Mistä löytyy mustaa pitkää nahkatakkia naiselle kokoa 46 tai 48? Jos tiedät hyvät nettisivut kiitos etukäteen=)
nahkatakki?
12
16816
Vastaukset
- Sanna*
http://www.nahka-asuste.com/
Selaa kuvastoa, niin löytyy!- pitkää nahkatakkia
muttei mistään löydy, en löytänyt tuoltakaan!
Siis aikuiselle. - Hujoppiina
pitkää nahkatakkia kirjoitti:
Siis aikuiselle.Tosin ainut pitkä naisten takki jossa on isompia kokoja on kätketty tarjoussivulle.
- tytti
pitkää nahkatakkia kirjoitti:
Siis aikuiselle.mistä löytäisin kohtuuhintaisen mustan resorillisen nahkatakin naisten kokoa xs-s. en ole löytänyt mistään tai sitten aina tuo kyseinen koko on loppu. olen metsästänyt tuollaista kyseistä takkia jo pitkään eikä mistään tunnu löytyvän!! siispä olisin iloinen jos jollain olisi tietoa mistä sellaisen löytäisi.
- Janna
Tsekkaa löytyykö esim. Motovelhojen nettisivuilta sinulle sopiva takki. En muista onko valikoimassa pitkiä takkeja, mutta takkeja kyllä ja nahkahousuissakin löytyy isoja kokoja. Niitäkin sai muistaakseni erikseen tilaamallakin, jopa omien mittojen mukaan.
- hujoppiina
Ei näy olevan pitkiä takkeja tuolla. Tietääkö kukaan muuten noiden housujen koosta mitään, kun ainakin nahkatakit perinteisesti tehdään pari kokoa muita vaatteita pienemmiksi, ja sovittamatta ostaminen on aina turhauttavaa.
- tilasin
www.halens.com
- ellu
atso myös tänne www.karrax.fi
- minä vain
Itse ostin oman takkini kaupasta joka myy Halosen vaatteita. Varmaan löytyy ihan Halosen omistakin liikkeistä. Aitoa nahkaa ja koko 46, erittäin naisellinen malli!
- Hevimies94
Ei pahemmin nettisivuja oo tiedossa mut googlettamal varmaa löytyy... Mut jos asut lähelläkää Lappeenrantaa ni Prisman lähellä (Valtakadulla)on Kontti-niminen kirppari jossa ois 5€ n.20 eri rotsia...
- Anonyymi
Minulla on punainen pikkunahkatakki. En käytä mitään mustaa, inhoan mustaa väriä. Mulla on vain musta hautajaismekko... pakollinen kun kumppanini kuoli... musta on surun väri..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1677457
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264228- 503838
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513235- 512986
- 492599
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262376Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732059Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552015- 291916