Clapton Signature Stratocaster

Clapton_fani

Mitäs porukat on Eric Clapton Signature Stratocasterista mieltä. T-kaupasta sellainen olisi saatavilla kestettävään hintaan. Eli mitä hyvää ja mitä huonoa tuosta kepistä löytyy.

46

4527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AlfredJKwak

      jos Cläbälle kelpaa niin ei paljon huonoa pitäisi olla.

      • Anonyymi

        Tuollaiset "signature" mallit ovat pyrkimys saada rakennettava soitin mahdollisimman lähelle alkuperäistä mallia. Eivät ne kuitenkaan täysin identtisiä koskaan ole.


    • tuosta

      Samat viat siinä on kuin kaikissa muissakin stratoissa. Kannattaako sellasesta maksaa ylihintaa ?

      • ei muuta

        Noi signat ovat markkinointijuttuja. Ei niihin kannata liikaa ajatuksiaan uhrata. Hyvän skittan löytää vain kokeilemalla. Netistä en menisi ostamaan yhtään mitään. Sieltä saa liian usein käteensä roskaa.


      • AlfredJKwak

        varsinkaan Fenderin.Kelpasi SRV.llekin.Ja Henkalle.


      • AlfredJKwak
        ei muuta kirjoitti:

        Noi signat ovat markkinointijuttuja. Ei niihin kannata liikaa ajatuksiaan uhrata. Hyvän skittan löytää vain kokeilemalla. Netistä en menisi ostamaan yhtään mitään. Sieltä saa liian usein käteensä roskaa.

        Claptonin singnaturessa on helevetin hyvä kaula ja erittäin hyvä elektroniikka Gold Lace sensor mikrofoneineen.Sieltä sitä sitä saa lisäboostia jos tarvitsee,ihan riittävästi.


      • aaa
        AlfredJKwak kirjoitti:

        varsinkaan Fenderin.Kelpasi SRV.llekin.Ja Henkalle.

        Itse asiassa "uudessa" Clapton Signaturessa on Fender Custom Shopin Vintage Noiseless-mikit(eli hairiöttömät)eikä Lace Sensorit niinkuin 90-luvun mallissa! Näiden lisäksi on aktiivinen mid-boost, joka on aika kätevä. Joka tapauksessa varmasti hyvä skitta vaikka ei clapton fani olisikaan.


      • AlfredJKwak
        aaa kirjoitti:

        Itse asiassa "uudessa" Clapton Signaturessa on Fender Custom Shopin Vintage Noiseless-mikit(eli hairiöttömät)eikä Lace Sensorit niinkuin 90-luvun mallissa! Näiden lisäksi on aktiivinen mid-boost, joka on aika kätevä. Joka tapauksessa varmasti hyvä skitta vaikka ei clapton fani olisikaan.

        Lace Sensoritkin on häiriöttömät ja 90-luvun alun Cläbä Signaturessa on patteri sisällä ja mid boostia löytyy.Albert Järvisellä oli muuten ihan ensimmäisiä Cläbä signatureja se punainen ja siinä oli nauha vähemmän kuin myöhemmissä.


      • Fender
        AlfredJKwak kirjoitti:

        Claptonin singnaturessa on helevetin hyvä kaula ja erittäin hyvä elektroniikka Gold Lace sensor mikrofoneineen.Sieltä sitä sitä saa lisäboostia jos tarvitsee,ihan riittävästi.

        No huh. Ihan kun noita noiseless mikkejä ei voi ostaa erikseen vaikka Mexicon Fenkkuun. Jää rahaa käteen ja kitara on ihan samantasoinen kun Clapton Signature.


      • AlfredJKwak
        Fender kirjoitti:

        No huh. Ihan kun noita noiseless mikkejä ei voi ostaa erikseen vaikka Mexicon Fenkkuun. Jää rahaa käteen ja kitara on ihan samantasoinen kun Clapton Signature.

        vittu kun et laadusta tajua.


      • Fender
        AlfredJKwak kirjoitti:

        vittu kun et laadusta tajua.

        Jenkki stratojen laatu perustuu vain siihen kuvitelmaan että kalliimpi on aina laadukkaampaa.
        Noissakin kitaroissa mikä maksaa on se työvoima. Tuijota sä vaan nimiä kun et itse pysty arviomaan itse onko niistä mihinkään.


