Cerazette -minipillerit ja niiden haittavaikutukset??

Etäällä

Minkälaisia haittavaikutuksia ovat käyttäjät huomanneet. Minut pakotettiin aloittamaan minipillereiden käyttö raskauden keskeytyksen jälkeen. Lääkärin mielestä kun kondomi ei ole hyvä ehkäisykeino (hajosi ja jälkiehkäisy ei auttanut). Nyt mua vaivaa nuo pillerit. Olen aikoinani aloittanut 16 vuotiaana syömään yhdistelmäpillereitä ja lopetin ne 7 vuotta myöhemmin. Olen ollut ilman pillereitä pari vuotta ja olen huomannut, että pillerit eivät sopineet minulle ollenkaan. Olin erittäin masentunut ja ahdistunut. Olen muutenkin erittäin herkkä mielialavaihteluille.

Millaisia kokemuksia teillä on?

6

1739

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepulis-

Sama juttu minulla! Tsemppiä. Odottaen vastauksia myös...

• osteoporosi

Olen lukenut että ceraette tekisi luunhaurastumista. Mites sitten jos ei voi käyttää maitotuotteitakaan ja kalkki ei ole mahaystävällistä. Kannattaako cerazetteja syödä?

• voi.........

pakottaa ketään käyttämään mitään lääkkeitä, ei e-pillereitä kuin ei muitakaan.(pakkohoito on sitten asia erikseen)
      Onhan olemassa spermisidi joka yhdistettynä kondomiin antaa todella hyvän ehkäisyn.

Miksi et kokeilisi kuparikierukkaa jos olet herkkä hormoneille? Asennetaan myös EI-synnyttäneille.

Halusin vain oikaista tuon pakkoasian, lääkäri EI todellakaan voi pakottaa ketään lääkityksiin,on asiakkaan oma asia mitä hän käyttää ja mitä ei!!!!

• täältä päin

mulla alko cerazettejen käytön takia ihan hirveä vuoto.. joka toinen viikko vuosin 2 viikkoa, ei vain tiputtelua vaan todella runsasta, piti käyttää tampoonia. pillereistä ei siis ollut mitään hyötyä koska ei oikeen päässy sitä seksiä harrastamaan.. aivan kamalat. en suosittele. mutta kaikkihan ovat yksilöitä..

• minä

Söin cerazettea lähes 2v ja tuona aikana lihoin 20kg (osaksi varmaan oma laiskuus, mutta myös pillereillä oli selkeä vaikutus tähän) Muutun 'tunteettomaksi'. Seksiä ei oikeastaan tehnyt mieli jne.. Valitettavasti tajusin liian myöhään että tuo huono olo johtui pillereistä eikä huonosta parisuhteesta..

• N33

Olen käyttänyt cerazette minipillereitä 4kk ja olen ollut tosi tyytyväinen. Ei muita haittavaikutuksia kuin liuskan puolenvälin tienoilla joitakin finnejä tulee. Aloituksen jälkeen ei ole edes kuukautisia ollut ollenkaan, mikä on täysin mahdollista näitä syödessä. Seksihalukkuus on huipussaan kun ei tarvii kortsujen kanssa leikkiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      63
      3204
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3087
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2437
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      99
      2150
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1903
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1790
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1616
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      84
      1397
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1290
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      81