mistä nyt tuulee??

K`aaleppi

Olen hieman ymmälläni...Olen seurustellut naiseni kanssa kuutisen vuotta ja asuttu yhdessä reippaan neljä. Hän on aina ollut hyvin hienovarainen vihjauksissaan, kun on halunnut seksiä. Jopa niin varovainen että sitä on paikoin todella vaikeaa huomata. EILEN hän kuitenkin töistä tullessaan tuli syliin istumaan, katsoi silmiin ja sanoi "nai multa taju kankaalle"...eipä siinä olin tukehtua puolukkamehuuni. No pistin parastani, en tiedä riittikö kun lujempaa tuo kuulosti haluavan...joskin jälkeenpäin kehui mahtavaksi.

?:kki on miksi. Hän ei koskaan ennen ole pyytänyt suoraan. Hän ei koskaan ennen ole puhunut saati huutanut sen aikana. Eikä koskaan arvioinut jälkikäteen.

no naiset, jos miehetkin sivistäkää minua.

12

2706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen

      Omasta kokemuksesta voin sanoo, et jostain se on nyt oppinu jotain uutta... toinen vaihtoehto on se, et se vaan päätti tuoda halunsa esiin ja lakata kainostelemasta. Mitäs, jos kysyt siltä et "siistii, mut mikäs sulle on tullu?"

    • kysellä

      että minkäs ikäinen nainen on kyseessä... helpompi saada kuvaa asiasta?

    • ....

      käydä vieraissa..??

      • tai on täyttänyt 40 ;)

        Aivan varmasti saanut kokemusta,eli käynyt vieraissa...tai sitten onko täyttänyt 40 ????
        Minulle ainakin kävi niin että 40 täytettyäni seksihalut lisääntyivät huimasti ja haluan joka päivä ja monta kertaa, ja todella uskallan nauttia ja sanoa suoraan mitä haluan !!!
        Yksi juttu vielä, joka kurjempi,saattaa olla kyse vaikkapa....aivokasvaimesta....no ehkei sentään.
        NAUTTIKAA !!! ;))


      • -------------

        ..sanoisin ettei ainakaan vieraissa ole käynyt. Jos hän olisi vieraissa käynyt, tuskin nyt heti perään sinua haluaisi vaan olisi mennyt tyytyväisenä pötköttämään.
        Veikkaisin, että hän on kiihottunut jostain ennen kotiin tuloa, eli on esim. nähnyt/lukenut jotain erityisen kiihottavaa tms. mistä syystä on ollut pakko saada heti kotiin tultua.


    • siltä

      että vieraissa on käyty. Valitettavasti. Ota se kuulusteluun.

    • HIhi-

      no älä nyt ainakaan luule että se on vieraissa käyny!itsekkään en kyllä tee hirveästi aloitetta seksin suhteen, mutta voisin ihan hyvin yhtä äkkiä tehdä samalla tavalla =). eli ei tarkota pettämistä..

    • kohtaloni/si

      Vieraissa!! Toivon mukaan olit TODELLA hyvä touhuissas. Se varmaankin oli testi sun ja toisen välillä josta valita. Tai voihan se olla, että tuli vaan tunnon tuskissaan riettastelemaan ja jatkaa suhdetta muina "miehinä". Vaan senhän aika näyttää, jos et sitä itse heti rupea selvittelemään. Eihän se kuitenkaan siihen jää "ystävän" luona vierailut.

    • surullista

      Miten pessimistisiä ihmisiä täällä on. Heti kun poiketaan normaalista, niin vieraissa on käyty. Hohhoijaa.

      Minä kerran viiden vuoden seurustelun jälkeen täräytin lähes samoin sanoin haluni miehelle. Siitä yksinkertaisesta syystä, että silloin tuntui siltä. Aiemmin en olisi uskaltanut, ja tuotakin olin joskus miettinyt, että "mitähän se ajattelee jos niin sanon, sillä tavalla...". Mutta sitten täräytin asiani ja ihan hyvinhän siinä kävi =) Vieraissa en ollut käynyt.

    • annabel__

      Naisesi selvästi luottaa sinuun ja on tyytyväinen sinuun ja tuntee olonsa turvalliseksi kanssasi ja nyt viimein rohkaistui oikein hurjaksi.
      Onnea teille =)

    • morsian.

      Puolukkamehu on pahaa! :D

    • Anonyymi

      No joko on selvinnyt asia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1545
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1233
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1080
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      977
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      900
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      67
      819
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      42
      797
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      754
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe