Köpä W Sorsaposkeen :=)))
Se rakkaus iski kuin salama kirkkaalta taivaalta.
Heti kun Köpän nimen näin täällä alkoi sydämmmeni väräjämään. Nyt se rakkaus löytyi viimeinkin jota olen jo kaks vuotta odotellut :=)))))
Olen tosi onnellinen. Köpä osaa niin käsitellä naisia. Pusuttelee ja rakkaaks nimittelee
:=))))
Köpä jos näet tämän tunnustukseni, niin toivoisin että edes 2 päivää mua rakastasit, niin voisin taas 2 vuotta olla tyytyväinen.
Sen verran voin sinulle tunnustaa, että oli tarkoitus ykköskollin kans viettää helluntaina häät, mutta ei ole kollista mitään kuulunut, niin antaa sen asian olla. Kait löytänyt toisen naisen :=(((
Lähden nyt jatkamaan töitä, mut oli pakko väliin käydä tunteeni julkituomaan :=))))
Hei, hei, Köpä Sä niin ihana, kun sua väliin niin köpättääkin (Oulun murretta). Eikä tarkoita mitään rivoa jos joku niin luulee :=)))
Paltaan köpä illemmalla asiaan. Olen yrittänyt soittaakin sulle mutta taas väärä numero :=(((
Pusi-terveisin Yksitypy eli punkkutypysi :=))))
Typy on rakastunut
53
1803
Vastaukset
- miukuli22
Onnea teille molemmille!!!!!!
Täydestä sydämmestään toivottaa: miukuli.- yksitypy
sulle Miukuli :=)))
Onnea sitä tarvitaankin, jos tuon Köpän onnistuu alttarille taluttamaan :=))
ei sovi kuitenkaan unohtaa allekirjoittanutta *kiillottaa tähteään juuri*
Ei olisi pitänyt laittaa tuota profiilia julkiseksi - sen kautta tuo nimi jäi mieleesi, kylläkin hieman erilaisena, mutta kuitenkin.........!
T. MM.- yksitypy
typy ei kyllä unohda sua koskaan. Saat heti ekana hääkutsun. Ja sittenhän voidaan joskus aina tavatakin. Siis.... vain kahvin merkeissä :=)))))
- kippari
sitä on typykin rakastunut;=)No tohon envoi sanoo mitään omalta puoleltani;=)
- yksitypy
tässä munkin johonkin on rakastua, kun katteellisena saan seurata teitä muita :=))))
- kippari
yksitypy kirjoitti:
tässä munkin johonkin on rakastua, kun katteellisena saan seurata teitä muita :=))))
hyvä rakastua viellä tässä kohtaa ja nauttia niistä mukavista hetkistä sit sen rakkaimman kanssa:=)
- yksitypy
kippari kirjoitti:
hyvä rakastua viellä tässä kohtaa ja nauttia niistä mukavista hetkistä sit sen rakkaimman kanssa:=)
Mutta missähän se Köpä nyt on? Alan vähän huolestua :=((
Eikait vaan flirttaillut tahalleen ja leikkinyt mun tunteilla :=((( - kippari
yksitypy kirjoitti:
Mutta missähän se Köpä nyt on? Alan vähän huolestua :=((
Eikait vaan flirttaillut tahalleen ja leikkinyt mun tunteilla :=(((ettei nyt leiki sun tunteilla vaan:=(Ei sellaista saa kellekään tehdä:=(
- yksitypy
kippari kirjoitti:
ettei nyt leiki sun tunteilla vaan:=(Ei sellaista saa kellekään tehdä:=(
olet tunneihminen, etkä naisten tunteilla leiki.
Mutta jos tuo Köpä leikki mun tunteilla, niin saa kuulla kunniansa. Se on saletti. Mua ei petkuteta :=)))) - kippari
yksitypy kirjoitti:
olet tunneihminen, etkä naisten tunteilla leiki.
