kuluttaako kevytväri paljon hiuksia?vai onko sillä juurikaan eroa kestoväriin?
mikä on ns.kevyin tapa värjätä hiuksia? sävyte? onko kampaajilla käytössä sävytteitä?
kevytväri
5
1098
Vastaukset
- Minuska
Kun puhut kevytväreistä oletan että puhut niistä joittenka kyljessä lukee "Kestää noin 24 pesua" ja kostuu kahdesta eri pullosta?
Vai tarkoitatko suoravärejä? Yks pullo, esim. Color Pulse tai Wellan Viva värivaahdot, tai Live Tonerin oidemainen väri, mitkä kestää noin 4-12 hiuspesua ennenku lähtee kokonaan.
Suoravärit ei rasita juur ollenkaan hiuksia, voit käyttää ihan joka viikko (tai jopa useammin jos haluat).
Kevytvärit missä on sekä värjäysaine että hapete kuluttaa aina hiuksia. Se mikä tekee niistä kevytvärin on että ei oo yhtä paljon sitä hapetetta. Eli kuluttaa vähemmän kun kestoväri, ja sehän sitten joskus lähteekin.
Kevyin tapa hiuksille on juuri suoravärit. Ei raita hiuksia. Ongelmahan on että ne ei pysy niin kauan.
Mutta kampaamoista voi saada Elumen-värjäyksen. Elumen on oikeestaan suoraväri mutta kesto kun kestovärin. Jos haluaa, sen voi nimittäin sitten poistaakin. Elumen ei kuluta hiuksia juuri mitään. Vähä kallista vaan voi olla. Ja sellaisen saa Goldwell-kampaamoista. Toki ei kaikista joten sun täytyy kysyä. Jos haluat lukea vähä:
www.elumen-haircolor.com - Minuska
Vasta kun lähetin viiestin huomasin että meillä on melkein samat nimerkit tässä. Vähä hassulta näyttää.
- tiina
hups..kevyt väriin itse asiassa laitetaan enemmän sitä hapetetta sekotus suhteet on kevyt värissä 2:1 eli hapetatta tulee enemmänja kestossa se on 1:1eli väriä ja hapetetta tulee saman verran ..mutta kevyt ja kestövärin ero on se että kesto väri pureutuu hiuksen kuitukerrokseen ja kevyt pureutuu kanssa vähän mutta suurin osa pignenteistä jaa hiuksen pinnalle..
- marja
tiina kirjoitti:
hups..kevyt väriin itse asiassa laitetaan enemmän sitä hapetetta sekotus suhteet on kevyt värissä 2:1 eli hapetatta tulee enemmänja kestossa se on 1:1eli väriä ja hapetetta tulee saman verran ..mutta kevyt ja kestövärin ero on se että kesto väri pureutuu hiuksen kuitukerrokseen ja kevyt pureutuu kanssa vähän mutta suurin osa pignenteistä jaa hiuksen pinnalle..
on ihan värikohtaisia. joissakin väreissä suhde on 1:2 toisissa 1:3. Sävytteessä käytetään miedompaa hapetetta kuin kestoväreissä...
- Tiina
marja kirjoitti:
on ihan värikohtaisia. joissakin väreissä suhde on 1:2 toisissa 1:3. Sävytteessä käytetään miedompaa hapetetta kuin kestoväreissä...
niin.. kevytvärissä käytetään "kehitettä" jossa ei voi määrittää hapetteen vahvuutta kuin kestovärissä. ja kyllä suurimmissä määrin väreissä on samat sekotussuhteet!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740