on merkki vapaasta riistasta.

        Luulenpa, että poikaystäväsi isän järki on sumentunut nuoren ja nätin tytön läheisyydestä. Voi olla, että hän ei saa enää seksiä.

        Olen huomannut itsestänikin sen, että mitä vanhemmaksi tulen, sitä paremmalta näyttää nuoren vastakkaisen sukupuolen vartalo. Tähän "tautiin" on varmaan poikaystäväsi isäkin sairastunut, tosin hieman vakavammassa muodossa.

        Nyt sinun täytyy rohkaista itsesi ja tylysti tyrmätä kaikki poikaystäväsi isän lähentelyt ja vastata pitkiin katseisiin kylmästi.

        Kyllä hän viestin tajuaa ja jos ei niin kerro poikaystävälle. Jos et tee asialle mitään, silloin on lopputuloksena se, että sinä menetät maineesi ja poikaystäväsi.


      • sano poikaystävälle
        Girlie19 kirjoitti:

        Taidat olla oikeassa. kai mun on kerrottava, mut miten luulette että hän uskoo tai ajattelee jos yht´äkkiä kerron että "sun isäs ketselee mua himokkaasti ja kähmi mua kun tanssittiin"? Pelottaa vaan kertoa tuollaista koska tietysti jos asia tulee julki, isä kieltää kaiken! Joo, mä tiedän että kuulostan avuttomalta mut jos joku asettuu mun tilalle, käsittää kyllä ettei tuollaista ole helppo ottaa puheeksi. Juuh, ja kaiketi se riittää silmänruoaksi että käyttää normaaleja vaatteita mutta en voi oikein koko vartalon peittävään kaapuunkaan piiloutua.

        ...että et osaa oikein tanssia noita vanhanaikaisia, joissa kietoudutaan toisen ympärille.
        Sano, että ahdistut ainakin, jos tanssit vanhempien miesten kanssa, kuten appiukon. Älä syytä mistä mistään, vaan kieltäysy tanssimasta. Siihen sinulla on oikeus, eikä kukaan voi siihen puuttua ja käskyttää.
        Monet miehet katsovat ja puhuvat inhasti ja kaksimielisesti, ja ovat sitten muka yllättyneitä ja pitävät tiukkapipona, jos tyttö pahastuu. Älä siis sano mitään. Joskus voit sitten sanoa kiitellen poikaystävällesi, että hän on ihan toista maata kuin perheen muut miehet, joilla ei tahdo pysyä käytös korrektina.


    • t.m.l.

      Ihan oikeasti... Mä en voisi olla kertomatta. Kunnioita nyt itseäsi sen verran ettet suostu tuollaiseen. Mun mielestä toi ruokkii apen käsitystä siitä, että naisia saa kohdella miten haluaa. Teet sillä tavalla että jos vielä jotain vastaavaa tapahtuu, näytät suoraan mitä mieltä olet. Eli huudat vaikka "Irti! Älä koske!" tms. Jos ei äijä siinä vaiheessa tajua niin kerrot poikaystävällesi. Sitä nyt suosittelen joka tapauksessa. Ei hän voi olla hyvä poikaystävä jos suuttuu tai ei usko. Uskon myös että jos suhteenne kestää pitkään asia tulee jossain vaiheessa ilmi ja mitä sä silloin sanot miehellesi kun hän kysyy mikset ole kertonut? Hän totisesti ansaitsee tietää. Jos ei pidä puoliasi nyt niin ei pidä tulevaisuudessa muissakaan asioissa. Voit myös olla aluksi mainitsematta apelle ja vinkkaat poikaystävälle asiasta. Luulisi hänen huomaavan appiukon toljottelut. Voit myös ihan suoraan sanoa apelle: "Mulla on jo isoisä." tms. Jos mun avomiehen isä kävisi muhun käsiksi, mä en voisi olla tinttaamatta suoraan naamaan. Älä opeta äijälle että homma on ok, ettei sulla ole vastaan sanomista. Mun mielestä sun ei pidä kiusata itseäsi tollaisella. Sanot tietysti asiasta, ei sun pidä olla nolona vaan sen apen! Se tekee väärin et sinä! Äläkä missään tapauksessa ajattele provosoivasi vaatetuksella. Vaatetus ei anna mitään oikeutta koskea. Jos sanot suoraan että tänne vaan niin se on eri asia. Älä luovu elämäsi laadusta ja suojele niitä jotka tekee väärin. Joskus täytyy tehdä ratkaisuja jotka ei kaikkia miellytä. Voit mun mielestä ihan suoraan sanoa poikaystävälle, että et enää halua nähdä appiukkoa. Kerrot syyn ja sillä sipuli. Jos se on kundikamusta ok tai valhetta niin pistät poikki. Voit vaikka tokaista että "Kyllä mä sua rakastan mutta en sun isääs, jos välittäisit ja rakastaisit pitäisit mun puolia". Voit myös miettiä tilannetta tältä kantilta: Menette naimisiin. Appi lääppii sua koko loppuikänsä (kukaan mies ei ole tämän arvoinen!!!). Voi muuten siirtyä sun poikaystävälles isän malli. saatte sitten oman pojan ja miehesi lääppii sen tyttöystävää. Katkaise toi kierre nyt heti. Sä olet se ihminen joka kanssa vietät loppuelämäs. Sä itse päätät millainen sun elämäsi on ja miten annat ihmisten sua kohdella. Miten voisit loppuikäs rakastaa poikaystävääs jos se sallii isänsä tekemiset sua kohtaan? Oikeasti, sä olet sun elämäs tärkein ihminen. Pidä itsetunnosta ja -kunnioituksesta kiinni! Voimia. P.S. jos et tee asialle mitään/sano mitä ajattelet, tulet katumaan sitä myöhemmin. Mulla on omaa kokemusta huonosti käyttäytyvistä miehistä vaikka kuinka.

