kasvaa kun olen 17 vuotta ja 156 cm? poltan tupakkaa.. mihin ikään asti voi kasvaa? ja paljonko?
voinko
4
660
Vastaukset
- olet...
nuori nainen, et todennäköisesti enää noista mitoista kasva. Pitkäaikainen tupakointi voi vaikuttaa pituuskasvuun mutta tärkeimpänä vaikuttajana ovat geenit. Katsopas siis minkä mittaisia ihmisiä ympärilläsi (perheessäsi) pyörii :) Ja kaikenlisäksi et ole yhtään "liian lyhyt" - täällä kirjoittelee sinua paljon pikkuruisempiakin ihmisiä ja kovin ovat sinut itsensä kanssa. Pienikokoisuus on kaunista ;)
- mun
isä on 178cm ja äiti 162.. niin miksiköhän mä oon sitten jääny näin lyhkäseksi?
- mun
- Ms x
mun kirjoitti:
Vanhempien pituus ei loppujen lopuksi kerro välttämättä yhtään mitään: olen 25-vuotias 155 cm pitkä tyttö, jonka äiti on 172 cm ja isä 180 cm pitkä.
Ainahan voi epäillä talkkarin osuutta asiaan.. ;) ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918