Hei..
No kattelin tässä BigBrotheria eilen, ja en voinut olla huomaamatta yhtä asiaa.. Ootteko huomannu sen että talossa on kaksi "paria", molempien parien naiset ovat normaalipainoisia, sellasia naapurintyttö-mallisia..
Mutta mieleen tupsahtaa että minkä takia kukaan ei tunnu olevan kiinnostunut pinkkitukkasesta Katista eikä pikkasen pullukammasta Terhistä?
Onko se niin että miehiä kiinnostaa enemmän juuri se naapurintyttö-tyyppinen nainen joka on sellanen normaalipainonen? En tietenkään väitä etteikö Terhi ja Kati voisi olla aivan upeita persoonia, ja etteikö heillä voisi käydä flaksi miesten suhteen.. Mutta onko asia niin että suurin osa miehistä kuitenki haluaa tyttöystävän juuri Hannan ja Iinan mallisista tytöistä?
Oon huomannu..
4
985
Vastaukset
- muna
kyllä. näin on. ehdottomasti.
Vai olisiko niin, että Hanna ja Iina vaan on ne parhaan näköset eukot siellä talossa? Okei, ei kathykaan mikään paha ole, mutta kyllä mäkin Iinan perään tuolla olisin.
- sivusta seurannut
Täytyy sanoa, ettei minusta kukaan niistä naisista nyt niin älyttömän nätti ole. Iinalla ainakin on luonne täysin perseestä, en huolisi sen puolesta...
sivusta seurannut kirjoitti:
Täytyy sanoa, ettei minusta kukaan niistä naisista nyt niin älyttömän nätti ole. Iinalla ainakin on luonne täysin perseestä, en huolisi sen puolesta...
Mutta kun on vaihtoehdot vähissä, niin kyllä sitä aina joku siellä alkaa miellyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833348
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442797Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742336- 612298
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512231Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162216Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202027Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212023- 621944
- 1051855