Kuka näitä kyselyjä voi vastustaa? Vastatkoon ken haluaa, mutta pakko oli tämäkin laittaa.
Tässä on karikatyyrit 2 parhaasta ystävättärestä.
Eli kumman otat (ja on ihan pakko valita toinen)?
1. Blondi, kaunis, pitkä ja laiha. Koulutettu, vähän vakava, etäinen, työnarkomaani ja hyvin varakas. Itsenäinen, itsepäinen. Nelissäkymmenissä, yksi lapsi. Täysin omavarainen, matkustelee ja ottaa yhdet kännit vuodessa. Harrastaa krav magaa. Horoskooppimerkki kauris.
2. Brunetti, lyhyt ja keskipainoinen, pehmeä sieltä ja täältä. Leipoo paljon, 3 lasta, eronnut. Iloinen ekstrovertti, kaunis hymy ja olematon pankkitili. Myötäilee ja pitää kodin henkeä yllä. Harrastaa kukkien sidontaa. Käy ulkona kerran kuukaudessa. Horoskoopiltaan rapu.
Nyt on pakko valita
35
3130
Vastaukset
- minä valitsen
numero kakkosen, koska saan sen? tuleeko postissa?
- Kyo-kun
Ilman muuta kakkonen!
- Asiasta huvittunut
...suostu ottamaan kumpaakaan! Nuo valmispakettiperheet ei oikeen ole mun juttu. Tarjotkaa parempia vaihtoehtoja, kiitos.
- minä vaan
tietenkin.
- Le Mans
1 on jo kokeiltu eli ottaisin kakkosen.
- joka on
ristiverinen-blondi, keskipitkä, laiha mutta uhkea strateegisesti..Joka osaa keventää!
- mies 33v
Tosin niille pennuille pitäs keksiä joku paikka, tyhjätask eukon vielä elättäisin mutta vieraat mukulat vähän tökkii...
Se blondi joogatkoon itekseen. - Brewer
... jaa, mutta mullahan on se jo =8-)
Toi blondi pärjää varmaan lopunkin ikänsä hyvin ihan itsekseen.
/B Tässä listattuna kummastakin 3 mielestäni tärkeintä ominaisuutta:
(ei missään paremmuusjärjestyksessä)
1) Itsenäisyys, omavaraisuus,...öö..matkailu
2) Iloinen ekstrovertti (miten ilmenee?), kaunis hymy,...öö..eronnut.
Ihan liian puutteelliset tiedot valintaa varten. Eihän tuossa ole juuri mitään sellaista kerrottu, joka todella vaikuttaisi valintaan paitsi, että numero 1 saattaa olla varattu.- kakkonen
kakkonen
- m22.
Varmasti parempaa omenapiirakkaa.. joka on iso plussa ;)
Vaikka onkin taas vähän turhan mustavalkoista hommaa niin jos pakko olisi valita niin kakkonen.- yks nainen vaan
ihmettelen todellakin et mitä vikaa siin ekassa oli.. sehän on koulutettu ja käy töissä, itsenäinen.. ja kauniimpikin kuin se toinen..:D vai onks se ruoanlaittotaito se tärkein?? Onks miehistä kivaa elättää jtn tyhjätaskuista naista? vai pelkääkö miehet oikeasti niitä menestyviä naisia?
- Nainen minäkin
yks nainen vaan kirjoitti:
ihmettelen todellakin et mitä vikaa siin ekassa oli.. sehän on koulutettu ja käy töissä, itsenäinen.. ja kauniimpikin kuin se toinen..:D vai onks se ruoanlaittotaito se tärkein?? Onks miehistä kivaa elättää jtn tyhjätaskuista naista? vai pelkääkö miehet oikeasti niitä menestyviä naisia?
Näin se juuri menee: miehet eivät kestä sitä jos nainen tienaa enemmän, menestyy paremmin ja kaiken lisäksi on henkisesti vahva.
Ikävä totuus heijastuu jokaisesta tähän ketjuun tulleista vastauksista. - Jarski
Nainen minäkin kirjoitti:
Näin se juuri menee: miehet eivät kestä sitä jos nainen tienaa enemmän, menestyy paremmin ja kaiken lisäksi on henkisesti vahva.
Ikävä totuus heijastuu jokaisesta tähän ketjuun tulleista vastauksista.Taas jäkätetään siitä, miten mies ei kestä menestyviä naisia. Ottakaapa nyt silmä kouraan ja katsokaa, mitä siitä blondista kirjoitettiin. Jätin nimenomaan merkittävät kohdat:
"vähän vakava, etäinen, työnarkomaani [...]itsepäinen."
Kuka tuollaista kestää? Kyse ei ole siitä, että nainen menestyy. Kyse on siitä, että hän on etäinen, työnarkomaani ja itsepäinen. Eihän sellaisen kanssa voi muodostaa järkevää parisuhdetta kuin toinen työnarkomaani. "Vähän vakava" ei ole niin kriittinen, mutta ainahan sitä iloisen ottaa ennemmin kuin vakavan.
Oletteko te todella noin sokeita, ettette näe tuollaisia epäkohtia naisissa? Ihanko tosissaan ajattelitte, että tässä tapauksessa blondin ura olisi se, jonka takia miehet valitsevat kakkosen?
Tosin useinhan naisten kielessä tuo "henkisesti vahva" tarkoittaa kusipäätä, joka ei osaa ottaa muiden tunteita huomioon. Olen tuollaistakin naista joskus tapaillut. Vikahan on aina kaikessa muussa kuin tuossa "henkisesti vahvassa". - m22.
Jarski kirjoitti:
Taas jäkätetään siitä, miten mies ei kestä menestyviä naisia. Ottakaapa nyt silmä kouraan ja katsokaa, mitä siitä blondista kirjoitettiin. Jätin nimenomaan merkittävät kohdat:
"vähän vakava, etäinen, työnarkomaani [...]itsepäinen."
Kuka tuollaista kestää? Kyse ei ole siitä, että nainen menestyy. Kyse on siitä, että hän on etäinen, työnarkomaani ja itsepäinen. Eihän sellaisen kanssa voi muodostaa järkevää parisuhdetta kuin toinen työnarkomaani. "Vähän vakava" ei ole niin kriittinen, mutta ainahan sitä iloisen ottaa ennemmin kuin vakavan.
Oletteko te todella noin sokeita, ettette näe tuollaisia epäkohtia naisissa? Ihanko tosissaan ajattelitte, että tässä tapauksessa blondin ura olisi se, jonka takia miehet valitsevat kakkosen?
Tosin useinhan naisten kielessä tuo "henkisesti vahva" tarkoittaa kusipäätä, joka ei osaa ottaa muiden tunteita huomioon. Olen tuollaistakin naista joskus tapaillut. Vikahan on aina kaikessa muussa kuin tuossa "henkisesti vahvassa".Noita itsekin kammoan.. ei sillä ole tekemistä menestyksen kanssa. Minä tunnen muutamia erittäin lämpimiä ja mukavia hyvin menestyviä naisia, eli aina tuon blondin ominaisuudet ei kulje käsi kädessä menestyksen kanssa, mutta tässä tapauksessa kun ne nyt niin on, niin ne ovat isoja miinuksia.
Ja minä olen yksinkertainen mies.. en siis älyn puolesta. Vaan minä en vaadi paljoa viihtyäkseni, töiden jälkeen minulle riittää
ihan hyvin kuppi teetä ja vähän vaikka piirakkaa.
Ja minä haluan että vaimo on arjessa läsnä, sellainen ihminen joka olisi todellakin työnarkomaani ja aina poissa kotoa ei olisi mukava. Ja tuolla että joku on arjessa läsnä en tarkoita että haluaisin kahlita jonkun kotiin, mutta jos toinen suunnilleen asuu työpaikalla niin ei se kauhean mukavaa ole.
Tässä ei todellakaan ole kyse siitä että blondi olisi menestyneempi ja sen takia sitä pelätään, vaan hänessä on ihan oikeasti sellaisia luonteen piirteitä joista useat miehet eivät pidä. - Gerard
Nainen minäkin kirjoitti:
Ikävä totuus heijastuu jokaisesta tähän ketjuun tulleista vastauksista.Herää pahvi! Jos nainen itsepäinen etäinen työnarkomaani niin sehän on tasan sama vaikka olisi millainen miljonääri ja supermalli, miksi kukaan tuollaisen ottaisi riesakseen.
Kakkosvaihtoehdon huonoimmaksi puoleksi voinee lukea kukkien sidonnan, plussan puolelle taas jää paljon parisuhteen kannalta oleellista joten valinta on selvä. Vai olikohan alkuperäinen kysymys kumman "otat"?
- ap-kirj.
Vähän lisää ominaisuuksia näihin kahteen:
Blondi on HAASTE, älykäs ja varakas - täysin riippumaton miehistä. Mies jää helposti tällaisen naisen varjoon. Suomalaiset miehet pelkäävät vahvoja, älykkäitä naisia. Blondin miessuhteista 99% onkin ollut ulkomaalaisia; amerikkalaisia, englantilaisia. Tämän naisen kanssa oikea mies on tasavertainen kumppani, ja kun rakkaus roihahtaa blondin viileän kuoren alla - sitä tulivuorta ei pysäytä mikään. Peto syttyessään, lakanoiden välissä oikea villikissa.
-----------
Brunetti on HELPPO, pikku leipuri jolla miessuhteet koostuvat hitsareista ja varastomiehistä. Brunetti rakastuu helposti ja loikkii suhteesta toiseen etsien sitä yhtä oikeaa prinssiä. Sihteita on ollut paljon. Tästä naisesta mies saa itselleen äidin joka paapoo ja passaa ja elää enimmäkseen miehen tuloilla. Pitää perinteisestä seksistä ja harrastaa sitä satunnaisesti - kuka nyt sattuu sillä kertaa olevan juuri "se oikea".
-----------
Tätä miehet haluaa, kukkien kanssa näpertelevän, nauravaisen toimistotytön jolla tulevaisuus vuokrakasarmeissa ei ole kovin lupaava.- Hohhoijakkaa...
Vai on sinun eteesi osunut 2 naista? Ilmeisesti äitisi ja tätisi? Ja nyt suurella viisaudella tulit meidät tänne mykistämään?
Sitten kun olet vapautunut ravintoloiden vaatimasta ikärajasäännöstä ja SAAT käydä yökerhoissakin, näet lisää naisia. Erilaisia. Monenvärisillä hiuksilla.
Ja kun saat töitä, tapaat taas erilaisia naisia työpaikoissa.
Mutta tuo kaikki edellyttää että peset vauvarähmät silmistäsi... - cool it down
Hohhoijakkaa... kirjoitti:
Vai on sinun eteesi osunut 2 naista? Ilmeisesti äitisi ja tätisi? Ja nyt suurella viisaudella tulit meidät tänne mykistämään?
Sitten kun olet vapautunut ravintoloiden vaatimasta ikärajasäännöstä ja SAAT käydä yökerhoissakin, näet lisää naisia. Erilaisia. Monenvärisillä hiuksilla.
Ja kun saat töitä, tapaat taas erilaisia naisia työpaikoissa.
Mutta tuo kaikki edellyttää että peset vauvarähmät silmistäsi...Hei Besserwisser, tää on ajatusleikki - älä ota niin vakavasti kaikkea kirjoitettua. Ota iisisti nyt vaan, ja vaikka vähän päiväunta pollaan että vähän rauhoitut. Aikuisetkin saa joskus leikkiä vai mitä, big baby?
- m22.
Oli niin kyyninen esitys että en itse varmaan olisi parempaan pystynyt..
Sanotaanko nyt vielä että.. jotkut miehet eivät oikeasti etsi.
Kylmää, etäistä, työnarkomaania oli koulutus ja ÄO mikä tahansa. Minulle naisen palkka, koulutus, jopa sänkytaidot ovat ihan toissijaisia asioita koska luonne tulee ensin, ja minä haluan että nainen on arjessani läsnä joten työnarkomaani on erittäin iso ruma punainen miinus minulle.
Ja mitä tulee tuohon helppouteen, minä en halua ns.helppoa naista joka jää roikkumaan minuun paremman toivossa.
Vuosien saatossa on tullut tälläisiä tapauksia muutamia vastaan, ja ne kyllä huomaa ajoissa, tai ainakin näin minun tapauksissani.
Joten se B:n isoimmasta plussasta eli "helppoudesta".
Ei minua naisen varjoon jääminen huolestuta, se on sellainen asia joka ei ole ongelma, mutta siitä tehdään ongelma. - brunette
En ole helppo nakki,olen älykäs,vahva,rakastun harvoin,en osaa leipoa,oikea villikissa lakanoiden välissä,en kovin varakas mutta kun rakastun minua ei pysäytä mikään! Siis en todellakaan ole blondi,et mistäs keksit moisen? Miehet myös juoksevat perässäni,mutta en ymmärrä miksi pelkäävät*huokaus*.
- otetaan
Otetaan nyt ensin koeajoon kumpikin, niin päätetään sen jälkeen. Tai jos sitten löytyisi vielä muita koeajettavia. ;)
- Nimetön
Moikka :) Meilläpäs oisi tarjolla kaksi poikakissaa :).
Topi ja Huugo.
Topi on 4v kissa rodultaan tavallinen maatiaiskissa. Ja Huugo on 3v puoliksi norjalainen metsäkissa.
Huugo ja Topi pitävät lapsista. Ja molemmat ovat todella seurallisia ja kilttejä kissoja.
Soittele : 0451222791
Jari
- miehet!!!
Siis kyllä tuo blondikin vapaata pitää, ei se AINA ole töissä.
Otetaan oletusarvoksi se, että blondin kanssa aikaa on vähemmän, mutta sitäkin laadukkaampaa, brunetti alvariinsa kotona ja vähän kränääkin tietysti. Mutta tuttu ja turvallinen syli aina avoinna miehelle. Voi sitä auvoa. Ja blondi vaan paiskoo duunia ettei tarvitsisi miettiä niin kovasti omia tunteita, ettei tarvitsisi kohdata toista ihmistä, sillä itseäänkään ei meinaa oppia tuntemaan.
Näin tällä kertaa. Naiset on kovin erilaisia ja brunetti selvässä johdossa. Vähän ärsyttää blondin puolesta sillä se on tyyppinä tuhat kertaa mielenkiintoisempi ja salaperäisempi.
Höh, miehet!- Gerard
Ei se blondi tosiaankaan pidä vapaata ja ne kerta vuoteen vedetyt kännitkin on taatusti pelkkä vahinko. Mielenkiinto on moisesta kaukana. Salaperäinen my a**.
- sinä väärässä
Gerard kirjoitti:
Ei se blondi tosiaankaan pidä vapaata ja ne kerta vuoteen vedetyt kännitkin on taatusti pelkkä vahinko. Mielenkiinto on moisesta kaukana. Salaperäinen my a**.
Blondiinos pitää vapaata vuodessa n. 4 viikkoa.
Ja ne känät se vetää vuoden suurimpaan v_tutukseen juhannusaattona, mökillä, yksin.
Ja hän ON mielenkiintoisempi kuin kukkia näpräävä brunetti.
Minä tiedän koska olen nainen. Ja siksi aina oikeassa ;) Hih hih. - Gerard
sinä väärässä kirjoitti:
Blondiinos pitää vapaata vuodessa n. 4 viikkoa.