      • AlfredJKwak
        Fender kirjoitti:

        Jenkki stratojen laatu perustuu vain siihen kuvitelmaan että kalliimpi on aina laadukkaampaa.
        Noissakin kitaroissa mikä maksaa on se työvoima. Tuijota sä vaan nimiä kun et itse pysty arviomaan itse onko niistä mihinkään.

        mistä puulaaduista Stratoja on tehty ja myöskin kiinittää huomiota viimeistelyn tasoon.Vaan kun ei taida olla tarpeeksi kokemusta sellaiseen.Montakos kitaraa olet elämäsi aikana omistanut.Ei se hinta ihan turhasta muodostu.Voidaan verrata vaikka vaan jotain Meksikon straton kaulaa ja Clapton Signaturen vastaavaa.Ero on huima.Kannattaa tosiaan perehtyä asioihin ennenkuin alkaa jauhaa paskaa.


      • Fender
        AlfredJKwak kirjoitti:

        mistä puulaaduista Stratoja on tehty ja myöskin kiinittää huomiota viimeistelyn tasoon.Vaan kun ei taida olla tarpeeksi kokemusta sellaiseen.Montakos kitaraa olet elämäsi aikana omistanut.Ei se hinta ihan turhasta muodostu.Voidaan verrata vaikka vaan jotain Meksikon straton kaulaa ja Clapton Signaturen vastaavaa.Ero on huima.Kannattaa tosiaan perehtyä asioihin ennenkuin alkaa jauhaa paskaa.

        Mulla on 2 Stratoa ja niissä on ihan hyvä kaula. Missään signature kitarassa ei voi olla niin paljon parempi kaula että se kannattaisi sen takia ostaa. Kyllä ne siellä Mexicon puolellakin tekee kuule bodyt läpästä ja kaulat vaahterasta eikä mistään vanerista niin kuin luulit.


      • AlfredJKwak
        Fender kirjoitti:

        Mulla on 2 Stratoa ja niissä on ihan hyvä kaula. Missään signature kitarassa ei voi olla niin paljon parempi kaula että se kannattaisi sen takia ostaa. Kyllä ne siellä Mexicon puolellakin tekee kuule bodyt läpästä ja kaulat vaahterasta eikä mistään vanerista niin kuin luulit.

        kitaraa niin ei siitä täällä auta itkeä.Vaikka miten kikkailisit mikkien kanssa noilla Meksikon Stratoilla niin ei niistä sen parempia tule.Halpis on aina halpis.Tietenkin voit kuvitella että ne on yhtä hyviä jos sulle tulee siitä hyvä mieli.Itse satsaan kuitenkin laatuun.Pelkkä Clapton Signaturen kaula maksaa yhtä paljon kuin koko Meksikon Strato.Sellainen harmaa Clapton Signature ollut mulla jo vuodesta 91.Hyvää jatkoa Meksikon Stratojen parissa.


      • AlfredJKwak

      • AlfredJKwak

      • AlfredJKwak
        Fender kirjoitti:

        Mulla on 2 Stratoa ja niissä on ihan hyvä kaula. Missään signature kitarassa ei voi olla niin paljon parempi kaula että se kannattaisi sen takia ostaa. Kyllä ne siellä Mexicon puolellakin tekee kuule bodyt läpästä ja kaulat vaahterasta eikä mistään vanerista niin kuin luulit.

        meksikon Stratoissa.


      • AlfredJKwak
        Fender kirjoitti:

        Mulla on 2 Stratoa ja niissä on ihan hyvä kaula. Missään signature kitarassa ei voi olla niin paljon parempi kaula että se kannattaisi sen takia ostaa. Kyllä ne siellä Mexicon puolellakin tekee kuule bodyt läpästä ja kaulat vaahterasta eikä mistään vanerista niin kuin luulit.

        kitaran body yhdestä palasta, kahdesta palasta vai kolmesta tai sitten 5-7 palasta niinkuin Meksikon stratoissa.Kaikki pitää näköjään vääntää rautalangasta.Puulajeja löytyy muitakin kuin leppä.


      • fender
        AlfredJKwak kirjoitti:

        kitaran body yhdestä palasta, kahdesta palasta vai kolmesta tai sitten 5-7 palasta niinkuin Meksikon stratoissa.Kaikki pitää näköjään vääntää rautalangasta.Puulajeja löytyy muitakin kuin leppä.

        Mistä sä sen tietäisit kuinka monesta palasta kitara väsätty kun et ole katsonut sisälle? Ihan turha mennä puhuu tollasta soopaa kun et itsekään tiedä. Lespaulien mainos teksteissä sanotaan joskus kuinka monesta palasta kitara on tehty. Mutta ei koskaan Fenderien. Miten siis voisit tietää ?

        Puulajeja on toki muita kuin leppä. Ihan kun muut kitaran valmistajat ei niitä osaisi käyttää.


      • AlfredJKwak
        fender kirjoitti:

        Mistä sä sen tietäisit kuinka monesta palasta kitara väsätty kun et ole katsonut sisälle? Ihan turha mennä puhuu tollasta soopaa kun et itsekään tiedä. Lespaulien mainos teksteissä sanotaan joskus kuinka monesta palasta kitara on tehty. Mutta ei koskaan Fenderien. Miten siis voisit tietää ?

        Puulajeja on toki muita kuin leppä. Ihan kun muut kitaran valmistajat ei niitä osaisi käyttää.

        faktat on faktoja jos osaat englantia tai että sulla yleensä on lukutaito hallussa.


      • Jube
        AlfredJKwak kirjoitti:

        Lace Sensoritkin on häiriöttömät ja 90-luvun alun Cläbä Signaturessa on patteri sisällä ja mid boostia löytyy.Albert Järvisellä oli muuten ihan ensimmäisiä Cläbä signatureja se punainen ja siinä oli nauha vähemmän kuin myöhemmissä.

        Mulla on Rory Gallagher relic-Strato. Loistava. Ja vaikka rehais narun päässä auton perässä pysyy silti ulkonäöltään uutta vastaavana.


      • AlfredJKwak
        Jube kirjoitti:

        Mulla on Rory Gallagher relic-Strato. Loistava. Ja vaikka rehais narun päässä auton perässä pysyy silti ulkonäöltään uutta vastaavana.

        vedetyn näköinen.


      • Anonyymi
        AlfredJKwak kirjoitti:

        mistä puulaaduista Stratoja on tehty ja myöskin kiinittää huomiota viimeistelyn tasoon.Vaan kun ei taida olla tarpeeksi kokemusta sellaiseen.Montakos kitaraa olet elämäsi aikana omistanut.Ei se hinta ihan turhasta muodostu.Voidaan verrata vaikka vaan jotain Meksikon straton kaulaa ja Clapton Signaturen vastaavaa.Ero on huima.Kannattaa tosiaan perehtyä asioihin ennenkuin alkaa jauhaa paskaa.

        Mulla on Clapton Straton kaula ja Meksikon Straton kaula, eikä niissä ole juurikaan eroa.


      • Anonyymi
        AlfredJKwak kirjoitti:

        Claptonin singnaturessa on helevetin hyvä kaula ja erittäin hyvä elektroniikka Gold Lace sensor mikrofoneineen.Sieltä sitä sitä saa lisäboostia jos tarvitsee,ihan riittävästi.

        Niinkö?


      • Anonyymi
        AlfredJKwak kirjoitti:

        kitaran body yhdestä palasta, kahdesta palasta vai kolmesta tai sitten 5-7 palasta niinkuin Meksikon stratoissa.Kaikki pitää näköjään vääntää rautalangasta.Puulajeja löytyy muitakin kuin leppä.

        Lada ja Ferrari ovat autoja. Ehkä joku tykkää Ladasta enemmän kuin Ferrarista?
        Miksi maksaa enemmän kun molemmissa on neljä rengasta, ratti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lada ja Ferrari ovat autoja. Ehkä joku tykkää Ladasta enemmän kuin Ferrarista?
        Miksi maksaa enemmän kun molemmissa on neljä rengasta, ratti?

        Tiettyyn pisteeseen asti on noin juurikin noin. Kun on tarpeeksi hyvä auto, niin turha maksaa ylimääräistä merkistä/mallista jotka eivät lopulta paranna ajamista Suomen maanteillä laisinkaan. Siinä menee vain rahaa hukkaan. Saahan sitä toki Ferrrarin ostaa jos haluaa.

        Sama pätee tässäkin asiassa. Tarpeeksi hyvä kitara on useimmiten ihan riittävä ja toimii siinä missä kalliimpikin. Monesti saa loistavan kitaran reilusti alle "merkkituotteen" hinnan. Sitä ihan halvinta ei toki pidä ostaa. Sama pätee myös autoissakin.


