10 hyvää syytä, miksi seksi on parempi kuin uni
1) Herätyskello ei keskeytä seksiä.
2) Tukka voi mennä sekaisin, mutta
eipä tule tyynyn kuvaa poskeen.
3) Partnerisi ei (toivottavasti...)
kuorsaa seksin aikana.
4) Seksi kuluttaa enemmän kaloreita
kuin nukkuminen.
5) Seksiä voi harrastaa myös seisaaltaan.
6) Seksiä voi harrastaa olosuhteissa, joissa
nukkuminen olisi kohtalokasta esim. ulkona
pakkasella, jos on riittävästi haluja.
7) Seksin jälkeen yleensä hymyilyttää.
8) Tunnin kestävä seksi tekee tyytyväisemmäksi
kuin 20 tunnin nokoset.
9) Liian pitkä akti aiheuttaa harvemmin
töistä myöhästymisiä.
10) Muistikuva vasta loppuneesta seksistä
ei häivy vartissa.
(copy)
Seksi vai uni?
17
1065
Vastaukset
- Vanhuuseläkeläinen
Joulu on vielä kivampi kuin seksi. Se on joka vuosi.
- Kuunkulkija
tosi kiire vessaan.....tosi hyvä!
- rahtari1
kaveri sano mulle et viime vuonna sain kerran mut tänä vuonna on ollu hiljasempaa
- miukuli22
Rahtari.
Hiljaisempaa se täälläkin on viimeaikoina ollut,
mutta taitanee olla ihan oma vika.
Olen tainnut nähdä viimeyönä jotain levotonta unta, kun tuollaista tekstiä pistin.
Onneksi en muista mitä unta näin. ;o)
A:
Acarophilia: Seksuaalisen mielihyvän saaminen kutinasta.
Acrophilia: Kiihottuminen korkeista paikoista tai pituudesta.
Actirastia: Seksuaalinen kiihottuminen auringonvalosta.
Aelurophilia: Seksuaalinen kiihottuminen kissoista.
Agalmatophilia: Seksuaalinen kiihottuminen patsaista, mallinukeista tai mannekiineista.
Aichmophilia: Seksuaalinen kiihottuminen neuloista ja muista terävistä esineistä.
Albutophilia: Kiihottuminen vedestä.
Antholagnia: Seksuaalinen kiihottuminen kukkasten haistelemisesta.
Arachnephilia: Seksuaalinen kiihottuminen hämähäkeistä.
Aulophilia: Seksuaalinen kiihottuminen huiluista.
Autagonistophilia: Kiihottuminen valokuvattavana olemisesta tai itsensä paljastamisesta.
B:
Batrachophilia: Seksuaalinen kiihottuminen sammakoista.
Botulinonia: Makkaran käyttäminen seksuaalisiin tarkoituksiin pääasiassa masturboinnin apuvälineenä.
Brontophilia: Seksuaalinen kiihottuminen ukkosesta.
C:
Capnolagnia: Seksuaalisen mielihyvän saaminen muiden tupakanpoltosta.
Catagelophilia: Seksuaalisen mielihyvän saaminen pilkan kohteena olemisesta.
Chasmophilia: Kiihottuminen rotkoista, koloista, nurkista ja halkeamista.
Cheimaphilia: Seksuaalisen nautinnon saaminen kylmästä tai talvesta.
Chrysophilia: Seksuaalinen kiihottuminen kullasta tai kultaisista esineistä.
Climacophilia: Seksuaalisen mielihyvän saaminen portaissa putoamisesta.
D:
Dacryphilia: Seksuaalinen kiihottuminen kumppanin kyynelistä.
Dendrophilia: Seksuaalinen kiihottuminen puista.
Dystychiphilia: Seksuaalisen nautinnon saaminen onnettomuuksista.
E:
Emetofilia: Seksuaalinen mieltymys oksentamiseen tai oksennukseen.
Eproktofilia: Seksuaalisen mielihyvän saaminen ilmavaivoista.
Ergophilia: Seksuaalisen nautinnon saaminen työstä ja työnteosta.
F:
Figging: Inkiväärin tai pippurin laittaminen peräaukkoon seksuaalisen stimulaation saamiseksi.
Formikofilia: Seksuaalisen nautinnon saaminen hyönteisten käyttämisestä seksuaalisiin tarkoituksiin.
