Hei Miehet!
Tämä saattaa jostakin olla tyhmä kysymys, mutta olkoon sitten niin. Onko teitä sellaisia miehiä, jotka pidätte sanavalmiista, suorapuheisistam topakoista ja itsenäisistä naisista? Vai ovatko sellaiset naiset vain jotenkin ei-kiinnostavia seurustelumielessä?
Sanavalmis nainen?
23
5584
Vastaukset
- mies...
Röyhkeät naiset eivät kiinnosta, sorry...
- Minä
Mua ei ole koskaan haitannu sanavalmiit naiset, koska olen itsekkin varustettu hyvällä mielikuvituksella ja nopealla suulla... luulisin että sellaiset naiset ovat useita miehiä kohtaan ennemminkin pelottavia kuin ei-kiinnostavia.
Ja vasatus sun kysymykseen: Kyllä sellaisia miehiä on jotka pitävät sanavalmiista naisista ja arvostavat heitä, koska he ovat vahvoja,itsenäisiä ja omaavat omia mielipiteitä!!!! - oikeus ja kohtuus
Itsenäinen ei voi seurustella.
- zaza
Itsenäinen ihminen ei voi seurustella? Itsenäinen ei tarkoita, että ihminen haluaa olla yksin. Minusta ihmisen tarvitsee olla itsensä kanssa kokonainen, jotta voisi jakaa elämäänsä toisen itsenäisen kanssa. Jos ihminen ei ole itsenäistynyt, kasvanut irti esim. lapsuuden kodistaan, aikuistunut, oppinut vastaamaan elämästään ja yhteiskunnan velvoitteista tulee parisuhteessa taatusti ongelmia. Uskoisin, että eroja syntyy juuri siitä syystä, että toinen tai molemmat parisuhteen osapuolet eivät ole kyenneet astumaan oman elämänsä herroiksi, joten nämä ristiriidat ovat alkaneet vaikuttaa myös seurustelusuhteeseen ja nakertaneet sen esim. epäluottamuksella, ripustautumisella, omimisella, mustasukkaisuudella jne.
Itsenäistyminen on osa elämää. Vaikea edes keksiä sellaista sanaa, joka voisi kuvata itsenäisen vastakohtaa, kaikki ovat kovin negatiivissävyisiä noin parisuhteen toimivuuden näkökulmasta.
- sanansa
Kyllä sanavalmis nainen on kiinnostava. Naiset tuntuvat joskus vaan sekoittavan sanavalmiin ja ärsyttävän keskenään. Jos nainen aukoo päätään ja loukkaa muuten jutuillaan ei se ole sanavalmista vaan tyhmää. Jos joku sanoo, ettei miehet pidä tällaisista naisista ei ne pidä sellaisista miehestäkään. Kuka haluaa vinoilua ja pään aukomista muutenkaan kuulla.
Tuntuu olevan, että röyhkeä käytös on tästä porukasta jotenkin hienoa. No ei se ole naisilla, eikä miehillä. - Asiasta huvittunut
Sanavalmiilla tarkoitat rääväsuista, suorapuheisella ja topakalla tylyä, itsenäisellä turhan ylpeää.
Mitä luulet, kiinnostaako?- kärrynpyörä
miulle mistä ihmeestä teijän laissii sanoja mitä kummallisempiin suuntiin viäristelevvii ihmehiihtäjiä oikein löytyy. Jos löytyy joku tietty sammaloitunut kivi möhkön kuppeesta mistä työ nousetta aina syyssatteitten aikaan niin sa se mulle niin tuun siirtää kivvee hivenen että suatta jutella keskenänny siellä mullan alla ilman että nousetta pintaan levittää rihmastoo tään pitemmälle.
Meinaan vaan että on se mualima mullin mallin jos sanavalmis tarkoittaa suoraan rääväsuista, topakka tylyä ja itsenäinen ylpiää. Miusta tää on kauhiaa ja ei todellakaan enää huvita.
- Amppis78
Minust tuntuu et nää miekkoset luulevat sanavalmiin naisen olevan tyly,ja kaikkea negatiivista jne.....Mut eihän se niin ole.Vaan sanotaan että elämä opettaa, jos et pidä omia puolia ei elämässä pärjää.Mut jos seurustelu suhteeseen niin mun mielestä on hyvä et nainen ja mies voivat vaihtaa suoraan oman mielipiteensä ilman että toista yritetään alistaa. Itsenäisyys on hyvä piirre mielestäni naisessa tai miehessä se ettei ole riippuvainen kenestäkään eli osaa tulla toimeen omillaan ja itsensä kanssa sinut on ourait!!!Kaikki miehet eivät välttämättä halua ed.mainittuja asioita naisesta=>jos siihen liittyy itsetunto tai alistamisen ja vallan halun käyttöä parisuhteessa.Näitä miehiä ja naisia sitten löytyykin pilvin pimein.
- Asiasta huvittunut
Ketjun aloittaja pitää itseään sanavalmiina, itsenäisenä jne. mutta ihmettelee, miksi kaikki suhtautuvat näihin ominaisuuksiin negatiivisesti. Vastaus on tietysti helppo: ko. henkilön omakuva poikkeaa huomattavasti siitä, mitä muut näkevät ja kokevat.
Olisi vaikeaa kuvitella, että tuollaista kukaan tänne tulisi kyselemään, jos olisi pelkästään positiivista palautetta saanut.
- Gilda
Mielenkiintoista minkälaisia oletuksia ja arvailuja minun persoonallisuudestani esitetään muutaman kysymyksen perusteella :) Ei, en aio alkaa puolustelemaan itseäni millään tavoin, ajatelkaa ihan mitä haluatte. Kiitos kaikille vastauksista, tämä kertoikin mitä halusin tietää...
- ???
Voin vakuuttaa, että et tajua miehistä mitään..
- NevilleR
Sanavalmis, suorapuheinen, ja itsenäinen ovat myöneteisiä piirteitä mutta eivät vielä riitä kuvaamaan naisen(kaan) persoonaa jotta voisi arvioida kiinnostavuutta juurikaan minkään suhteen. Topakka on jo sillä rajalla että alkaa mennä joustamattoman tai itsepäisen puolelle, mitä siis käsität topakalla luonteella?
Nev- Amppis78
Minun mielestä topakka on joustamaton,vanhanaikainen ja ei juurikaan välitä toistenmielipiteistä saati sit kuuntele mitä toisilla voisi olla sanottavana=yhtäkuin tyranni HUIIIIII=//Tai topakka voi olla ruumiinrakenteeltaan isohko......!!Tiedä mitä tarkoittaa,mut itse ymmärtäisin näin=/
Huhhuh johan on kysymys keksitty!!! - Gilda
Topakka on meilläpäin reipas ja suoraselkäinen. Joillekin voi siitä tieten tulla mieleen Justiina kaulimineen mutta sitä en tarkoittanut.
- NevilleR
Gilda kirjoitti:
Topakka on meilläpäin reipas ja suoraselkäinen. Joillekin voi siitä tieten tulla mieleen Justiina kaulimineen mutta sitä en tarkoittanut.
Profiili on siis
- sanavalmis
- suorapuheinen
- itsenäinen
- reipas
- suoraselkäinen
Ei näissä mitään vikaa ole. Pitäisikö olla vai miksi kysyit?
Nev - Myötätuuli-44
Minä satun olemaan sanavalmis nainen.Mutta uskon että myönteisellä tavalla.Näen erityisherkkänä jokaisessa ihmisessä jotain hyviä puolia ja latelen kehuja siitä.Mutta jos joku omaa narsistisen luonteen...niin sellainen saa kuulla omahyväisyydestään..ikävä kyllä.Meillä sanavalmiilla ihmisillä on puolesta ja vastaan ihmisiä puolella. Isäni oli politiikassa mukana ja pidetty siinä ..oikeudenmukainen johtajatyyppi.Hienotunteinen...vältteli loukkaamasta.Kuka nyt tykkää siitä että mennään henkilökotaisuuksiin.Se on tyhmä rääväsuu ja huonokäytöksinen.Sanon joskus asin suoraan,mutta otan siinä oman riskin.Mutta vääryydestä on joskus sanomisen paikka...eikö?
- AsiaMies*
Kunhan et ala silmille hyppimään ja osaat pitää myös suusi kiinni ja pysytellä taka-alalla. Liika on aina liikaa.
- Sot-uri
Enköhän mä sut hiljaiseksi laita...
- Fewwefkjnndfjk
Riippuu siitä että onko sitä järkeä vai ei ole. Jos "voitto" asioissa hankitaan sosiaalisin keinoin ja se on sellaista verbaalita invaasiota ei sitä jaksa. Jos topakkuus tarkoittaa joustamattomuuta ei kiinnosta. Jos itsenäisyys tarkoittaa tavoittamattomuutta tai itsekeskeskeisyyttä niin kiitos ei.
Tuollaiset naiset voivat olla kiinnostavia mutta jos kommunikaatio muuttuu saneluksi tai taisteluksi tai päsmäröinniksi ei sitä vaan tee mieli tutustua pitkän päälle. - 1säpappa
Tottakai naisen pitää olla sanavalmis, suorapuheinen, itsenäinen ja omilla aivoilla ajatteleva.
Minä mitään kynnysmattoa edes huolis. Minulla on tuollainen nainen, mutta samalla hyvin hienovarainen ja ystävällinen.
Jos kuitenkin suorapuheinen tarkoittaa vaikkapa sanomista ruuasta, että olipa helvetin pahaa, niin ei kiitos.- Salaakokeillut
Juu kyllä liika on liikaa varsinkin kun osaa vielä vittuilla ym. Törmännyt olen sellaiseen. Luulee olevansa kovinkin viehättävä. Toisaalta vietävissä on kun uskoo sinisilmäisesti minua. Säälin tuollaista naista.
- Onpa
tyhmä kysymys
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 381760
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618