Jep! Nyt se lähti vaihtoon Ranskaan. Rakastan tätä tyttöä mielettömästi ja hän rakastaa minua. Seurusteltu nyt 6kk. Me vietettiin koko kesä yhdessä, jolloin opittiin tuntemaan toisemme ja samalla minä luottamaan häneen. Mutta nyt epäröin. Rakkaani on ollut vain pari viikkoa poissa ja mahan pohjasta ottaa...
Tässä on nyt ongelmani. Ensin kaikki meni mukavasti ja huomasin suhteen toimivan. Sain omaa rauhaa syksyn arkisiin puuhiin ja muutenkin chattailu ja soittelu toimi päivittäin. Mutta nyt ensin hän ilmoitti, että haluisi jäädä koko lukukaudeksi sinne, kun alunperin piti tulla takaisin jo jouluksi. Hän todellakin harkitsee tammikuussa paluuta takaisin Ranskaan. Ymmärrän kyllä häntä, ainutlaatuinen kokemus ja vain syyslukukaudestahan ei jää mitään käteen. Ja nyt sitten muutaman päivän sisällä yhteydenotto on vähentynyt ja muutenkin tuntuu että hänellä on aina kiire johonkin, milloin kauppaan milloin bileisiin. Hän asuu muutaman tytön kanssa samassa asunnossa ja niillä näyttää olevan hyvä yhteishenki ja aina meno päällä. Yhtäkkiä tunnen itseni yksinäiseksi. Ikävä on kasvanut ja samalla olen avuton. En tiedä mitä hän siellä tekee ja kenen kanssa. Hän on kyllä kiltin tytön sorttia ja tiedän että on uskollinen. Mutta tosiasiahan on se, et kun oon yksin täällä kylmässä Suomen syksyssä niin alkaa vähän kaipuu lisääntyä! Hänellä on taas koko ajan ihmisiä ympärillä ja samanlaista tunnetta ei hänelle synny. Kaikki on siellä uutta ja hienoa. Unohtaako hän minut? Sama tilanne syntyi toisten päin keväällä, kun olin kuukauden Italiassa.
En on ole kertonut tunteistani mitään ja mustasukkaisuutta peitellyt. Tosin hän on ollut vain pari viikkoa poissa ja tälläinen tunne on ollut muutaman päivän. Äskenkin lähetin viestin tyyliin "Menen nyt nukkumaan, rakastan sinua." Mitään ei kuulunut, kun yleensä olen tottunut vastaanottamaan samantapaisia viestejä takaisin!! Olenko vainoharhainen??
Homman nimi on tämä. Laitanko tyttöystäni nyt vaihtoon? Eli lopetan suhteen ennenkuin muutun hysteeriseksi ja kuolen mustakkaisuuteen. Olisiko helpompi jatkaa näin? Itse menen vielä tammikuussa armeijaan ja ens syksynä eri paikkakuntaan opiskelee. Rakastan kyllä häntä mielettömästi.
Nyt tarvittais Hitchejä ja muita lemmentohtoreita... Jos on mielipiteitä niin anti tulla!
"Tyttöystävä vaihtoon"
25
6338
Vastaukset
- Myssy
Vedä henkeä ja rauhoitu. Vuosi on lyhyt aika. Puhelimet ja sähköpostit toimii. Ja jos sitten käy niin ikävästi, että homma kaatuu, niin silloin tyttö ei ollut sinua varten.
- juriel
Minun näkökantani on, että jos välittää toisesta, haluaa olla heidän kanssaan...ei lähteä pitkäksi aikaa pois muiden ihmisten seuraan.
Kuitenkin, sanoisin että puhu tuosta tyttöystävällesi. Joko hän ymmärtää miltä sinusta tuntuu ja ainakin vaivautuu varmistamaan että ottaa sinuun usein yhteyttä, tai sitten hän ei ole vaivan arvoinen.
