Valoa ja pitoa talveen

Erittäin halvalla

Teen Turussa polkupyöräniin napadynamovanteiden asennuksia.

Hinta on 100€ ja sisältää napadynamovanteen, vaalisemen, sisäkumin, ja nastarenkaan sekä tietenkin alle asennuksen.

Vannekoot ovat 24, 26 ja 28 tuumaa.

Vannetta emme pysty asentamaan jos pyörässäsi on edessä levyjarru, rullajarru tai rumpujarru.

Yhteydenotot [email protected]

Ja työn pituus on noin 1 tunti eli ei tarvitse päiviä odotella.

7

2802

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiki

      27426 POLKUPYÖRÄN PYÖRÄ, JOSSA NAPADYNAMO JA VALO, 26" 34,50 €
      27934 POLKUPYÖRÄN SISÄRENGAS 26" 2,50 €
      27956 POLKUPYÖRÄN NASTARENGAS 26 X 1.90 17,00 €

      Yhteensä:
      54,00 €

      Pitäisiköhän itewkin alkaa tekemään helppoa rahaa

      • Hyvä hyvä...

        ..että tulee tietoa edullisemmastakin vaihtoehdosta, unohdit mainita sen "tämänpalstan kirosanan" BILTEMA. Eihän ne joillekin perfektionisteille kelpaa, ostetaan me jotka emme kehuskele kamojen kalleudella, säästetään "eroraha" johonkin tärkeämpään. Yksi pikkuvika valaisimessa on, mutta se poistuu kun polttimon vaihtaa 3Watin polttimoon, jos alkup. on alle tämän.
        Hyvää pyöräily- ym. syksyä kaikille palstalaisille.


      • tulee mukaan
        Hyvä hyvä... kirjoitti:

        ..että tulee tietoa edullisemmastakin vaihtoehdosta, unohdit mainita sen "tämänpalstan kirosanan" BILTEMA. Eihän ne joillekin perfektionisteille kelpaa, ostetaan me jotka emme kehuskele kamojen kalleudella, säästetään "eroraha" johonkin tärkeämpään. Yksi pikkuvika valaisimessa on, mutta se poistuu kun polttimon vaihtaa 3Watin polttimoon, jos alkup. on alle tämän.
        Hyvää pyöräily- ym. syksyä kaikille palstalaisille.

        Eiköhän se mahda tulla aina vanteen mukana, siis AINA, apitti noissa satojen eurojen hyppyvanteissa


      • On olemassa nastarenkaita, ja sitten on nastarenkaita. Halpisrenkaissa on todennäköisesti tarpeeksi nastoja vain ajamiseen kävelyvauhdilla.


    • F 1

      Niputappa rankaat valmiiksi varastoon, muutama kokoaan, niin vaihto käy kuin F-ykkösissä.
      Tunti on pitkä aika yhden renkaan laitolle.

      • ,,,.

        Pitää välillää vaihtaat kinnityslaakerit pikakiinnitykseksi jne.

        Ja jarrut pitää säätää uudewlle vanteelle ja kaikkee muuta. ei siinä varmaan mee ku 10 mintaa jos on oikea kiinnitys valmiiinna, tai no ei mee sitäkään, pulttipyssyllä vanha vanne pois, noin 40 skeuntia, vaihto noin 40 sekuntia ja uuden kiinnitys noin 20 sekutnia, mut tunti siinä menee silti


    • "totta"

      Tätä viestiketjua lukiessa ei voi tulla kuin yhteen johtopäätökseen,ei olekkaan ihan tuulesta temmattu väite että Turkulaiset olisivat hieman vajaakykyisiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe