Kari Tapio
Sympaattisin laulaja on
34
2287
Vastaukset
Onko??? Antaa olla sitten vaan.
- pilttuu
taas tää kädenvääntö alkaa :O(
- Tappelu
jos et aloita.
Pitikö tuohon edes vastata? - Pike
Tappelu kirjoitti:
jos et aloita.
Pitikö tuohon edes vastata?mulla jari s ja kari t
- .....
on vaan niin,
- Kikka
Tapsa ei ehkä ole sympaattsin, kun on niin suorasukainen, mutta sympaattisimmaksi sanoisin Tomi Markkolan ja/tai Matti-Eskon.
- Marru
Ehdottomasti.
- rita
Sehän on symppis Jari Sillanpää :D
- Tottakai!
Tomi Markkola,ehdottomasti:)
- rita
Tottakai! kirjoitti:
Tomi Markkola,ehdottomasti:)
En ole tavannut mut vaikuttaa sympaattiselta.Ainakin nätti hymy ;D
- Saapas
rita kirjoitti:
En ole tavannut mut vaikuttaa sympaattiselta.Ainakin nätti hymy ;D
Kyllä Tomi Markkola on sympaattinen. Samoin myös Janne Tulkki, Tommi Soidinmäki, Mikko Mäkeläinen, Liisa Tuhkanen, Mattilan siskokset!
- Tomi
Saapas kirjoitti:
Kyllä Tomi Markkola on sympaattinen. Samoin myös Janne Tulkki, Tommi Soidinmäki, Mikko Mäkeläinen, Liisa Tuhkanen, Mattilan siskokset!
Tuupasen Saija ja Soidinmäen Tommi vaikuttavat niin aidoilta ihmisiltä, kyllä heitä voi hyvällä syyllä symppiksiksi kutsua.
- Emppu
Tomi kirjoitti:
Tuupasen Saija ja Soidinmäen Tommi vaikuttavat niin aidoilta ihmisiltä, kyllä heitä voi hyvällä syyllä symppiksiksi kutsua.
Naisista Anne Mattila
Miehistä Tomi Markkola
--aitoja ihania ihmisiä :) - ihailija
Tomi kirjoitti:
Saija on aina, todella aina, kun olen hänen keikoilla ollut, esiintynyt ystävällisesti ja symppiksenä, että sen on oltava ihan luonnostaankin sellainen.
Jari S. on myös ja Mikko M. - tanssiin tahtoo..
ihailija kirjoitti:
Saija on aina, todella aina, kun olen hänen keikoilla ollut, esiintynyt ystävällisesti ja symppiksenä, että sen on oltava ihan luonnostaankin sellainen.
Jari S. on myös ja Mikko M.Saijan levyä me venataan isolla porukalla.
Milloin mahtaa ilmestyä..
- symbioosi
Mulle se on mysös Kari Tapio...ollut ainakin ne kaikki liki 40 kertaa, kun olen hänet tavannut...
- Kitaristi::::
Matti esko ehdottomasti!
- veivät pojot
tällä kertaa,,
- Kikka
Sympaattinen ei tarkoita samaa, kuin lipevä.
- rita
Kikka kirjoitti:
Sympaattinen ei tarkoita samaa, kuin lipevä.
Ei tarkoitakkaan,just siks Jariin ja Kariin sopii määritelmä "sympaattinen".
- OK.
Reijo Taipale !
- symppis
ihana...
- Hra Naagel
Topi Sorsakoski! Edesmenneistä Rauli Somerjoki. Naisista Muska. Virve Rosti ja Freeman.
- se on
Simo Silmu =)
- Someron poika
No tietysti Mauri Antero Numminen
- Karoliina
ovat Tomi Markkola ja Tommi Soidinmäki
- ..lissu...
mukavimmat ja monipuolisimmat ovat soidinmäki t.ja markkola t.
- sanna
raappanan janne se vasta sympaattinen on ! =)
- Neiti Perhonen
Sympaattisimmat:
-Janne Raappana
-Tommi Soidinmäki
-Eija Kantola
-Saija Tuupanen
-Tomi Markkola
-Kari Tapio - Kari fani
Nytkin kuuntelin just Karin uuden kappaleen Paalupaikka jonka sanat on tosi kauniit ja äänestä kuulee kuinka sympaattisen ihanasti Kari laulaa. Kari on keikoillakin aivan mahtavan symppis.
- VeeKoo
Mikko Mäkeläinen
- jane
ja ehkä myös suloisin!
- Sinikka
Mukavimmat artistit ovat:
Eija Kantola
Tommi Soidinmäki
Saija Tuupanen
Tomi Markkola
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 693034
- 432963
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle502302Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3401966- 1401739
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161565Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71368Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101227- 421146
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661106