varatut miehet AAH!!

Nymfotyttö

Rakastan yli kaiken varattuja miehiä, sillä he tietävät mitä haluavat seksiltä. He eivät kysele mitään perään, kyse on vain puhtaasta nautintojen jakamisesta..He pitävät asian vain meidän keskeisenä eivätkä vingu perään. Itse olen kyltymätön nainen mutta en halua vakituista kumppania. Kyllästyn nopeasti, haluan vaihtelua seksiin. Tykkään niin monenlaisesta että yksi mies ei sitä pysty tyydyttämään. Varatut miehet ovat suht helppoja nakkeja uskokaa tai älkää, ei ole pakkeja tullut montaa kertaa. Just olin sängyssä tulevan sulhasen kanssa kaksi päivää ennen häitä polttareissa..ja näemme varmasti toistekkin.

Kommentoikaa mitä mieltä te olette..Vaimo ei saa tietää ja mies pysyy onnellisena.

152

18992

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnosta

tuollaiset jotka levittelevät haarojaan ympäri kyliä. Huoraksi tuollaisessa pitäisi tuntea itsensä. Onhan teitä varten kauppojakin.

• Nymfotyttö

Huorat pyytävät maksun minä en.Kyse on vain kahden ihmisen välisestä tarpeiden tyydytyksestä. Moni avioliitto ja parisuhde katkeaa usein kun seksi ei toimi.Näin kun mies käy vieraissa joskus niin parisuhde pysyy kunnossa. moni ´nainen voisi olla onnellinen kun ei itse tarvi...

Enkä mie nyt tarkoita että nain puolta kylää, vain muutama varattu vakio mies..

• Mr_Furious
        Nymfotyttö kirjoitti:

Huorat pyytävät maksun minä en.Kyse on vain kahden ihmisen välisestä tarpeiden tyydytyksestä. Moni avioliitto ja parisuhde katkeaa usein kun seksi ei toimi.Näin kun mies käy vieraissa joskus niin parisuhde pysyy kunnossa. moni ´nainen voisi olla onnellinen kun ei itse tarvi...

Siinähän se sun ja huoran ero tulikin. Ja älä puhu paskaa siitä kuinka teet vain palveluksen vioittuneelle avioliitolle, tai kuinka kukaan ei pakota pettämään. Samalla "eihän kukaan pakota"-fraasilla tupakkateollisuus perustelee omaa olemassaoloaan. Samalla "tehdään palvelus ihmiskunnalle"-fraasilla aseteollisuus perustelee aseiden myyntiä "heikko-osaisille".
        Äh, koita nyt edes miettiä, pelkästään sen takia, ettei miehet kysele perään olet valmis olemaan rikkomisen välikappaleena. Ottaa päähän tommonen itsekkyys. Hanki sata erilaista dildoa, ei nekään kysele perään.

• Tank Girl
        Nymfotyttö kirjoitti:

En usko, että moninainen, eli joku ja ei-kukaan, on onnellinen jos mies käy vieraissa. Yhtä vähän mies, joka haluaa vähemmän seksiä, haluaisi, että hänen naisensa hakisi tyydytyksensä jostain muualta. Parisuhde, joka ei katkea, koska toinen käy vieraissa, eikä toinen edes tiedä "vaikeuksista", ei mielestäni ole pelastamisen arvoinen. Jos on sovittu vapaasta suhteesta, tilanne on eri - erivapauksia näissä asioissa ei saa ottaa.

Ja itse olen kokemuksesta sitä mieltä, että varatut miehet ovat kömpelöitä, tottuneita tiettyyn, eivätkä osaa aavistaakaan, että joku voisi nauttia muusta kuin se heidän oma partnerinsa on nauttinut/nauttii. Pääsee niistä sinkkupanoistakin eroon aamulla - tai vaikka yöllä jos ei enää huvita.

• mari
        Nymfotyttö kirjoitti:

jos avioliitto pysyy pystyssä vain sen voimin et mies saa tyydytystä muualta niin jo ollaan heikoilla jäillä! silloinhan koko avioliitto perustuisi petokseen ja en usko että mikään olisi ennallaan! koko liittohan olisi pelkkää näytelmää, mies käy naisissa ja nainen hoitaa lapset ja ajattelee kokoajan että hänen miehensä on täysin tyytyväinen häneen.. mutta samaaan aikaan mies pistelee jotain asennevammaista lutkaa takamukseen... herää todellisuuteen!

• AIKUINEN MIES
        Nymfotyttö kirjoitti:

SINULLE "NYMFO" ON TARJOLLA TARPEITTESI TYYDYTTÄJÄKSI AIKUINEN HELLÄT VAATIVAT HUULET JA TAITAVAN TYÖTELIÄÄN KIELEN OMAAVA MIES ! !

KIRJOITA, MISSÄ JA MILLOIN HALUAISIT SAADA TOSI HYVÄÄ TOSI HYVIN.........

• nymfotyttö
        AIKUINEN MIES kirjoitti:

SINULLE "NYMFO" ON TARJOLLA TARPEITTESI TYYDYTTÄJÄKSI AIKUINEN HELLÄT VAATIVAT HUULET JA TAITAVAN TYÖTELIÄÄN KIELEN OMAAVA MIES ! !

KIRJOITA, MISSÄ JA MILLOIN HALUAISIT SAADA TOSI HYVÄÄ TOSI HYVIN.........

vaikka joskus tavattaisiinkin aina pieni seikkailu kiinnostaa...olen kyllä aika kranttu mutta kaikkea uutta kannattaa kokeilla.Tiedä vaikka kuinka hauskaa meillä voisi olla yhdessä..luoja sen yksin tietää..pannaanko kokeilten.

• L

Eihän sulle juuri muuta voi sanoa kuin että olet muuten TODELLA säälittävä.

• 50-vuotias

Kiitoksia teille nymfotytöille, että teitä on olemassa. Miten minäkään muuten tyydyttäisin haluni. Ei se käteen vetokaan mukavaa jatkuvasti ole. Kotona saan vain pari kertaa vuodessa, että ei se ole terveelle miehelle ollenkaan tarpeeksi. Ja pitäiskö vain sen takia erota, että ei saa kotona. Vaimokin on paljon tyytyväisempi, kun tietää, että minun ei tarvitse käydä "huorissa", vaan on vakituinen "panopaikka", ja tietää vielä sen panopaikankin. Että ottakaa siitä mitä haluatte. Näin meillä kuitenkin.

• nti. kuu

Kai se on noin päin ihan ok, siis jos vaimo tietää ukkonsa käyvän vieraassa pesässä.
        Mutta toisen selän takana tapahtuvaa vieraissa juoksua ei voi käsittää.

• nöpönenä

Miksi seksiä vain pari kertaa vuodessa? Entä se vakituinen "pano", miltä hänestä tuntuu ja kuinka kauan jaksaa olla tuossa roolissa? Luulenpa, että joudut vaihtamaan vakiopanoasi vähän väliä?!

• 50-vuotias
        nöpönenä kirjoitti:

Miksi seksiä vain pari kertaa vuodessa? Entä se vakituinen "pano", miltä hänestä tuntuu ja kuinka kauan jaksaa olla tuossa roolissa? Luulenpa, että joudut vaihtamaan vakiopanoasi vähän väliä?!

Vaimoni ei halua, kuin vain ne pari kertaa vuodessa. Vakipanoa en ole vaihtanut kovinkaan tiuhaan. Tämän kanssa olen ollut jo 10 vuotta. Siis kauemmin, kuin toiset ovat edes avioliitossakaan.

• tipi
        50-vuotias kirjoitti:

Vaimoni ei halua, kuin vain ne pari kertaa vuodessa. Vakipanoa en ole vaihtanut kovinkaan tiuhaan. Tämän kanssa olen ollut jo 10 vuotta. Siis kauemmin, kuin toiset ovat edes avioliitossakaan.

...itsekään mitä sepität?

• 50-vuotias
        tipi kirjoitti:

...itsekään mitä sepität?

Tipi, minun ei tarvitse kuule sepittää mitään, eikä lähteä ns. työmaan rentuoutusretkille, eikä saunailtoihin. Me voimme iloisin mielin nauttia seksistä ilman mitään valheita. Voisko paremmin olla näissä olosuhteissa?

• anna vaan

Jokainen panee jos on pannakseen, toisinaan kyllä tekee hyvää saada vierasta, nuokin naisfemakot haluis miestä mut ei taida kantti riittää tai kunhan esittäävät (mokomat munahaukat)..
      Harmittaa kun osa naisista on niin olevinaan, moraalisia ja vaikka mitä.. antaavat kuiteskin jos ovat varmoja etteivät jää kiinni...
      Minulta kiitos kaikille antaville naisille, tuokaa vaan avoimemmin esille halunne miehiä (ukko ja poika) ja halukaitta kyllä riittää...
      Et turha on nuttura piukalla valittaa ja olla kiree !! Kunnon pano niin ei tartte valittaa,, !!

• Tank Girl

odottaa mua kotona ja olen minäkin halukas - koko ajan. Tehkööt muut, mitä lystäävät. (Niinhän ne kuitenkin tekevät) Olenko kova moralisti, jos haluan vain omaa miestäni, joka on muutoksen- ja leikinhaluinen ja helvetin huomioiva petikumppani? Ja aina vierelläni.

• Taitavakielinen

Naminammmmm.........
      Varattu MIES OSAA JA HALUAA ANTAA NAISELLEEN KAIKKEA HYVÄÄ TOSI HYVIN............
      Et ole ensimmäinen "YLISTÄJÄTÄR" ja toivottavasti et viimeinenkään.........

Varattu NAINEN ON NAMIPALA RAKASTELLESSA........
      TOINEN HERKKUKIMPALE ON 18 - 25 VUOTTA NUORI HERKKUPEPPU...... AAAHHH........

• Aikuinen mies

Minun mielipide on Huora mikä huora, säälittävää käytöstä sinulta.. mutta valitettavasti liian monilla on niin heikko luonne että pettävät heti kun helppo tapaus sattuu kohdalle.

• Sandy

Olet säälittävä - ei voi muuta sanoa.

• Sandy

Etkä tiedä rakkaudesta mitään! Seksi ei ole rakkautta. Harjoittamasi seksi ei ole edes rakastelua, koska siihen tarvitaan rakkautta ja seksiä.

Rakkaus = pitkämielinen
      Rakkaus= lempeä
      Rakkaus ei kadehdi
      Ei kerskaa, ei pöyhkeile
      Ei käyttäydy sopimattomasti!
      Ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa!

• ACES HIGH

Kuule lutka liikenteessä, menepäs etsimään muualta panojasi, ettei tarvitse sotkea toisten elämää...Tiedätkö sä Vitun lehmä, miten vaikeaa ton jälkeen on saada suhde toimimaan ja miten se pettäminen tulee aina riitojen aikaan uudestaan esille...Tiedän, ettei sun varmaan miehiä ookkaan tarvinnu pakottaa mihinkään, päinvastoin...Mut kun ne reppanat ei tajua, et kuinka paljon sellanen viaton sähläys satuttaa kumppania.Ja sulta ne hakee ilmeisesti nimenomaan VAIN seksiä.Äläkä puhu rakastelusta, teitte vaan ällöttävät temput...Ja tautisi voisit tarkistaa. Mä en ainakaan kaipaa tänne yhtään enempää HIV-potilaita, muuta sitten vaikka Afrikkaan, tekisit suuren palveluksen mulle.Tollasien heikkojen, ajattelemattomien ihmisten kuten sä nymfo(et uskaltais varmasti edes kohdata petikumppaneittesi vihaisia naisia)ne ansaitsisi kuolla.Ja Sandy TÄMÄ EI OLE MIKÄÄN RAAMATTUPIIRI, eli voisitko säästää nuo kommentit uskonto palstalle, koska mä en ainakaan jaksa kuunnella, tota raamatun tekopyhää sontaa...senkin pastori!Rajansa kaikella...

• Sandy
        ACES HIGH kirjoitti:

Kuule lutka liikenteessä, menepäs etsimään muualta panojasi, ettei tarvitse sotkea toisten elämää...Tiedätkö sä Vitun lehmä, miten vaikeaa ton jälkeen on saada suhde toimimaan ja miten se pettäminen tulee aina riitojen aikaan uudestaan esille...Tiedän, ettei sun varmaan miehiä ookkaan tarvinnu pakottaa mihinkään, päinvastoin...Mut kun ne reppanat ei tajua, et kuinka paljon sellanen viaton sähläys satuttaa kumppania.Ja sulta ne hakee ilmeisesti nimenomaan VAIN seksiä.Äläkä puhu rakastelusta, teitte vaan ällöttävät temput...Ja tautisi voisit tarkistaa. Mä en ainakaan kaipaa tänne yhtään enempää HIV-potilaita, muuta sitten vaikka Afrikkaan, tekisit suuren palveluksen mulle.Tollasien heikkojen, ajattelemattomien ihmisten kuten sä nymfo(et uskaltais varmasti edes kohdata petikumppaneittesi vihaisia naisia)ne ansaitsisi kuolla.Ja Sandy TÄMÄ EI OLE MIKÄÄN RAAMATTUPIIRI, eli voisitko säästää nuo kommentit uskonto palstalle, koska mä en ainakaan jaksa kuunnella, tota raamatun tekopyhää sontaa...senkin pastori!Rajansa kaikella...

Ymmärsit kaiken ihan väärin, ei voi mitään! Sellaista sattuu.

Olen ollut mieheni kanssa useamman kuin kymmenen vuotta naimisissa JA KERTAAKAAN EN OLE PETTÄNYT! Seuraavalla kerralla voisit kyllä ottaa rauhallisemmin kun kommentoit asioita. Tuommoinen nimittely antaa sairaan vaikutelman.

• N79

Kasvaisit aikuiseksi!! Just tollaset pilaa naisten maineen!

Tuntuuko susta sit hyvältä jälkeenpäin, että oot aiheuttanu jollekin hirveet sydänsurut temppujesi takia??