    • Claapton_fani

      Vielä kysyisin kuinka hyvin tuo kitara pitää virettä.

      • AlfredJKwak

        hyvin.


    • Kirk

      Mikkejä toki voi vaihtaa jne, mutta kannattaa ennenkaikkea kiinnittää huomio niihin perusasioihin, joihin ei voi vaikuttaa vaihtamatta kaulaa tai bodyä.

      Kun luki tuon fenderin sivuilla olleen jutus Mex ja Jenkki-stratojen eroista, niin sama kaulahan niissä oli, mutta aivan erilaiset raudat sisällä. Aika merkittävä ero, sillä jos kaulan säädöt perustuu täysin kielten paksuuteen/jännitykseen, niin aika iso ero siinä on kunnon kaularautoihin.

      Toinen iso ero oli tuo palojen määrä lankussa. Se, miten kitaran puuosat resonoi yhteen kielten kanssa, on monen tekijän summa. Jos siellä on 4..6 siivua liimaa välissä, niin aivan varmasti on eroa 3:sta palasta tehtyyn soittimeen. Tällä ei ole merkitystä, jos soittaa kotona maksimisäröillä. Sitte lavalla on eri asia, kun pitää löytyä dynamiikkaa, säröä JA erottelukykyä.

      Lopulta voi inttää, että kuuluuko erilainen pinnoite bodyssä soinnissa. Ammattimiehet kuulee, mutta kotona ei mitään väliä.

      Itse ostaisin kotisoitteluun kitaraa, niin Stratovalinta osuisi Mexiin, ja erotuksen laittaisin vaikka vaikka Line6 GuitarPortiin, niin soittoinnostus saattaisi kokea kovankin nousun.

      Näin on.

      • Kirk

        Unohtui mainita, että soitan itse uutena ostamaani Les Paul vm-89 Standardia, ja olen henkeen ja vereen yhden kitaran mies. Haluan tässä yhteydessä tuoda esille, miten hyvältä tuntuu, kun Lespasta täräyttää voimasoinnun. Voi nimittäin fyysisesti tuntea, miten raskas, patinoitunut, paljonsoitettu ja puuosiltaan jo tiivistynyt kitara hihnassa vapaasti roikkuessaan akustisesti resonoi lantiota vasten.

        hieman liekkiä sisältävä lisäys aivan siksi, että edes Cläbän Strato ei pysty tähän. Olen soittanut about sataa Fenderiä.


      • AlfredJKwak
        Kirk kirjoitti:

        Unohtui mainita, että soitan itse uutena ostamaani Les Paul vm-89 Standardia, ja olen henkeen ja vereen yhden kitaran mies. Haluan tässä yhteydessä tuoda esille, miten hyvältä tuntuu, kun Lespasta täräyttää voimasoinnun. Voi nimittäin fyysisesti tuntea, miten raskas, patinoitunut, paljonsoitettu ja puuosiltaan jo tiivistynyt kitara hihnassa vapaasti roikkuessaan akustisesti resonoi lantiota vasten.

        hieman liekkiä sisältävä lisäys aivan siksi, että edes Cläbän Strato ei pysty tähän. Olen soittanut about sataa Fenderiä.

        mullaon se Gibson Les Paul Heritage Std -80,se ob hyvä mutta niin on mun Cläbä Signature stratokin.Jos ei stratosta voimasoinnut lähde niin vaihda alaa.


      • hieman---------
        AlfredJKwak kirjoitti:

        mullaon se Gibson Les Paul Heritage Std -80,se ob hyvä mutta niin on mun Cläbä Signature stratokin.Jos ei stratosta voimasoinnut lähde niin vaihda alaa.

        No onpas siellä herkkähipiäinen fenderisti. Jos soittelu menee noin pilkun ja nippelitietojen viilaukseksi mahtaako soittamisesta itsestään nauttia ollenkaan kun taitaa mennä koko soitto kaiken epäolennaisen tarkkailuun. Jos jollekin hasse wallille kelpaa soittimeksi halpis "skuijeri" niin ei kai se nyt niin vakavaa ole jos slow handin nimmari puuttuu soittimesta. En väitä etteikö se signature olisi hyvä mutta väitän ettet erottaisi kumpi on kumpi jos joku soittaisi sulle mex stratolla tai tuolla ns paremmalla.


      • lisää
        hieman--------- kirjoitti:

        No onpas siellä herkkähipiäinen fenderisti. Jos soittelu menee noin pilkun ja nippelitietojen viilaukseksi mahtaako soittamisesta itsestään nauttia ollenkaan kun taitaa mennä koko soitto kaiken epäolennaisen tarkkailuun. Jos jollekin hasse wallille kelpaa soittimeksi halpis "skuijeri" niin ei kai se nyt niin vakavaa ole jos slow handin nimmari puuttuu soittimesta. En väitä etteikö se signature olisi hyvä mutta väitän ettet erottaisi kumpi on kumpi jos joku soittaisi sulle mex stratolla tai tuolla ns paremmalla.

        Jopa saksaa osaamattomalle selviää tuosta kumpaa stratoa testaaja pitää hitusen parempana kokonaisuutena, jos osaat nähdä tähtiä muuallakin kuin omassa egossasi. Kun nyt näitä linkkejä kerta aletaan laitella...
        http://musik.ciao.de/Fender_599432_5


      • AlfredJKwak
        hieman--------- kirjoitti:

        No onpas siellä herkkähipiäinen fenderisti. Jos soittelu menee noin pilkun ja nippelitietojen viilaukseksi mahtaako soittamisesta itsestään nauttia ollenkaan kun taitaa mennä koko soitto kaiken epäolennaisen tarkkailuun. Jos jollekin hasse wallille kelpaa soittimeksi halpis "skuijeri" niin ei kai se nyt niin vakavaa ole jos slow handin nimmari puuttuu soittimesta. En väitä etteikö se signature olisi hyvä mutta väitän ettet erottaisi kumpi on kumpi jos joku soittaisi sulle mex stratolla tai tuolla ns paremmalla.

        Ei mikään Fenderisti pelkästään.En vaan tajua noita yhden suunnan kavereita kun kelpaa vaan yksi merkki.Minulle käy Gibson tai Fender kunhan on tarpeeksi hyvä.


      • linjoilla.
        AlfredJKwak kirjoitti:

        Ei mikään Fenderisti pelkästään.En vaan tajua noita yhden suunnan kavereita kun kelpaa vaan yksi merkki.Minulle käy Gibson tai Fender kunhan on tarpeeksi hyvä.

        Mutta älä nyt viiti pojitella kun on tuota soittokokemusta eri kitaroilla noin 30v. Aloitin 7v. Ok sulla on hyvät kamat.


      • AlfredJKwak
        linjoilla. kirjoitti:

        Mutta älä nyt viiti pojitella kun on tuota soittokokemusta eri kitaroilla noin 30v. Aloitin 7v. Ok sulla on hyvät kamat.

        soittokokemusta noin 34 vuotta eri kitaroilla aloitin 13 vuotiaana.Joo kokemusta se vaatii.


      • äöåpoi
        AlfredJKwak kirjoitti:

        soittokokemusta noin 34 vuotta eri kitaroilla aloitin 13 vuotiaana.Joo kokemusta se vaatii.

        Alfredi taas jauhaa samaa stoorii. Ei se osaa mittää muuta ku paskafagottia soitella, jos nyt sitäkään kovin hyvin.


      • AlfredJKwak
        äöåpoi kirjoitti:

        Alfredi taas jauhaa samaa stoorii. Ei se osaa mittää muuta ku paskafagottia soitella, jos nyt sitäkään kovin hyvin.

        no comments


      • Kirk
        AlfredJKwak kirjoitti:

        mullaon se Gibson Les Paul Heritage Std -80,se ob hyvä mutta niin on mun Cläbä Signature stratokin.Jos ei stratosta voimasoinnut lähde niin vaihda alaa.

        Kun ALFRED kehoittaa muita lukemaan kunnolla, niin lue sitten itsekin kunnolla.

        Kyse oli siitä, että paksulankkuinen Gibson resonoi (sustaini mielessä) aivan eri tavalla, kuin Strato. Syykin pitäisi olla kitaraguruna Alfredille aivan selvä.

        Tietty Stratosta kyllä lähtee voimasointu, kun vaan laittaa nakit kohdilleen ja lyö. Ja kyllä itsekin pidän Straton honottavasta välimikkisoundista. Minä en vaan _halua_ omistaa läjää kitaroita. Yksi riittää.

