mies masturboi

suhteessa...

mies masturboi vaikka olemme suhteessa ja hän saisi milloin vain haluaa.

Minun mielestä loukkaavaa minua kohtaan.

Mitä mieltä te olette?

13

3780

Äänestä

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wankwank

Ei nyt kyllä ymmärrä, loukkaa sinua? miksi? jättääkö hän sitten antamatta sinulle?
      Runkkaaminen on kivaa ja normaalia, jokainen sitä tekee!

• siksi

siis se loukkaa minua siksi että seksi on vähäistä sen takia. ei muuten.

• jotain muutakin
        siksi kirjoitti:

siis se loukkaa minua siksi että seksi on vähäistä sen takia. ei muuten.

esim. dildoa?

• Mie kans

Me masturboidaan yhdessäkin... tai joskus mies masturboi ja minä katselen... tai minä masturboin ja mies katselee...

• minua kohtaan

koska en vetelis hanskaan vaan sun pimpsaan, nii et jos dumppaisit mokomat runkkarit ja siirtyisit tosimiehiin.

• ashes

On se kun naiset kieltää meiltä nykyään kaiken kivan.

• just...

Miehet runkkaa aina suhteessa tai ei. Vaikka saisivat seksiä päivittäin. Täytyy kuule vaan oppia elään asian kanssa!

• nainen

Oi voi... Olen seurustellut pari vuotta ja kummatkin masturboimme vaikka saammekin toisiltamme seksiä kun haluamme. Oletko mustasukkainen miehestäsi miehellesi vai mikä ihme sinua vaivaa? Omaatko todella huonon omantunnon vai oletko vähän pyörällä päästäsi? Masturboiminen, vaikka olisi suhteessa, on TÄYSIN normaalia.

• Suomalaisessa elokuvassa

Mies heitti repliikin vaimolleen:
      "En oo ees runkannu, kaiken oon sulle säästäny."
      Tai jotain sinnepäin. Repesin ihan täysin.

Itekin masturboin joskus, vaikka olen avoliitossa ja saisin mieheltäni milloin tahansa. Joskus vaan kaipaa niitä "omiakin" hetkiä.
      Ei kai se sen runkkaaminen sulta ole pois? Älä moisesta loukkaannu.

• N29

Heikkolibidoisen miehen runkkaaminen on avo(i)puolisolta pois.

Naisen tai paremmalla draivilla varustetun miehen runkkaaminen taas ei ole.

Itse olen runkkaava emäntä ja kummastakin miestyypistä on kokemusta, ex oli ensin mainittua mallia ja nyx on tätä jälkimmäistä. Ex on ex isolta osin tämän takia.

• Vetäjä

Se on kuule ihan normaalia jos runkkailee,etkö muka itse harrasta sitä? Annan hyvä neuvon sulle,runkatkaa yhdessä,rukkaa kaveriasi ja anna hänen rukata sinua tai ohjaa hänet siihen ja tietysti pitkään sillai että nainen saa ekaksi,niin tulette huomaamaan että se on todella mahtavaa myös orgasmitkin ovat voimakkaammat,älkää hävetkö sitä se on täysin normaalia ja se kuuluu osana seksiin.
      "Herkutellaan"

• nainen21

se nyt vasta outoa olisi jos hän ei masturboisi. ei omaa kättä voi verrata omaan kumppaniin kai nyt sen itsekin tiedät. etkö ikinä itse masturboi?

• kuuluu asiaan..

Kyllä se kuuluu miehelle ja naisellekin vaikka on parisuhteessa. Sitäpaitsi on hyvä, että mies käyttää edes omaa kättään kun menee vieraisiin jos vaikka nainen ei jaksa! Mitä jos itse haluaisit ihan sairaasti ja mies sanoisi, että pää särkee! Kyllä minä ainakin käytän kättäni jos emme mieheni kanssa ole vähään aikaan seksiä harrastaneet, se on sitä yksityisyyttä mitä ei halua menettää vaikka on suhteessa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kolme tunnistetta kaivatustasi

Anna kolme tunnistetta kaivatussasi!
      Ikävä
      96
      1867
    2. Kai mua vähän

Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine
      Ikävä
      139
      1293
    3. Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä

Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i
      Maailman menoa
      127
      1058
    4. Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee

Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku
      Tv-sarjat
      29
      953
    5. S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä

Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant
      Maailman menoa
      32
      845
    6. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      41
      828
    7. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      16
      758
    8. Mitä vit,,tua!

Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul
      Suomussalmi
      35
      754
    9. Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen

Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁
      Ikävä
      68
      710
    10. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      67