Kuka on mielestänne Salon parhain dj?
Top 4 mun mielestä:
Gravel
Sputnik
Unicorn
Teddy
siinähän tais ne kaikki deejiit ollakin mitä salossa on.
Salon Paras dj?
14
2242
Vastaukset
- paras
on Kimmo Star!!!
- Paikalla ollut
Jes jes yhdyn edelliseen mielipiteeseen !!!
KIMMO * STAR ON ***** ARVOINEN TJ
- jolpo
Saku on aikas hyvä...
- 70-luku
Salossa ei ole ollut ainuttakaan hyvää deejiitä sitten Penan Saluunan kultavuosien 70-luvun.
- Trance182
70-luku kirjoitti:
Salossa ei ole ollut ainuttakaan hyvää deejiitä sitten Penan Saluunan kultavuosien 70-luvun.
no kuka se 70_luvun pulpukka deejii on mahtaako enää ees soittaa? sille saattais olla keikkaa tiedossa jos veivaa vielä lättyjä...
noi mun nimeämät deejiit on aika ug...ei soita kun house/trance/bileissä :)
Onhan Kimmo Star luonut aika uran jo salo skenessä..moni tunnistaa...
Ja Saku on Saku. Hyvä tyyppi mut kapee skaala.(ysäri)
- TurboKameli
Kyl kimmo star osaa homman hienosti..
Ottaa kaik huomioon. =)- neitonen från åkemestat
mun mielestä toi Riku joka hoitaa ääni&metelin karaokea, on ollut deejiinä joskus vuonna öö. Oiskohan tää Pulpukan vanha DJ.
- _äm
DJ Dimestä. aka Timo Aallosta. Veti muinoin Pulpukassa, nykyään sillä on oma valofima. www. halolighting.org
- ???))??
Mitäs mielt porukka on nikosta, siis rannikost?Se huivipäinen joka pulperis josku soitti????
Se on must tosi kakru..ja nii olevinaa.. - Trance182
???))?? kirjoitti:
Mitäs mielt porukka on nikosta, siis rannikost?Se huivipäinen joka pulperis josku soitti????
Se on must tosi kakru..ja nii olevinaa..Dj Rannikko on täysi vitsi!! =D
- mies
Trance182 kirjoitti:
Dj Rannikko on täysi vitsi!! =D
gravel on ehdottomasti paras, hyvää musaa ja hyvä jätkä.
Trance182 kirjoitti:
Dj Rannikko on täysi vitsi!! =D
kylläkin DjIce tai DiceJ
Riippuen millä tuulella on....
Unicornia(mixaa) varmaan laskea mukaan, kun vähentänyt duunin/tms takia keikkaa!?
Tänäkin vuonna Venetsialaiset oli ainoot...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1976038Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442837- 442307
- 932069
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382011Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291405- 771382
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2991375Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131307Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61236