Jos tartteet miehiä niin pysy vapaissa, älä koske varattuihin. Sulla ei muuten saata olla enää kovin montaa ystävää...

• Tiedän tapauksen :D

Täähän on ihan selvä juttu... Sä et pärjää ihmissuhteissa, syystä tai toisesta. Voi olla että miehissä on ollut se vika...olet törmännyt vääränlaisiin. Et tietoisesti tai tarkoituksella halua kostaa katkeruuttasi epäonnistuneista suhteistasi varatuille naisille, vaan et missään nimessä itse halua olla se petetty osapuoli. Sen varmistaa parhaiten sillä kun itse on petoksessa mukana. Itselläni on kaltaisiasi kokemuksia, ja olen ollut seksin suhteen samaa mieltä naimisissa olevista miehistä kuin sinä. Olen varma että kaipaat rakkautta salaa mielessäsi. Kun tai jos (toivottavasti) löydät sen sopivan miehen omaksesi, tiedät kuinka hyväksikäytetty olet ollut. Onnea vaan eteenpäin elämässäsi. Muuten, miehet joiden kanssa touhuat, antaisi mielellään varmasti myös rahaa kaltaisellesi (mikäli sinulta ulkonäköä/taitoja löytyy) naiselle. Joten ei muuta kuin lompakko pullottamaan :D p.s. olen 99% varma että olet yksinhuoltaja

• nymfotyttö

En Itse asiassa ole yksinhuoltaja.. Elämääni ei muksut mahdu, muutenkin on menoa ihan tarpeeksi. Eikä tälläinen meno toki sovikkaan äidille. En halua antaa esimerkkiä lapsilleni. Mutta kukaan ei tiedä tästä joten en loukkaa ketään..

• TÄTÄ MIELTÄ

'''

• nymfotyttö

Joo teini-ikä on jo takana, kolmekymppiä enemmän lähellä. Tiedän kyllä mitä teen ja olen elämääni tyytyväinen. Rakastan seksiä ja eikä siinä ole mitään pahaa.

• N79
        nymfotyttö kirjoitti:

Joo teini-ikä on jo takana, kolmekymppiä enemmän lähellä. Tiedän kyllä mitä teen ja olen elämääni tyytyväinen. Rakastan seksiä ja eikä siinä ole mitään pahaa.

Ehkä iältäsi olet aikuinen, mutta henkisesti kyllä vielä alikehittynyt. Säälin sinua.

• 50-vuotias
        N79 kirjoitti:

Ehkä iältäsi olet aikuinen, mutta henkisesti kyllä vielä alikehittynyt. Säälin sinua.

Ei sinun kannata pahoittaa mieltäsi, jos jotkut haluavat nauttia seksistä. Jos sinä olet niitä, jotka eivät saa orgasmia, niin anna toisten nauttia elämästään.

• saija
        nymfotyttö kirjoitti:

Henkisesti olet kyllä täysi lapsi!

• nti. kuu
        nymfotyttö kirjoitti:

Saatat ehkä fyysisesti ollakin ja kolmenkympin korvilla, mutta henkisestit olet teinihoro asteella !
        Niin siinä käy aina,kun tt huonostikoulutetut naikkoset rupeatte leikkimään kovaakimmaa..(en nyt tarkoita, etteikö alemmanasteen koulutuksen käyneistä löytyisi fiksujakin).
        Ette saa aikaan muuta,kun kunnon naurut itsellenne. Ja miuden halveksunnan peräänne.

Jospa sinä täti kulta nyt leikkisit hetken aikaa aikusta ja miettisit aikaa tästä 10 vuotta eteenpäin. Jos tuota menoa jatkat, niin sinä olet silloin löysävittuinen helppopano jata jotkut deekut ehkä valillä lynkyttävät.
        Mutta siitähän sinä vain nauttisit, säälittävä horo rukka!

• nymfotyttö
        nti. kuu kirjoitti:

Saatat ehkä fyysisesti ollakin ja kolmenkympin korvilla, mutta henkisestit olet teinihoro asteella !
        Niin siinä käy aina,kun tt huonostikoulutetut naikkoset rupeatte leikkimään kovaakimmaa..(en nyt tarkoita, etteikö alemmanasteen koulutuksen käyneistä löytyisi fiksujakin).
        Ette saa aikaan muuta,kun kunnon naurut itsellenne. Ja miuden halveksunnan peräänne.

Jospa sinä täti kulta nyt leikkisit hetken aikaa aikusta ja miettisit aikaa tästä 10 vuotta eteenpäin. Jos tuota menoa jatkat, niin sinä olet silloin löysävittuinen helppopano jata jotkut deekut ehkä valillä lynkyttävät.
        Mutta siitähän sinä vain nauttisit, säälittävä horo rukka!

Joo ei se koulutus kerro niin kypsyydestä, vaikka olen kyllä koulutettu.Itse asiassa olen edelleen koulussa, valmistuminen syksyllä.Vaikka minulla on jo oma yritys. Iltaisin opiskelen. Henkisesti koen olevani aika hyvin kypsynyt ehkä tämä syy miksi sinkkumiehet ei kiinnosta. He kun tuntuvat olevan edelleen kuin jotain teinipoikia, ei inspaa mua. Haluan kypsän miehen jolla on munaa..mutta tällä hetkellä pidän hetken hauskaa ja otan munaa ja nautin. mutta vain kypsiltä ja komeilta miehiltä..ikävä kyllä heitä ei sinkkujen joukossa niin monia ole..

• hillevi
        nymfotyttö kirjoitti:

iältäsi olet aikuinen, mutta toi henkinen kypsyys, ai-ai-ai...

sitä kuvitellaan olevan henkisestikin niin aikuista että...

• hurtta

Hassua muuten, että kovin aikuista ja kypsää kuvaa ei anna sisällötön viesti, joka on HUUDETTU... :) Unohtuiko CapsLock päälle?

Nymphotyttö esitti asiansa erittäin fiksusti ja 'epäpentumaisesti', ihmo.

Hyvät kesänjatkot ennen kuin ala-aste taas jatkuu!

• MASTER
        50-vuotias kirjoitti:

Ei sinun kannata pahoittaa mieltäsi, jos jotkut haluavat nauttia seksistä. Jos sinä olet niitä, jotka eivät saa orgasmia, niin anna toisten nauttia elämästään.

ei ihme, että puolustelet tätä nymfoa, yhtä sairas olet itsekin...Todella ilkeästi sanottu, tuliko mieleen,että monet nauttivat seksistä vaikkeivät saakaan orgasmia!?!!!Luuletko, että seksi on kaikille vain orgasmin tavoittelua?!!!(mun ei edes tarvitse kertoa mitä muuta se on, koska kaikki jotka vähänkään välittävät kumppanistaan, tietävät sen)Sinulle se varmasti onkin, ei kukaan tuollaiseen edes rakastuisi, säälittävä olet, taisit jätttää kertomatta, että maksatkin vielä seksistäsi, eikö?Eh...Sunlaiset ja tää kävelevä sukupuolitautikeskus nymfo, teidän ei olisi edes pitänyt syntyä.Kyllä vanhempianne käy sääliksi, kun noin kieroutuneet kakarat on maailmaan väsänny...

• 50-vuotias
        MASTER kirjoitti:

ei ihme, että puolustelet tätä nymfoa, yhtä sairas olet itsekin...Todella ilkeästi sanottu, tuliko mieleen,että monet nauttivat seksistä vaikkeivät saakaan orgasmia!?!!!Luuletko, että seksi on kaikille vain orgasmin tavoittelua?!!!(mun ei edes tarvitse kertoa mitä muuta se on, koska kaikki jotka vähänkään välittävät kumppanistaan, tietävät sen)Sinulle se varmasti onkin, ei kukaan tuollaiseen edes rakastuisi, säälittävä olet, taisit jätttää kertomatta, että maksatkin vielä seksistäsi, eikö?Eh...Sunlaiset ja tää kävelevä sukupuolitautikeskus nymfo, teidän ei olisi edes pitänyt syntyä.Kyllä vanhempianne käy sääliksi, kun noin kieroutuneet kakarat on maailmaan väsänny...

Sinähän katkeraksi heittäydyt. Miksi et anna ihmisten nauttia seksistä. Mekin olemme nauttineet seksistä ihan hyvässä yhteisymmärryksessä ja minun ei ole tarvinnut maksaa, eikä valehdella, eikä salailla.

Me olemme vain nauttineet ja kaikki olemme olleet onnellisia.

Ja eihän sitä tarvistse olla mikään sukupuolitautikeskus, niinkuin sinä sen sanot. Voihan sitä pitää omasta terveydestään huolta, ettei tule niitä sukupuolitauteja.

Monasti sitä ollaan kapakkareissulla ja sieltä pokataan joku kaveri mukaan ja kun ollaan kännissä, niin unohdetaan se suojaus.

Me olemme jo niin iäkkäitä, että meillä ei tulisi mieleenkään mennä kapakkaan ja pokata sieltä joku satunnainen. Ja enhän minä enää pystyisikään kännissä mihinkään. Pitää olla selvin päin ja silloin kykenee, osaa ja tietää, että mitä tekee.

• minä vaan

Tässä yksi sananlasku. Siinä on tuo yksi sana "lehmä", joka ei tarkoita ketään naista, vaan kuuluu siihen sananlaskuun.

Miksi ottaisin lehmän, jos vain maitoa tarviteseisin.

• ukkeli

Kyllä se on äijien vika jos vieraisiin menevät. Nehän sen parisuhteen sitten rikkovat. Sä haet vain seksiä, joten sua ei siitä ainaskaan voi syyttää, vaikka välikappaleena toimitkin. Olis se kamalaa jos kaikki olis nii tiukkapipoja ettei varattu mies sais enää mistään... vaik sun tollane elämysten hakeminen ei olekkaa mitää normaalii touhuu. mut eipä oo tää maailmakaan...

• Mr_Furious

Kyllä välikappalekin on siinä ketjussa mukana. On jotain vikaa moraalissa jos muuta ajattelee.
        Toi on kans hauska ajattelutapa: Maailma on hullu, on mullakin oikeus olla hullu. Jos huomaa että maailma on epänormaali, eikö sillon oo sitä suurempi syy itte olla normaali. Ole erilainen, ole normaali! Vaikka ihan sama se mulle on. Romuttakaa ittenne, romuttakaa perheenne. Mutta älkää tulko baaritiskillä 2 promillen kännissä viereen itkemään kuinka vaimo lähti ja lapsia on ikävä. Ei enää riitä sääli heikkoluontosille ihmisille.

• nymfotyttö

Puhut vähän MUTTA ASIAA!!! Joo olen kyllä välikappale, mutta en ole se syy miksi parit eroavat. Kyllä parilla menee jo huonosti ennen kuin minä olen astunut kuvioihin. Minä haen huoletonta seksi enkä muuta. Eli miehet tietävät ettei minusta muuta tipu. Olen tehnyt asian selväksi.

• N79
        nymfotyttö kirjoitti:

Puhut vähän MUTTA ASIAA!!! Joo olen kyllä välikappale, mutta en ole se syy miksi parit eroavat. Kyllä parilla menee jo huonosti ennen kuin minä olen astunut kuvioihin. Minä haen huoletonta seksi enkä muuta. Eli miehet tietävät ettei minusta muuta tipu. Olen tehnyt asian selväksi.

Sinä todellakin olet SÄÄLITTÄVÄ! Hanki äkkiä apua tuohon pakkomielteeseesi! Ja yritähän pikkuhiljaa kasvaa aikuiseksi.

Olet tunnevammainen, eli et osaa rakastaa eikä sinulla ole empatiakykyä. Sääliksi käy sinua, tyttöraasu.

• 50 vuotias
        N79 kirjoitti:

Sinä todellakin olet SÄÄLITTÄVÄ! Hanki äkkiä apua tuohon pakkomielteeseesi! Ja yritähän pikkuhiljaa kasvaa aikuiseksi.

Olet tunnevammainen, eli et osaa rakastaa eikä sinulla ole empatiakykyä. Sääliksi käy sinua, tyttöraasu.

Oletko nymfolle kateellinen? Kyllä hän on ihan mukava tyttö. Kyllä heitä tarvitaan. Onhan teitä naisia, jotka eivät anna miehelle sitä, mitä ne haluavat!

• N79
        50 vuotias kirjoitti:

Oletko nymfolle kateellinen? Kyllä hän on ihan mukava tyttö. Kyllä heitä tarvitaan. Onhan teitä naisia, jotka eivät anna miehelle sitä, mitä ne haluavat!

Ja kuule on MEITÄ naisia jotka osaavat antaa miehelleen juuri sen minkä hän haluaa! Kateellinen en missään tapauksessa voisi olla moiselle lutkalle.

Onneksi minulla on mies, joka osaa minut tyydyttää ja minä hänet. Ja tiedätkö mitä: me RAKASTAMME toisiamme ja se on seksissä tärkeää. Mutta eihän sitä tunnevammaiset ja empatiakyvyttömät ymmärrä.
        Tiedän, ettei mieheni ikinä minua pettäisi. Ja miksi pitäisi? Ei ole siihen tarvetta! Ja sama on toisinpäin.

• saija

..että ensimmäisessä viestissään tämä naisellisuuden häpeäpilkku korosti istä kuinka hän ei ole saanut pakkejakaan kovinkaan monelta eli hän on itse mennyt ehdottelemaan ja mies on joko nainut tai sitten ei... Nymfomaani joka saa tyydytystä varatuista miehistä, häpeäisit likka itseäsi!

• lenu
        nymfotyttö kirjoitti:

Säkö haet vaan huoletonta seksiä? Tiedätsä et huoleton seksi nyt ei ainakaan oo sitä et mennään pelehtiin varattujen miesten kanssa ja ei ajatella yhtään miehen OIKEAN naisystävän tunteita! Sä oot niin omahyväinen lapsi! Ajatteletko niin että seksin tulisi olla huoletonta ainoastaan sinua kohtaan? Jos näin on niin sä oot tärähtänyt!!! Nymfomaaneissa ei nyt niinkään oo vikaa mut sulla on nyt menny vähän yli toi nymfomaani-käsite!

