kasvaa kun olen 17 vuotta ja 156 cm? poltan tupakkaa.. mihin ikään asti voi kasvaa? ja paljonko?
voinko
4
688
Vastaukset
- olet...
nuori nainen, et todennäköisesti enää noista mitoista kasva. Pitkäaikainen tupakointi voi vaikuttaa pituuskasvuun mutta tärkeimpänä vaikuttajana ovat geenit. Katsopas siis minkä mittaisia ihmisiä ympärilläsi (perheessäsi) pyörii :) Ja kaikenlisäksi et ole yhtään "liian lyhyt" - täällä kirjoittelee sinua paljon pikkuruisempiakin ihmisiä ja kovin ovat sinut itsensä kanssa. Pienikokoisuus on kaunista ;)
- mun
isä on 178cm ja äiti 162.. niin miksiköhän mä oon sitten jääny näin lyhkäseksi?
- mun
- Ms x
mun kirjoitti:
Vanhempien pituus ei loppujen lopuksi kerro välttämättä yhtään mitään: olen 25-vuotias 155 cm pitkä tyttö, jonka äiti on 172 cm ja isä 180 cm pitkä.
Ainahan voi epäillä talkkarin osuutta asiaan.. ;) ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial91666Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1301661Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2521188Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2071053- 128929
- 284880
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3877- 10865
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49858