Helmut Lotti

rita

Upeaa musiikkia,kuuntelen parhaillaan Helmut Lotti-Latino Classics-levyä.Mahtavalla äänellä ja upealla tulkinnalla laulettuja mm.ihania tangoja.Näkyy Lottilla olevan Suomessa pari konserttia,harmi etten pääse,mut kotona voi kiemurrella upean musiikin tahdissa :)

10

569

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :::::::::::::::::::

otan osaa !!!!

• Naiskuulija

Olin viime vuonna Helmutin konsertissa, ja olin aivan myyty. Tänä vuonna en pääse, joten täytyy vain kuunnella levyjä.

• Saapas

Upeaa on musiikki ja upea on artisti muutenkin. En nyt tarkoita vain ulkonäköä, vaan sitä herttaisuutta joka hänessä on. Sain jutella muutaman hetken Helmutin kanssa edellisellä kerralla ollessaan Suomessa, ja todella pidin hänestä myös henkilönä enkä vain artistina!

• Kyseinen ukkeli kuuluu kans siihen siirapilla kuorrutettujen artistien sarjaan, mutta kyllä hän ihan hyvin osaa laulaa.

• ikiomat

Harmi, ettei tällä laulajalla ole mitään OMAA laulua, vaan kaikki ovat toisten vanhoja...ääni on kyllä ok...

• ikiomat

Pahoitteluni, etten tiennyt tällä solistilla olevan OMAA laulua, mutta mikä estäisi tuomasta niitä enemmän esiin ja tehdä levyä niistä lauluista...Ääni varmaan kestäisi...Sori nyt vaan, fanit, mutta kokoelmalevyt pelkästään muiden laulajien lauluista rupeavat ennen pitkää kyllästyttämään...siksi odotan vaihtelua...ja jotain omaa ja omaperäistä...

• pipsa

kyllä pidän.

• rita

Ihailtavaa on myös se miten upeasti Helmut ääntää vierasta kieltä,kuten tuossa levyllä espanjaa ja Arjan kanssa duetossa(Näkemiin)suomea.

• Loviisa

Helmut on tosiaan mahtavan upea laulaja - nimenomaan livenä nähtynä! Olen käynyt kolme kertaa konserteissa, enkä koskaan ole pettynyt. Aina on uudenlainen ohjelmisto ja jotakin yllätystä joukossa...
      Levyistä sen verran, kun joku valitti, ettei miehellä ole mitään omaa, niin kyllä sieltä jotakin löytyy, mutta vähemmän. Ensimmäisellä levyllä on montakin kappaletta, joihin Helmut teki itse sanoituksen (osaan ei ollut koskaan aikaisemmin tehtykään) ja on joitakin kappaleita tehty aivan vain häntä varten, mutta ne ei ehkä erotu sieltä muun tarjonnan joukosta.

• Marie

Mahtava on ääni ja mies kerrassaan hurmaava. Tulen näkemään hänet vielä 3 kertaa tänä vuonna! Lucky me :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      75
      3636
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      46
      3202
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      51
      2391
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      344
      2011
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      140
      1769
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1595
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      13
      1471
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      12
      1289
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      45
      1214
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1130
    Aihe