G:
Gomfiopotismi: Kiihottuminen hampaista.
Gynotikolobomassophilia: Seksuaalisen nautinnon saaminen naisen korvalehden näykkimisestä.
H:
Harpaxophilia: Seksuaalisen nautinnon saaminen ryöstämisestä tai ryöstön kohteena olemisesta.
Homilophilia: Seksuaalinen kiihottuminen saarnaamisesta tai saarnan kuulemisesta.
Hypnophilia: Seksuaalinen kiihottuminen nukkumisen ajattelusta.
I–J:
Icolagnia: Kiihottuminen patsaiden tai kuvien koskettelusta.
Jaktitaatio: Kiihottuminen omien seksikokemusten kertomisesta.
K:
Kakorrhaphiophilia: Kiihottuminen epäonnistumisista.
Kenophilia: Seksuaalinen kiihottuminen tyhjistä tai avonaisista tiloista.
Keraunophilia: Seksuaalinen kiihottuminen ukkosesta ja salamoinnista.
Kinesophilia: Seksuaalinen kiihottuminen harjoittelusta ja liikkumisesta.
Klismafilia: Seksuaalisen mielihyvän saaminen peräruiskeista.
Kopophilia: Seksuaalisen mielihyvän saaminen fyysisestä tai henkisestä väsymyksestä.
L:
Laliophilia: Kiihottuminen julkisesta puhumisesta.
Ligyrophilia: Kiihottuminen kovista äänistä.
Lilapsophilia: Kiihottuminen tornadoista.
Lithophilia: Kiihottuminen kivistä, mudasta tai sorasta.
Lygophilia: Kiihottuminen pimeästä.
M:
Mechanophilia: Seksuaalinen kiihottuminen kojeista.
Melissophilia: Kiihottuminen mehiläisistä.
Metrophilia: Kiihottuminen runoudesta.
Mukofilia: Seksuaalinen kiinnostus nenän eritteisiin.
N:
Nasophilia: Kiihottuminen nenän näkemisestä, koskettamisesta, nuolemisesta tai imemisestä.
Nebulophilia: Seksuaalinen kiihottuminen sumusta.
Nemophilia: Kiihottuminen puista.
Nosophilia: Nautinnon saaminen sairastumisesta.
O:
Ochlophilia: Seksuaalisen mielihyvän saaminen väkijoukossa.
Odontofilia: Kiihottuminen hampaista.
Oikophilia: Seksuaalisen mielihyvän kokeminen jonkun kodista.
Okulolinktus: Seksuaalisen mielihyvän saaminen silmämunan nuolemisesta.
Ombrophilia: Kiihottuminen sateesta tai sateen alle jäämisestä.
Ophidiophilia: Kiihottuminen käärmeistä.
Ospheresiolagnia: Seksuaalinen kiihottuminen hajuista.
P:
Pediophilia: Seksuaalinen kiihottuminen nukeista.
Peniaphilia: Eroottinen viehätys köyhyyteen.
Pentheraphilia: Seksuaalinen kiinnostus anoppiin.
Phygephilia: Kiihottuminen karkulaisena olemisesta.
Placophilia: Kiihottuminen hautakivistä.
Ponophilia: Nautinnon saaminen ylitöistä.
Potamophilia: Kiihottuminen joista ja koskista.
Psellismophilia: Kiihottuminen änkytyksestä.
R:
Rhabdophilia: Nautinnon saaminen kovasta kritiikistä.
Rhytiphilia: Seksuaalinen kiihottuminen kasvojen rypyistä.
S:
Scotophilia: Pimeydestä kiihottuminen.
Septophilia: Seksuaalinen mieltymys mätäneviin aineisiin.
Sialophilia: Seksuaalinen kiihottuminen syljestä.
Siderodromophilia: Seksuaalinen kiihottuminen junalla matkustamisesta.
Sophophilia: Seksuaalisen mielihyvän saaminen oppimisesta.
Sthenolagnia: Seksuaalinen kiihottuminen lihasten tai voiman näyttämisestä.
Stygiophilia: Seksuaalisen mielihyvän saaminen helvetin ajattelusta.
T:
Taphophilia: Kiihottuminen hautajaisista.