      • Helix

        Tuli itsellenikin mieleen tuo malli-oppiminen. Lapsi nimittäin omaksuu käytöksensä ensisijaisesti samaa sukupuolta olevalta vanhemmaltaan.
        Kiinnitti huomiota sekin, että jätkä asuu vielä kaksvitosena vanhempien luona. Ei kuulosta mieheltä joka naistaan (tai sen paremmin ketään muutakaan, esim. tulevia lapsia) puolustaisi vaikeassa tilanteessa.

        Ota tyttö onkeesi näiltä muutamilta kokeneilta naisilta saamasi neuvot!


    • tosissasi?

      Ei tuommoista todellisuudessa tapahdu. Kaikkia juttuja ihmiset uskovatkin.

      • ******

        Missä ihmeen komerossa sinä olet elämäsi viettänyt, kun todellisuus on noin vieraaksi jäänyt?
        Käpälöinti on tietysti harvinaisempaa, mutta luvattoman yleistä on se, että vanhat äijät himoitsevat poikiensa tyttöystäviä.


      • Girlie19
        ****** kirjoitti:

        Missä ihmeen komerossa sinä olet elämäsi viettänyt, kun todellisuus on noin vieraaksi jäänyt?
        Käpälöinti on tietysti harvinaisempaa, mutta luvattoman yleistä on se, että vanhat äijät himoitsevat poikiensa tyttöystäviä.

        En ole ämpärissä kasvanut ja ihan todellista tämä on mutta se nyt vielä haluan korostaa ettei mitään seksuaalista ole tapahtunut, siis jos ei sitä tanssilattialla tapahtunutta kourimista ja painautumista lasketa niin ei sen vakavempaa. Eikä tule tapahtumaan!


      • mari
        Girlie19 kirjoitti:

        En ole ämpärissä kasvanut ja ihan todellista tämä on mutta se nyt vielä haluan korostaa ettei mitään seksuaalista ole tapahtunut, siis jos ei sitä tanssilattialla tapahtunutta kourimista ja painautumista lasketa niin ei sen vakavempaa. Eikä tule tapahtumaan!

        menneenä sunnuntai- ehtoona. Tapasin ex-puolison ja hänen isänsä. Juotiin kupit kahvia ja kun olin lähdössä pois alkoi ex- appiukko klähmimään. Se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta. Halaus- etäisyydelle en sitä miestä päästä koskaan enää. Tappelua en nostanut vaan luistin paikalta niin nopeasti kuin pääsin. Olen jo yli 40v, joten noilta hulluilta ei ole turvassa kukaan...Varsinkin nuorille, näteille tytöille öklöys- ukot on vaara. Olen heihin elämäni aikana törmännyt silloin tällöin, mutta ensimmäinen kerta appiukolta.


      • *******
        Girlie19 kirjoitti:

        En ole ämpärissä kasvanut ja ihan todellista tämä on mutta se nyt vielä haluan korostaa ettei mitään seksuaalista ole tapahtunut, siis jos ei sitä tanssilattialla tapahtunutta kourimista ja painautumista lasketa niin ei sen vakavempaa. Eikä tule tapahtumaan!

