On tuo 500 bemari, minkä laitan talveksi seisomaan talliin ja ajattelin nostaa sen pukeille, kun siinä on takajouset vähän väsyneet.
Eli: omistan ennestäöän vain kaksi pukkia. Onko autolle mitään haittaa, jos nostan vain perän ilmaan, jotta takajouset saavat levähtää. Kärsiikö siitä sitten keula-?
Vai kannattaako yleensäkkään nostaa autoa pukeille?
Olisiko mitään muuta syytä auttaa vanhoja jousia.
BMW talliin - nosto pukkien päälle-?
6
1122
Vastaukset
- Marco
Jos jouset ovat väsyneet niin osta ihmeessä uudet. Ei meinaan maksa edes paljoa eikä silloin tarvii ruveta noin typerään toimintaan
- kaksi pukkia
lisää niin saat koko auton ilmaan. Ei ne maksa paljoa. Auto säilytetään oikeaoppisesti pukkien päällä.
- Seppo.Susi
Pukkeja säilytetään oikeaoppisesti auton alla. Ihan tiedoksesi...
- taitaa olla
Seppo.Susi kirjoitti:
oikeampi sanoa, että autoa säilytetään pukkien päällä. Tiedoksesi vaan.
- mää
Seppo.Susi kirjoitti:
meilläpäin pukit on laitumella lampaiden kanssa.
- Seppo.Susi
taitaa olla kirjoitti:
oikeampi sanoa, että autoa säilytetään pukkien päällä. Tiedoksesi vaan.
Ei vaineskaan. Ei vois loppupeleissä vähempää kiinnostaa. Kaikkea ei edelleenkään kannata ottaa tosissaan. Tän yhen hemmon pukkitulkinta tosin oli aika hyvä. Se missä oli jotain lampaista. Kas kun tulikin pääsiäinen mieleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305892Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144444Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403257IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522991Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391581- 711351
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2331227Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101180- 791179