Eli Ellokselta sai halvalla Denver DVD-soittimen, kun hankki uuden jäsenen.
Soitin tuli ja siinä sitten alettiin karaoketoimintoa testaamaan, mutta laulajan ääni kuuluu vain hiljaisena "kaikuna" taustalta.
Pitäisikö lisäksi olla joku vahvistin vai onko mikrofonissa/soittimessa tms.jotain vikaa?
Karaokelevynä on Suomipoppia3.
Mikrofoni on vanha, eikä merkistä yms.ole tietoa.
Tässä DVD:n tietoja (kaikki mitä lehdessä oli):
- Toistaa formaatit DVD, CD, MP3, JPEG, CD-R/RW, VCD ja WMA.
- KODAK photo CD ja PAL/ntsc-yhteensopiva.
- Liitännät: scart, S-video, RGB, koaksaali, optinen, stereo, video
- Kaukosäädin
- Johdon pituus 150cm¨
- Dolby Digital 5.1 -dekooderi
Ohjekirjasta ei ollut tässä asiassa mitään apua.
Denver DVD-soittimen
8
1518
Vastaukset 8
- Littlefolks
sitten "Cedric voitko auttaa" -ketjut.
Luulen että niistä löytyy valoa ongelmaan. - Lencokaan ei toiminut
Lencokaan ei toiminut, mutta onneksi Cedric ja Nauris antoivat apua.
Ostappa sinäkin mikseri niin jopa kuuluu.
Onnea etsintään!- Kiinnostunut Maria
Saitko toimimaan?
- asdasdsadasdsadddd
Ittellä ollut kolme eri laitetta merkkiä denver ja näyttää siltä että denverin kaikissa laitteissa on jotain vikaa, vikaa vikaa...
- s98
Ostitko saman soittimen mikä tässä linkissä on? ;)
http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=78122 - kokkes
Minäkin ostin muutama vuosi Denver-karaokesoittimen ja petyin. En ole enää pitään aikaan käyttänyt. Muistaakseni siinä oli jotain merkitystä säätääkö ensin teeveen ääntä tai mikin ääntä tai mikrogonin ääntä. Kokeile missä järjestyksessä parhaiten kuulee. Joka tapauksessa täysille suunilleen piti säädellä ääntä. Ihan moko laite karaokelaulajalle.
- mikrogoni
Vit**u mitä spedejä!
- karaokevetäjä
Ei ole olemassakaan karaokesoitinta joka pelaisi ilman vahvistinta ja mikseriä. Turha yrittääkään, itku siinä pääsee. Markkinamiesten huuhaata ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510