• lenu
        N79 kirjoitti:

Ja kuule on MEITÄ naisia jotka osaavat antaa miehelleen juuri sen minkä hän haluaa! Kateellinen en missään tapauksessa voisi olla moiselle lutkalle.

Onneksi minulla on mies, joka osaa minut tyydyttää ja minä hänet. Ja tiedätkö mitä: me RAKASTAMME toisiamme ja se on seksissä tärkeää. Mutta eihän sitä tunnevammaiset ja empatiakyvyttömät ymmärrä.
        Tiedän, ettei mieheni ikinä minua pettäisi. Ja miksi pitäisi? Ei ole siihen tarvetta! Ja sama on toisinpäin.

ton viiskybäsen sonnin päähän ei vaan mahdu käsite 'uskollisuus' ja varsinkaan 'myötätunto' jota mä tunnen jokaista petettyä naista sekä miestä kohtaan ja ehkä myös niitä miehiä kohtaan jotka katuvat syrjähyppyjään kun joku ylitsevyöryvä nymfomaani on iskenyt (loppujen lopuksi oma häpeä tietenkin)... Aina uskotaan että kaiken takana on kateus! *huokaus*

• ukkeli

Kummasti nää naiset yrittävät syyllistää enemmän sitä naista jonka kanssa heidän miehensä pettävät kuin miestään. Tietävät varmaan kuinka helppoja miehet oikeasti ovat menemään vieraisiin.. ja uskottelevat itselleen kuinka heillä itellään on maailman paras suhde ja mies äärettömän uskollinen. Itsensä pettäminen on pahinta mitä ihminen voi tehdä...
        ps. ja tää ukkeli on vasta puolessa välissä viiskymppisestä.

• nymfotyttö
        lenu kirjoitti:

Säkö haet vaan huoletonta seksiä? Tiedätsä et huoleton seksi nyt ei ainakaan oo sitä et mennään pelehtiin varattujen miesten kanssa ja ei ajatella yhtään miehen OIKEAN naisystävän tunteita! Sä oot niin omahyväinen lapsi! Ajatteletko niin että seksin tulisi olla huoletonta ainoastaan sinua kohtaan? Jos näin on niin sä oot tärähtänyt!!! Nymfomaaneissa ei nyt niinkään oo vikaa mut sulla on nyt menny vähän yli toi nymfomaani-käsite!

SEksin tulisi aina olla huoletonta, eikä niin pakonomaista, jota se monelle tuntuu olevan.Itse osaan nauttia seksistä ja olen ylpeä siitä. Voi olla että löukkaan joskus jonkun tunteita vaikkakin heidän tietämättään (hehän eivät tiedä minusta) mutta minä en ole heidän suhteensa ainut ongelma. Jos mies ensinnäkään ryhtyy suhteeseen niin heidän suhteessaan on ongelmia. Uskon että joskus syrjähyppy voi vain olla hyväksi suhteessa.

• nymfotyttö
        ukkeli kirjoitti:

Kummasti nää naiset yrittävät syyllistää enemmän sitä naista jonka kanssa heidän miehensä pettävät kuin miestään. Tietävät varmaan kuinka helppoja miehet oikeasti ovat menemään vieraisiin.. ja uskottelevat itselleen kuinka heillä itellään on maailman paras suhde ja mies äärettömän uskollinen. Itsensä pettäminen on pahinta mitä ihminen voi tehdä...
        ps. ja tää ukkeli on vasta puolessa välissä viiskymppisestä.

Joo olen huomannut kuinka monet ovat valmiita pettämään puolisoaan, välillä oikein karmaisee. Kun myös miehet jotka väittävät olevansa onnellisia ja täysin tyytyväisiä pettävät. ja myös sekä nuoret että vanhemmat, ei siis pelkästään viisikymppiset...

Mutta kyläme naisetkin osataan se taito, mutta olemmeko miehiä oveliampia kun emme jää kiinni???

• ukkeli
        nymfotyttö kirjoitti:

Joo olen huomannut kuinka monet ovat valmiita pettämään puolisoaan, välillä oikein karmaisee. Kun myös miehet jotka väittävät olevansa onnellisia ja täysin tyytyväisiä pettävät. ja myös sekä nuoret että vanhemmat, ei siis pelkästään viisikymppiset...

Mutta kyläme naisetkin osataan se taito, mutta olemmeko miehiä oveliampia kun emme jää kiinni???

Kuinkahan moni loppujenlopuksi jää kiinni? Osa jää, osa ei. Toiset osaa elää sen kanssa niin ettei läheisetkään sitä huomaa. Tyhmä se minun mielestä on, joka pilaa hyvän suhteen pettämisellä. Osoittaa siten miten paljon/vähän suhdettaan arvostaa. Toimivassa suhteessa ei pitäis olla kummallakaan tarvetta pettää. Jos pettää, on suhteessa jotain pielessä.
        Ei kiinnijäämisen pelko, vaan sisäinen omatunto pitäis olla se joka kolkuttaa sit teon jälkeen. valehteleminen ei ole koskaan hyvä juttu.
        Tunteet ei katso onko kohde varattu vai ei. Rakastuminen/ihastuminen on vaisto, eli ei ihmisen itse päätettävissä. Ja näin voi käydä varatullekin, miehelle tai naiselle. Se että kuinka pitkälle asiassa menee on ihan omalla vastuulla.
        Seksi ja rakkaus kuuluu yhteen, mutta voi olla rakkautta ilman seksiä, ja seksiä ilman rakkautta. se joka hakee vain toista, on sen oma asia. Toinen osa voi tulla jostain muualta, joten sit ei jää paitsi kummastakaan. =)

• nti. kuu
        Mr_Furious kirjoitti:

Kyllä välikappalekin on siinä ketjussa mukana. On jotain vikaa moraalissa jos muuta ajattelee.
        Toi on kans hauska ajattelutapa: Maailma on hullu, on mullakin oikeus olla hullu. Jos huomaa että maailma on epänormaali, eikö sillon oo sitä suurempi syy itte olla normaali. Ole erilainen, ole normaali! Vaikka ihan sama se mulle on. Romuttakaa ittenne, romuttakaa perheenne. Mutta älkää tulko baaritiskillä 2 promillen kännissä viereen itkemään kuinka vaimo lähti ja lapsia on ikävä. Ei enää riitä sääli heikkoluontosille ihmisille.

Olen samaan mieltä,vedelkää te ukkomiehet vaan velttoja munianne suuriin kouriinne piilossa rouviltanne.
        Uskoisin kuitenki, että teistäkin, huoni itsetuntoisista, feiiki matchoista on mukavampi pötköttää eläkepäiviä oman emännän vierellä.

• ukkeli
        nti. kuu kirjoitti:

Olen samaan mieltä,vedelkää te ukkomiehet vaan velttoja munianne suuriin kouriinne piilossa rouviltanne.
        Uskoisin kuitenki, että teistäkin, huoni itsetuntoisista, feiiki matchoista on mukavampi pötköttää eläkepäiviä oman emännän vierellä.

Onneks eläkepäiviin on vielä pitkä pitkä aika. kerkee touhuumaan vielä yhtä sun toista... hehehee!
        ps. ei muuten oo yhtään huono itsetunto, päin vastoin. ja sen verran macho ja komee, että kaikki naiset, varatutkin, kattoo pitkään, ja joskus toisenkin kerran...
        nti kuu... opettel kirjottaa!

• nti. kuu
        ukkeli kirjoitti:

Onneks eläkepäiviin on vielä pitkä pitkä aika. kerkee touhuumaan vielä yhtä sun toista... hehehee!
        ps. ei muuten oo yhtään huono itsetunto, päin vastoin. ja sen verran macho ja komee, että kaikki naiset, varatutkin, kattoo pitkään, ja joskus toisenkin kerran...
        nti kuu... opettel kirjottaa!

Et taia ottaa itteesi kovin vakavasti.
        T
        uollainen lyssymunainen miehenpuolikas ei varmaan muille kelpaakkaan kun näille kyltymättömille/puutteenalaisille horoämmille, jotka eivät muilta saa !

Sääliksi käy sua. Toivottavasti emäntäsi potkaisee sinut ulos elämästään, Sinä et ansaitse muita, kun näitä viiden sentin katuhuoria.
        Toivottavasti saat jonkun kivuliaan sukupuolitaudin ja kidut sen kanssa kurjan elämäsi loppuun asti.
        Muuta en sinulle enää sano. Tiedät mitä ajattelen sinusta.

• lenu
        nymfotyttö kirjoitti:

SEksin tulisi aina olla huoletonta, eikä niin pakonomaista, jota se monelle tuntuu olevan.Itse osaan nauttia seksistä ja olen ylpeä siitä. Voi olla että löukkaan joskus jonkun tunteita vaikkakin heidän tietämättään (hehän eivät tiedä minusta) mutta minä en ole heidän suhteensa ainut ongelma. Jos mies ensinnäkään ryhtyy suhteeseen niin heidän suhteessaan on ongelmia. Uskon että joskus syrjähyppy voi vain olla hyväksi suhteessa.

voi olla että syrjähyppy on joskus hyvä asia mutta jos siitä tekee elämäntehtävänsä niin jo on likalla pallo hukassa! Jos tiedät että suhteessa on jo ennen mahdollista pettämistä vikaa niin miksi pahennat asioita entisestään? näin ainakin varmistat että mikään ei parisuhteessa palaa enää entiselleen! missä järjen kulku? sympatia petettyä naista kohtaan?

• ukkeli
        nti. kuu kirjoitti:

Et taia ottaa itteesi kovin vakavasti.
        T
        uollainen lyssymunainen miehenpuolikas ei varmaan muille kelpaakkaan kun näille kyltymättömille/puutteenalaisille horoämmille, jotka eivät muilta saa !

Sääliksi käy sua. Toivottavasti emäntäsi potkaisee sinut ulos elämästään, Sinä et ansaitse muita, kun näitä viiden sentin katuhuoria.
        Toivottavasti saat jonkun kivuliaan sukupuolitaudin ja kidut sen kanssa kurjan elämäsi loppuun asti.
        Muuta en sinulle enää sano. Tiedät mitä ajattelen sinusta.

...löytyy myös sinulle. Oletkos muuten ottanut lääkkeesi?? Juttujesi huono ja alhainen taso paljastaa sen että ei sullakaan hyvin mene...

• MASTER
        ukkeli kirjoitti:

...löytyy myös sinulle. Oletkos muuten ottanut lääkkeesi?? Juttujesi huono ja alhainen taso paljastaa sen että ei sullakaan hyvin mene...

Ei sun kaltasia ihmisiä muuten kestäkään, ku lääkityksellä...Mullapa menee hyvin(ilman lääkitystä)ja mä toivon että sä saat sun päähän kovan iskun,että sinne sais taottua järkeäkin!!!
        Missä tollasia idiootteja syntyy???Kerro mulle, MITÄ JÄRKEÄ ON SITTEN ELÄÄ PARISUHTEESSA, JOS PETTÄÄ JATKUVASTI?Eikö voi erota ja sitten paneskella niin paljon ku huvittaa!??!Se nimittäin ei ole rakkautta, tuo jatkuvasti toisissa hyppiminen!Sä et ansaitse sun pikku ystäviesi kanssa rakkautta, sun tapaset saastat ei ansaitse mitään!!!

• ACES HIGH
        nymfotyttö kirjoitti:

Niin olet vain viimeinen niitti arkkuun...Miehet eivät oletakaan että sun älykkyysosamäärällä muuta tippuis...Kylläpä taas puhut itses pussiin...Sä oot aikamoinen luonnonoikku kolmekymppisten joukossa, mutta onhan se tietysti jollain tavalla huvittavan säälittävää...Toivottavasti sä joskus heräät sun posittiivisesta maailmastasi, kaikki petetyt naiset eivät suhtaudu suhun niin positiivisesti...Joskus vielä sun silmät kynsitään päästä ja kuule, itepähän olet hautas kaivanu!!!

• ukkeli
        MASTER kirjoitti:

Ei sun kaltasia ihmisiä muuten kestäkään, ku lääkityksellä...Mullapa menee hyvin(ilman lääkitystä)ja mä toivon että sä saat sun päähän kovan iskun,että sinne sais taottua järkeäkin!!!
        Missä tollasia idiootteja syntyy???Kerro mulle, MITÄ JÄRKEÄ ON SITTEN ELÄÄ PARISUHTEESSA, JOS PETTÄÄ JATKUVASTI?Eikö voi erota ja sitten paneskella niin paljon ku huvittaa!??!Se nimittäin ei ole rakkautta, tuo jatkuvasti toisissa hyppiminen!Sä et ansaitse sun pikku ystäviesi kanssa rakkautta, sun tapaset saastat ei ansaitse mitään!!!

Hah! Lakkaa skitso ajoissa... sua varmaan on pienenä kasvatettu iskujen kanssa. turha muille on päätänsä aukoa jos oma elämä on päin p*ttä. get a life...

• 50-vuotias
        lenu kirjoitti:

ton viiskybäsen sonnin päähän ei vaan mahdu käsite 'uskollisuus' ja varsinkaan 'myötätunto' jota mä tunnen jokaista petettyä naista sekä miestä kohtaan ja ehkä myös niitä miehiä kohtaan jotka katuvat syrjähyppyjään kun joku ylitsevyöryvä nymfomaani on iskenyt (loppujen lopuksi oma häpeä tietenkin)... Aina uskotaan että kaiken takana on kateus! *huokaus*

En tunne ainakaan vielä olevani "sonni". Miksi et anna ihmisten nauttia seksistä. Mekin olemme nauttineet seksistä ihan hyvässä yhteisymmärryksessä ja minun ei ole tarvinnut maksaa, eikä valehdella, eikä salailla.

Me olemme vain nauttineet ja kaikki olemme olleet onnellisia.

Sanoppa nyt, sitten että miksi sinä annoit tollasen sanaryöpyn minun kirjoituksestani.
        Ettei vaan ollut kateutta? niin "huokaus"?
        En minä ainakaan tuosta sinun kirjoituksestasi löytänyt yhtään mitään järjellistä syytä.