Mutta jos tuo Köpä leikki mun tunteilla, niin saa kuulla kunniansa. Se on saletti. Mua ei petkuteta :=))))olisi sellaiseen olen niin rehellinen ihminen ja kiltti:=)Joo anna sille satikutia kunnolla jos sinuu huijasi:=)
- yksitypy
kippari kirjoitti:
olisi sellaiseen olen niin rehellinen ihminen ja kiltti:=)Joo anna sille satikutia kunnolla jos sinuu huijasi:=)
satikutia. Tässä olen jo niin kovasti itkenyt, että toinen pakka paperinenäliinoja menossa :=((((
Mutta täytyy jatkaa elämää vaan eteenpäin ja oottaa uusia tuulia :=))))) - kippari
yksitypy kirjoitti:
satikutia. Tässä olen jo niin kovasti itkenyt, että toinen pakka paperinenäliinoja menossa :=((((
Mutta täytyy jatkaa elämää vaan eteenpäin ja oottaa uusia tuulia :=)))))noita kannata ottaa vakavasti;=)Tää on elämää ja aina tulee se hyväpäivä vastaan:=)
- yksitypy
kippari kirjoitti:
noita kannata ottaa vakavasti;=)Tää on elämää ja aina tulee se hyväpäivä vastaan:=)
kyllä se hyvä päivä tulee vielä typyllekin.
Tulihan se sullekin :=))))) - kippari
yksitypy kirjoitti:
kyllä se hyvä päivä tulee vielä typyllekin.
Tulihan se sullekin :=)))))tulee ja onhan se ihanaa kun ihmisellä on joku ketä rakastaa ja viellä se toinen jolta saa sitä oikeaa rakkautta:=)
- rahtari1 evk
puolesta,mut ootsä varma et toinen osapuoli on valmis myös love storyyn,ettei taas tulis pettymystä typy
- yksitypy
Älä heti ala manaamaan pir..ja seinälle :=(((
Kyllä se Köpö varmaan pieneen seikkailuun mun kans haluaa. Onhan se sellainen matkarakastaja raju :=))))
Vaikka voihan se olla että saan jälleen kerran pettyä :=(((
- jeffjeff
Typy & Köpä ah mitä musiikkia korvilleni:=)))
onne toivottaapi jeffjeff;=)))))- yksitypy
soinnu nuo nimetkin hyvin keskenään.
Ihanaa kuultavaa toi typy ja köpä :=)))) - jeffjeff
yksitypy kirjoitti:
soinnu nuo nimetkin hyvin keskenään.
Ihanaa kuultavaa toi typy ja köpä :=))))mä kuulin/näin että köpä on ollu flirttailemassa
toisten naisten kanssa hyi:((( - yksitypy
jeffjeff kirjoitti:
mä kuulin/näin että köpä on ollu flirttailemassa
toisten naisten kanssa hyi:(((Kerro heti Jeffjeff. Se roisto!!
Arvasin. Sellaisia ne matkarakastajat on. En enää ikinä sellaisia katsele :=))))) - jeffjeff
yksitypy kirjoitti:
Kerro heti Jeffjeff. Se roisto!!
Arvasin. Sellaisia ne matkarakastajat on. En enää ikinä sellaisia katsele :=)))))mie voikkaa paljastaap ku sie kiihyit het nii kauhiast;)))
- yksitypy
jeffjeff kirjoitti:
mie voikkaa paljastaap ku sie kiihyit het nii kauhiast;)))
paljastamaan se asia, tai typy tulee tästä tietsikan ruudusta läpi. Ootkos Jeffjeff typyn kaveri vai et? :=))))
- jeffjeff
yksitypy kirjoitti:
paljastamaan se asia, tai typy tulee tästä tietsikan ruudusta läpi. Ootkos Jeffjeff typyn kaveri vai et? :=))))
typyn kaveri tuu vaa tänne puolelle sielt
niih ei tarvikkaa sit näpytel:))) - yksitypy
jeffjeff kirjoitti:
typyn kaveri tuu vaa tänne puolelle sielt
niih ei tarvikkaa sit näpytel:)))varo sirpaleita. Mene kauas. Kohta räjähtää :=)))
Mutta antaa sen Köpän olla. Olenkin sen jo itkenyt pois mielestäni :=))) - jeffjeff
yksitypy kirjoitti:
varo sirpaleita. Mene kauas. Kohta räjähtää :=)))
Mutta antaa sen Köpän olla. Olenkin sen jo itkenyt pois mielestäni :=)))sie oikee paat viivytelle ootten tääl kovast
ei tuu sirpaleisii vai ooks sie lihont et ennää
mahukkaa ku miul tää littoin konetus;))) - yksitypy
jeffjeff kirjoitti:
sie oikee paat viivytelle ootten tääl kovast
ei tuu sirpaleisii vai ooks sie lihont et ennää
mahukkaa ku miul tää littoin konetus;)))Rikoin päälläni ruudun ja sitten tulikin vastaan oma seinä :=(( Nyt päästä tulee verta.
