Minkälaisia haittavaikutuksia ovat käyttäjät huomanneet. Minut pakotettiin aloittamaan minipillereiden käyttö raskauden keskeytyksen jälkeen. Lääkärin mielestä kun kondomi ei ole hyvä ehkäisykeino (hajosi ja jälkiehkäisy ei auttanut). Nyt mua vaivaa nuo pillerit. Olen aikoinani aloittanut 16 vuotiaana syömään yhdistelmäpillereitä ja lopetin ne 7 vuotta myöhemmin. Olen ollut ilman pillereitä pari vuotta ja olen huomannut, että pillerit eivät sopineet minulle ollenkaan. Olin erittäin masentunut ja ahdistunut. Olen muutenkin erittäin herkkä mielialavaihteluille.
Millaisia kokemuksia teillä on?
Cerazette -minipillerit ja niiden haittavaikutukset??
6
1711
Vastaukset
- jepulis-
Sama juttu minulla! Tsemppiä. Odottaen vastauksia myös...
- osteoporosi
Olen lukenut että ceraette tekisi luunhaurastumista. Mites sitten jos ei voi käyttää maitotuotteitakaan ja kalkki ei ole mahaystävällistä. Kannattaako cerazetteja syödä?
- voi.........
pakottaa ketään käyttämään mitään lääkkeitä, ei e-pillereitä kuin ei muitakaan.(pakkohoito on sitten asia erikseen)
Onhan olemassa spermisidi joka yhdistettynä kondomiin antaa todella hyvän ehkäisyn.
Miksi et kokeilisi kuparikierukkaa jos olet herkkä hormoneille? Asennetaan myös EI-synnyttäneille.
Halusin vain oikaista tuon pakkoasian, lääkäri EI todellakaan voi pakottaa ketään lääkityksiin,on asiakkaan oma asia mitä hän käyttää ja mitä ei!!!! - täältä päin
mulla alko cerazettejen käytön takia ihan hirveä vuoto.. joka toinen viikko vuosin 2 viikkoa, ei vain tiputtelua vaan todella runsasta, piti käyttää tampoonia. pillereistä ei siis ollut mitään hyötyä koska ei oikeen päässy sitä seksiä harrastamaan.. aivan kamalat. en suosittele. mutta kaikkihan ovat yksilöitä..
- minä
Söin cerazettea lähes 2v ja tuona aikana lihoin 20kg (osaksi varmaan oma laiskuus, mutta myös pillereillä oli selkeä vaikutus tähän) Muutun 'tunteettomaksi'. Seksiä ei oikeastaan tehnyt mieli jne.. Valitettavasti tajusin liian myöhään että tuo huono olo johtui pillereistä eikä huonosta parisuhteesta..
- N33
Olen käyttänyt cerazette minipillereitä 4kk ja olen ollut tosi tyytyväinen. Ei muita haittavaikutuksia kuin liuskan puolenvälin tienoilla joitakin finnejä tulee. Aloituksen jälkeen ei ole edes kuukautisia ollut ollenkaan, mikä on täysin mahdollista näitä syödessä. Seksihalukkuus on huipussaan kun ei tarvii kortsujen kanssa leikkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265