Lukuvuosi ei ole niin kauhean pitkä aika kokonaisuudessaan, mutta et voi viettää sitä tuntien oloasi hyljeksityksi, tai se vaikuttaa tunteisiisi/käyttäytymiseesi. Joten joko sinulla on mukavaa, tai sitten olisi hyvä harkita suhteen lopettamista. Parempi kuin kärsiä henkisesti puolen vuotta, ja sitten kuulla tytöltä että se on ohi, 'koska olet niin masentunut nyt ja minä löysin jonkun iloisemman kaverin'.- mustahevonen
Pelkään et siinä käy just noin. Kidun täällä puoli vuotta ja sitten kun näämme hän sanoo, että pistetäänpäs suhde jäihin. Olisi helpompaa itse tehdä aloite ja laittaa tyttö miettimään mitä hän oikeesti haluaa... ennenkuin on liian myöhäistä.
- kokenut saman
tyttöystäväsi ei taatusti pysy sinulle uskollisena!!!Se on karmea tosiasia mikä pitää vain hyväksyä.Naiset ovat sellaisia että lankeavat heti kun tilaisuus tulee.Ja Ranskassa se taatusti tulee.Siellä kun on niitä täydellisen ihania romanttisia ranskalaisia herrasmiehiä,puhumattakaan tummanpuhuvista maahanmuuttahista.Ranska on muutenkin täynnä gigoloita ja naistennaurattajia.
Neuvoisin pistämään poikki suhteen.Vähemmällä pääset eikä tule vaaraa että joutuisit elämään valheen varjossa.- etukäteen
Minun mielestäni jokaista tilaisuutta ei pidä käyttää hyväkseen. Se vaatii suurta itsekuria ja kunnioitusta sekä myös rakkautta kumppaniansa kohtaan että pystyy olemaan uskollinen. Moneltakaan ihmiseltä ei vaan valitettavasti löydy näitä luonteenpiirteitä. Ulkomailla on hirveän helppo mennä "jatkoille" ja jäädä vaikkapa yöksi sinne. Morkkiksestakin selviää varmana kun ei ole ketään tuttua piruilemassa asiasta. Tilanteen voi myös ajatella toisinpäin: sinä voit tehdä suomessa ihan mitä vaan. Eli nai kaikkee mikä liikkuu.
- huominen..
etukäteen kirjoitti:
Minun mielestäni jokaista tilaisuutta ei pidä käyttää hyväkseen. Se vaatii suurta itsekuria ja kunnioitusta sekä myös rakkautta kumppaniansa kohtaan että pystyy olemaan uskollinen. Moneltakaan ihmiseltä ei vaan valitettavasti löydy näitä luonteenpiirteitä. Ulkomailla on hirveän helppo mennä "jatkoille" ja jäädä vaikkapa yöksi sinne. Morkkiksestakin selviää varmana kun ei ole ketään tuttua piruilemassa asiasta. Tilanteen voi myös ajatella toisinpäin: sinä voit tehdä suomessa ihan mitä vaan. Eli nai kaikkee mikä liikkuu.
Älä petä. Viimeinen asia, minkä voit tehdä. Mitä jos tyttösi tulee takaisin, hänellä on ollut kauhea ikävä, eikä hän ole tehnyt ulkomailla ollessaan mitään väärää. Ollut ehkä tunteistaan vähän sekaisin, kuten pitkän välimatkan takia saattaakin olla. Silloin, kun tyttösi palaa, oletkin pilannut kaiken olemalla toisen kanssa sängyssä. Siis kävisikin niin, että tyttösi ei tehnytkään mitään, mutta vaikka rakastat tyttöä, petit häntä ja pilasit suhteen. Ei kannata. Pettäminen tulee aina jotenkin julki, jos ei, niin painaa ainakin mieltä. Pitkään.
