Olin viikon töissä mattopesulassa ja molemmista käden sormista on lähtenyt tunto (olkapäät, kyynärpäät ja ranne ihan paskana). Koko ajan on päällä sellainen keskiverto vitutus työtä tehdessä (pakko vaan tehdä, vaikkei mieli tee), kun työnantaja/esimies hengittää niskaan koohottamalla, että koko ajan pitää olla 2 pesukonetta päällä ja kuivausrumpu (ja sitä se on sitten 8 tuntia..kerkiää ehkä just vessassa käydä ja ehkä juomassa vettä). Mattoja on kaiken värisiä ja kokoisia hyllyt täynnä, mutta kun asiakkaat pyytävät vuokramattoja, niin pitäähän heidän saada just sellaisen maton kuin pyytävätkin. Koko ajan tuodaan vaan lisää rullakoita, jotka ovat täynnä Lindströmin likaisia mattoja ja niitä on taas eri värisiä ja kokoisia...on nylonia ja puuvillaa. Mulle riitti se touhu viikon aikana! Kolme päivää sitä mattopesula touhua vielä jaksaa hyvin, mutta loppupäivät viikosta meneekin siinä kylmägeeliä voidellessa kipeisiin paikkoihin.
Olin firmassa vielä henkilöstövuokrauksen kautta ja ne ihmiset siellä ei edes vilkaisutkaan päin, kun kävelivät ohitseni en kerinnyt esittäytymään kuin esimiehelleni ja senkin tein vasta toisena päivänä). Ei ollut mitenkään sosiaalinen työpaikka...koko ajan kaikilla pirun kiire ja vuorotyö (mukauduin kumminkin hyvin siihen kiireeseen...ymmärsin heitä). Ihmettelin sitäkin, eikö nyt mattojen tuleminen ala pikkuhiljaa loppumaan...mut ei kun päivittäin oli samanlainen mattolasti kun selkäs käänsit odottamassa pesuun.
Tosin olen toisaalta aika "hintelä", mitä siihen mattopesula työhön vaadittais, mutta niin oli myös ne vakituisetkin tyypit. Tekniikka tärkeintä, ei voima! :)
Onneks mulla alkaa tässä vähän henkisemmän tason työ, mutta sen vuoksi pitäis saada keskiviikkoon mennessä vaan sormet toimimaan. :)
Kenelläkään kokemuksia Lindströmin mattopesulasta henkilöstövuokrauksen kautta!?
6
3243
Vastaukset
- työntekoon
hommataan virosta parempia ja halvempia työntekijöitä
- Hanger
Minusta ei ole työntekoon!? Noh, ehkei kovinkaan fyysiseen työhön!
Minusta ensimmäiseksi pitäis saada suomalaiset työhön ja sitten vasta alkaa etsimään virosta halpatyövoimaa!?
Tuskin söin kuin pizzan ja senkin ainoastaan silloin välipalaksi, kun olin ylitöissä!
- hipheihuuu
laiska oot
- ...
...
- Anonyymi
Jokainen fyysinen työ vaatii alussa veronta, ennenkuin kroppa alkaa tottua. Tekniikka myös hioutuu kun jonkin aikaa on mitä tahansa fyysistä hommaa tehnyt. En ole mattopesulassa koskaan ollut mutta vastaavanlaisia hommia kyllä. Eka kuukausi on aina pahin, kun fyysisen työn luonne muuttuu ja kroppa joutuu eri tavalla rasitukselle.
- Anonyymi
Ihan vitun paskaa onneks enoo töissä enää siä 9.69e lähtö palkka tyttömänä tianaa paremmi😂😂!! 1kk olin ja loparit otin ja pomolle haistatin pitkät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631513929Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503305Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4742764Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2721783Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321443- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611300- 771278