Ja ne känät se vetää vuoden suurimpaan v_tutukseen juhannusaattona, mökillä, yksin.
Ja hän ON mielenkiintoisempi kuin kukkia näpräävä brunetti.
Minä tiedän koska olen nainen. Ja siksi aina oikeassa ;) Hih hih.olet tosiaankin oikeassa, tuota vain en päissäni heti ymmärtänyt. Blondi _on_ naisten mielestä mielenkiintoisempi.
- tuota noin
Gerard kirjoitti:
olet tosiaankin oikeassa, tuota vain en päissäni heti ymmärtänyt. Blondi _on_ naisten mielestä mielenkiintoisempi.
oliko viestissäsi kenties jokin sanoma...?
Olen_vain_pieni_blondi_jolle_pitää_vääntää_rautalangasta_....
Ymmärsin asian niin että nainen ymmärtää hyvän päälle, mies ei.
Hyvät känät sullekin. terv. PussyCatDoll - Gerard
tuota noin kirjoitti:
oliko viestissäsi kenties jokin sanoma...?
Olen_vain_pieni_blondi_jolle_pitää_vääntää_rautalangasta_....
Ymmärsin asian niin että nainen ymmärtää hyvän päälle, mies ei.
Hyvät känät sullekin. terv. PussyCatDoll..joskus sen selvittäminen tosin on itsellenikin haastava homma.
Pienellä provosoinnilla ("Sorry olet väärässä") selvisi siis että blondi ei työnarkomaniastaan (ilmeisesti?) johtuen pidä edes täysiä vuosilomia. Vielä suurempi mysteeri on se, miksi ne vuoden ainoat kännit pitää vetää yksinään mökillä, missä sen kiinnostavan ja laadukkaan blondin ystäväpiiri oikein on? Epäilyttävää. Tähän voi tietysti olla looginen selitys mutta edelleen alkuperäisen valintateeman puitteissa tuo valitettavasti nostaa brunetin osakkeita.
Siitä hyvän päälle ymmärtämisestä sitten: luulenpa että tässä naisen ja miehen käsitys siitä "hyvästä jonka päälle ymmärretään" eroavat. Siis nimenomaan tuon alkuperäisen vastakkainasettelun puitteissa.
Mikähän sitä hypoteettista blondia mutten vXtuttaa juhannuksena, onkohan PCD:llä mitään arvauksia? - koska
Gerard kirjoitti:
..joskus sen selvittäminen tosin on itsellenikin haastava homma.
Pienellä provosoinnilla ("Sorry olet väärässä") selvisi siis että blondi ei työnarkomaniastaan (ilmeisesti?) johtuen pidä edes täysiä vuosilomia. Vielä suurempi mysteeri on se, miksi ne vuoden ainoat kännit pitää vetää yksinään mökillä, missä sen kiinnostavan ja laadukkaan blondin ystäväpiiri oikein on? Epäilyttävää. Tähän voi tietysti olla looginen selitys mutta edelleen alkuperäisen valintateeman puitteissa tuo valitettavasti nostaa brunetin osakkeita.
Siitä hyvän päälle ymmärtämisestä sitten: luulenpa että tässä naisen ja miehen käsitys siitä "hyvästä jonka päälle ymmärretään" eroavat. Siis nimenomaan tuon alkuperäisen vastakkainasettelun puitteissa.
Mikähän sitä hypoteettista blondia mutten vXtuttaa juhannuksena, onkohan PCD:llä mitään arvauksia?silloin elämä pysähtyy, työt pysähtyy - koko maailma pysähtyy tuoksi yhdeksi yöksi. Ja koska lapsuuden juhannustraumat on edelleen käsittelemättä, vuoden stressi painaa juuri tuolloin päälle pahimmillaan - syitä on monia. Juuri silloin pitää ottaa ja lähteä yksin, kauas jotta saa rauhassa surra, rypeä itsesäälissä, huutaa, itkeä ihan rauhassa. Että jaksaa taas. Ystävät... niin, ei niitä montaa ole ja suurin osa asuu ulkomailla.
Kun taas brunetti häärää sukunsä mökillä pikku tihneessä koko juhannuksen, syö ja lihoo - laulaa ja hoilottaa ja vetäisee kännipäissään mummopikkarinsa lippusalkoon. Häpäisee itsensä kaatumalla keskelle mökin pihaa siideri kourassa - katkaisee etuhampaansa ja itkeä tihrustaa loppujuhannuksen huonoa onneaan ja suurta häpeäänsä.
Mitäs muuta haluat tietää? T: PussyCatDoll - Gerard
koska kirjoitti:
silloin elämä pysähtyy, työt pysähtyy - koko maailma pysähtyy tuoksi yhdeksi yöksi. Ja koska lapsuuden juhannustraumat on edelleen käsittelemättä, vuoden stressi painaa juuri tuolloin päälle pahimmillaan - syitä on monia. Juuri silloin pitää ottaa ja lähteä yksin, kauas jotta saa rauhassa surra, rypeä itsesäälissä, huutaa, itkeä ihan rauhassa. Että jaksaa taas. Ystävät... niin, ei niitä montaa ole ja suurin osa asuu ulkomailla.
Kun taas brunetti häärää sukunsä mökillä pikku tihneessä koko juhannuksen, syö ja lihoo - laulaa ja hoilottaa ja vetäisee kännipäissään mummopikkarinsa lippusalkoon. Häpäisee itsensä kaatumalla keskelle mökin pihaa siideri kourassa - katkaisee etuhampaansa ja itkeä tihrustaa loppujuhannuksen huonoa onneaan ja suurta häpeäänsä.
Mitäs muuta haluat tietää? T: PussyCatDoll... sillähän olisi ollut vallan mukava juhannus jos vaan olisi pysynyt pystyssä. Noo, morkkis menee ohi ja se mikä ei tapa, vahvistaa.
Mutta tuon blondin suhteen nousee tukka pystyyn kun alkaa pohtia mitä kaikkea se on lapsuudessaan joutunut kokemaan. Siis kun noin pahasti angstia pukkaa edelleen, ei kellään satu olemaan mitään sisäpiiritietoa?
Ja vaikkei blondia gallupin perusteella kukaan valitsisikaan, niin mitäs se sitten tekee juhannuksena kun se joskus kuitenkin löytää kumppanin itselleen? - on, on...
Gerard kirjoitti:
... sillähän olisi ollut vallan mukava juhannus jos vaan olisi pysynyt pystyssä. Noo, morkkis menee ohi ja se mikä ei tapa, vahvistaa.
Mutta tuon blondin suhteen nousee tukka pystyyn kun alkaa pohtia mitä kaikkea se on lapsuudessaan joutunut kokemaan. Siis kun noin pahasti angstia pukkaa edelleen, ei kellään satu olemaan mitään sisäpiiritietoa?
Ja vaikkei blondia gallupin perusteella kukaan valitsisikaan, niin mitäs se sitten tekee juhannuksena kun se joskus kuitenkin löytää kumppanin itselleen?Brunetti, Leena muuten nimeltään, kärsi armottoman morkkiksen ja hampaan korjaamiseen piti hakea pankista laina. Eipä naurattanut Leenaa ei. Mies nauroi että olet sinä Leena aika tonttu kun kalsarisikin lippusalkoon nostit - naapurit taitaa nauraa vieläkin partaansa. Leena tirautti itkut ja päätti syödä kilon suklaata pahimpaan v*tutukseen.
Blondi taas... Näki isänsä hukkuvan juhannusaattoyönä. Isä nauroi, älä sinä Ilona tule perässä, aallot on jo korkealla. Ilona jäi laiturille hytisemään, tulisi jo se isä sieltä. Ilona odotti, katsoi ja tähyili, näki kun viimeisen kerran isän pää nousi pinnalle, vajosi eikä enää noussut. Ilona oli isän tyttö.