- mustahevonen
huominen.. kirjoitti:
Älä petä. Viimeinen asia, minkä voit tehdä. Mitä jos tyttösi tulee takaisin, hänellä on ollut kauhea ikävä, eikä hän ole tehnyt ulkomailla ollessaan mitään väärää. Ollut ehkä tunteistaan vähän sekaisin, kuten pitkän välimatkan takia saattaakin olla. Silloin, kun tyttösi palaa, oletkin pilannut kaiken olemalla toisen kanssa sängyssä. Siis kävisikin niin, että tyttösi ei tehnytkään mitään, mutta vaikka rakastat tyttöä, petit häntä ja pilasit suhteen. Ei kannata. Pettäminen tulee aina jotenkin julki, jos ei, niin painaa ainakin mieltä. Pitkään.
Turha pettää ku se vain pahantaa oloa ja tilannetta. On mä sellaista voisi tehä... Ensin pitää laittaa suhde jäihin, ja sitähän mä tässä harkitsen. Tosin en kyllä tiedä miten sen tekisin ja onko minulla edes oikeasti halua. Itsesuojelua tämä vain on. Kun ei haluais olla se satutettava...
- nuorinainen
Onko sinulla lomaa syksyllä? Entä jos menisit tapaamaan häntä, näin ette joutuisi olemaan kauan erossa ja näkisit millaista hänen elämänsä on siellä.
- huominen..
Tai jos et pääse matkustamaan sinne päähän, niin lähetä hänelle jokin ihana lahja, pistä mukaan kirje, jossa kerro tunteistasi ja kysyt kuulumisia, minkälaista on ollut.. jne. Sitä voi myös kysyä suoraan, että toimiiko suhteenne hänen mielestään, muista mainita, että sinä haluat olla hänen kanssaan ja rakastat häntä. Voit mainita hänelle siitä, että hän on ollut etäinen...
- mustahevonen
huominen.. kirjoitti:
Tai jos et pääse matkustamaan sinne päähän, niin lähetä hänelle jokin ihana lahja, pistä mukaan kirje, jossa kerro tunteistasi ja kysyt kuulumisia, minkälaista on ollut.. jne. Sitä voi myös kysyä suoraan, että toimiiko suhteenne hänen mielestään, muista mainita, että sinä haluat olla hänen kanssaan ja rakastat häntä. Voit mainita hänelle siitä, että hän on ollut etäinen...
Varasin heti matkan kun hän lähti. Tällä viikolla kun paljastin et oon tulossa hänen luo tyttö melkein itki onnesta... Ehkä hänellä on vain ollut kiire viime aikoina..
Kiitos "huominen" tuesta!
- se pieni surullinen mies
Ehkä sinun tyttöystävä kokee ahdistavaksi, kun kokoajan pitäisi olla "tavoitettavissa", voi tosin olla että hän on kiireinen koko ajan ja soitat aina huonoon aikaan. Mustasukkaisuuden lietsomiseen ei kannata ryhtyä sillä jos toinen päättää jakaa itseänsä ulkomailla niin sinä et sitä voi mitenkään estää. Toivot vaan että naisesi palaa sinun luo eikä jää jonkun kurssikaverin matkaan (eli näytä naiselles että on jotain minkä takia palata takaisin). Jos naisellasi on kuitenkin jotain peliä jonkun toisen kanssa niin aikas lyhyessä ajassa on sekin päättänyt sinua pettää. Osaako varatut olla uskollisia vaihtari/aupair-vuosina? Ei nainen vaihtamalla parane mutta jos saat naisen kiinni pettämisestä niin "anna anteeksi", petä takaisin (jonkun, kenen tiedät olevan kielletty) kanssa ja tunnusta vasta kun naisesi palaa suomeen, näin kostosi on makeampi.
- huominen..
