HÄN LAULAA ;ihanabiisi

Minkoliko

Jari Sillanpään uusin sinkkulohkaisu---

11

857

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rita

Kuulin just tänään sen eka kerran,oli kerrassaan ihana.Silti mun ykkös-suosikki on Tahdoin taikka en.

• hyvä

Tuo Jarin biisi ei ole todellakaan ihanaa nähnytkään! Mielestäni ehdottomasti Jarin huonoin biisi. Jarissa ei muuten ole mitään vikaa, hyvä laulaja ja karismaattinen esiintyjä.

• Muuzikko

Otsikko kertoo... huono kappale...

• Caritan
        Muuzikko kirjoitti:

Otsikko kertoo... huono kappale...

Sanat on huonot, typerät, lapselliset.. ja huono "esitys" kuunneltavaksi (tähän mennessä nelisen kertaa iskelmästä kuullut). Menisi ehkä näköyhteyden kanssa esim. konsertissa extrabiisinä. Näin tällä kertaa, vaikka ehdoton Jari-fani oonkin jo ihan julkisuuden alkutaipaleelta asti.

• Mandoliini

Taattua Jaria

• M.J

Todella loistava biisi !!
      Biisin tarina on suoraan kuin itse laulajan omasta elämästä. Kuunnelkaa sanoja, niissä on Jaria :)

• Caritan

niinhän tuo kertoo HÄN-muodossa itsestään, eikä oikein iske. Kuka on tenyt biisin sanat? Hän itse?

• Moikkelis

Minulle tuli mieleeni ,noin kauniit ja herkätkin sanat,,,ikäänkuin Laulaja itse olis mukana niissä,haaleiva pikkupoika,,kenties,

• Jaa... Ei kyllä mitenkään mieleenpainuva ole tämäkään biisi.Ei koskettanut milläänlailla. Kyllä Jarilla on parempiakin biisejä.

• päivänpaistekin

Tämä laulu on kuin kopio Dannyn vanhasta humpasta2...paista päivä kaikkein parhain.." ei hyvä, parempaakin löytyy...tosi falski ääni, mutta makunsa kullakin...ehkä johtuu myös siitä, etten erikoisemmin pidä tästä laulajasta muutenkaan...

• vaikka

Jari sillanpäältä löytyy parempaakin,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      505
      1455
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1156
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      862
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      61
      835
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      807
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      746
    7. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      72
      714
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      30
      697
    9. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      691
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      685
    Aihe