Mikä on ärsyttävintä laulajassa ?
A) Mielistely/lipevyys ?
B) Diivailu
C) Öykkäröinti/kännissä esiintyminen ?
D) Joku muu. Mikä?
Ärsyttävintä ?
7
854
Vastaukset
- ONNNNNN.....
ÖYKKÄRÖINTI EHROTTOMASTI
- Saapas
No tuo C -vaihtoehto ilman muuta. En viitsi katsella ja kuunnella kännisiä laulajia. Öykkäröinti on myös mieletoöntä! Sellaiset vaan ei kiinnosta pätkääkään!
Kyllä mua kans ärsyttää eniten tuo C eli kännissä esiintyminen.
- Topi
on kännissä esiintyjien ja sitä kautta yleisönsä halveerajien ykköskastia...
Topi kirjoitti:
on kännissä esiintyjien ja sitä kautta yleisönsä halveerajien ykköskastia...
Aivan. Topi on usein kamina mustana siellä lavalla. Kyllä sentään artistin olisi hyvä sen verran olla tolkuissaa, että tietää missä esiintyy.
- kargebtmök
Tuo D vaihtoehto. Yleisesti se, että ei ole oma itsensä. Esim. suunnattomasti ärsytti se, että Taikakuu teki liki kopion (Hiljainen on laulu rakkauden) Yön biisistä "Rakkaus on lumivalkoinen" ja tässäkin siis ärsytti se, että tuo Taikauun biisi oli yleisön mieleen niin kamalasti. Öykkäröinti ja kännissä esiintyminen yksinkertaisesti kuuluu joidenkin imagoon, mm. Tapani Kansa (tuo ensiksi mainittu) ja Topi tuo jälkimmäinen.
- Olemattomista
...mutta jos olisin esiintyvä artisti, niin teille en esiintyis edes kännissä...selvästäpäin puhumattakaan. On toi tommosta turhamaista nokka pystyssä nipottamista..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960