Josefsson!!

tytteli

Kuinka hyvin Josefssonin vaatekoot pitävät paikkansa?
Yleensä esim. H&M:ltä ostettaessa joutuu aina ostamaannumeron parin isompia vaatteita omaan kokoon verrattuna.
Joten jos olen kokoa M, joudunko tilaamaan Josefssonilta koon isompia vaatteita vai ovatko koot yleensä sopusuhtaisiaomaan kokoon verrattuna?

7

1354

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Juu, kyllä Josefssonin vaatteet täsmäävät paremmin "normaalikokojen" kanssa eli eivät ole niin niukkalinjaisia kuin H&M:n. Itse olen H&M kokoa XS tai 32/34 kun taas josefssonin 34 on mulle auttamattomasti liian suuri. Josefssonilta pystyn siis ostamaan vain alusvaatteita, muut vaatteet ovat päälläni telttoja. Eli eiköhän josefssons koko 36 tai ainakin 38 passaa sulle aika hyvin. Kannattaa kattoo sieltä nettisivuilta tai katalogista se mittataulukko niin löydät sulle oikean koon!

      • tytsy

        Mä oon itse kokoa 36-38, mut kesällä tilasin Josefssonilta vaatteita ja palautin melkein kaikki, koska koko 36 ja jopa 38 oli mulle aivan liian pieniä! Jos meinaat tilata niin kannattaa tilata ehdottomasti numeroo isompia vaatteita tai sitten varmuuden vuoksi kahta eri kokoa. Sanoisin myös, ettei Josefssonin vaatteet oo kovin laadukkaita, eivätkä näytä yhtä hyvältä luonnossa kuin kuvaston sivulla.. Mä tykkään tilata ainoostaan Hennesiltä, koska sieltä koko 36/38 istuu mulle tosi hyvin ja hinta-laatusuhde on parempi kuin Josefssonilla.


    • kokemuksia

      Kannattaa vähän katsoa josefssonilla niiden vaatteiden tuotemerkkejä,
      esim. Empress: reilu mitoitus
      United - tosi niukka mitoitus!!
      JSFN, Review - Aika lailla HM -mitoitus

      Nämä on mun kokemuksia Josefs. vaatteista

    • siiriäinen

      omalla kohdallani ainakin olen huomannut, että josefssonin vaatteet ovat huomattavasti hm:n vaatteita pienempiä.... enpähän nyt kyllä osaa sanoa, että mitä mallistoa olen tilannut... noh joka tapauksessa josefssonin mitoitus on mun kropalle todella outo...

      • Jömppä

        Josefssonin koot todellakin outoja just esim.H&M:ään verrattuna.
        Luulisin että J:n koot melko niukkia kun ruotsalainen ketjuhan se on ja tunnetusti me suomalaiset pers jalkaiset tampit emme kuitenkaan ruotsalaisten pituuksiin yllä..mutta toisaalta niinhän se on H&M:kin tuosta naapurista ja silti koot ainakin itselleni natsaa.


    • nayuta

      minusta j:n koot ovat suurempia kuin h&M:n. esim. kesällä ostin j:stä housut kokoa 42 ja nyt vasta h&M:stä kokoa 46!! ja olen siis laihtunut kesästä pari kiloa, että ei ole siitä kiinni.. aikamoista.

      • Anonyymi

        Missäs tää josefsson nykyään?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3078
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1046
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      50
      937
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      816
    Aihe