En päässyt pitemmälle. Täytyi vaihtaa eri koneelle.
Että miten nyt sitten? :=)))
Voisitko sinä yrittää vuorostaan tänne. Katsotaan käykö samoin :=))) - jeffjeff
yksitypy kirjoitti:
Rikoin päälläni ruudun ja sitten tulikin vastaan oma seinä :=(( Nyt päästä tulee verta.
En päässyt pitemmälle. Täytyi vaihtaa eri koneelle.
Että miten nyt sitten? :=)))
Voisitko sinä yrittää vuorostaan tänne. Katsotaan käykö samoin :=)))yritää kovasti mut puupääl ei saa millää tot särki
hakee lekan tuun iha koht onks siul sidetarpehii
otahaa valmihiks;))) - yksitypy
jeffjeff kirjoitti:
yritää kovasti mut puupääl ei saa millää tot särki
hakee lekan tuun iha koht onks siul sidetarpehii
otahaa valmihiks;)))sidetarpeita täällä vaikka kuinka paljon.
Tuu äkkiä. Menen nukkumaan nyt kun väsyttää niin peevelisti. Herätä sitten minut, kun olet täällä.
Hyvät yöt Jeffjeff :=)))) - jeffjeff
yksitypy kirjoitti:
sidetarpeita täällä vaikka kuinka paljon.
Tuu äkkiä. Menen nukkumaan nyt kun väsyttää niin peevelisti. Herätä sitten minut, kun olet täällä.
Hyvät yöt Jeffjeff :=))))miehää kömminkii siunkaa peito alle het ku oon siel;)))
herätänkii sit myöhemmi;)))
hyvää yötä typy:=))) - jeffjeff
yksitypy kirjoitti:
sidetarpeita täällä vaikka kuinka paljon.
Hyvät yöt Jeffjeff :=))))eihää se reiska vaa oo ennää siel:)))
- quistis
Onnea Typy..Sä olet virtuoosi..Salamarakastuja..Mut et kuitenkaan salarakas...Kaiken tunnustat huuhaalla ja ihan kirkkain silmin...Juuh ja huuhaallahan tarina on tosi...:o)) Jahas...Mä en olekkaan kuullut koko miehestä...Onks hän ollenkaan huuhaa;o))
Toi Kolli mua kyllä surettaa...:o/ Ihan kuin se mouruais vähän epävireisesti...- yksitypy
arvaa että on ihanaa olla rakastunut :=)))
No... se tuo Köpä sai heti sydämmeni sykkimään.
Jos luit eilen miten se pusuja mulle jakeli, niin eihän kukaan nainen voi sellaista miestä vastustaa :=)))
Missähän se Köpö on? Ettei vaan säikähtänyt mua :=(((
Eteninköhän liian nopsaan :=((( - quistis
yksitypy kirjoitti:
arvaa että on ihanaa olla rakastunut :=)))
No... se tuo Köpä sai heti sydämmeni sykkimään.
Jos luit eilen miten se pusuja mulle jakeli, niin eihän kukaan nainen voi sellaista miestä vastustaa :=)))
Missähän se Köpö on? Ettei vaan säikähtänyt mua :=(((
Eteninköhän liian nopsaan :=(((huuhaamies...En mä mitään eilen huomannu...Hui Typy..Quu on kipee tai jotain kun ei huomaa miehiä enää laisinkaan...:o/
Ai suukotkos sulta jalat alta vei ja rakastuit suinpäin...Heh...Sä hallitset ton metodin..siiis et miten rakastua muutamassa hetkessä ja vain muutaman suutelon vuoksi...Voi typy..Nyt Quu vähän kade...Heh..:o)) - yksitypy
quistis kirjoitti:
huuhaamies...En mä mitään eilen huomannu...Hui Typy..Quu on kipee tai jotain kun ei huomaa miehiä enää laisinkaan...:o/
Ai suukotkos sulta jalat alta vei ja rakastuit suinpäin...Heh...Sä hallitset ton metodin..siiis et miten rakastua muutamassa hetkessä ja vain muutaman suutelon vuoksi...Voi typy..Nyt Quu vähän kade...Heh..:o))kuume äkkiä. Jos et Köpää ole huomannut, niin et sitten ketään. Sen verran rajun tuntoinen mies on.
