voi olla että feministit joita on ehkä 10% naisista haluaisi miehen olevan joku puolihinttivässykkä.Mutta 90% ei.Näin ollen vaikka muotilehdet muuta väittäisivätkin on kannattamatonta olla joku muu kuin mies,ei paranna mahdollisuuksia naisten suhteen.Ei kannata uskoa niitä miehen pitää meikata,hoitaa kauneutta juttuja.
Sitä paitsi muotijohtajat ja monet suunnittelijat ovat hinttareita ja pedofiilejä ei heitä kannata uskoa.
MIES ÄLÄ OLE TYHMÄ
12
3748
Vastaukset
- kannattaa
USKOA!
ajat ovat muuttuneet..naiset eivät enää haisevia tyylitajuttomia kaljamahoja kattele!!!!- läppää
Tämä alkuperäinen kirjoittaja tuntuu olevan sitä mieltä, että mies = maakuopasta noussut ja itseään vähänkin hoitaneet ovat sitten jotain muuta kuin miehiä. Voi pyhä yksinkertaisuus. Lienee kirjoittajalla oma miehuus jotenkin hukassa, kun jo saippua käyttäminen taitaa hänen mielestään olla merkki homoudesta. Ehkä hän ei miehen ikää vielä ole saavuttanutkaan, ainakin siltä näin 37 v. miehen näkökulmasta tuntuu.
- Niiin
läppää kirjoitti:
Tämä alkuperäinen kirjoittaja tuntuu olevan sitä mieltä, että mies = maakuopasta noussut ja itseään vähänkin hoitaneet ovat sitten jotain muuta kuin miehiä. Voi pyhä yksinkertaisuus. Lienee kirjoittajalla oma miehuus jotenkin hukassa, kun jo saippua käyttäminen taitaa hänen mielestään olla merkki homoudesta. Ehkä hän ei miehen ikää vielä ole saavuttanutkaan, ainakin siltä näin 37 v. miehen näkökulmasta tuntuu.
No mutta avaajahan onkin uskovainen natsi.
- Hui olkoon!
Niiin kirjoitti:
No mutta avaajahan onkin uskovainen natsi.
Siinäpäs taitaa olla oikea ihannemies ja muutenkin hyvä tyyppi ;)
- thinkerblinker
L.J.H kirjoitti:
suurin osa halua naisellista puoli-hinttiä.Miehen pitää olla mies.
suurin osa suomalaisista naisista haluaa miehen joka ei haise paskalle ja uskaltaa olla ihminen. Ne jotka haluaa sinun kuvittelemasi miehen ovat itsekin jotenkin henkisesti vinksallaan.. järkevät ja normaalit naiset haluavat miehen joka pitää edes vähän huolta itsestään... omasta kokemuksestani voin sanoa, että tällaisen kansallisaattelliset miehet eivät juuri yleensä osaa pitää huolta edes perushygieniastaan.
- tiedät kai
L.J.H kirjoitti:
uskovainen nationalisti.
itsekin, mistä saksankielen sanasta lyhenne "natsi" tulee? Nationalisti. Nazionalist.
- eee
Itse olen kuntoileva ja ulkonäöstä huolehtiva kansallismielinen heteromies. Pitäisikö miehen mielestäsi näyttää syrjäytyneeltä urpolta?
- ....
eikö tuo homo jauhaminen ole jo todella tyhmää itse laittaudun ja olen onnelisesti naimisissa...
joten suositteln sulle L.J.H että katsot itseäsi peiliin...
- maverick
enpä oikein usko tota... TÄRKEINTÄHÄN on olla oma itsensä... ja sitten plussana tulee HYVÄ ulkonäkö... siis mikään mr. suomi ei tartte olla... mut kun vähän kattelee ulkonäköään ettei ihan oo hiukset rasvsta pystys ja naama finneistä punanen ku aamulla töihin / kouluun lähtee.. samoin sinä hetero mies... ET sinäkään välttämättä ottaisi itsellesi naista jolla on aivan uskomattoman isot melonit, todella hyvä perä jne.. mut sit se ei huolehdi ulkonäöstään paljon ollekkaan... monesti ku sen kans oot nii se haisis hielle... eip tuu mitään
kyl se niin on et oot sit hetero tai homo... niiin ulkonäöstä TULEE huolehtia... ja jos siitä ei huolehdi, niin se ei oo enää tervettä... - lklkl
Olet vai itse niin laiska, että haluaisit, että muutkin olisivat. Sinulle itsellesi käy huonosti. Et pääse koskaan naimisiin, jos et ala käyttämään deodoranttia, pesemään ja lankaamaan hampaitasi ja leikkauttamaan hiuksesi ja pesemään niitä. Mies, joka ei käytä saippuaa, haisee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli285365Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm133964Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403207IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512820Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851332Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318- 601203
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961122Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2151101