Mielestäni kaukosuhde on pakollinen keino, vaikkakin tuskaisa, ottaa selvää mitä tunnette toisianne kohtaan? Onko tunteenne tarpeeksi vahvat? Onko se sen arvoista? Katso miten käy, mutta muista, että vaikkakin elämässä voi tulla välillä paskaa niskaan, niin kuitenkin siihen sisältyy paljon ihaniakin asioita. Jos suhteenne ja tunteenne kestävät, on suhteenne järkkymätön, mutta jos ei tunnu onnistuvan, niin kyllä siitä selviää. Edessä voi olla vielä jotain suurempaa. Mustasukkainen saa olla, se on välittämistä. Siitä saa, voi ja pitäisikin myös puhua toisen kanssa. Silloin toinen tietää mitä tunnet, kuinka vakavasti ja osaa siten pyyhkiä kuvitelmat ja turhat pelot pois. Olen itsekin kaukosuhteessa, mutta näemme kuitenkin viikonloppuisin. Mustasukkainenkin olen, mutta minusta se on vain hyvä asia. Jos en olisi, niin luultavasti en välittäisikään hänestä näin paljon. Lue oma tekstini "viisi vuotta tätä?", jos auttaisi...
- Paska mies
Se on ihan takuuvarma että se pettää sinua siellä. Jos se on ollut suomessa yhtään tällainen "moderni" tyttö, eli lukee cosmopolitania, lähtee "tyttöjen kanssa" baariin ilman sinua, juo paljon viinaa. Tai, jos se on edes joskus puhunut ihailevaan sävyyn tuollaisesta toiminnasta, vaikka olisikin itse kiltti tyttö. Niin aivan takuuvarmasti pettää, koska se on aivopesty tuohon hommaan, minkä yläpuolella kuvailin. Se miettii, että on sen oikeus pettää, koska moderni nainen tarvitsee seksiä, ja jos et ole sitä antamassa, niin se pettää. Ei välttämättä mistään muusta syystä, kuin tuon aivopesun takia.
Näin se menee. Suomalaiset naiset on nähty ja koettu. Yllättävän järkevätkin naiset on menneet tuohon aivopesuun.- Vaihdossa ollut
Itse olin viime vuonna vaihdossa, ja vaikka meillä oli todella tiivis porukka ja biletettiin vähintään 3 kertaa viikossa, vain yksi tyttö petti Suomessa olevaa poikaystäväänsä (seurustelijoita oli ehkä 50% porukasta poikia ja tyttöjä). Ja tää tyttö oli sellainen joka olisi varmasti pettänyt myös Suomessa, eikä poikakaveri voinut sitä olla huomaamatta. Eli sanon, että kun tytön kaveritkin siellä tietää, että sillon poikakaveri Suomessa, sekin toimii tavallaan "sosiaalisena kontrollina". Eli pelko pois ja luottamusta, mitä enemmän kyttäät, sitä varmemmin sillä palaa hihat ja alkaa katsella muita. Jos oot tukeva ja kannustava ja näytät että välität ja ikävöit, tytönkin ikävä vaan kasvaa ja vahvistuu.
- vaihdossa...
Vaihdossa ollut kirjoitti:
Itse olin viime vuonna vaihdossa, ja vaikka meillä oli todella tiivis porukka ja biletettiin vähintään 3 kertaa viikossa, vain yksi tyttö petti Suomessa olevaa poikaystäväänsä (seurustelijoita oli ehkä 50% porukasta poikia ja tyttöjä). Ja tää tyttö oli sellainen joka olisi varmasti pettänyt myös Suomessa, eikä poikakaveri voinut sitä olla huomaamatta. Eli sanon, että kun tytön kaveritkin siellä tietää, että sillon poikakaveri Suomessa, sekin toimii tavallaan "sosiaalisena kontrollina". Eli pelko pois ja luottamusta, mitä enemmän kyttäät, sitä varmemmin sillä palaa hihat ja alkaa katsella muita. Jos oot tukeva ja kannustava ja näytät että välität ja ikävöit, tytönkin ikävä vaan kasvaa ja vahvistuu.