Pitäiskö minun mennä vaan koppiin ja sulkeutua sinne? En mene ainakaan vielä.

• Nymfovaimo

Kannattaisko ihan bisnestä alkaa pyörittää ku ei kerran pakkia tule....no ei vaan taitaa ne aidot huorat olla sua fiksumpia!!!!! Tasokin taitaa olla sun varatuissa sellanen ettei niillä ole vara maksaa ja sossu ei kustanna!

• nymfotyttö

en halua rahaa siitä mistä nautin, tämä ei ole minulle työtä. Minulla on jo työ, oma yritys joten en tarvitse rahaa. Se on vain asia josta nautin. Ehkä joskus jopa löydän jonkun vapaan ja viriilin miehen joka saa minut rauhoittumaan. MUTTA EPÄILEN... niin moni on yrittänyt onnistumatta.

Joo miehiä on ollut laidasta laitaan sekä työttömiä että liikemiehiä, makuni kun on niin laidasta laitaan...kaikki tavallaan kiinnostaa jollain lailla. mutta kuten aikaisemmin sanoin en toki pyöritä samalla kymmeniä miehiä,..

• Angel

Onneksi kaikki miehet eivät ajattele vain munallaan, hyvä esimerkki oma mieheni! Meitä lähinnä huvittaa sinkkunaisten epätoivoinen roikkuminen varatuissa miehissä. Teille taitaa olla kova pala kun mies kohteliaasti kieltäytyy, koska kotoa löytyy tarpeet tyydyttävä nainen. Näin ainakin oma mieheni voi sanoa. Ei tarvi seikkailla kun kotoa saa aina ja parasta!!
      Tapaamasi miehet ovat itsetunnottomia, jotka sekoavat kun joku nainen hieman pönkittää heidän itsetuntoaan!
      Minäkin olen kyltymätön seksin suhteen, mutta onneksi kotoa löytyy mies joka on aina valmis! Että etpä tule koskaan tietämään mistä jäät paitsi...häh häh!!

• N79

Samanlainen mies on minulla:o)

• nymfotyttö

Onneksi olkoon, olet tainnut saada jättipotin, ainakin mielestäsi. JOka tapauksessa olen onnellinen puolestasi jos olet sataprosenttisesti tyytyväinen ja luottavainen suhteeseenne. Saatte toisiltanne mitä haluatte, joten tarvetta ei ole muulle. Se on OK. Kyllä minä ymmärrän ja osaan arvostaa kunnon rakkautta, vaikka se ei olekkaan minua varten. Olisi ihanaa tavata joskus mies joka ei heti ole valmis hyppäämään vieraisiin..siinä olisi jopa haastetta!!!

• Hellraiser

Onnea vaan jos sellaisen miehen olet löytänyt...
        mutta kun sinäkään et voi koskaan tietää pettääkö hän vai ei! väitä vain että voit, mutta loppujen lopuksi et tiedä!
        Ja kylla olen mies.

• Neiti näpsä

Tuo on oikeasti todella typerää... Oletko ajatellut, että olet ehkä päätynyt tähän päätökseen sen takia...koska olet huomannut, että miehet eivät HALUA viettää kanssasi kuin yhden yön! Sen jälkeen olet ajatellut, että per..le mitä tehdä? (hmmm...) (pienessä aivokapasiteetissäsi kaksi aivosolua kiertävät ympyrää ja törmäävät-> Ratkaisu ongelmaan: Täytyy ottaa jokin asenne elämään, kun minua ei muuten huolita, joten huutelet ympäri maailmaa, että harrastat seksiä varattujen miesten kanssa, ettei kukaan "muka" tajuaisi todellista syytä, ja sitä miten pönkität huonoa itsetuntoasi!
      Itse olen seurustellut 6 vuotta, ja voin sanoa 100% varmuudella, että avopuolisoltani ainakin saisit PAKIT! Hän haluaa vain ja ainoastaan minua=) (Ai miksikö? No sen takia, koska minulla on 1. Aivot päässä, 2. Humoristinen hyvä luonne, 3. kaunis ulkomuoto, 4. tarpeeksi mielikuvitusta jolla pidämme suhdetta yllä ja olemme aina kuin vasta rakastuneita 5. Vikojakin jotka hän on oppinut hyväksymään=) 6. temperamenttiä jolla pistää riidoissa hanttiin
      Siinä sinulle mietittävää...älä toki vaivu vielä epätoivoon, kyllä sinulle ehkä kasvaa vielä aivot!

• spede

vaatimattomuus ja positiivinen elämänkatsomus unohtui ansiolistaltasi :)

• Neiti näpsä
        spede kirjoitti:

vaatimattomuus ja positiivinen elämänkatsomus unohtui ansiolistaltasi :)

Sinäkö vielä elossa? no lisätäänpäs listaan...
        Vaatimattomuus ja positiivinen elämänkatsomus=)
        Oliko muuten hyvä cv, saiskos töitä? Sillon jos jokin ärsyttää niin silloin tulee tekstiä!! Ja mielestäni kyllä asiaa, ei mua kiinnosta muuten ketä se iskee ym... mieshän sen päättää mitä tekee, eikä se ton "bimbon" vika ole...Mutta tuolla asenteella ei pitkälle pääse, kaikki tuo on ainakin aivan vastoin omia periaatteitani! (enkä sano sitä, että mun periaate on aina oikea) Mutta sen takia minä halveksun tuollaista ihmistä!

• nymfotyttö

eipä minulla ole paljoa ollut noita yhdenillanjuttuja. Yleensä näemme näiden varattujen miesten kanssa säännööllisesti, noin kerran viikossa per lärvä. Ja toiseksi kyllä minulla on aivot, tiedän tarkalleen mitä teen ja missä on rajat. En koskaan päästä suhdetta liian vakavaksi. Olen onnellinen puolestasi. Se vaan että noita täysin uskollisia miehiä vain on niin vähän..

• Neiti näpsä

Tuo on oikeasti todella typerää... Oletko ajatellut, että olet ehkä päätynyt tähän päätökseen sen takia...koska olet huomannut, että miehet eivät HALUA viettää kanssasi kuin yhden yön! Sen jälkeen olet ajatellut, että per..le mitä tehdä? (hmmm...) (pienessä aivokapasiteetissäsi kaksi aivosolua kiertävät ympyrää ja törmäävät-> Ratkaisu ongelmaan: Täytyy ottaa jokin asenne elämään, kun minua ei muuten huolita, joten huutelet ympäri maailmaa, että harrastat seksiä varattujen miesten kanssa, ettei kukaan "muka" tajuaisi todellista syytä, ja sitä miten pönkität huonoa itsetuntoasi!
      Itse olen seurustellut 6 vuotta, ja voin sanoa 100% varmuudella, että avopuolisoltani ainakin saisit PAKIT! Hän haluaa vain ja ainoastaan minua=) (Ai miksikö? No sen takia, koska minulla on 1. Aivot päässä, 2. Humoristinen hyvä luonne, 3. kaunis ulkomuoto, 4. tarpeeksi mielikuvitusta jolla pidämme suhdetta yllä ja olemme aina kuin vasta rakastuneita 5. Vikojakin jotka hän on oppinut hyväksymään=) 6. temperamenttiä jolla pistää riidoissa hanttiin
      Siinä sinulle mietittävää...älä toki vaivu vielä epätoivoon, kyllä sinulle ehkä kasvaa vielä aivot!

• Varattu mies

Varattuna miehenä minua ainakin kiinnostaa päästä naimaan vierasta pillua. Saahan siinä vähän vaihtelua eikä tarvii kuunnella ei nyt rakas. päähän koskee...ei jaksa nyt.
        Minun mielestä kaikien pitäs mennnä naimaan vaikka naapurin muijaa jos ei muita lähistöllä

• nti.kuu
        Varattu mies kirjoitti:

Varattuna miehenä minua ainakin kiinnostaa päästä naimaan vierasta pillua. Saahan siinä vähän vaihtelua eikä tarvii kuunnella ei nyt rakas. päähän koskee...ei jaksa nyt.
        Minun mielestä kaikien pitäs mennnä naimaan vaikka naapurin muijaa jos ei muita lähistöllä

Taas yksi tälläinen, Tuskimpa olet kovikkaan mielikuvituksellinen sänkykumppani, jos vaimosi kieltäytyy noinkin usein.

kyllä kieltäitysin itsekin, jos joku tuollainen nakkisorminen ronkkija yrittäisi pääsä minun mirriini.

Voi surkeaa ukko parkaa. Taidat taas kuulua niihin surullisenkuuluisiin suomalaii miehiin, jotka ottavat mitä tarjotaan ja laskevat oman arvonsa valloittamiensa pillujen mukaan.
        Ihan kyynel herahtaa silmäkulmaan.

Osta hyvä mies näppylähanska, se on halpa ja helpottaa ja siltä et saa kuppaa ja kuutta muuta tautia.

• löpö

ihmettä? Vaikka nainen kuinka vonkuu ja nymfo ja vaikka mitä, niin kyllä jos varattu mies lankeaa, niin on ihan sen itsensä vastuulla. Muutenkin mun mielestä toi pelkkä "toisen naisen" syyllistäminen on vähintäänkin outoa. Ihan kuin miehellä ei olisi mitään sanomista asiaan! Ja lisään vielä, että en hyväksy pettämistä lainkaan, jos tuntee tarvetta vieraaseen vuoteeseen on parempi lopettaa se vakisuhde. Poikkeuksena tietty, jos vakipari on asiasta keskenään sopinut... Mikä kuulostaa aika erikoiselta mun korvaani ainakin.

• pappa

Nautitaan vain elämästämme. Meillä on vain yksi elämä elettävänämme. Vain ehkä 30 vuotta seksin aikaa. Miksi sitä ei voisi käyttää iloisesti. Minä en ainakaan ole mikään tiukka pipoinen eikä ole vaimonikaan. Meillä on kummallakin omat "syrjähyppymme" säännöllisesti ja ah´ sitä ihanuutta, kun pääsemme sitten yhteiseen sänkyyn. Ja siitä kiihkosta nuoremmat ovat varmasti kateellisia.

• mari

.. aika sairas! Tiesitsä et nymfomaniakin on sairaus, mut jokaisella omat paheensa.=) mut mä en voi käsittää tota et miks sä toimit noin epäeettisesti! missä moraali? ajatteletko sä ollenkaan edes aivoillas? sä varmaan ajattelet et tähän varatun miehen vaimoon/avovaimoon ei satu ollenkaan? Haluutsä tyydyttää vain omat halusi? Ei pahalla mutta toimit todella halpamaisesti ja pinnallisesti! yrittäisit ymmärtää että sä voit romuttaa monta ihanaa ja ihan hyvin toimivaa avioliittoa tolla järkyttävällä asenteellas! etkö saa tyydytystä vapaista miehistä? taidat sijoittaa omat halusi etusijalle, oli kyse sitten elämästä tai kuolemasta.=( paha asenne!

• nymfotyttö

AIna tarvitaan kaksi seksiin. Eli jos syyllistätte vain minua, niin eikö miehenne ole lainkaan syyllinen. Mieshän se on joka pettää teidät ja teidän suhteenne. Mies tietää tilanteen ja mitä tekee. Kolmas nainen ei yleensä tiedä mikä on pariskunnan tilanne...monethan esimerkiksi valehtelevat että ovat asumuserossa tai että heillä on yhteinen sopimus jne..ei sen puoleen että minä noita höpinöitä uskoisin mutta kuitenkin..

Ja kolmanneksi jos mies pettää, niin mikä on pielessä. Ehkä oma parisuhde ei anna tarpeeksi, eivät saa kotona tarpeeksi huomiota vaimoltaan...? tai ovat muuten tyytymättömiä...

• L

Sepä se eiväthän sellaiset miehet jotka pettävät naisiaan ole viattomia. Mutta se nyt vaan menee niin että sitä tuntematonta naista vihataan ja syyllistetään koska häntä ei tunneta ja häntä ei rakasteta. Katsos silloin kun on rakastunut haluaa antaa anteeksi miehelle jopa petoksen näin ei tosin aina käy vaikka kovasti haluaisi, sillä suhteen pohja, luottamus on silloin mennyttä.
        Uskon hyvin vakaasti että on vapaita miehiä jotka ovat loistavia seksissä, eivätkä halua sitoutua.
        En vain yksinkertaisesti ymmärrä miksi noin tulenpalavasti haluat puolustaa itseäsi ja ylipäätään miksi halusit kirjoittaa asiasta. Et ilmeisesti ymmärrä että valtaosa on sitä mieltä että se mitä teet on väärin,typerää ja halpamaista. Hälyttävää on että pidät itseäsi hyväntekijänä, mitä et tosiaan ole, koska siinä vaiheessa kun kosket toisen "omaan" olet yhtä syyllinen kuin mieskin sillä tiedät että mies on varattu jolla on vaimo ja mahdollisesti lapsia, asiaan liittyy niin monta ihmistä että luulisi pistävän ajattelemaan miten se vaikuttaa muihin. On hävytöntä että kerskailet asialla kirjoittamalla asiasta tänne. En ymmärrä sinua, mene itseesi ja mieti.

• nti.kuu

Kuten suuressa viisaudessasi manitsit seksiin tarvitaan aina kaksi osapuolta, mutta onkos tullut mieleen, että sen varatun miehen toinen puolikas odottelee siellä kotona ja että sinä olet se kolmas (lue ylimääräinen)osapuoli.
        Et ilmeisesti ole vielä päässyt henkisellä tasolla sinne asti, että tajuaiasit ottaa vastuun teoistasi. JOS JOKU SUHDE PURKAUTUU SEN TAKIA, ETTÄ JONKUN VAIMON MIES ONKÄYNYT SINUN JAKORASIALLASI, NIIN SE ON MYÖS SINUN VIKASI.Toki vikaa on miehessäkin, mutta tuskimpa he edes vilkaisisivat sinua, ellet menisi heidän luosensa persettäsi venyttelmään.
        Pysyisit vaan vinoutunut nymforukka, niissä vapaissa munissa..Tuskinmpa niistäkään jälkikäteen mitään onglmaa on, ei ainakaan ole minulle ollut.
        Vapaan miehen kanssa voi saada aikaan antoisan seksisuhteen, jos vaan osaa olla sen verran aikuinen, että luo suhteeseen selkeät pelisäännöt !
        Mutta alkaapa vähän tuntua siltä, että sinä saat seksuaallista nautintoa jo siitä, että saat ryöstettyä mukaasi varatun miehen.
        Mene hoitoon.

