Rumaan nenään ei sovi koru!

pottunokat huom!!!

Nenäkoru sopii vain ja ainoastaan pokkeuksellisen kaunismuotoiseen nenään kiinnittämään katsojien huomion nenän kauneuteen.
Suomalaistyyppisessä rumassa pottunokassa tai kippuranenässä lävistyskoru on hirvitys ja rumentaa vain entisestään suomalaista pärstää.Vain tyhmä suomalainen haluaa muitten ihmisten katselevan rumaan nenäänsä pantua lävistyskoruaan.Ulkomailla en ole koskaan nähnyt rumilla ihmisillä läväreitä nenässä tai silmäkulmissa.RUMAN EI PIDÄ HERÄTTÄÄ HUOMIOTA RUMUUTEENSA,TAJUTAAN MUUALLA MUTTEI SUOMESSA,JOSSA
RUMILLAKIN NAISILLA ON LÄVÄREITÄ NAAMASSAAN.
Suomalaisen pitäisi painottaa pukeutumisessaan ja hiustyylissään ennenmuuta siisteyttä ja puhtautta
ja välttää kaikkea liian huomiotaherättävää,koska
suomalainen on äärimmäisen harvoin poikkeuksellisen kaunis ulkonäöltään,JOTEN SUOMALAISEN EI OLE JÄRKEVÄÄ VETÄÄ KATSEITA PUOLEENSA LÄVÄREILLÄ JA ERIKOISILLA VAATTEILLA.
On idioottimaista käyttää lävistyskoruja naamassa,
jos naama on ruma ja huomiotaherättäviä vaatteita
jos vartalo on ruma.Ruman ihmisen pitää ennenmuuta olla huomiotaherättävän siisti ja puhdas ulkoasultaan ja synnyttää siten kuva sisäisestä henkisestä kauneudestaan,eli halustaan
välttää kaikkea rumaa ja likaista.

3

340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LittleTiger

      tuo on kyllä totta.. näen usein kadulla, että selvästi ylipainoisilla on esim. napakoru jossakin läskien alla.. hirveä näky!
      ihmisten tosiaan pitäisi kiinnittää huomiota pukeutumiseensa, hiustyyliin jne. jotkuhan tuntuvat matkivan idolinsa tyyliä, vaikkea se sopisikaan sille..

      • :c.)

        Mutta!
        Ehkä lävistystä kasvoissa ei olekaan tarkoitettu muita, vaan itseä varten! Jos se on jonkun juttu, niin miksi ei? En menisi määrittelemään ruman, tai kauniin ihmisen eroa... Jos vaikka tahtoo kulmaan renkulan, niin miksi pitäisi täyttää sinun asettamat kauneusvaatimukset?! En mä itse ainakaan napakorua sen takia ottanu, että nyt mä kiinnitän katseet itseeni... E-hei. Mun mielestä se on kaunis, ja nyt se on osa mua.
        Mutta samaa mieltä olen, että nenäkoru ei sovi kaikille (Kuten ei muutkaan lävärit välttämättä). Ja tosiaan monilla suomalaisilla on vähän sellane pottunenä.. Ja jos siin on läväri, nii korostaa entisestään.
        Mutta annetaan kaikkien kukkien kukkia, ja jätetään jokaisen omaksi asiaksi, mikä omasta mielestään on kaunista tai ei.


    • Anonyymi

      Meillä jokaisella on oikeus saada näyttää siltä millaiselta haluaa näyttää tai millaiseksi on luonto luonut.... kaikille annetaan vain se yksi elämä. Meillä kaikilla on jokin tarkoitus. Ei se pilaa kenenkään elämää jos vastaantulijan vähemmän sirossa nenässä on koru.... hän ylpeydellä kantaa senkin kehossaan joka ei ole välttämättä photosopattu ja leikelty tai silikonilla täytetty. Mitä sitten.....vain sisäisellä kauneudella on väliä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe