siis WHO?(kuka) ja perustelut päälle.
Syksyn PIRISTÄVIN artisti
11
867
Vastaukset
- oukkidoukki
Ei ole olemassa ainoastaan yhtä piristävintä artistia, koska jokaiselle se oma suosikki on piristävi,eikä kukaan muu. Eli se joka jonkulle on piristävin ei ole sitä jollekkin toiselle. You know ?
- Molla
,Kari Tapio.
Kuka ketäkin piristää. Mulle se on Tapsa Kansa.
- Saapas
Paras Janne Tulkki. Sitten Liisa Tuhkanen, Mattilan siskokset, Tomi Markkola, Tommi Soidinmäki, Mikko Mäkeläinen.
- aina..
Mua ainenkin piristää älyttömästi ihanat FBI-beatin pojat!! Poikien hymyt lavalta saa ihmeitä aikaan joka kerta!! :)
- Emppu
miksipä ne suosikit siitä muuttuisivat, mutta jos nimenomaan piristävää kysytään, niin tällä hetkellä Anne Mattilan Perutaan häät erityisesti piristää! Mikko Mäkeläinen myös lauluillaan...
- Kirsikka
Ehdottomasti piristävimpiä ovat nuo FBI-beatin pojat!!!
- ruskaväri
Tänäänkin piristi, kun näin lempparini Kari Tapion kuvan Iltalehdessä...uutta levyä odottelen...ja laulua radioon - sitä Paalupaikkaa...
- Kikka
Tapsa Kansa on piristävä, kun se laulaa ja esiintyy niin hyvin. Ja sillä on aina huumoriakin mukana esiintymissään.
- Minä jostakin
Että taasen alkaa syksyn konserttikiertue.YEAH...Parasta masennuslääkettä plus tietty DVD ja Kokoelmalevy ilmestyy 19,10 2005
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5051455- 641156
- 61862
- 61835
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18807Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101746- 72714
- 30697
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691- 63685