        Vaihda Alfred alaa, kun et osaa muuta kuin vittuilla ja peesailla muita. Kun luin taaksepäin sinun kommentteja, niin näsäviisasta ja pikkuvanhaa vittuilua koko sinun asiantuntemus. Minä Alfred omistan sitä ja tätä (huh-huh) ... eihän siitä kitaran soittamisen hurmiossa ole kyse.


      • AlfredJKwak
        Kirk kirjoitti:

        Kun ALFRED kehoittaa muita lukemaan kunnolla, niin lue sitten itsekin kunnolla.

        Kyse oli siitä, että paksulankkuinen Gibson resonoi (sustaini mielessä) aivan eri tavalla, kuin Strato. Syykin pitäisi olla kitaraguruna Alfredille aivan selvä.

        Tietty Stratosta kyllä lähtee voimasointu, kun vaan laittaa nakit kohdilleen ja lyö. Ja kyllä itsekin pidän Straton honottavasta välimikkisoundista. Minä en vaan _halua_ omistaa läjää kitaroita. Yksi riittää.

        Vaihda Alfred alaa, kun et osaa muuta kuin vittuilla ja peesailla muita. Kun luin taaksepäin sinun kommentteja, niin näsäviisasta ja pikkuvanhaa vittuilua koko sinun asiantuntemus. Minä Alfred omistan sitä ja tätä (huh-huh) ... eihän siitä kitaran soittamisen hurmiossa ole kyse.

        monien muiden asioiden ohella.Älä sinä yhden asian mies ala jauhaa paskaa.


      • AlfredJKwak
        Kirk kirjoitti:

        Kun ALFRED kehoittaa muita lukemaan kunnolla, niin lue sitten itsekin kunnolla.

        Kyse oli siitä, että paksulankkuinen Gibson resonoi (sustaini mielessä) aivan eri tavalla, kuin Strato. Syykin pitäisi olla kitaraguruna Alfredille aivan selvä.

        Tietty Stratosta kyllä lähtee voimasointu, kun vaan laittaa nakit kohdilleen ja lyö. Ja kyllä itsekin pidän Straton honottavasta välimikkisoundista. Minä en vaan _halua_ omistaa läjää kitaroita. Yksi riittää.

        Vaihda Alfred alaa, kun et osaa muuta kuin vittuilla ja peesailla muita. Kun luin taaksepäin sinun kommentteja, niin näsäviisasta ja pikkuvanhaa vittuilua koko sinun asiantuntemus. Minä Alfred omistan sitä ja tätä (huh-huh) ... eihän siitä kitaran soittamisen hurmiossa ole kyse.

        http://cowboymusic.hp.infoseek.co.jp/image7103.jpg
        Tuollainen mulla on ja Strato ja muutama muukin.Sustainia löytyy molemmista.


    • mister-mars

      Tuostakin voi olla montaa mieltä.

    • Anonyymi

      Usa Fendereihin valitaan paremmat puulaadut, laadukkaammat potikat, mikit, talla, virityskoneisto ym. ja viimeistely on parempaa joka osa-alueella kuin Mexico stratoissa. Ei ne Mehigo stratot tai Squierit huonoja ole, mutta ei niitä kannata verrata laatusoittimiin. Musiikkiliikkeen seinillä olevia soittimia on harvoin hienosäädetty, joten eron huomaa viimeistään silloin kun ne säätää itselle sopivaksi ja soittaa muutaman tunnin.

      • Anonyymi

        Tilanne on nykyään muuttunut. Monesti tulee yhä laadukasta soitinta USA:n ulkopuolelta ja joskus jopa laadukkaampaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilanne on nykyään muuttunut. Monesti tulee yhä laadukasta soitinta USA:n ulkopuolelta ja joskus jopa laadukkaampaa.

        Ostaisit Ibanez PS4CM Paul Stanley Signature -niminen kitara.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostaisit Ibanez PS4CM Paul Stanley Signature -niminen kitara.

        Miksi ihmeessä ostaisin tuollaisen. Älyttömän kallis ja harvinaisen ruma vielä kaiken lisäksi.

        Ostin Harley Benton CST-24T Black Flame. Toimii kuin junan vessa ja hinta oli 249 €. Olen erittäin tyytyväinen valintaani.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      28
      5393
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      307
      3796
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      36
      2910
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2879
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      160
      2353
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2056
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      122
      1940
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1624
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      5
      1566
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      27
      1528
    Aihe