• siiri

...sinä sitten todellisuudessa tiedä, ettet vahingossa ota punkkaasi vapaata miestä? Eihän sulle vapaat kelvannu?

• Barbie

Miksi olet koko ajan puolustelemassa tekojasi niin hanakasti, jos kerran et koe tehneesi mitään väärää? Se koira älähtää, johon kalikka kolahtaa..

• nymfotyttö
        Barbie kirjoitti:

Miksi olet koko ajan puolustelemassa tekojasi niin hanakasti, jos kerran et koe tehneesi mitään väärää? Se koira älähtää, johon kalikka kolahtaa..

sillä siihen ei ole tarvetta. Mutta näköjään joillekkin täytyy kivestä veistäen selittää mistä on kyse. Minulla on hyvä omatunto joten minun ei tarvitse puolustella tekojani..jokainen tallaa omia polkujaan..

Ja hei kunnon pano voisi tehdä sinullekkin hyvää!!!

• Ayla
        nymfotyttö kirjoitti:

sillä siihen ei ole tarvetta. Mutta näköjään joillekkin täytyy kivestä veistäen selittää mistä on kyse. Minulla on hyvä omatunto joten minun ei tarvitse puolustella tekojani..jokainen tallaa omia polkujaan..

Ja hei kunnon pano voisi tehdä sinullekkin hyvää!!!

Seksi on toki ihanaa, mutta ajatteletko yleensä mitään muuta kuin sitä? Elämässä on muutakin kuin ihmisen seksuaaliset halut.

• nymfotyttö
        Ayla kirjoitti:

Seksi on toki ihanaa, mutta ajatteletko yleensä mitään muuta kuin sitä? Elämässä on muutakin kuin ihmisen seksuaaliset halut.

Enhän minä nyt ainoastaan NAI. Totta kai elämässä on paljon muuta. Opiskelu vie suurimman osan elämästäni tällä hetkellä ja oma koira. Ja tietenkin myös ystävät, minulla on monta hyvää ystävää, monet jo vakiintuneet ja monilla jo lapsiakin. He kuitenkin hyväksyvät minun tyylini. Tämähän on tätä sinkkuelämää. Kuten jo aiemmin varmasti mainitsin en siis pelkästään vaan nai, en suinkaan joka päivä vaikka haluaisinkin, on niin paljon muuta tekemistä..

• sinkku

Olen samaa mieltä kanssasi, helppoja nakkeja. Tosin pidän kyllä sinkkumiehistäkin mut ukkomiehet ovat tosi hyviä sängyssä kun sille tuulelle tulevat. Pakkeja ei tule kun hoitaa hommansa hyvin.

Käy kurkkaamassa sättipalstalla juttu Ukkomiehet, helppo nakki. Käy kuumana keskustelu.

Onnea sulle eteenpäin ja joskus ehkä ollaan vaimojakin. ;)

• mä.29

missäpäin asut

• nymfotyttö

KIINNOSTAAKO PANO VAI???

• mä.29
        nymfotyttö kirjoitti:

KIINNOSTAAKO PANO VAI???

täytyy suoraan sanoa että kyllä kiinnostaa !

• nymfotyttö
        mä.29 kirjoitti:

täytyy suoraan sanoa että kyllä kiinnostaa !

vai onko sinusta minulle..kerro minulle mistä tykkäät??

• Danny

Mutta varmaankin saa aikaan keskustelua. Tyytyväinen ?

• sellofaani

Taivastelen täällä tätä keskustelua!!! Palsta on täynnä moraalisaarnaajanaisia: sympatiat ovat vaimokkeen puolella....entäs niitten huorissa käyvät siipat, niissähän ei ole mitään vikaa!!

Siis give me break. Jos mun mies kävis vieraissa, niin sillä kolmannella naisella ei olis mitään tekoa mun miehen pettämistaipumuksen kanssa.

Johtuukohan kaikki tämä naurettava moralisoiminen siitä, että joissain kulttuureissa moniavioisuuskultturia on vieläkin, näin siis suomalaisnaistenkin mielestä on hyväksyttävää jos mies haluaa naida toista naista, ainoastaan siinä toisessa naisessa on vikaa, sillä hänhän se on vokotellut sen varatun miehen, se on selkeesti henkisesti jäljessä, ei osaa rakastaa, se on säälittävä tms. NAURETTAVAA.

Tästä kaikesta käy ilmi että suomalaisnaiset pelkäävät edelleen että heidän miehensä kävisi vieraissa, sitähän varten tälläkin palstalla ylistetään omaa siippaa - että se ei semmosta tekisi ja kotona saa parempaa ym. ym. Te pelkäätte!!!

Tosiasia on että varatut miehet on useimmmiten vietävissä - kyllä kieltäytyä sopii, jos haluaa. Suurimmaksi osaksi kuitenkin varattu mies on aina aloitteen tekijä. Ai mistäkö tiedän - on kokemusta :)

Nymfotyttö on järjestänyt elämänsä harvinaisen järkevästi. Ei kaikki haluaa miestä pyörimään kokoaikaisesti kotiin - silti on kiva nauttia seksistäkin - elämä on kovin lyhyt. Jos ei nauti elämästään - koittaa katkeroituminen vanhemmalla iällä.

• AutonRenkaat

En todellakaan ymmärrä näitä lukemattomia ohjeita ja henkilökohtaisuuksiin meneviä solvauksia nymfotytölle. Nymfotyttö on kiitettävästi säilyttänyt asiallisen linjansa, vaikka lokaa onkin satanut päälle litrakaupalla, hienoa.

Minkätakia ei voida huolehtia pelkästään omista asioista ja antaa muiden ihmisten tehdä mitä haluaa? Varsinkin kun kotona on se oma ihana mies, joka ei koskaan pettäisi. Tällöinhän nymfotytöstä ei ole mitään haittaa ja oma elämäkin on pelkkää aurinkoa.

Jos sitten nymfotyttö harrastaa seksiä vain varattujen miesten kanssa, niin eihän se nymfotytön vika ole, jos mies on niin heikkoluonteinen, että hetken ilon takia on valmis pettämään puolisoaan. Sääliä pitäisi niitä naisia ennemminkin, jotka joutuvat elämään valheellisessa suhteessa ja ainakin omasta mielestäni on sitten parempi, että nämä miehet jäävät kiinni ja tulee ero, jotta naisilla on mahdollisuus löytää arvoisensa luotettava elämänkumppani rinnalleen.

En kuitenkaan sellofaanin tapaan yleistäisi suomalaisnaisten pelkäävän. Jotkut saattavat pelätä tai sitten ei...ja kaikkeen on varmasti syynsä.

No tämähän oli vain oma mielipiteeni ja toivon, ettei tästä kenenkään tarvitsisi mennä henkilökohtaisuuksiin, vaan keskustelu pidettäisiin asiallisena.

PS. Tosin alkuperäinen viesti taitaa olla jonkinlainen provokatiivinen testi ;)

• naaras

..fiksu mielipide tähän keskusteluun!
        typerää heittää lokaa nymfotytön suuntaan, hän ei ole vastuussa toisten parisuhteista.

• samu-setä

Et usko kuinka haluan jo nyt sinua! Mutta tiedätkö mitä? Minä tiedän kuka olet ja aion sinua vielä panna!
      Kivpinta tässä on se, että minulla on HIV ja olen naimisissakin. Vaimoani en aio tartuttaa, joten sinunlaisesi ovat hyvä ja helppo pano!
      Tavataanhan pian?

• Jupe

Niin sinne vaan peiton alle!!
        Kuka tuollaista uskoo..tuskin itsekään..hohoijaa

• nymfotyttö

Joo kaikella on rajansa. Turvallisuus ennen kaikkea. Ikinä en harrasta suojaamatonta seksiä yhdenillanjutuissa tai yleensäkkään kuin vakituisessa suhteessa, joita jopa minullakin kyllä on ollut useita. Mutta jos ihminen sairastaa Hiv:tä oikeesti niin tuo on jo aika sairas pila. Se kun ei ole mikään leikin asia. Ja mistäs itse olet sen saanut, et ainkaan vaimoltasi otaksun...Ja jos oikeasti sairastaisit ja tiedät sen niin se on rikos levittää sitä...

Eli ei kiitos..pitäydyn edelleen järkevissä miehissä.

• P21 (huom.ei vielä M)

Näyttää vahvasti siltä että porukka on jakautunut nymfotytön innoittamana kahtia.Toinen,suurempi sakki on nt:ä kohtaan suorastaan halveksuvan asenteen ottaneet,mutta onneksi löytyy paljon myös ymmärtäjiä.
      Ne jotkeivat tajua nt:ön toimintaa ovat selvästikin kateellisia,koska eivät itse saa silloin kun haluavat,varsinkin miehillä tämä ongelma on yleinen.Naiset saavat aina halutessaan jotain,mutteivat välttämättä juuri sitä haluamaansa..
      Käsitän asian niin,että nymfotytön tukijat kuuluvat siihen suhteellisen pieneen ryhmään suomalaisia,jotka saavat usein ja Tietenkin ravintolasta haettuna.
      Nämä naiset jotka täällä mussuttavat,että eihän heidän miehensä halua toisia naisia,ovat kaikkein säälittävimpiä.Helppo ajatella noin jos tietää ettei kukaan itseään kunnioittava nainen tätä miestä yhdenillan huumaan ottaisi!
      Jos sinulla on vaikeuksia saada naista ravintolasta niin ei muuta kun opettelet tanssimaan ja eiköhän flaksi parane huomattavasti!Katselemmahan mekin mieluummin seksikkäästi tanssivia naisia.

• Luna

Kun näköjään on niiiiin paljon ihmisiä, jotka eivät tiedä RAKKAUDESTA yhtään mitään. Sinä olet yksi hyvä esimerkki. Siinä olet oikeassa, että olet poika, et mies vielä.
        Rakkaus katsos on sitä, että et tarvitse muita seksisuhteita kuin hänet, jota rakastat.

• sellofaani
        Luna kirjoitti:

Kun näköjään on niiiiin paljon ihmisiä, jotka eivät tiedä RAKKAUDESTA yhtään mitään. Sinä olet yksi hyvä esimerkki. Siinä olet oikeassa, että olet poika, et mies vielä.
        Rakkaus katsos on sitä, että et tarvitse muita seksisuhteita kuin hänet, jota rakastat.

Hei, me eletään jo 2000-lukua. Rakkauskaan ei auta, jos toinen on aina puutteessa.

• Luna
        sellofaani kirjoitti:

Hei, me eletään jo 2000-lukua. Rakkauskaan ei auta, jos toinen on aina puutteessa.

...jos toinen on puutteessa eikä seksi toimi niin on jo suhteessa muutakin vikaa eikä rakkaudesta ole enää kysymys. Silloin on parempi päättää suhde ja etsiä uusi partneri eikä pettää toista selän takana.
        Kaikki ihmiset eivät vielä nyt 2000-luvullakaan ole tunnevammaisia (onneksi) ja petä toista tai saalista varattuja.

• Nymfopoika
        Luna kirjoitti:

Kiinteä parisuhde on osa ydinperhe-käsitettä,
        jota tarvitaan nykyisenlaisen yhteiskunnan
        pyörittämiseen. Siis nyhjäämistä samojen
        naamojen kanssa neljän seinän sisällä,
        jolloin tällainen yksikkö on optimaalisesti
        ulkopuolelta ohjattavissa ja alistettavissa
        toimimaan yhteiskunnan kannalta tuottavalla
        tavalla - uneksimaan uudesta ruohonleikkurista,
        vapaaehtoisesti manipuloimaan itseään
        aivokuolleena telkkarin ääressä, turruttamaan
        epätoivonsa valtionyhtiön myymään huumeeseen.

Ennenkaikkea kaikki sellainen
        seksi, joka ei johda lisääntymiseen ja siis
        tuottavien yksikköjen lukumäärän kasvamiseen,
        on tässä uskontojen ja jatkuvan kasvun filosofian
        mädättämässä kulttuurissa kiellettyä. Niin homo-,
        bi- ja lesbosuhteet kuin lisääntymiseen
        tähtäämättömät nautintotavat heteroseksissä
        ovat tabuja.

Lisäksi ihmiset on ehdollistettu ydinperheiden
        lukumäärän maksimoimiseksi ajattelemaan,
        että onnellisuus niiden elämään tulisi
        kiinteästi jostain yhdestä henkilöstä, joten
        kaikki mikä uhkaa tällaista umpimielistä
        tarrautumista, kuten nymfotyttö,
        leimataan ties millä nimityksillä,
        herjaavilla luokitteluilla ja syyllistämisellä
        maan rakoon, suunnattoman pelon ohjaamana.

Todellisuudessa onnelliseksi ei voi tulla
        kuin itsensä kautta, sitä on turha
        hakea mistään muualta. Nautinto on eri asia,
        sitä saa monestakin asiasta, etenkin seksistä
        kulloinkin viehättävän partnerin kanssa.

• P21(huom.ei vielä M)
        Nymfopoika kirjoitti:

Kiinteä parisuhde on osa ydinperhe-käsitettä,
        jota tarvitaan nykyisenlaisen yhteiskunnan
        pyörittämiseen. Siis nyhjäämistä samojen
        naamojen kanssa neljän seinän sisällä,
        jolloin tällainen yksikkö on optimaalisesti
        ulkopuolelta ohjattavissa ja alistettavissa
        toimimaan yhteiskunnan kannalta tuottavalla
        tavalla - uneksimaan uudesta ruohonleikkurista,
        vapaaehtoisesti manipuloimaan itseään
        aivokuolleena telkkarin ääressä, turruttamaan
        epätoivonsa valtionyhtiön myymään huumeeseen.

