Darin

Moips kaikki!!! Darin niin kauheen söpö, ihana, suloinen, hyvä laulaja, tanssija ja esiintyjä... vai mitä???? Se on vaan niin ihana.... Onks lisää darinfaneja???
193284
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 19

Vanhimmat

Mielestäni Darin on myös OK :) Ainakin biisin 'Step up' jälkeen, sillä 'Money for nothing' oli aika kauhea ;s Mutta 'Step up' on mahtavaa tanssimusiikkia, ja siitäkös minä tyttö pidän ;)

Äänestä
  • Kiva et joku muukin pitää Darinista... Step up on aivan makee biisi... kun se soi tekee mieli tanssia... no.. mähän voin onneksi kuunnella sitä joka päivä... sillä mulla on Darinin toinen albumi....

Äänestä

• darinfani-01 kirjoitti:

Kiva et joku muukin pitää Darinista... Step up on aivan makee biisi... kun se soi tekee mieli tanssia... no.. mähän voin onneksi kuunnella sitä joka päivä... sillä mulla on Darinin toinen albumi....

Darin on aivan mahtava tanssija, laulaja, esiintyjä... www.stara.fi osoitteessa on käynnissä Darin fanitapaaminen kilpailu.... Siinä kysytään että millä biisillä Darin on....? Vastaus on tietysti Money For Nothing... Voittaja tapaa kolmen kaverinsa kanssa Darinin Helsingissä 24.10.2005 maanantaina...

Äänestä

Kiva et joku muukin pitää Darinista... Step up on aivan makee biisi... kun se soi tekee mieli tanssia... no.. mähän voin onneksi kuunnella sitä joka päivä... sillä mulla on Darinin toinen albumi....

Voisiko joku lähettää jotain darinin biisejä esim perfect niin tähän e-mailiin. [email protected]

Äänestä

Darin on kyl ihQ! Se step up laulu tooosi hyvä!!!
Siis tod iHq!

Äänestä

Step Upin tahtiin on tanssittu monet kerrat ;)

Äänestä

Kuunnelkaas Want Ya-biisi, vielä parempi biisi kuin Step Up ja Money For Nothing yhteensä.

Äänestä
  • Onhan Want Ya kans hyvä biisi, mut paras on Who's That Girl.. :)

Äänestä

Kamalaa paskapoppia! Painus sinne mistä on tullukki eli perseeseen!

Äänestä
  • Se onkin vaan sun mielipide josta ainakaan mä en välitä...

Äänestä

Se onkin vaan sun mielipide josta ainakaan mä en välitä...

ja aika monen muun yli 15 vuotiaan.

Äänestä

• Oh Yes kirjoitti:

ja aika monen muun yli 15 vuotiaan.

Mitä toi ny oikeen tarkotti?

Äänestä

Tietääkö joku miten ne sanat (step up) kirjotetaan..?siis niiku kertosäe.. Sinä joka vastaat tähän olet tosi ystävällinen!Kiitos sinulle joka vastaat!!
T. Darinia kaipaava sen fani!

Äänestä
  • Tässä on Step Upin kertosäkeen sanat:

Girls step up to the party
    grab a boy and move your body
    do like me and my honey
    oh oh oh oh oh oh
    Boys step up to the party
    grab a girl and move your body
    do like me and my shorty
    oh oh oh oh oh oh

siinä....

Äänestä

Tässä on Step Upin kertosäkeen sanat:

Girls step up to the party
    grab a boy and move your body
    do like me and my honey
    oh oh oh oh oh oh
    Boys step up to the party
    grab a girl and move your body
    do like me and my shorty
    oh oh oh oh oh oh

siinä....

Kiitos ihan sairaasti niistä sanoista!!

Äänestä

• darin oot paras

Äänestä

• saara kirjoitti:

darin oot paras

no jee jos kerron tän asian kaikki on kate ne jotka on darinin faneija tai oikeen niitten mielitekee jotain!! voinkohan mä sanoa sen asian?? voin mä kertooo!! DARIN ON MUN SERKKU HAHAHA NO JEEE!!=??

Äänestä

Moi. Niin se on!!!!! Ja se tekee niin hyvää musaa!!!!!!!!!!

Äänestä

Darin todellaki toimii

Go stepup to the darin - when im going to the baari !! Wowooowowowoowoooo

Äänestä

Kommentoi aloitusta

darinfani-01 kirjoitti:

Moips kaikki!!! Darin niin kauheen söpö, ihana, suloinen, hyvä laulaja, tanssija ja esiintyjä... vai mitä???? Se on vaan niin ihana.... Onks lisää darinfaneja???

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu