mikä mättää.
Olen eilisen ja tämän aamua yrittänyt laitella viestejä ,ei onnistu.
Ensin, sivua ei löydy, sitten, "olet lähettänyt samanlaisen viestin, tiedätkö että massaviestin jne"
No nyt siellä on kelloaika,mutta viestiä ei näy.
Pitäisikö nyt ajatella, että Billman kiusaa, vai kenen syyksi vierittäisin.
Paljon puhutaan poistoista, minä jurnutan kun en saa viestitellä;))
Laitteeni ovat uusia, missä todellinen virhe on.
Tiedotteitakin tutkin, ei ollut mitään mainintaa epäkunnosta.
Kertokaa hyvät palstanpitäjät mikä pielessä ja vielä "rautalangasta" vääntäen,,,kiitos.
Suomi24
19
947
Vastaukset
- akino
Vika ei ole sinun laitteissa,vaan "vika" on Suomi24:n linjoissa.Eli,tämä on niin suosittu paikka,että ruuhkaa esiintyy.Eri palstoilla on yli 12 miljoonaa viestiä luettavissa,joka päivä tulee uusia 15-20 tuhatta.Kyllähän se viestin lähettäminen joskus kärsivällisyyttä koettelee.Itse olen huomannut sen sujuvan parhaiten joko aamulla,klo:06-08,tai illalla klo:22 jälkeen. Yritetään kestää :)
- Lokari69
Suomi24 viestien vastaan otossa.
Varsinkin kolo 4.00-7.45 välisenä aikana .
Koitin kirjoittaa siihen aikaan , mutta yli 20 yrityksen jälkeen lopetin kun en saanut lähtemään.
Tämä ei ole ainoa aamu kun tämä sama juttu tapahtuu joten , minusta olis kyllä aika jotain ratkaisevaa asian hyväksi koittaa tehdä.
Ennen joskus 3 vuotta sitten lähti viesti ihan hyvin , mutta nyt uusinnan jälkeen on olllut paljon vaikeuksia.
Kukahan osais sen vian korjata siellä päääkallon paikalla?
Terv: Lokari69. - onika
Tässä tapauksessa kirjoittaja lienee joutunut epäsuosioon. Maalaismies* seriffi ilmeisesti epäilee kyseistä nimimerkkiä "hajupojaksi"
Lyö vain pillit pussiin ja pyydä ylläpitoa poistamaan tämmöinen epäkelpo seriffi. - sen osaan
Lokari69 kirjoitti:
Koitin kirjoittaa siihen aikaan , mutta yli 20 yrityksen jälkeen lopetin kun en saanut lähtemään.
Tämä ei ole ainoa aamu kun tämä sama juttu tapahtuu joten , minusta olis kyllä aika jotain ratkaisevaa asian hyväksi koittaa tehdä.
Ennen joskus 3 vuotta sitten lähti viesti ihan hyvin , mutta nyt uusinnan jälkeen on olllut paljon vaikeuksia.
Terv: Lokari69.Mutten näe toistaiseksi siihen tarvetta. Toiostaiseksi nyt näin.Selvitellään ensin häiriköt ja turhat tekstien poistelijat pois.
- huomaat
onika kirjoitti:
Tässä tapauksessa kirjoittaja lienee joutunut epäsuosioon. Maalaismies* seriffi ilmeisesti epäilee kyseistä nimimerkkiä "hajupojaksi"
Lyö vain pillit pussiin ja pyydä ylläpitoa poistamaan tämmöinen epäkelpo seriffi.visti ilmestyy palstalle alle 30 sekunnin.
- akino
Lokari69 kirjoitti:
Terv: Lokari69....korjausta,minulla ei ole mitään tekemistä Suomi24 ylläpidon kanssa.Alkuperäinen viesti oli tarkoitettu ylläpidolle,minä luin sen hieman huolimattomasti.
- Lokari69
huomaat kirjoitti:
visti ilmestyy palstalle alle 30 sekunnin.
Mutta mihin aikaan päivässä se ilmestyy?
Olis minun mielipuoleni mukaan jotain tehtävä...
Kyllä se aamu on kovin vaikee viestiä sisään pistää.
Syytä en osaa arvata, jospa Suomi24 osais antaa hyvän selityksen?
Terv: Lokari69. - Iili
onika kirjoitti:
Lyö vain pillit pussiin ja pyydä ylläpitoa poistamaan tämmöinen epäkelpo seriffi.En voi mitenkään uskoa, että sheriffi kyttää yöt-päivät viestejä ja katalasti tukkii linjat sellaiselta, josta hän ei pidä.
Minä en ymmärrä! Minä en kertakaikkiaan käsitä, miksi valvojia haukutaan kaiken aikaa. Uskoisin, että valvojan työ on turhauttavaa ja kärsivällisyyttä koettelevaa, kun hän saa päällen kaiken maailman ryöppyjä tuon tuostakin.