Ennenkaikkea kaikki sellainen
        seksi, joka ei johda lisääntymiseen ja siis
        tuottavien yksikköjen lukumäärän kasvamiseen,
        on tässä uskontojen ja jatkuvan kasvun filosofian
        mädättämässä kulttuurissa kiellettyä. Niin homo-,
        bi- ja lesbosuhteet kuin lisääntymiseen
        tähtäämättömät nautintotavat heteroseksissä
        ovat tabuja.

Lisäksi ihmiset on ehdollistettu ydinperheiden
        lukumäärän maksimoimiseksi ajattelemaan,
        että onnellisuus niiden elämään tulisi
        kiinteästi jostain yhdestä henkilöstä, joten
        kaikki mikä uhkaa tällaista umpimielistä
        tarrautumista, kuten nymfotyttö,
        leimataan ties millä nimityksillä,
        herjaavilla luokitteluilla ja syyllistämisellä
        maan rakoon, suunnattoman pelon ohjaamana.

Todellisuudessa onnelliseksi ei voi tulla
        kuin itsensä kautta, sitä on turha
        hakea mistään muualta. Nautinto on eri asia,
        sitä saa monestakin asiasta, etenkin seksistä
        kulloinkin viehättävän partnerin kanssa.

Kylläpäs np yllätti minut iloisesti kommentillaan.Olisipa näin järkevästi ajattelevia naisia enemmän,yhteenkään en ole vielä törmännyt,mutta kaippa heitäkin jossain on.Voi kuitenkin olla että vain miehet pystyvät yllänähtyyn ajatuksenjuoksuun.
        Nymfotyttö taas yllätti minut kertomalla että käyttää omien ehkäisyjensä lisäksi aina kumia.Tämä on noinkin kokeneelta naiselta yllättävää,itse kun olen vain n.1/5 kerrasta joutunut kondomin kanssa työskentelemään.Taudit eivät pelota sellaisia,joille seksuaalisuus on tärkeä osa elämää,mutta ehkäpä se ei sitten olekaan aina noin..

• Nymfopoika
        P21(huom.ei vielä M) kirjoitti:

Kylläpäs np yllätti minut iloisesti kommentillaan.Olisipa näin järkevästi ajattelevia naisia enemmän,yhteenkään en ole vielä törmännyt,mutta kaippa heitäkin jossain on.Voi kuitenkin olla että vain miehet pystyvät yllänähtyyn ajatuksenjuoksuun.
        Nymfotyttö taas yllätti minut kertomalla että käyttää omien ehkäisyjensä lisäksi aina kumia.Tämä on noinkin kokeneelta naiselta yllättävää,itse kun olen vain n.1/5 kerrasta joutunut kondomin kanssa työskentelemään.Taudit eivät pelota sellaisia,joille seksuaalisuus on tärkeä osa elämää,mutta ehkäpä se ei sitten olekaan aina noin..

Mä oon ite ennenkaikkee hyväntekijä, siks en ota
        rahaa enkä levitä tauteja. Mulle vaan tulee hyvä
        olo kun saan tehdä hyvän olon jollekin toiselle,
        eikä se toteutuis jos taudit leviäis.

Uskon että vapaasti ajattelevia ihmisiä
        on paljonkin kulissien takana. Kaikilla
        ei vain riitä rohkeus hylätä turvallisina
        pidettyjä elämäntapoja ja muita tottumuksia,
        vaikka niihin kuuluukin niin henkistä ja
        fyysistä vankeutta kuin ihmissuhteiden
        käsittelemistä omistussuhteina eikä
        vastavuoroisen elämänilon lähteinä.

Mustasukkaiset, just nää syyllistäjät.
        rienaajat ja nimittelijät tälläkin palstalla,
        ovat juuri näitä jotka ovat sekoittaneet
        omistamisen ja rakkauden. Jos mustasukkaisuuden
        (ts. pelon omistussuhteen pienellä präntättyjen
        kohtien rikkomisesta) on aiheuttanut kumppanin nauttiminen elämän iloista
        tai pelko siitä että näin saattaisi tapahtua,
        miten sellainen ihminen voi puhua rakkaudesta tätä
        kumppaniaan kohtaan? Jos todella rakastaa, silloin
        pääasia ja koko oman elämän tarkoitus on, että
        kumppani nauttii elämästään ja on onnellinen, eikä sillä
        pitäisi olla väliä, kuka sen elämänilon kulloinkin
        tuottaa.

Toisinsanoen mustasukkainen ei todellisuudessa
        rakasta kumppaniaan lainkaan, vaan on edellämainitun
        meemin sokea vanki, elämässä todellisen itsensä
        vastaisesti ympäröivän surkean kulttuurimme manipuloimana,
        mistä ei ole etua kuin yhteiskunnan valtakoneistoille
        ja hierarkkioille, eikä ihmisille itselleen.

• VarattuM27-V02-ASk

...olisi tuollaista nimimerkin kaltaista tarjolla melkeinpä ihan koska tahansa, jos vain sattuu kelpaamaan, mutta veikkaanpa, että kyseessä on taas yksi ns."feikki"...(???)

• nymfotyttö

nähdä että suomalaiset ei ole niin puutteessa, että kaikki täällä tyrkyttäisi itseään. Vaan pysytään asiallisella linjalla. En kyllä laittanut tekstiäni hakeekseni täältä miesseuraa, vaikka eihän koskaan saa lukea ketään pois. Eihän sitä tiedä mitä täältä löytyisi...

En kyllä hirveesti harrasta sokkotreffijuttuja, vaan haluan itse iskeä mieheni niin ainakin tiedän mitä saan. En kyllä pane pahakseni jos miehet lähestyvät minua. Mútta jos joku on valmis toiselta puolelta Suomea tulemaan minua tapaamaan niin on se aina tapaamisen arvoinen. Mitä' siitä sitten syntyykään. Kuten jo aiemmin mainitsin niin en sentään hyppää sänkyyn ihan kenen kanssa tahansa.

Hmm..miettien

• VarattuM27-V02-ASk
        nymfotyttö kirjoitti:

nähdä että suomalaiset ei ole niin puutteessa, että kaikki täällä tyrkyttäisi itseään. Vaan pysytään asiallisella linjalla. En kyllä laittanut tekstiäni hakeekseni täältä miesseuraa, vaikka eihän koskaan saa lukea ketään pois. Eihän sitä tiedä mitä täältä löytyisi...

En kyllä hirveesti harrasta sokkotreffijuttuja, vaan haluan itse iskeä mieheni niin ainakin tiedän mitä saan. En kyllä pane pahakseni jos miehet lähestyvät minua. Mútta jos joku on valmis toiselta puolelta Suomea tulemaan minua tapaamaan niin on se aina tapaamisen arvoinen. Mitä' siitä sitten syntyykään. Kuten jo aiemmin mainitsin niin en sentään hyppää sänkyyn ihan kenen kanssa tahansa.

Hmm..miettien

Hmm... Mitä jäit miettimään?? ;-) *Hih...*

Pituutta mulle löytyy n.184cm ja painoa n.74kg, tummathiukset, siniset silmät, en tupakoi ja alkoholiakin (siideriä) käytän josku silloin tällöin (aika harvoin), harrastan mm. urheilua ja tietokoneita, sekä tietysti tykkään sexistä ja mulle tärkeää on myös se, että nainen tulee tyydytetyksi, tavalla, tai toisella...

Ja en tiedä, että huomaatko/tajuatko sitä jo tuosta nimimerkistä, että olen myös satakunnasta, tarkemmin sanottuna Porin ja Rauman "puolesta välistä"...(??) Eli aikaa ja mahd. mulla olisi aika usein, vaikka jo kenties tänäänkin... ;-) Jos sua nyt sit edes kiinnostaa tippaakaan...(????????????) No, nakkaa nyt sit kuiteskin edes jotain mailia, please...

• reality

aika moraaliton ihminen olet..mieti jos omalle kohdalle sattuisi tapaus,että miehesi pettäisi sinua jonkun lumpun kanssa.sillä se sinä taidat olla.

• VARATTUPARATTU

Hei sinä sexyhurjastelija, voisin jopa uskoa tarinasi, mutta tuntui jotenkin niin teenäiseltä ja keksityltä. Tosin sinun kaltaisia löytyy mutta ne ovat tyyppillissti ehtoo puolen ruusuja, otetaan se mitä saadaan. Joten jos tunnistitit itsesi otetaan yhdessä osaa...!

• nymfotyttö

ihan sama..Itse asiassa tämä "sexyhurjastelija" on kyllä ihan totta. Ehkä jo hieman rauhoittunut sitten kakskymppisestä. Nyt olen 25 vuotias. Mutta nautin elämästäni ja seksi on ihanaa...en voi muuta sanoa. Ihan sama mitä muut minusta ajattelevat tai kuvittelevat, mutta minä olen oma itseni enkä häpeä sitä.Uskon ja toivon että joku saa minutkin joskus rauhoittumaan ja kommentoiden myös aikaisempaa viestiä niin jos oma kulta tulevaisuudessa pettää, niin sitten meitä ei ole tarkoitettu yhteen vaan hän halajaa jotain muuta mitä minä en pysty tarjoamaan..

• ihailija
        nymfotyttö kirjoitti:

ihan sama..Itse asiassa tämä "sexyhurjastelija" on kyllä ihan totta. Ehkä jo hieman rauhoittunut sitten kakskymppisestä. Nyt olen 25 vuotias. Mutta nautin elämästäni ja seksi on ihanaa...en voi muuta sanoa. Ihan sama mitä muut minusta ajattelevat tai kuvittelevat, mutta minä olen oma itseni enkä häpeä sitä.Uskon ja toivon että joku saa minutkin joskus rauhoittumaan ja kommentoiden myös aikaisempaa viestiä niin jos oma kulta tulevaisuudessa pettää, niin sitten meitä ei ole tarkoitettu yhteen vaan hän halajaa jotain muuta mitä minä en pysty tarjoamaan..

Mikäli tarinasi ovat totta, olet aikamoinen pakkaus! Tutustuisin mielelläni!!

• nymfotyttö
        ihailija kirjoitti:

Mikäli tarinasi ovat totta, olet aikamoinen pakkaus! Tutustuisin mielelläni!!

Jokainen voi uskoa mihin tai mitä haluaa...ja tehdä mitä haluaa, minä en siitä välitä. Minua ärsyttää ihmisissä sellainen "erilaisuudenpelko" jos olet jollakin tavalla massasta poikkeava niin sinut leimataan huonommaksi tai erilaiseksi. Kaikilla meillä on omat erilaisuutensa ja myös fantasiamme. Minä vain uskallan toteuttaa omiani..Kuinkahan moni täällä on uskaltanut kertoa nistä saatikaan toteuttaa niitä???

Elämä on liian lyhyt, että vain iltaisin haaveilisin niistä. Minä toteutan niitä, eipä tarvi sitten kiikkustuolissa katua etten toteuttanut niitä silloin kun olin vielä nuori ja hehkeä pakkaus.

Mutta jos haluat toteuttaa omia fantasioitasi niin kenties...

• ihailija
        nymfotyttö kirjoitti:

Jokainen voi uskoa mihin tai mitä haluaa...ja tehdä mitä haluaa, minä en siitä välitä. Minua ärsyttää ihmisissä sellainen "erilaisuudenpelko" jos olet jollakin tavalla massasta poikkeava niin sinut leimataan huonommaksi tai erilaiseksi. Kaikilla meillä on omat erilaisuutensa ja myös fantasiamme. Minä vain uskallan toteuttaa omiani..Kuinkahan moni täällä on uskaltanut kertoa nistä saatikaan toteuttaa niitä???

Elämä on liian lyhyt, että vain iltaisin haaveilisin niistä. Minä toteutan niitä, eipä tarvi sitten kiikkustuolissa katua etten toteuttanut niitä silloin kun olin vielä nuori ja hehkeä pakkaus.

Mutta jos haluat toteuttaa omia fantasioitasi niin kenties...

uskaltaa! ..mutta miten??

• nymfotyttö
        ihailija kirjoitti:

uskaltaa! ..mutta miten??

Minusta on tärkeää, jos on parisuhteessa niin kertoa kumppanilleen omista fantasioistaan ja toiveistaa, jotta niitä voisi yhdessä toteuttaa..eikö vain? Mutta miten, ehkä se vaati hieman aikaa ja toisen tuntemista ennen kuin uskaltaa kertoa. Mutta ensin täytyykin oppia tuntemaan toisensa ja sitten kertoa omista fantasioistaan ja lähteä yhdessä niitä toteuttamaan..

• IsoJaVahva

Nymfotyttö, ajattelen samoin kuin sinäkin.
      Mailaa minulle ja voidaan vaihtaa ajatuksia enem-
      mänkin.
      Olen pitkä ja komea mies. Tunteellinen ja herkkä.
      Toisaalta peto sisältä ;) Kaluni on myös todella
      suuri.

• nymfotyttö

ehkä ehkä...ken sen tietää vaikka joskus tiemme kohtaisivat..

Noin helpolla minua ei saa syttymään.On se kalu iso tai pieni niin tärkeintähän että osaa sitä käyttää ja sinut itsensä kanssa.vai mitä???

• Taitava osaaja
        nymfotyttö kirjoitti:

ehkä ehkä...ken sen tietää vaikka joskus tiemme kohtaisivat..

Noin helpolla minua ei saa syttymään.On se kalu iso tai pieni niin tärkeintähän että osaa sitä käyttää ja sinut itsensä kanssa.vai mitä???

Eka viestisi herätti minussa kiimaisen orhin vaistot,olen ukkomies ja mielestäni olen aika
        taitava orgasmin antaja,jos olet minusta kiinnostunut,niin vastaa miten saisin pahaiten
        sinuun yhteyttä,ja missäpäin suomea olet,olen varma että tavattuasi minut olet vähintään kolmen
        Orgasmin uuvuttama,olen kiltti ja toisen huomioon
        ottava,älä ohita tätä tarjousta vaan harkitse
        VAKAVASTI vastaa heti ootan kuumana.
        AINA JÄYKKÄNÄ!!!!