Ja muista sitten, ettet koske siihen sormellasikaan jos törmäät :=)))))) - quistis
yksitypy kirjoitti:
kuume äkkiä. Jos et Köpää ole huomannut, niin et sitten ketään. Sen verran rajun tuntoinen mies on.
Ja muista sitten, ettet koske siihen sormellasikaan jos törmäät :=))))))Missäs vika kun en ole koko miestä huomannu...:o/
No en koske koko ukkoon..ihan köpölle kuulostaa;o/ - yksitypy
quistis kirjoitti:
Missäs vika kun en ole koko miestä huomannu...:o/
No en koske koko ukkoon..ihan köpölle kuulostaa;o/kun se niin salaa ilmaantui tänne eilen. Mutta liekkö lähti yhtä salaa poiskin. Ketale :=(((
No voit sinä sen kans jutustella, niin pääsenpähän seuraamaan, flirttaileeko kaikille :=))))) - quistis
yksitypy kirjoitti:
kun se niin salaa ilmaantui tänne eilen. Mutta liekkö lähti yhtä salaa poiskin. Ketale :=(((
No voit sinä sen kans jutustella, niin pääsenpähän seuraamaan, flirttaileeko kaikille :=)))))Mut flirttailla en osaa...Tota niin..mitäs se on..se flirtti:o/ Jos se ketale sitä tekee,niin tuu väliin ja huude et "senkin ketale..teet nyt sitä mitä quu ei ymmärrä.Niin sit mäkin tiedän et mitä se on:o/
- yksitypy
quistis kirjoitti:
Mut flirttailla en osaa...Tota niin..mitäs se on..se flirtti:o/ Jos se ketale sitä tekee,niin tuu väliin ja huude et "senkin ketale..teet nyt sitä mitä quu ei ymmärrä.Niin sit mäkin tiedän et mitä se on:o/
se flirtti, että isket vaik vähän silmää ja vähän keimailet ja puhut mukavia :=))))
Mutta unohdan koko Köpän. Sain kuulla, että on ollut muualla jo muita vikittelemässä :=(((
Tästä tuli varmaan maailman lyhin rakkaustarina :=(((( - quistis
yksitypy kirjoitti:
se flirtti, että isket vaik vähän silmää ja vähän keimailet ja puhut mukavia :=))))
Mutta unohdan koko Köpän. Sain kuulla, että on ollut muualla jo muita vikittelemässä :=(((
Tästä tuli varmaan maailman lyhin rakkaustarina :=((((No onhan noita huuhaamiehiä...Otat kenet vain haluut..Rakastua rätkähdät taas..Sultahan se käy..Kokeiles nyt sellasta nopeempaa..Vaik sekunnissa...:o))
- yksitypy
quistis kirjoitti:
No onhan noita huuhaamiehiä...Otat kenet vain haluut..Rakastua rätkähdät taas..Sultahan se käy..Kokeiles nyt sellasta nopeempaa..Vaik sekunnissa...:o))
noilta vanhoilta huuhaamiehiltä mitään vastakaikua saa :=(((
Liian tuttuja ovat. Niitäkin joskus aikoinaan yritin, mutta ei ne alkaneet mua :=(((
Mutta kun uusia tulee, niin olen aina valmiina.
Eivät nimittäin tunne vielä typyä :=)))))
Minä kun aina rakastun miehiin niin kovin helposti :=((( - quistis
yksitypy kirjoitti:
noilta vanhoilta huuhaamiehiltä mitään vastakaikua saa :=(((
Liian tuttuja ovat. Niitäkin joskus aikoinaan yritin, mutta ei ne alkaneet mua :=(((
Mutta kun uusia tulee, niin olen aina valmiina.
Eivät nimittäin tunne vielä typyä :=)))))
Minä kun aina rakastun miehiin niin kovin helposti :=(((Quu puhuu rakkaudesta sujuvasti...Olet varmasti sen havainnut...Mut et Quu rakastuu..Hmm siihen tarvitaan iso lihas...Niin..Kunnon aivot!! Kas mä olen ihan heikkona älykkäisiin miehiin:o))
- yksitypy
quistis kirjoitti:
Quu puhuu rakkaudesta sujuvasti...Olet varmasti sen havainnut...Mut et Quu rakastuu..Hmm siihen tarvitaan iso lihas...Niin..Kunnon aivot!! Kas mä olen ihan heikkona älykkäisiin miehiin:o))
heti näkee päälle, kenellä ne kunnon... aivot on?
