olen 150cm 48kg ja kuppi 75aa aika pieni wai? entä muut mittani?
Olen itse romahukasen partaalla.. vai onko sille aihetta?
onko minun mitat hyvät?
9
2016
Vastaukset
- olet
Ikä olisi hyvä kertoa eli jos olet aikuinen, niin aikas onneton olet, mutta nuori jos olet ja siitä vielä kehityt.
Kaikki on sellaisia kun on nyt sattunut tulemaan eli mitäpä sitä suremaan!- Vanilla_dark
...jos on pienikokoinen???
- pienohko
olen 16wee
- voih!!!
olet ihan liian pieni. elämäsi on pilalla.
- 28 v
Mitoissasi ei ole mitään vikaa. Olen vain hieman sinua pidempi ja painavampi, eikä koostani ole ollut mitään mainittavaa haittaa. Enkä usko, että olisi ollut vaikka olisin vieläkin pienempi. Vähän voit saada ihmettelyä, mutta usko vain, moni mies tykkää. Tunnen sinuakin lyhyempiä eivätkä he mitenkään onnettomilta vaikuta.
Ja mieti hetki: Mitä jos mittasi olisivatkin huonot? Mitä voisit tehdä asialle? Et yhtään mitään. Oli siis ihminen kuinka pitkä tai lyhyt tahansa, on sen kanssa elettävä. Voi ainoastaan päättää iloitseeko oman itsensä hyvistä puolista ja elää tyytyväisenä, vai surkutteleeko huonoja puolia ja elää onnettomana. Ruumiin muoto ei pahemmin muutu vaikka kuinka surkuttelisi. - Olet ihan nätti,pieni siro
Olet vasta 16, muhkenet takuulla-halusit tai et!!
Itse olin tuossa iässä suht saman kokoinen, pidempi vain n.165cm, mutta muuten mitat samaa luokkaa...eli minähän vasta ohukainen olin;)
Nyt valitettavasti vähän toisin...Hyvä olet ja senkun lisää kaunistut,älä huolehdi! - xxx
Hienosti sulla menee! Mitä siitä , et on pieni, Miehet tykkää pienistä!, se saa heidät näyytämään isoilta ja voimakkailta ;) jos se yhtään lohduttaa...
Tsekkin olen 152cm, painoa on kyllakin 55kg, lapsen jälkeen rinnatkin on kutistunut 75b:hen Ja siitä huolimatta olen onnellinen , minulla on 190cm pitkä mies joka on ihan hulluna minuun! joten sulla on kaikki hienosti mallillaan! :) - cara mia
157, 44 ja 75a ja ikää 15 ^^ Ajattelin ostaa sellaset goottityylisset solkisaappaat. PLAJON PITUUTTA LISÄÄ :D
- minä
Jotain vikaa tässä nykymaailman ajattelutavassa pitää olla, kun ihmisten itsetunto on niin hukassa, että pitää muilta kysyä, olenko minä surkea maan matonen vai voittaja. Herranjumala!!!!!! Sillä, mitä muut kunkin ulkonäöstä ajattelevät, ei ole MITÄÄN merkitystä - pääasia on se, että hyväksyy its e itsensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675650Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344244Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.961856- 631425
- 2611127
- 471112
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126969Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45802Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31743Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39695