        Tarkoitin ämpärissä kasvaneella häntä joka väitti ettei kokemasi kaltaisia asioita oikeasti tapahdu.

        Opettele peilin edessä suunnatonta vastenmielisyyttä ilmaiseva ilme, ja ota se kasvoillesi joka ikinen kerta kun äijän-öklötys suuntaa katseensa sinuun. Tsemppiä sinulle.


      • *******
        mari kirjoitti:

        menneenä sunnuntai- ehtoona. Tapasin ex-puolison ja hänen isänsä. Juotiin kupit kahvia ja kun olin lähdössä pois alkoi ex- appiukko klähmimään. Se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta. Halaus- etäisyydelle en sitä miestä päästä koskaan enää. Tappelua en nostanut vaan luistin paikalta niin nopeasti kuin pääsin. Olen jo yli 40v, joten noilta hulluilta ei ole turvassa kukaan...Varsinkin nuorille, näteille tytöille öklöys- ukot on vaara. Olen heihin elämäni aikana törmännyt silloin tällöin, mutta ensimmäinen kerta appiukolta.

        lyödä sitä äijää. Kun nainen lähtee pois vähin äänin, he kokevat voitonriemua ja aivan varmasti pyrkivät jatkamaan puuhiaan tulevaisuudessa.


      • mari
        ******* kirjoitti:

        lyödä sitä äijää. Kun nainen lähtee pois vähin äänin, he kokevat voitonriemua ja aivan varmasti pyrkivät jatkamaan puuhiaan tulevaisuudessa.

        vaikka ex-appi onkin. Mieluummin olen näkemättä koko ukkoa. Ukko oli päästään sekaisin muutenkin, kun vaimo oli juuri päivällä nostanut kytkintä ja vaihtanut osoitetta. Hyvä, kun ukko on edes hengissä... Mutta se ei tarkoita sitä, että minä menisin lohduttelemaan. Jääköön herran haltuun, jos sellainen on olemassa.


      • tapahtuu...

        ikävää mutta totta...en seurustellut sen jätkän kanssa,mutta olimme hyviä kavereita ja istuimme iltaa hänen kotonaan.jätkän isäpuoli tuli aamulla viiden aikaan herättämään minut nukkumasta oman poikakaverini vierestä ja alkoi kopeloimaan kännissä siinä kaikkien nähden...voi taivas että mua hävettää vieläki...olin sillon 15!pahinta siinä on se etten todella ole ollut ainoa jota se ukko on lääppinyt limasilla räpylöillään!


    • kyllä käy

      En ihmettele tarinaasi ollenkaan. Itse edustan appesi ikäluokkaa ja on minullakin lapsia. Tosin itselläni on vain kaksi tytärtä. Osaan vain sen verran sanoa että esimerkiksi tytärteni kauniit ystävät kyllä kääntävät minunkin katseeni. Oikea kiusaus. Mutta vaikka miten mieli tekisi, järkevä mies tajuaa mikä on soveliasta ja mikä ei.

    • jo 42 ja edelleen tunkua

      Kyllä yleensä pöljäkin mies ymmärtää torjuvan asenteen. Nuorten pukeutumismuoti vaikuttaa tällä hetkellä olevan paljon toppi ja minihamelinjalla mutta tyhmäähän se on kuvitella etteikö tällainen pukeutuminen viestitä mitään varsinkin vanhemmalle sukupolvelle. Heidän nuoruudessaan siten pukeutuivat tyrkyt naiset. Naamanilmeillä ja kehonkielellä voi tehdä tympeyttä olemukseensa vaikka kuinka paljon jos vaan haluaa: toinen juttu on sitten että jos sattuu olemaan luonnostaan nätti ja ehkä haluttava niin lopputuloksena on että olet paska muija monien torjuttujen ja ei-kiinnostavien miesten mielestä.

      olet ollut poikaystäväsi kanssa aika pitkään. Kuitenkin olette kovin nuoria, ja poikaystävä vielä asuukin kotona. Tilanne on todella ikävä. Ehkä kuitenkin sun kannattaisi jutella poikakaverin kanssa omasta hämmennyksestäsi ja jos yhdessä niin päätätte niin ottaa asia esiin myös appiukon kanssa selvin päin: eli että olet kokenut tunkeilevuutta joka ahdistaa sinua ja toivot että tilanne ei toistu. Appi voi tietysti halutessaan laittaa pukeutumissäännöt oman kotinsa suhteen eli että hänen huushollissaan sitten pukeudutaan paitapuseroon ja verryttelyhousuihin jos siellä kerran tarttee olla.

