Ihana!
Nina Tapio on huipputyyppi!
7
1071
Vastaukset
- Emppu
Oikein fiksu ja hyvä tuomari!
- Jepulis
En haluaisi tavata sitä! Ärsyyn sitä!
- paxikasikaxi
jumaloin Ninaa, lähinnä lauluääntä. ja fanittanut olen 11 vuotta :D
- ja paskat
nina sekoilee tuomareista kaikkein eniten. on opiskellut ja opettanut laulua vaikka kuinka paljon, mutta ei silti ymmärrä siitä mitään. nauttii siitä, että pääsee tiputtelemaan itseään taitavampia tyttöjä pois jatkosta.
- just joo
Mainitsemasi mollamaija lauloi hongankolistajan kanssa "possulla on toinen". Mitä hyvää tuossa takakireässä itseään täynnä olevassa henkilössä oikein näet? Yhden viisun ihme!
- pom pom pom
Lienee parempi turvautua tuttuun sanontaan: älä tuomitse jos et tunne. Nina Tapio ei TODELLAKAAN ole yhden hitin ihme, mutta vaatii hiukan enemmän korkeakulttuurista sivistystä, jotta ymmärtää sen. Nina kun ei ole tusinajulkkis, mutta on tehnyt jo noin nuoreksi upean ja KATTAVAN elämäntyön ja lukemattomia biisejä ja tulkintoja vanhoista biiseistä.
Joten pidä mölyt mahassa kun et mistään mitään tiedä. - Vähän niinku fäni
Idols Suomi, 2005 -ohjelmaa ja Nina Tapio on siinä yhtenä tuomarina, ja kun olen näitä jaksoja katsonut, niin olen Ninaan ihastunut. Muusta en tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603208- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628