Onko kyykky kyykky jos tekee sen Smith laitteessa? Kun ei uskalla tosissaan rääkätä jalkoja ja vetää toistot loppuun asti, kun joku päivä sieltä ei nouse. Smithissä voi sentään jäädä vaikka kyykkyyn ja lukita tanko.
Salilla kun juuri jotain naisia, niin ei niistäkään oikeen saa apua varmistamiseen tms..
Liikerata on tietenkin tietty smithissä, mutta toisaalta se on myös hyvä asia, kun ryhti, polvet ym. pysyy suorassa.
Jos sentään silloin tällöin tekee irto tangolla?
Kyykky Smith-laitteessa
2
515
Vastaukset
- Minä
Tietysti lähtökohta on se että maailmas on vain yksi oikea "kyykky" ja se kuuluu tehdä tangolla, mutta kuitenki tärkeintä salilla on tehdä liikkeet oikeen ja turvallisesti rikkomatta paikkoja(kipu on kuitenkin ystävä ja sen kuuluu olla paikalla) Smith-laitteella tehtävät harjoitukset ovat erilaisia kuin tangolla tahtävä kyykky, koska sun ei tarvi keskittyä muuhun(tasapaino yms.)
Tee suuret harjoitukset smith-laitteella ja lämmittele esim. tangolla siten vahvistat jalkojas, saat toistoja,kokemusta, varmuutta ja takuulla myöhemmäs vaihees siihen tankoonki alkaa tulla niitä "isoja painoja"
-maltti on valttia-- Semi-aloittelija
Mä teen niin, että lämppärit tulee vapaalla tangolla ja itse sarja smithissä. Ihan siksi, että ei ole varmistajaa ja smithissä saa reidet helpommin loppuun kuin vapaalla tangolla ilman varmistajaa. Kehonrakennustyyppistä treeniä siis teen, en voimaa.
Ohjelman mulle on tehnyt kehonrakentaja, joten ihan hatusta vedetty se ei ole.
Aina välillähän voi sit kokeilla, mitä sillä vapaalla tangolla pystyy nostamaan, kunhan ei mene yksin maksimiin asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305842Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144404Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391569Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 681313
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161