Toissa vuonna olin briteissä vaihdossa, ja meidän porukasta kaikki paitsi yksi seurustelevista suomitytöistä petti poikaystäväänsä... Kaksi niistä pisti tosin sitten poikki suomalaisen poikaystävänsä kanssa vähän sen jälkeen, puhelimitse. :)
Mitä minä olen katsonut näitä juttuja, niin kyllä se näyttää vähän siltä että suomitytöt on vielä jotenkin niin "maalaisia", että menee helposti pää sekaisin suuressa maailmassa... Ulkkismiehessä on enemmän hohtoa ja aika nopeesti sorrutaan. Suomalaisissa pojissa en oo tuollaista huomannut, pikemminkin päinvastoin. - mustahevonen
vaihdossa... kirjoitti:
Toissa vuonna olin briteissä vaihdossa, ja meidän porukasta kaikki paitsi yksi seurustelevista suomitytöistä petti poikaystäväänsä... Kaksi niistä pisti tosin sitten poikki suomalaisen poikaystävänsä kanssa vähän sen jälkeen, puhelimitse. :)
Mitä minä olen katsonut näitä juttuja, niin kyllä se näyttää vähän siltä että suomitytöt on vielä jotenkin niin "maalaisia", että menee helposti pää sekaisin suuressa maailmassa... Ulkkismiehessä on enemmän hohtoa ja aika nopeesti sorrutaan. Suomalaisissa pojissa en oo tuollaista huomannut, pikemminkin päinvastoin.tuo lämmitti mieltä :) ja mä ku turhaan huolestuin...
- pinja
jos vain luottaisit häneen ja kertoisit sen myös hänelle? Hieno yllätys tuo, että menet sinne. =) Hän luultavasti haluaa pitää itsensä kiireisenä, jotta ikävä ei iske..mikset itse tekisi samoin? Oma kultani lähti parisen viikkoa sitten Aasiaan, mutta hän tulee jouluksi kotiin..tai ainakin toivon niin..
- Manna
olin itse vaihdossa puoli vuotta niin, etten tullut Suomeen käymään välillä tai näkemään kultaani. Sie pääset sentään katsomaan häntä.
Ja omasta kokemuksestakin varmaan tiedät, että vaihtoajan alku on tosi hektistä, kun tutustuu uuteen opiskelupaikkaan, opiskelukaupunkiin ja -tovereihin, -kieleen.
Omaa ikävää kotiin on helpoin torjua pitämällä itsensä niin kiireisenä, että ei ehdi ikävöimään. Ikävä iskeekin sitten kun uusi kotipaikka alkaa tuntua tutulta.
Ei yhteydenottojen viipyminen tarkoita ollenkaan sitä, että kumppani pettää, vaan sitä, että hän ei jostain syystä ole puhelimen lähettyvillä, vaan esim. suihkussa tai puhelimen akku on lopussa. Kun alkaa tuntua ikävöinti-mustasukkaiselta, kannattaa rauhoittaa itsensä miettimällä kaikkia hyväksyttäviä ja todennäköisiä syitä sille, miksi hän ei nyt juuri tällä kertaa vastannut. Ja maiden välinen txt-liikenne on edelleen parhaimmillaan vähän epävarmaa.
Omaa ikävää täällä kotimaassa on paras torjua olemalla sosiaalinen. Tutustu säkin uusiin ihmisiin ja hengaile kavereiden kanssa, niin ei tarvi kadehtia kumppanin uusia sosiaalisia ympyröitä. Ja jos sitten käykin niin, että teidän tarinalle tulee loppu, niin sulla elämä jatkuu täällä entistä sosiaalisempana. Ja ehkä kumppanillekaan ei tule niin kiusausta ajatella sun olevan "turvassa" kotona, kun saa kuulla miten sosiaalista ja kivaa sun elämä on.