• nymfotyttö
        Taitava osaaja kirjoitti:

Eka viestisi herätti minussa kiimaisen orhin vaistot,olen ukkomies ja mielestäni olen aika
        taitava orgasmin antaja,jos olet minusta kiinnostunut,niin vastaa miten saisin pahaiten
        sinuun yhteyttä,ja missäpäin suomea olet,olen varma että tavattuasi minut olet vähintään kolmen
        Orgasmin uuvuttama,olen kiltti ja toisen huomioon
        ottava,älä ohita tätä tarjousta vaan harkitse
        VAKAVASTI vastaa heti ootan kuumana.
        AINA JÄYKKÄNÄ!!!!

Sait mielenkiintoni kyllä heräämään ja ehkä vähän muutakin. Toki minua aina kolmen orgasmin miehet kiinnostavat...ehkäpä sinun tulee se todistaa...Itse asun Satakunnassa kuten aikaisemmin mainitsin. Asun yksin täällä kaupungin laitamilla joten tule joku ilta luokseni..jos kíinnostaa.

• Taitava osaaja
        nymfotyttö kirjoitti:

Sait mielenkiintoni kyllä heräämään ja ehkä vähän muutakin. Toki minua aina kolmen orgasmin miehet kiinnostavat...ehkäpä sinun tulee se todistaa...Itse asun Satakunnassa kuten aikaisemmin mainitsin. Asun yksin täällä kaupungin laitamilla joten tule joku ilta luokseni..jos kíinnostaa.

Kyllä kiinnostaa ja tosi paljon,mutta olisko sulla
        mahdollisuus tulla tänne kuopioon,pitäis vain
        keksiä tarkemmat yhteydensaanti keinot,pitäiskö
        antaa sulle sähköposti osoiote,vastaa jotain.
        HYT HIMOTTAAAAA...

• Maya

HYT HIMOTTAAAAA...

Lakkaa ajattelemasta kepakollasi, näethän että siitä ei seuraa muuta kuin harmia.
        Voisit ajatella vaikka omaa naistasi ja sitten miettiä onko nymfolutka tosiaanki sen arvoinen??
        Haluaaako naisesi liian harvoin seksiä? Luultavasti vika sinussa ja alikehittyneissä seksitaidoissasi....Että varo vaan nymfotyttö, luultavasti saat itsellesi laaduttoman kumppanin...(tai sehän taitais olla sinun tasoa?!)
        JÄRKI PÄÄHÄN varattu mies!! Ja nimenomaan siihen ylempänä olevaan!!

• nymfotyttö

HYT HIMOTTAAAAA...

En mä ole niin epätoivoinen, että lähtisin tuntemattoman perässä Kuopioon. Kyllä niitä miehiä on lähempänäkin. Ja enhän minä edes tiedä mitä siellä todella odottaa..miehillä kun tapana VÄHÄN leveillä jutuillaan..

• JiiJii
    • sellaisia naiset on

asia on tiedossa, varaamatonta miestä taasen ei ota kukaan edes yhdeksi tunniksi

• pp

oletko kenties Lieksasta?jos, niin tiedän kuka olet...

• nymfotyttö

ikävä kyllä.vai pitäisikö olla onnellinen en tiedä...

• VARattu MIES

Teitä löytää

• nymfotyttö

heh.Kaipa me siellä liikutaan missä muutkin sinkkunaiset.Mutta usein myös me lähestymme miehiä, toisin kuin usein naiset yleensä.Kunhan odotat niin voi olla että yhtä viehättävä ja kiimainen nainen tulee sinun luoksesi.

Minä käyn yleensä pari kertaa kuussa tuulettumassa tän kaupungin ravintoloissa.Mutta harvoinpa sieltä mitään kovin hehkeetä seuraa löytyy, vaan niitä voi löytyä esim. ravintoloissa, työpaikalta, kaupasta, pankista jne..itse olen kaikista löytänyt kuumia miehiä. Viimeksi iskin koulussa vierailevan esittelijän.

Tsemppiä etsintään

• Varattu mies

Itseäni ei moiset naiset kiinnosta, mutta en
      ala kinastelemaan teetkö oikein tai väärin.
      Tuskinpa käytöksesi muuttuu vaikka täällä
      sanois kuka ja mitä. Mutta kysyisin kahta
      asiaa:

1)Sanoit että mies pysyy onnellisena eikä
      vaimo saa tietää. Mistä tiedät, että mies
      on onnellinen? Tyydytetty ehkä, mutta onnellisuus
      on monilla muutakin kuin seksi - oli se
      sitten kuinka mahtavaa tai jännittävää tahansa.
      Mistä tiedät ettei vaimo saa tietää? Onko
      teillä jokin sopimus ettei susta saa kertoa
      kotona? Entä jos mies kertoo tästä kotosalla
      ja sen akka sekoaa ja hakkaa sut? Tarkoitus
      ei ole pelotella, mutta toivottavasti olet
      harkinnut toimintasi seurauksia orgasmeja
      pidemmälle. Ihmissuhteilla pelaamisessa on
      kuitenkin tunteet aika pinnassa. Toki sanoit
      että et hyppää sänkyyn kenen kanssa vaan, mutta
      voivathan nämä sinun nykyisin vakituiseen
      panevatkin muuttua, ottaa itsejänsä niskasta
      kiinni ja lempata sut, kertoa kotosalla
      (seurauksista huolimatta). Tästä summa summarum:
      toivottavasti tiedät mitä teet, ja tiedät
      myös ns. worst-case-mahdollisuuden.

2)Sanot että sinkkumiehet eivät osaa ns. tehdä
      temppuja kunnolla. Ymmärsinkö oikein, että
      varatut ovat parempia petitouhuissa? Vai
      onko vain kyse siitä, että sinkut haluavat
      myös rakkautta? Tiedän useampia sinkkuja, jotka
      ovat nimenomaan vain sen pillun perässä.
      Useimmat heistä ovat myös seukkailleet elämänsä
      aikana pitkäänkiin - jotkut kihloihin asti.
      Väitätkö siis, että jos pari eroaa, miehen
      seksitaidot lopahtavat hetkessä? Entä jos
      joku näistä vakipanijoistasi eroaisi akastaan?
      Pitääkö sen ettiä itelleen myös uusi
      "rakastajatar", koska ei enää ole tarpeeksi
      hyvä naimaan?

• nymfotyttö

Kysymykseen kaksi eihän toki miehen taidot mihinkään katoa kun hän eroaa.Puhun vain omasta kokemuksestani, tietenkin. Voipa olla, että minua varatut miehet kiinnostavat juuri sen takia että se jää vain seksiin.

Sinkkumiehet helposti haluavat muutakin esim. rakkautta. tai sitten nämä pillun perässä juoksevat sinkut luulevat että annan aina kun he haluavat, tulevat vinkumaan pillua joka päivä. kärjistäen. varatut miehet kun eivät tule oven taakse vinkumaan, vaan kohteliaasti he soittavat ensin ja sopivat koska olisi hyvä aika tulla. tietenkin heillä on aina kiinnijäämisenpelko.

Onhan meillä yleensä sanaton sopimus, että seksi jää meidän kahden väliseksi asiaksi. Ja usein se kyllä jääkin vaikka mies sitten päättääkin lopettaa suhteen. Moni mies on jättänyt takiani naisensa ja nainen on saanut tietää. Mutta eipä ole kukaan päälle hyökännyt ainakaan vielä. Mutta toki se mahdollisuus on olemassa. Mutta onhan muillakin sinkuilla aina olemassa vaara, että mies valehtelee olevansa sinkku ja sitten seuraavana päivänä sen ämmä hyökkää päälle, senkin olen nuorempana kokenut..Että toki tälläisessä on vaaransa kuten kaikessa muussakin..Mutta on se silti sen arvoista.

• Nymfopoika

Heippa nymfotyttö. Oon sun kanssa samoilla
      linjoilla ja harkinnut jo pitkään oman
      elämäni järkkäämistä vähän samalla tavalla,
      tosin näin miehenä hieman toisenlaisesta asemasta
      käsin.

Se vaan on mietityttänyt, että miten
      huoletonta seksiä uskallat harjottaa, eikö
      taudit pelota sua? Pidättäydytkö jostain jutuista
      terveytes takaamiseks? Vaaditko jotain
      terveystodistuksia partnereiltasi? Miten
      huolehdit tautien ja raskauden ehkäisystä?

Mun mielestä noi ei voi perustua ainakaan
      luottamukseen, partnerishan nimenomaan
      huijaa virallisia kumppaneitaan ja villin,
      nautinnontäyteisen seksin saamiseksi ne on
      varmaankin valmiita siihen myös sun suhteen.

Sori jos nää on liian tungettelevia kysymyksiä,
      mut kiinnostaa mimmosiin ratkaisuihin
      oot ite päätynyt. Joka tapauksessa mukavia
      jatkoja, tuodaan edes me jotain nautintoa
      tähän maailmaan..

• nymfotyttö

ja myös ehkäisystä. Käytän itse pillereitä kaiken varalta. Ja vaadin kondomin käyttöä, vaikka usein miehet toisin haluaisivatkin. Eli ei ole koskaan taudin vaaraa. Joo mieheen ei voi luottaa, ei tietenkään...Hehän puhuvat mitä vain että saavat mitä haluavat. Mutta sinulle neuvoksi, että käytä ihmeessä kondomia ei ne naisetkaan aina ihan totta puhu. Se on kaikkein varmin keino. Minulla ei ole koskaan ollut mitään tautia tai saatikaan raskauden vaaraa.

Tsemiä sulle valisemallasi tiellä. Tee sitä mikä tuottaa sinulle nautintoa.

• Nymfopoika
        nymfotyttö kirjoitti:

ja myös ehkäisystä. Käytän itse pillereitä kaiken varalta. Ja vaadin kondomin käyttöä, vaikka usein miehet toisin haluaisivatkin. Eli ei ole koskaan taudin vaaraa. Joo mieheen ei voi luottaa, ei tietenkään...Hehän puhuvat mitä vain että saavat mitä haluavat. Mutta sinulle neuvoksi, että käytä ihmeessä kondomia ei ne naisetkaan aina ihan totta puhu. Se on kaikkein varmin keino. Minulla ei ole koskaan ollut mitään tautia tai saatikaan raskauden vaaraa.

Miten suhtaudut suudelmiin ja etkö ota
        vastaan suuseksiä? Ainakin toi jälkimmäinen
        olis aika iso menetys.. Siitä kun naiset
        tuntuu tykkäävän paljonkin.

• Maya
        nymfotyttö kirjoitti:

Mainitsit aikaisemmin että sinulla on paljon ystäviä ja monet naimisissa ja lapsiperheellisiä.
        Vokotteletko myös ystäviesi miehiä heidän tietämättään?????

• Nymfotyttö
        Nymfopoika kirjoitti:

Miten suhtaudut suudelmiin ja etkö ota
        vastaan suuseksiä? Ainakin toi jälkimmäinen
        olis aika iso menetys.. Siitä kun naiset
        tuntuu tykkäävän paljonkin.

sekä suudelmia että suuseksiä. Suuseksi on ehdotonta, sitä rakastan ehkä eniten. ja myös miehet tuntuvat siitä nauttivan suunnattomasti, joten toki toki. Suukot on minusta enemmän tunteiden osoitus kun seksi. seksi on vain fyysistä nautinnnon hakemista, mutta suudelmat on tunteiden osoitusta. Kyllä suutelen mutta en yleensäkovin kiihkeästi jollei ole tunteita pelissä. tai ainakaan en ole niissä täysillä mukana.

• nymfotyttö
        Maya kirjoitti:

Mainitsit aikaisemmin että sinulla on paljon ystäviä ja monet naimisissa ja lapsiperheellisiä.
        Vokotteletko myös ystäviesi miehiä heidän tietämättään?????

En vokottele tai yleensäkkään harrasta ystävieni miehiä. He elävät kaikki onnellisessa parisuhteessa, joten heillä ei ole tarvetta edes pettää toisiaan. Ystävät ovat minulle henki ja elämä kuin omaa perhettä kuten samalla heidän miehensä. He ovat miulle hyvin läheisiä kuin omia veljiä ja sisaria.. Ei kiinnosta enkä tee niin.

• Nymfovaimo

itseäsi törkeästi? Kuinka toimit? Aivan sama paneeko sua vapaa tai varattu mun puolesta! Kiinnostaa vaan että kuulutko niihin säälittäviin olentoihin jotka tekevät suurelle osasta miehistä järkyttyneenkin olon siitä kuinka naiset alentavat itseään törkeästi ja epätoivoisesti tyrkyttämällä! Tosin näin olen huomannut tekee jopa varatut naisetkin vaikka oma mies olisikin vieressä! Ainahan tänne maailmaan mahtuu seksuaalisesti kieroutuneita mikä nyt sitten on kenenkin mielestä tervettä! Pidän minäkin seksistä jopa erittäin paljon, mutta löyty se oma kulta jonka kanssa voi tehdä sitä ja tätä eikä ole tarvetta hypätä muualla! Törmättyäni joka tapauksessa ehkä sinunkaltaiseen mieheni kanssa sääliksi teitä käy!

• P21(huom.ei vielä M)

Kyllä saa nauraa oikein käppyrässä kun lukee noita nymfotyttöä morkkaavia:))Menkää itteenne!Pelkäätte vain että unelmanne loistavasta yhteiskuntakäsitteestä murenee sellaisten ihmisten myötä,jotka tyydyttävät omat halunsa.Tiedoksi vaan ettei se pillu siitä kulu mihinkään naimisessa vaan synnytyksessä.Ja jos teillä nyt on niin hyvä ja toimiva parisuhde niin eihän miehenne/naisenne koe tarvetta toisiin ihmisiin,eihän?Kateellisia te olette ettekä mitään muuta!Ajatelkaa välillä järjellä näitä hommia,jotta tajuatte että se oma niin ihana kulta onkin joskus ollut jonkun toisen kulta jne..kierto on vaan paljon hitaampaa näillä hauleilla.Säästyypä sydänsuruiltakin kun toimii kuten nt.En ainakaan itse koe tarvitsevani naista kuin siihen yhteen hommaan,osaan itse kokkailla,siivoilla yms ja teenkin niin mielelläni!