Enkä minä myöskään ymmärrä sitä, että joku ruikuttaa viestinsä poistamisesta. Minä olen ainakin iloinen siitä, jos poistetaan kirjoittamani viesti, joka myöhemmin kaduttaa.
Hävyttömällä viestillä voidaan pilata koko keskustelu, kun koko haara poistuu yhden kirjoittajan takia. akino kirjoitti:
...korjausta,minulla ei ole mitään tekemistä Suomi24 ylläpidon kanssa.Alkuperäinen viesti oli tarkoitettu ylläpidolle,minä luin sen hieman huolimattomasti.
mukava kun vastasit, olin todella harmissani,kun turhaan yritin viestejä laittaa.
Varmaan olet oikeassa,viestejä on paljon, mutta toivoisi ylläpidon tiedottavan,ettei heti omaa konetta alkaisi epäillä.
Leikilläni sanoin Billmanin syyksi, tiedän että hänelle riittää töitä palstan kanssa, ei hänen tarvitse minua kiusata.
Töitä taas taitaa tulla tuutin täydeltä.- noidanjuuri
Lokari69 kirjoitti:
Terv: Lokari69.Olen vaihtanut nikkini, pahoittelen aiheuttamaani sekaannusta
- Lokari. lokari69
noidanjuuri kirjoitti:
Olen vaihtanut nikkini, pahoittelen aiheuttamaani sekaannusta
Toimiiko?
- Lokari69
Lokari. lokari69 kirjoitti:
Toimiiko?
Varattu oli vielä
- lokari
Lokari69 kirjoitti:
Varattu oli vielä
mutta en esiinny aiemmalla nikillä
- noidanjuuri
lokari kirjoitti:
mutta en esiinny aiemmalla nikillä
terveisin
- Iili
Joskus käy niin, että kone sanoo sivujen olevan väliaikaisesti pois käytöstä, mutta hetken kuluttua viesti menee perille. En ole huomannut minkäänlaista eroa kellonaikojen suhteen. (Tosin en lähettele mitään yöllä. Minä nukun.)
Se nyt on ainakin selvää, ettei millään sheriffillä ole osuutta asiaan. Enkä ole varma siitäkään, että Suomi24:llä olisi varsinaisesti osuutta. Luulenpa, että kysymyksessä on linjojen kuormitus.
Minulla on (hidas ja halpa) laajakaista. Häiriöitä on aniharvoin.- Suvi2
Kyllä minä ainakin katson ongelmaksi sen, että viime päivinä on turhaa takkuilua ollut viestien lähettämisessä. Miksi pitää sellaista palstaa ollenkaan, jota ei kyetä hoitamaan.
- Iili
Suvi2 kirjoitti:
Kyllä minä ainakin katson ongelmaksi sen, että viime päivinä on turhaa takkuilua ollut viestien lähettämisessä. Miksi pitää sellaista palstaa ollenkaan, jota ei kyetä hoitamaan.
Ei mitään erilaista kuin tavallisesti. Ehkäpä riippuu siitä, mistä viestejä lähttää. -- IT on siitä ongelmallista, ettei koskaan tiedä, missä ja mikä häiriö on. Se vain on.
pohjoismaisilla saiteilla.
Liekö joku laajakaistojen yleinen suursiivous käynnissä täällä pohjolassa, mutta sama on
ollut tilanne useimmilla skandinaavisilla saiteilla.
Katselin Suomi24:n sukulaisyhtiötä täällä Ruotsissa.
Sivujen ulkonäkö on sama, samoin kuin muut toiminnot. Se on kuitenkin vaan kymmenes osa
Suomi24:n koosta, mutta jotkut toiminnot, joita
varmaan voisi soveltaa täälläkin, on mielestäni
hyvä juttu.
Nikkinsä voi rekisteröidä, mutta vaan yhden kerran samasta IP-osoitteesta.
Rekisteröidyt kirjoittajat voivat myös itse poistaa omat kirjoituksensa, jos tulevat katumapäälle.
Siinä missä lukee "Ilmoita asiattomasta viestistä" on alapuolella myös ajankohtaisen kirjoittajan rekisteröity nikki ja tieto että
hän voi sitä klikkaamalla poistaa oman viestinsä.
Tämä säästää ehkä moderaattoreitten työtä, koska
käytäntö on sama kuin täälläkin että poistetun viestin perässä roikkuvat esim. puskahuutelutkin häipyvät saman tien.paikallaan, kun moittiakin osaan.
Yllätyin myönteisesti, kun aamulla taas kerran seitsemän jälkeen ajattelin laittaa viestiä.
Ajattelin eihän se kumminkaan, mutta viestipä lähti ja nopsaan, näin kun toimisi,en valittaisi. Kiva juttu.
Tuosta mitä sanoit MdK-MdK, että voisi itse poistaa viestit, se olisi tosi hyvä parannus.
Myös rekistöröinnistä olen samaa mieltä, sitä olen puhunut ennenkin, vain yksi rekisteröinti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi325074Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2664928Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä544433Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos672405Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt461848Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu241781Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont181759Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi771704Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva141492- 1061460