Voisiko joku kertoa minkälainen työtilanne on maisemasuunnittelijoilla sekä heidän palkka tasostaan.
Maisemasuunnittelijan palkka?
5
3941
Vastaukset
- scenic
AMK: 1400-2200 E/kk
mais. arkkit.: 2200-3200 E/kk
Työtilanne kohtuullinen. Konsulttipuoli.- Maisuun
Maisemasuunnittelija, AMK hortonomi vaihtelee 12-13 eur / tunti. Työkokemusta 0-3 vuotta. AIka tiukkassa ovat työpaikat....
- hortsu1
Maisuun kirjoitti:
Maisemasuunnittelija, AMK hortonomi vaihtelee 12-13 eur / tunti. Työkokemusta 0-3 vuotta. AIka tiukkassa ovat työpaikat....
No johan pomppasi.. Ehkä jossain kunnalla jollain työnohjaajalla, mutta ei kyllä ammattisuunnittelijalla. Silloin liikutaan siellä 50-120€/h.
- horatsu3
hortsu1 kirjoitti:
No johan pomppasi.. Ehkä jossain kunnalla jollain työnohjaajalla, mutta ei kyllä ammattisuunnittelijalla. Silloin liikutaan siellä 50-120€/h.
hortsu taitaa tehdä jotain pihasuunnitelmia ja rokottaa puolen päivän työstä kolme päivää ja laskea siitä sitten palkaksi laskutettavan euromäärän.
Aloittaja ja muut puhuvat kuukausipalkoista työntekijälle, hortsu1 voisi opetella myös kasvien lisäksi muutaman rivin talousasioitakin.
Horatsu tienaa itse 150 euroa laaki. - hotsu1
horatsu3 kirjoitti:
hortsu taitaa tehdä jotain pihasuunnitelmia ja rokottaa puolen päivän työstä kolme päivää ja laskea siitä sitten palkaksi laskutettavan euromäärän.
Aloittaja ja muut puhuvat kuukausipalkoista työntekijälle, hortsu1 voisi opetella myös kasvien lisäksi muutaman rivin talousasioitakin.
Horatsu tienaa itse 150 euroa laaki.Ei, vaan tuo 50-120€ todellakin on sitä käteen jäävää osaa. Ja suunnittelen julkisia kohteita, taloyhtiöiden pihoja sekä joitain yksityisiä pihoja. Tätä alaa näyttää vaivaavan edelleen kaamea hintojen polkeminen. Itse olen ammattilainen ja hintani väärti. Eri asia ovat jotkin puutarhurit, jotka tekevät jotain perennasuunnitelmia.
Ja talousasiat ovat kyllä hallussa, kiitos kysymästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku295017Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova631890HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1111799- 1111670
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel291604Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p225923- 71901
Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.43843Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen54803- 53782