• Nymfovaimo

Kyllä saa nauraa oikein käppyrässä kun lukee noita nymfotyttöä morkkaavia:))Menkää itteenne!Pelkäätte vain että unelmanne loistavasta yhteiskuntakäsitteestä murenee sellaisten ihmisten myötä,jotka tyydyttävät omat halunsa.Tiedoksi vaan ettei se pillu siitä kulu mihinkään naimisessa vaan synnytyksessä.Ja jos teillä nyt on niin hyvä ja toimiva parisuhde niin eihän miehenne/naisenne koe tarvetta toisiin ihmisiin,eihän?Kateellisia te olette ettekä mitään muuta!Ajatelkaa välillä järjellä näitä hommia,jotta tajuatte että se oma niin ihana kulta onkin joskus ollut jonkun toisen kulta jne..kierto on vaan paljon hitaampaa näillä hauleilla.Säästyypä sydänsuruiltakin kun toimii kuten nt.En ainakaan itse koe tarvitsevani naista kuin siihen yhteen hommaan,osaan itse kokkailla,siivoilla yms ja teenkin niin mielelläni!

tämä nyt sitten oli kuinka toimii?? No ei sen väliä! Mullei muuten oo mitään hätää miehestäni eikä hänelläkään minusta...parisuhde toimii..tulevaisuudesta ei kukaan voi tietää..onhan se vaan kiva että muillekin on silmäniloa....antas vaan joku aivot näille varatuille tyrkyllä oleville sekä naisille että miehille...sitten ehkä ne vois joskus saada sen omankin kullan!

• nti tyrmäys

Eikös homma ole niin, että asioilla on aina kaksi puolta?
        Joittenkin ihmisten moraali on kohillaan ja joittenkin EI!
        Jotkut tykkää paneskella helppoa "nakkia" jotku EI!
        Jotkut haluaa vakavan suhteen jotku EI! jne...
        Kaikkihan täällä on naurettavaa porukkaa jotka tänne
        kirjoittaa jopa minä ja SINÄ! (taas kaksi puolta, toinen erilailla naurettava
        ja toinen toisella tavalla) Samalla tavalla tätä typyä vastaan olevat
        ihmiset ajattelevat sinusta, kun sinä heistä eli vitun typerä kundi,
        onko pikkuisen naurettava ym..) Minä en ole oikeastaan mitään mieltä,
        mun elämän laatu ei tämän takia parane/pahene.
        Sanottaisko, ettei ole penniäkään kiinni tässä hommassa!
        Niin ja jos et tarvi naista muuhun kuin naimiseen, niin kannattaisiko
        hommata mies rinnalle ja koittaa hoitaa lapsen tekokin adoptoimalla!!
        (eikös siihenkin tarvi naista)? No mutta tämähän on sun elämäsi,
        onnea sille!

• Nymfovaimo
        nti tyrmäys kirjoitti:

Eikös homma ole niin, että asioilla on aina kaksi puolta?
        Joittenkin ihmisten moraali on kohillaan ja joittenkin EI!
        Jotkut tykkää paneskella helppoa "nakkia" jotku EI!
        Jotkut haluaa vakavan suhteen jotku EI! jne...
        Kaikkihan täällä on naurettavaa porukkaa jotka tänne
        kirjoittaa jopa minä ja SINÄ! (taas kaksi puolta, toinen erilailla naurettava
        ja toinen toisella tavalla) Samalla tavalla tätä typyä vastaan olevat
        ihmiset ajattelevat sinusta, kun sinä heistä eli vitun typerä kundi,
        onko pikkuisen naurettava ym..) Minä en ole oikeastaan mitään mieltä,
        mun elämän laatu ei tämän takia parane/pahene.
        Sanottaisko, ettei ole penniäkään kiinni tässä hommassa!
        Niin ja jos et tarvi naista muuhun kuin naimiseen, niin kannattaisiko
        hommata mies rinnalle ja koittaa hoitaa lapsen tekokin adoptoimalla!!
        (eikös siihenkin tarvi naista)? No mutta tämähän on sun elämäsi,
        onnea sille!

nää vastaukset ilmeisesti!! Kaikkihan me seksin perässä mennään! Vapaat ja varatut! Seksin ja rakkaudentäyteistä elämää teille kaikille!

• hae hoitoon

omaat huonon itsetunnon jota haluat pönkittää varatuilla miehillä. kenties olet polttanut siipesi joskus.. miehesi pettänyt sinua? nainen/mies joka harrastaa seksiä varattujen miesten/naisten kanssa ei voi olla henkisesti kovinkaan vanha ja vahva. aikuinen ihminen kunnioittaa toisten suhteita eikä puutu niihin vaikka vastapuoli olisi kuinka kiinnostunut tahansa.et taida edes ymmärtää kuinka helppoa lihaa olet ja kuinka se leimaa sinut ikuisesti HUORAKSI. ajattele aikaa eteenpäin.. jos vaikka haluaisit perheen, miehen ja lapsia niin kuka sinut silloin enää edes huolii piloille naidun v..un. kuka voisi sinuun luottaa ja sinua kunnioittaa tyttöystävänä, vaimona, äitinä. olet todellakin pilalla. luojan kiitos sinulla ei ole lapsia ainakaan vielä ja kuten itse jo sammakon päästit niin esimerkkinähän sinä niille olisit ja erittäin huonona sellaisena. tasapainoinen aikuinen ihminen on kaikkea muuta kuin sinunlaisesi oman arvonsa roskiksesta löytävä ääliö...

• Tex

Oletpas aika niljakas ihminen...toivottavasti kohdataan joskus niin paneskellaan? voo

Mutta kaltaisesi ihmisen kanssa ei kyllä monikaan täysjärkinen haluaisi seurustella...siis sikäli kun nyt olit tosissasi...se on se itsekunnioituskysymys...

• HERÄTYS!!!

Herään nainen ja vaihda kuivat housut jalkaasi!
      Vähän ontuu toi sun kertomus!!!

• ymmärrän

Ymmärrän nymfotyttöä täydellisesti,mitä pahaa siinä on jos myös naiset haluavat seksiä erilaisten miesten kanssa,haluavathan miehetkin lähes jokaista vastaan tuleva naista:)Enemmän selkärakaa kysyy pysytellä vapaana ja harrastaa seksiä tällätavoin ilman velvotteita, ei taida onnistua useimmilta aina sotketaan tunteet mukaan, ellei ole ammattilainen;)Se miksi varatuilla on niin kova halu muuhun kuin omaan kultaan kummastuttaa, kannattaa ehkä kokeilla silloin jotain muuta kuin pysyviä sidoksia!!!!

• Naikkonen :)

Kiitos Nymfo sinulle, että teet noin. Paljastat mulkut miehet rehellisistä miehistä. Uskon kyllä, että joku nainen saa teitää ja se on sinulle hyvä opetus. Säälittävät pettäjämiehet saavat klamydian sinunkaltaiselta lutkalta, se on todella hyvä asia :). Joten, kannustan sinua tekemään hyväntekeväisyyttä jatkossakin! Onneksi olkoon.

• ~LiitoOrava~

Minkähän helevatan takia siitä seksistä tehdään näin iso asia. Eikö parisuhteessa tosiaankaan ole mitään muuta oleellista ?
        Eikös se nyt ole ihan sama missä sitä kikkeliään käy uittamassa ja eihän se pillukaan panemalla pilaannu.

Jos joku pari on todennut että muuten menee hyvin, mutta kun keskinäinen seksi on jo tylsää ni eiku seikkailemaan. (Tämä tosin edellyttää, että seksi yleensäkääm jaksaa kiinnostaa.)

Seksihän on sikäli tylsää hommaa, ettei siitä luulisi aikuisten ainakaan älykkäiden sellaisten juuri välittävän, teinit 15-25 v on sitte asia erikseen. Sillon kai viä hormoonit hyrrää,, muistaakseni.

Tällä palstalla oli joku viiskymppinen kaveri joka meinas, että viä pitää käydä hyuarissaki, no eihän siinä sitte.

Moon kolmikymppinen ja elatusmaksut lankeilee, niin jotenkin ei jaksa seksi kiinnostaa. Siinä on aina se riski, että partneri tulee raskaaksi ja se ei ole hyvä juttu jos ei ole tarvittavia taloudellisia resursseja (lasten teko kiellettävä lailla alle 5000 € / kk tienaavilta pareilta)

No siitä parisuuhteesta. Tärkeintä on semmonen kaveruus, ystävyys ja luottamus. Sitä seksiä harrastetaan kun siltä tuntuu tai jätetään harrastamatta. Tai harrastetaan kodin ulkopuolella jos muijaa ei kiinnosta, ihan s..tanan sama.

• Naikkonen myös :)

Joo, hyvää työtä nymfo tekee. Itse henkilökohtaisesti en pidä suuseksistä, puhumattakaan spermojen suihin ottamisesta. Jos joku toinen nainen tekisi sen puolestani miehelleni ja näin ollen saisin itse olla rauhassa ko. asialta, niin oikein hyvä. Itseasiassa voisit nymfo laittaa sähköpostiosoitteesi jossain vaiheessa niin otan yhteyttä. Saat oikeen luvan kanssa nieleskellä ukkoni mällejä =) Jos sinua kiihottaa nimenomaan se salailu ja kielletty touhu, niin osaan tarvittaessa myös näytellä pahaa aavistamatonta vaimoa =D

• nymfotyttö
        Naikkonen myös :) kirjoitti:

Joo, hyvää työtä nymfo tekee. Itse henkilökohtaisesti en pidä suuseksistä, puhumattakaan spermojen suihin ottamisesta. Jos joku toinen nainen tekisi sen puolestani miehelleni ja näin ollen saisin itse olla rauhassa ko. asialta, niin oikein hyvä. Itseasiassa voisit nymfo laittaa sähköpostiosoitteesi jossain vaiheessa niin otan yhteyttä. Saat oikeen luvan kanssa nieleskellä ukkoni mällejä =) Jos sinua kiihottaa nimenomaan se salailu ja kielletty touhu, niin osaan tarvittaessa myös näytellä pahaa aavistamatonta vaimoa =D

Eipä todellakaan kiinnosta nieleskellä äijäsi spermoja.no thanks!! kuten aikaisemmin sanoin ei minullekkaan ihan mikä tahansa kelpaa. Valitsen itse omat mieheni sillä sipuli. Enkä halua siihen mukaan kolmatta ihmistä...En hae täältä seksiseuraa.Kiintiö on jo täynnä, minulla on vakkarit tyypit.Mutta toki välillä aina jotain uutta lihaa.

ps.kannattaisi maistaa voisit tykätä..ja se tekee hyvää iholle...Ja ennen kaikkea miehet tykkää (narttumaisista naisista)

• Onnellinen

OLET HUORA!

• nymfotyttö

haittaisisiko se sinun elämääsi jotenkin. Huora tekee vain työtään itse valitsemallaan alalla. Ja kovin mielellään ne miehet tuntuvat huorissa viihtyvän, vaikka aina haukkuvat niitä..KUMMA JUTTU!!! Itse en ole huora, en tee rahasta.Eikä minulla suinkaan ole viittä miestä päivässä.Harrastan seksiä tällä hetkellä vain kerran päivässä. Sillähän ei vuokria maksettaisi..

• Varattu minäkin
        nymfotyttö kirjoitti:

haittaisisiko se sinun elämääsi jotenkin. Huora tekee vain työtään itse valitsemallaan alalla. Ja kovin mielellään ne miehet tuntuvat huorissa viihtyvän, vaikka aina haukkuvat niitä..KUMMA JUTTU!!! Itse en ole huora, en tee rahasta.Eikä minulla suinkaan ole viittä miestä päivässä.Harrastan seksiä tällä hetkellä vain kerran päivässä. Sillähän ei vuokria maksettaisi..

Nymfotytto on yrittänyt saada keskustelua aikaan ja onhan sitä syntynyt.
        Fleimaamista on tullut kyllä sitten vielä enemmän. Osittain varsin alatyylistä.
        Ymmärrän valintasi. Kyllähän se toki toisten ihmisten elämään heijastuu, mutta kyllä minusta miespartnerisi ovat vastuussa valinnoistaan, en ala sinua tässä tuomitsemaan.
        Olen yli 40 v mies paakaupunkiseudulta joten en oikein sinun asuinseuduillasi vaikuta. Mutta kuulostat haluttavalta ja fiksulta naiselta.
        Ehkä minuakin kiinnostaisi sinun seurasi... E-mail? Olisi kiva jutella enemmän ja vähemmän julkisesti...

• suuri*henki

joo kyllä sillon pitää toimia kun tarvetta on, ne jotka ei luonnon kutsua tunne olkoon omissa tuskissaan, ns. aatteelliset on muuten yleensä niitä jotka ahdistuu näistä jutuista eniten, mistähän johtuu..... iloja kaikille jotka niistä osaa nautia ja iloita!!!!!!

• Tex

Joo, ei siinä mitään jos kaikki olisivat AVOIMIA asian suhteen...mutta ei, kun se menee aina kateellisuuksiin, mustasukkaisuuksiin, riittämättömyyden tunteisiin, yksinäisyyteen ja valehtelemiseen.

Ei noiden em. asioiden kanssa ole niin mukava viettää muutenkin niin lyhyttä elämäänsä.

• orgy

ISOPITKÄHIKINENVITTU! Jos oot k.j from fucking kannus

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      64
      2618
    2. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      27
      2594
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      15
      1694
    4. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1407
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1406
    6. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      101
      1359
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      24
      1173
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1106
    9. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1083
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      59
      995
    Aihe