olen vasta muuttanut takaisin koto Suomeen ja liki 15 vuotta poissa olo on muuttanut maan musiikki tarjonta valtavasti ,joten olis paikallaan saada kuulla mitä vois kuunnella ja ostaa omaan käytöönkin.Olen iskelmä-tanssi musasektorilla.Kertokaa etelä-soumen alueella hyvii mestoja käydä syy-talvikaudella.Tv Musan kuuntelija,
Suositelkaa
13
1419
Vastaukset
- Saapas
Ravintolat: Wanhan tanssikellari Kaivopiha Helsinki, Awalon Espoon keskus, Galax Turku, Tulisuudelma Tikkurila Vantaa, Tähtikellari Pori, Lohi Lohja, Sirkus Hämeenlinna, Grand hotelli Lahti, Mulligans Kouvola, Hotelli Vaakuna Kouvola, Hotelli Kanava Lempäälä, Paradise Garden Salo, Tanssikrouvi Mouhijärvi, Hämeensilta Tampere, Tasnssisaluuna Hullu hevonen Tampere. Tässä näitä ravintoloita jokunen.
Tanssilavat talvella: Tanhuhovi Lohja, Teeriharju Somero, Pesäkallio Lahti, Satulinna Parolannummi Hattula, Ruusulinna Nurmijärvi (ko. paikan henkilökunta epäystävällistä), Auran nuortentalo Aura, Puistokulma Hiekkaharju Vantaa. Listaan varmasti löytyy lisääkin talvilavoja.
Kuunneltavat artistit ja bändit minun mielestäni: Varjokuva, Taikakuu, NeljänSuora, Tommy´s, Anneli Mattila, Anniina Mattila, Anne Mattila, Tommi Soidinmäki, Tomi Markkola, Mikko Mäkeläinen, Janne Tulkki, Saija Tuupanen, Kari Tapio, Heidi Kyrö, Eija Kantola. Tässä vain muutamia kuunneltavia ja tanssittavia mainitakseni. Jotkut artistit ovat nykyisin miltei kokonaan konserttien pidossa, kuten Tapani Kansa, Jari Sillanpää, Tomi Metsäketo, Katri-Helena. Kannattaa käydä kuuntelemassa heitäkin.- eveliina
tanssipaikkoja:
-satulinna ,hattula
-tanssikrouvi,mouhijärvi
-pesäkallio ,lahti
-tanhuhovi ,lohja
artisteja/bändejä (ei paremmuusjärjestyksessä):
- taikakuu
- tommi soidinmäki
- anneli mattila
- tomi markkola
- kari tapio
- eija kantola - Anceliga
Erittäin hyvä ja kattava lista "Saappaalla", niin tanssipaikkojen, kuin esiintyjienkin osalta.
Kannattaa ehdottomasti tsekata ainakin nämä artistit, jos heidän tanssikeikkansansa tai konserttinsa on sopivan matkan päässä:
-Janne Tulkki
-Anna Eriksson
-Jari Sillanpää
-Kari Tapio
-Tapani Kansa
-Yölintu
-Tomi Markkola
-Saija Tuupanen
-Eija Kantola
Itse olen heidät kaikki viimekesänä livenä nähnyt ja kuullut, eikä todellakaan tarvinnut pettyä. Loistavia laulajia. - Saapas
Kouvolassa vielä talvipaikka Kouvolan Kuntotalo tuli mieleeni, erittäin kiva paikka.
Artisteihin lisäisin Liisa Tuhkasen ja Anniina Alasen.
- Kristiina
Esiintyjien joukkoon on ehdottomasti lisättävä Reijo Taipale orkesterinaan Taifun / Mäkinen / ja hanurissa Erkki Friman.
Tuossa aikaisemmin on jo lueteltukkin aika määrä niitä hyviä paikkoja ja artisteja ,joten eipä ole enää oikein mitään lisäämistä.
- Loviisa
Mielestäni tuohon listaan pitää ehdottomasti lisätä vielä Markus Törmälä & FBI-beat - sekä kuuntelu- että tanssimielessä!!!
Menevää perus-tanssimusiikkia vahvalla kitarasoundilla höystettynä....
Poikien levyt vaan paranee, mitä useammin niitä kuuntelee. Ja keikoilla heillä on iloinen ja reipas meininki!- Emppu
Eli minun mielestäni parhaimman tunnelman takaa Agents ja Jorma Kääriäinen! EHDOTTOMASTI!
Paikka parhain ompi Naapurinvaara Sotkamossa... - ???!
Emppu kirjoitti:
Eli minun mielestäni parhaimman tunnelman takaa Agents ja Jorma Kääriäinen! EHDOTTOMASTI!
Paikka parhain ompi Naapurinvaara Sotkamossa...Viestissä kysyttiin menomestoja Etelä-Suomen alueelta. Sotkamo ei ole Etelä-Suomessa! Agents ei ole kovin kaksinen enää, keikoilla aina samat puhkikuluneet biisit.
- Kappas
???! kirjoitti:
Viestissä kysyttiin menomestoja Etelä-Suomen alueelta. Sotkamo ei ole Etelä-Suomessa! Agents ei ole kovin kaksinen enää, keikoilla aina samat puhkikuluneet biisit.
Ilmeisesti kaveri asuu Utsjoella. Sieltä katsoenhan Naapurinvaara on "ihan etelässä"!
- sarita
parhaimmat esiintyjät maassamme ovat:
*Kari Tapio
*Arja Koriseva
*Tommi Soidinmäki
*Eija Kantola
*Tomi Markkola
*Katri- Helena
*Tapani Kansa- Emppu
Anteeksi vain, en enää vastatessani muistanut, että kysyjä tarkoitti nimenomaan etelä-suomen paikkoja! Ja mitä Agentsiin tulee, niin eipä siitä kannata kiistellä...Ehdoton suosikkini nyt ja aina!
- mukaan mahtuu
Ehdottomasti Saija Tuupanen listalle! IIIIHANA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753636
- 463202
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512391Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442011- 1401769
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161595Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131471Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121289- 451214
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii671130