Ja siitä vaihdon jatkamisesta vielä. Kyllähän se vaihto on tosi hubaa alussa kun kaikki on uutta ja jännää ja hienoa, mutta arki tulee peliin ulkomaillakin parin kuukauden sisään. Eikä se uusi kotipaikkakunta sit enää tunnukaan niin hienolta ja erityiseltä kotimaan kotipaikkakuntaan verrattuna.- Manna
Ja vielä lisäys tohon pettämisasiaan... Jos se pettäisi sua siellä, niin miksi se olisi niin innostunut siitä että menet sitä katsomaan? Luulis, että sun olo siellä vaihtopaikalla hankaloittaa vaan elämää, jos sillä on joku toinen.
- ei kannata
odotella. Maailmassa on muitakin naisia , tulet huomaamaan sen.
- kotiin jäänyt
minulla sama tilanne. välimatkaa toista tuhatta kilometriä. on tärkeää, että yhteydet toimivat, kun ollaan erillään. täytyy lähtijän osata jäävälle viestittää, että kuinka tärkeä tämä on. teillä on noin lyhyt suhde takana vasta. sitä suuremmalla syyllä silloin.
- parisuhteessaelävämies
Itselläni ottaisi tuollainen vähän liikaa aivoon.
Olen nyt seurustellut reilusti yli vuoden, josta n. 75% ajasta kaukosuhteessa. Sitä on jaksanut kun tietää että noin puolen vuoden päästä muutamme yhteen, tai vähintään samalla paikkakunnalle.
Jos hän saisi jostain päähänsä mennä nyt puoleksi vuodeksi tai pidemmäksi aikaa jonnekkin ulkomaille, niin voi olla että sanoisin suhteen poikki siinä vaiheessa. Tulisi aivan liikaa kaipausta, ikävöintiä ja epävarmuutta suhteeseen. Ja kaikenlisäksi, minulla on suuri läheisyyden tarve.
Jos hän haluaisi olla muualla mielummin kuin minun kanssani, niin olisimme yksinkertaisesti liian erilaisia ollaksemme yhdessä.
Tämä nyt on oma tapaukseni, onneksi tyttöystäväni ei ole minnekkään lähdössä, ja olen melko varma siitä että tulemme viettämään yhdessä vuosia tai vuosikymmeniä...
Olen vain huomannut että sitä pitää kysyä itseltään että mitä suhteelta haluaa. Kun on varma siitä mitä haluaa niin sitten on kysyttävä että haluaako toinen osapuoli samaa. Jos ei halua, niin suhteessa tulee olemaan ongelmia, omia halujaan on vaikea alkaa muokkaamaan.
Joten kysymys on;
Mitä suhteelta haluat, ja mitä olet valmis tekemään ja mistä luopumaan sen eteen?
Unohtamatta kuitenkaan sitä, että mitä toinen osapuoli on valmis tekemään ja mistä luopumaan, koska parisuhteessa on kuitenkin aina kyse TEISTÄ, ei pelkästään sinusta tai hänestä. - *ThL*
Minä sanoisin että usko, odota ja osoita hänelle että välität hänestä. Itselläni on tällä hetkellä myös tyttöystävä vaihdossa euroopassa, tämän lukukauden. Lähdön jälkeen ensimmäiset päivät olivat kaikkein pahimpia, nyt alkaa jo hieman helpottaa. Mutta vain hieman.
Vaihdon alussa on paljon tekemistä, tutustumista muihin koulutovereihin ja itse kaupunkiin. Joten älä heti vaivu epätoivoon jos hänellä ei ole aikaa. Omanikin on kertonut minulle tämän asian ja yritän muistaa sen aina kun tavoitan häntä.
Minulla itselläni on paha tapa käydä ajattelemaan asioita negatiivisesti jos en esimerkiksi tavoita häntä heti. Mutta yritän ja pakotan itseni minuutti minuutilta muuttamaan ajatukseni takaisin hyviksi, sillä tiedän että vaihdon loputtua kaikki kääntyy taas paremmin, jopa paremmin kuin ennen vaihtoa. Välillä olo on kyllä yhtä helvettiä, ja ihmettelen miten kestän tämän vuoden itseäni. Tiedän että minulla on (tai ainakin se tuntuu siltä) hyvin pieni ongelma mustasukkaisuuden kanssa mutta perustelen sen sillä että tunteeni häntä kohtaan ovat niin suuret. Tuntuu jopa pahalta jos ajattelen häntä puhumassa jonkun vastakkaisen sukupuolen kanssa, mutta siltä en voi häntä tässä maailmassa estää. Tiedän että tuo on väärin mutta olen vain tällainen.
