ajattelin vahata autoni turtlewaxin värivahalla peittääkö paljon naarmuja ja kuinka kauan kestää ettää naarmut tulevat takaisin näkyville?? autoni on musta
värivahat kokemuksia?
6
27897
Vastaukset
- SS
Olen kokeillut kaikkia mahdollisia väri vahoja ja ei ole mistään mitään hyvää kerrottavaa.
- hilppa
..joo, mulla on kokemusta tuosta turtlewax:n
värivahasta ja siitä 'naarmunpoisto puikosta'
joka pakkauksen mukana tulee (tai siis ainakin
mulla oli sellainen tällättynä samaan pakettiin)
..ihan ok tulos tuli vahauksen jälkeen..toisaalta
mulla nyt ei auto ollut maalipinnaltaan kovin
naarmuinen.
..kiveniskemät ja muut vastaavat 'osumat' (naapuri
kolhinut ovella parkkipaikalla) sai suht' mukavas-
ti peittoon sillä 'naarmunposto puikolla'..tosin
sitä joutui käyttämään melko runsaasti kun tuntui
siltä, että se ei oikein tahtonut tarttua?!..no
ehkä vika oli sitten käyttäjässä..tiedä häntä :)
..ja sitten tämän naarmunpoisto operaation jälkeen
vaha pintaan ja huolellinen kiillotus niin kyllä
se oli vaivan arvoista..niin tosiaan käytin myös
tuota mustaa väriä joten muista väreistä/sävyistä
ei ole kekemusta mutta luulisi ainakin näiden ns.
perusväriä olevien autojen kohdalla (musta, sini-
nen, punainen, valkoinen) olevan ihan jees loppu-
tulos.
..tarkkaa tietoa ei ole siitä, että kuinka kauan
tuo vaha maalipinnalla pysyy..itse olen pessyt
autoni vahauksen jälkeen n. 20 kertaa vesi auto-
shampoo yhdistelmällä ja ainakin vielä näyttäisi
jotain kiiltoa löytyvän :)
..uskaltaisin ehdottaa, että kannattaa kokeilla..
ei tuo nyt niin kallis investointi ole. - vaha
Värivaha vain täyttää naarmut. Tärkeämpi kysymys kuitenkin on että miksi olet ostanut mustan auton? Pahin väri. Se on hieno uudessa, liikenteessä ajamattomassa autossa, tuntien kiillotuksen jälkeen mutta epäkäytännöllisin väri jos haluaa pitää autonsa maalipintaa edes jotenkin asiallisena. Viestini sulle ei ole mitään v-ttuilua, olen ihan oikeasti pahoillani puolestasi.
- S
Kun ei edes sopivia värejäkään oo ja joskus oon kokeillu ja en nyt menis kehumaan.
AUTOGLYMIÄ VOIN KYLLÄ SUOSITELLA
-onhan se kallis mutta vastaavaa muuta ei oo
-helppo laittaa ja yhtä helppo hinkata pois
-ja kestää tosi pitkään hyvänä - Pimper
Itselläni musta auto. Chipstick puikolla heitin vesilintua, värivaha vaan tarttui vaatteisiin eikä peittänyt naarmuja läheskään yhtä hyvin (lue ei ollenkaan) kuin nätisti kiillotettu korrekin vaha. Lisäksi kiillottamisessa oli kamala vaiva verrattuna esim. autoglymin tuotteisiin. Olihan se tosin ihan hyvää kuntoilua.
- Anonyymi
Olen käyttänyt turtle wax in väri vahoja niin mustaa, punaista ja sinistä. Peittää hyvin pienet kiveniskemät ym.
Tämän värivaha käsittelyn jälkeen tulisi käyttää jotain normaalia kovaa vaha jolloin se värivaha jäisi sinne alle. Tietty ei millään kovin hiomalla pahalla se toinen kerros.
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302265
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261978Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121529Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121377Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 951076
- 17997
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks116759