      • Neito

        Niin se voi kyllä olla ikäpolvi -juttu. Minunkaan vanha isäni ei kyllä ymmärrä eikä ymmärtänyt meillä tytöillä todellakaan mitään vähäpukeisuutta. Se ei ollut hänestä soveliasta. Ja kun olin nuori emme pukeutuneet edes niin kovin vähäpukeisesti kun nykyään tehdään. Ja jos pukeuduinkin niin salaa... Meikkaamisestakin tuli sanomista. Ja itsekään en ymmärrä nykymuotia siinä mielessä, että ihan pikkutytöillä on napapaitoja, minihameita, korkokenkiä, stringit (?!) paljastavia farkkuja ja isoja kaula-aukkoja...

        Mutta siltikin vaikka ajattelisi jonkun olevan tyrkky (en tarkoita että kirjoittaja olisi!), niin ei nyt sentään poikansa tyttöystävää saisi himoita tai kopeloida! Ja luulisi nähneen muitakin vähäpukeisia nuoria ja tajuaisi sen olevan muotia.

        Itse olen työpaikalla saanut sopimattomia katseita ja ehdotuksia vanhemmilta miehiltä ja harvemmin pukeudun edes hameeseen. Mutta olen kai ihan viehättävä ja 20-30 vuotta nuorempi heitä.


    • pajulintu28

      Hei, mulla on melkoisen samantyylinen kokemus.. Tulen hyvin toimeen mieheni isän kanssa, ei mikään ikäloppu, oisko noin 45v. Tässä sitten parina kertana tuli huomattua, että baareissa miehen isä kävi usein istumaan samaan pöytään (mieheni isä on eronnut, vapaa) ja yleensä sitten aina pyrki halaamaan ja pussaamaan poskelle jne. No, ensimmäisellä kertaa en nyt niin pahana pitänyt, kun tiedän äijän tyylin ja luonteen noin yleisesti, mutta seuraavalla kerralla tapahtuneen halailun jälkeen kerroin asiasta miehelleni. Hän aikoi mainita asiasta taasen isälleen.

      Nyt tilanne on ok eikä kenellekään jäänyt mitään traumaa eikä siitä onneksi tullut minkäänlaista kahnausta mieheni ja hänen isänsäkään välille. Ärsyttävää ja ällöttävää silti, joten ehdotan, että kerrot ihan rehellisesti miehellesi asiasta!

    • iituli_78

      että jos appiukko on tuon ikäinen, sillä saattaa hyvinkin olla "viidenkympin kriisi" meneillään? Ja jos näin on, hän taitaa kärsiä ainakin yhtä paljon kuin sinä, kun ärsykkeitä on niin valtavasti ympärillä (ja munat senkun surkastuvat)-anteeksi, tuo oli ehkä vähän mauton juttu tähän, mutta en voinut vastustaa, hih.

      vanhemmat miehet kun vaan tuppaavat sekoamaan hetkellisesti 50 - 60 vuoden iässä...

      Ja hei, jos miehesi on 25, niin keskustelkaa ihan aluksi vaikka siitä että jospa olisi pojan nyt aikaa muuttaa pois kotoa jo...

      • t.m.l.

        Eihän toi mitenkään oikeuta appiukon käytöstä! Kyllähän mäkin voin mennä hakkaamaan mummoja ja sanoa että mulla nyt vaan oli vähän kahdenkympinkriisi ja sekosin. Mieti vähän mitä puhut!
        "Ja jos näin on, hän taitaa kärsiä ainakin yhtä paljon kuin sinä, kun ärsykkeitä on niin valtavasti ympärillä " Ja raiskaajakin kärsii siis yhtä paljon kuin uhri... Kuvottava ajattelutapa sinulla. Muakin käytettiin pitkään hyväksi ja kun kävin psykologilla niin se ämmä meni sanomaan: "Se nyt voi johtua myös siitä että ei siinä iässä enää paikat toimi kovin hyvin ja yrittää todistaa olevansa vielä kykenevä" Raiskaamalla lapsia? Oletko vieläkin valmis allekirjoittamaan sairaan väitteesi? Mietipä sitä.


    • eiei

      Entä sitten, kun vävyehdokas on huomannut tyttären isän homoseksuaalisuustaipumuksen. Flirttailee isän kanssa! Ilmeisesti odotuksissa on jonkinlainen testamenttiosuus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      112
      2022
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      177
      1441
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1305
    4. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      68
      1245
    5. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1187
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1105
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1050
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      88
      1014
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      803
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      788
    Aihe