Hän on kertonut minulle että jos ei tekisi siellä mitään, niin hän vain itkisi ikäväänsä kotona ja muistelisi minua. Kaupunkiin, ja koulutovereihin tutustuminen on hyvä tapa välttää sitä. Samaa voisin tehdä tietysti täällä itsekin, mutta ei se ihan niin helppoa ole tutussa kaupungissa. Murehtiminen aiheuttaa vain itselle pahan olon ja kaikenlaisiin asioihin keskittyminen ei tahdo onnistua.
Elän kuitenkin siinä vahvasti siinä uskossa että homma ei mene pahaksi. Yhteistä taivalta ei ole kuitenkaan takana kuin muutama vuosi mutta sen perusteella ja mitä olemme keskustelleet asioista, pidän uskomukseni ja määränpääni kasassa. Välillä se tuntuu ylitsepääsemättömälle mutta on vain pakko yrittää... Ei ole muita vaihtoehtoja...
Asioista kannattaa ja pitääkin puhua toiselle. Vain sillä tavalla voi ymmärtää asiat oikein eikä tee vääriä johtopäätöksiä joita tulee murheissaan hyvin usein tehtyä. Tai oikeastaan ne on vääriä luuloja. - mustahevonen
On hyviä päiviä ja huonoja päiviä...
Puhuttiin asiat halki ja tyttöni on sanonut että välittää minusta, mutta kauheata ikävää hänelle ei ole syntynyt. On kuulemma hetkiä kun on "ikävä", mut ei tiedä mikä on tilanne kuukauden päästä. Hän soittelee kyllä päivittäin. Olen antanut hänelle mahdollisuuden jopa pistää suhde poikki, jos hänestä siltä tuntuu - ei halunnut!! "Rakastan sinua" on kuitenkin hänelle vaikeata sanottavaa...
Olen kohta menossa sinne muutamaksi päiväksi ja hän odottaa tuloani ilolla, sen tiedän... mutta tosiasia on se, että itselläni tunteet ovat pinnassa, kun hän on tukahduttanut ainakin ne voimakkaimmat fiilikset minua kohtaan. Hän haluaa käsitellä ne vasta kun tulen sinne, eikö halua stressata nyt niistä.
Painotan kuitenkin että tyttö on uskollinen, ja hän on sanonut että on siellä kokemuksien ja mahdollisuuksien takia, ei pitämässä vain hauskaa!
Johtuuko tämä etäisyydestä? Odottaako hän vain jälleen näkemistä, jotta hyvät muistot minusta palaisivat (riideltiin ennen kuin hän lähti). Ymmärrän että elämässä ympäristö ja tilanne muuttavat asioiden tärkeysjärjestystä - jos hän olisi kanssani, ehkä silloin olisin hänelle se tärkein. Nyt kun hän on toteuttamassa unelmiaan, onko tärkeysjärjestys muuttunut?
Tarvitsisin järkeviä mielipiteitä... - a1123465441a
lähdeeseurustelee avoliitto tyttö ystävä tyttö kaveri salaa poika ystäväsä kanssa poika kaverisa kanssa avoliittovaimona emäntäkeittiössä ruokaa tekee niille miehelleen parisuhdeessa pariskunta raskaana synnyttäätyttö poika vauva äitinä sen miehenä isä surakka veli 200320140504021118 pohjoisahonkadu 28d9 salaasennii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1343879- 851905
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151771Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541412Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi461337Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1301323VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu991280- 701166
- 691033
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1131022