Minä se vaan rakastun aina älykkäisiin renttuihin, kuten tuo Köpäkin tais olla. Mutta ne rentut sitten tuottaa noita pettymyksiä niin usein :=((((( - quistis
yksitypy kirjoitti:
heti näkee päälle, kenellä ne kunnon... aivot on?
Minä se vaan rakastun aina älykkäisiin renttuihin, kuten tuo Köpäkin tais olla. Mutta ne rentut sitten tuottaa noita pettymyksiä niin usein :=(((((hetimsilleen sopivasti(etten sanois lupavasti) Pullottaa:o)) Hoh..Typy kyl sä tiedät...Mä taidan rakastuu kiltteihin älyköihin:o)) Oli mulla yks renttu tossa 24-vuotta:o/
- yksitypy
quistis kirjoitti:
hetimsilleen sopivasti(etten sanois lupavasti) Pullottaa:o)) Hoh..Typy kyl sä tiedät...Mä taidan rakastuu kiltteihin älyköihin:o)) Oli mulla yks renttu tossa 24-vuotta:o/
ai niin :=)) Muuten Q. Kannattaa olla varovainen, ettei toista renttua satu kohalle. Niin on monelle käynyt :=))))
Hyvät yöt sinulle. Palaillaan taas :=)))) - quistis
yksitypy kirjoitti:
ai niin :=)) Muuten Q. Kannattaa olla varovainen, ettei toista renttua satu kohalle. Niin on monelle käynyt :=))))
Hyvät yöt sinulle. Palaillaan taas :=))))rentun jo kaukaa..Olen hemmetin allerginen niille...Ei toista sitä lajia..Sit vaik Quu kuolee mieluummin yksinäisenä:o/
- varatartsan
siinä kauaa nokka tuhissut! :o) Onnea!!!
- yksitypy
mitäs siinä hidastelee. Rakkaus kun voi tulla joskus niin äkkiä. Se vie jalat alta heti :=))))
- Dr.Swan
Eipä voi muuta sanoa kuin että Wau!...kai se onni sitten minuakin vielä saattaa,ehkä,kait,potkia.....Tämä rohkaisee tohtoria entistä kiihkeämpään etsintään!Kiitos!
- yksitypy
onni tais nyt typylläkin mennä :=(((
Ajattele nyt Dr. Swan millaisen rakkaudentunnustuksen kirjoitin ja Köpä ei mitenkään reagoi :=(( Voi tässä vaan laulaa, että turhaan, aivan turhaan minä Köpää hamuan viereltäin.
Mutta kyllä me tämä hulttio vielä hirtetään niistä.
Eikö niin tohtori :=))))) - Dr.Swan
yksitypy kirjoitti:
onni tais nyt typylläkin mennä :=(((
Ajattele nyt Dr. Swan millaisen rakkaudentunnustuksen kirjoitin ja Köpä ei mitenkään reagoi :=(( Voi tässä vaan laulaa, että turhaan, aivan turhaan minä Köpää hamuan viereltäin.
Mutta kyllä me tämä hulttio vielä hirtetään niistä.
Eikö niin tohtori :=)))))Itseasiassa tajusin heti kirjoitettuani että Köpällehän käy kohta köpelösti!Ja se on hänelle oikein!
- yksitypy
Dr.Swan kirjoitti:
Itseasiassa tajusin heti kirjoitettuani että Köpällehän käy kohta köpelösti!Ja se on hänelle oikein!
sille... selkään kunnolla, niin eiköhän tokene vähäks aikaa :=)))
Mutta palaillaan tohtori asiaan. Olen itkenyt niin että silmät muurautuneet kohta umpeen :=(((
Hyvät yöt ja jos Köpään sinäkin törmäät, niin ilmoita heti :=))))))))) - Dr.Swan
yksitypy kirjoitti:
sille... selkään kunnolla, niin eiköhän tokene vähäks aikaa :=)))
Mutta palaillaan tohtori asiaan. Olen itkenyt niin että silmät muurautuneet kohta umpeen :=(((
Hyvät yöt ja jos Köpään sinäkin törmäät, niin ilmoita heti :=)))))))))niin se ei jää kyllä keneltäkään huomaamatta!!!Nostan sellaisen hulabaloon että herätän kaikki hyökkäys-asemiin!Onneksi meitä liittoutuneita on monia!
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi675927Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan3495749Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä934731Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y122235Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva182048Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu521952Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont431870Martina vuokraa yksiötä
Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.2511211Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan2031114Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!
Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka641061