Siitä asti on etsimällä etsinyt miestä joka olisi edes vähän niinkuin isä. Etsinyt samoja piirteitä, äänenepainoja, kosketusta, tapaa haroa hiuksia - mitä vain. Ei ole löytynyt.
Kuka tietää; löytyykö koskaan?
No, vieläkö jatkan Gerard?
T. PCD - Gerard
on, on... kirjoitti:
Brunetti, Leena muuten nimeltään, kärsi armottoman morkkiksen ja hampaan korjaamiseen piti hakea pankista laina. Eipä naurattanut Leenaa ei. Mies nauroi että olet sinä Leena aika tonttu kun kalsarisikin lippusalkoon nostit - naapurit taitaa nauraa vieläkin partaansa. Leena tirautti itkut ja päätti syödä kilon suklaata pahimpaan v*tutukseen.
Blondi taas... Näki isänsä hukkuvan juhannusaattoyönä. Isä nauroi, älä sinä Ilona tule perässä, aallot on jo korkealla. Ilona jäi laiturille hytisemään, tulisi jo se isä sieltä. Ilona odotti, katsoi ja tähyili, näki kun viimeisen kerran isän pää nousi pinnalle, vajosi eikä enää noussut. Ilona oli isän tyttö.
Siitä asti on etsimällä etsinyt miestä joka olisi edes vähän niinkuin isä. Etsinyt samoja piirteitä, äänenepainoja, kosketusta, tapaa haroa hiuksia - mitä vain. Ei ole löytynyt.
Kuka tietää; löytyykö koskaan?
No, vieläkö jatkan Gerard?
T. PCDEtsivä löytää ja kolkuttavalle avataan, olen aivan varma siitä että Ilonakin löytää itselleen sen kumppanin jonka kanssa kahdestaan voi juhannuksen kunniaksi vetää kalsarit lippusalkoon. Itsepäisyydestä ja työnarkomaniasta voi joutua vähän tinkimään mutta eiköhän se ole sen arvoista?
- kaikki hyvin
Gerard kirjoitti:
Etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan, olen aivan varma siitä että Ilonakin löytää itselleen sen kumppanin jonka kanssa kahdestaan voi juhannuksen kunniaksi vetää kalsarit lippusalkoon. Itsepäisyydestä ja työnarkomaniasta voi joutua vähän tinkimään mutta eiköhän se ole sen arvoista?
Olet oikeassa Gerard.
Ilona aloitti kognitiivisen yksilöterapian joka nytkähti positiivisesti käyntiin. Vähän valoa tunnelin päähän. Ehkei sen elämän miehen tarvitsekaan olla kuin isä.
Leena huomasi olevansa neljättä kertaa raskaana ja on onnesta sykkyrällä. Isäkandidaatti suhtautui myötämielisesti uuteen tilanteeseen ja katselee valmistalopaketteja kasvavalle perheelle Siuntion tonttimaille.
Hyvää jatkoa Gerard. Kiva että jaksoit "kuunnella".
;) PCD - Gerard
kaikki hyvin kirjoitti:
Olet oikeassa Gerard.
Ilona aloitti kognitiivisen yksilöterapian joka nytkähti positiivisesti käyntiin. Vähän valoa tunnelin päähän. Ehkei sen elämän miehen tarvitsekaan olla kuin isä.
Leena huomasi olevansa neljättä kertaa raskaana ja on onnesta sykkyrällä. Isäkandidaatti suhtautui myötämielisesti uuteen tilanteeseen ja katselee valmistalopaketteja kasvavalle perheelle Siuntion tonttimaille.
Hyvää jatkoa Gerard. Kiva että jaksoit "kuunnella".
;) PCDElämä jatkuu, onneksi. Bon voyage, PDC
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 266871
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 623859
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362833Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452556Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262485- 401823
- 251795
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777