Eli vetää kö tuommoinen diesel sierra mihinkään. lähteekö luisuun. tehot?
ford sierra 2.3 diesel
6
3416
Vastaukset
- K-Kaahari
Kyllä kaikilla pöpelikköön pääsee kun on yritystä...
Muistaakseni 65hv. - tietoo
54 hv on tehoja ja vääntöä 93 nm. Jokin ranskalaisen auton diesel, ehkä rellun tai pösön. On ehkä 1,3 sierraa pirteämpi ja kulkee n. 150 km/h parhaimmillaan
- Sierra Nevada
Ford Sierraa valmistettiin aikojen saatossa kahdella eri dieselmoottorilla: ensin 80-luvun loppupuolella 2,3 litran Indenor (Peugeot) dieselillä ja viimeisimmissä vuosikerroissa 90-luvun alussa Fordin omalla 1,8 litran turbokoneella. Indenor-versiossa tehoa muistaaksenin 65 hv. ja Fordin td:ssa ehkä 80 hv. Sierra lähtee "luisuun" olipa pellin alla mikä kone tahansa...
- lckkk
54 heppaa siinä 2,3 litran koneessa ainakin vanhojen mainosten mukaan, mutta ei se 1,6 bensa-koneellakaan sen parempi kulkija ole.
- sierraman
tossa 2.3 pösön kiisselissä on kyllä 67hv ainakin omassa 87 vm on..
- sksksjsjs
kyllä tuo 2.3d lähtee tarpeeks luisuu koska nii kevyt perä eihä tossa voimaa palioo oo mutta aina 200dmersut jättää varsinki syötölisäykse jälkee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082