Teleophilia: Kiihottuminen uskonnollisista tavoista.
Thalassophilia: Kiihottuminen merestä.
Thassophilia: Seksuaalisen mielihyvän kokeminen istumisesta.
Threpterophilia: Seksuaalinen mieltymys hoitajattariin.
Timophilia: Kiihottuminen kullasta tai varallisuudesta.
Toxiphilia: Seksuaalisen mielihyvän kokeminen myrkyistä.
Toxophilia: Seksuaalinen kiihottuminen jousiaseista.
Trichotillomania: Karvojen nyppimishimo.
U:
Undinism: Seksuaalinen kiihottuminen veteen liittyvistä ajatuksista.
Uranophilia: Kiihottuminen taivaallisista ajatuksista.
Urtikaatio: Nokkosten käyttäminen sukupuolielinten stimuloimiseksi.
V–Z:
Vicarphilia: Seksuaalinen kiihottuminen muiden ihmisten jännittävistä kokemuksista.
Xylophilia: Kiihottuminen puisista esineistä.
Ylophilia: Metsästä kiihottuminen.
Zelofilia: Kiihottuminen mustasukkaisuudesta.
Terveisin, MM.- Kuunkulkija
päällä niin mä ottaisin ton Vicarphilian!
- varatartsan
se ylophilia, siellä kun viihdyn...:o\
- miukuli22
Kyllä menisi miukulin elämä vaikeaksi jos sattuisi minun osalleni tuo kopophilia,
siitä vaan jokainen vastaankävelevä uros ja ei kun selittämään: "Anteeksi nyt hyvä Herra, mutta minulla sattuu olemaan aivan mahdoton tuo kopophilia, että voisimmeko kenties harrastaa sukupuolista kanssakäymistä mahdollisimman pian, vaikka tuossa metsän laidalla, kun minulla on myös orastavana nuo ylophilia, arachnephilia ja ophidiophilia."
Ohhoh juu, kyllä olisi elämä vaikeaa. - varatartsan
hammaslääkärillä olis tuo odontofilia...Heh heh...Hullunkiilto silmissä toisten purukaluston kimpussa. :o)
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
hammaslääkärillä olis tuo odontofilia...Heh heh...Hullunkiilto silmissä toisten purukaluston kimpussa. :o)
niillä joku sellainen on ollakin, muuten meillä ei olisi yhtään hammaslääkäriä.
- varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
niillä joku sellainen on ollakin, muuten meillä ei olisi yhtään hammaslääkäriä.
pitää varmaan paikkansa...mulla ei tulis mieleenkään periä nyt leipä toisen suusta. :o|
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
pitää varmaan paikkansa...mulla ei tulis mieleenkään periä nyt leipä toisen suusta. :o|
kovin helpolla minunkaan tulisi tuota ammattia valittua.
Onneksi se uravalinta on ollut ohi jo pidemmän aikaa, vaan saapi nähdä tuleeko vielä vanhuuden päivillä kiivettyä koulunpenkille.
- Dr.Swan
Mitäs täällä oikein mainostetaan prof.Nordströmin palveluita!?Meinaako Rolf "syödä" viimeisenkin leipäni pöydästä!
- miukuli22
Arvoisa Tohtorinna.
Kyse on oikeastaan siitä, että minä näen aivan levottomia unia öisin, ja kaikki nuo tulivat päähäni heti aamutuimaan.
Löytyisikö Arvon Tohtorinnalta jotakin lääkettä tähän unihäiriöön?
Eihän asia olisi lainkaan vakavaa, jos minulla sattuisi olemaan täällä kotona mies, joka siitä saisi kärsiä, vaan kun sitä ei nyt ole saatavilla, kun taidan olla vähän nirsokin vielä kaiken muun lisäksi. - Dr.Swan
miukuli22 kirjoitti:
Arvoisa Tohtorinna.
Kyse on oikeastaan siitä, että minä näen aivan levottomia unia öisin, ja kaikki nuo tulivat päähäni heti aamutuimaan.
Löytyisikö Arvon Tohtorinnalta jotakin lääkettä tähän unihäiriöön?
Eihän asia olisi lainkaan vakavaa, jos minulla sattuisi olemaan täällä kotona mies, joka siitä saisi kärsiä, vaan kun sitä ei nyt ole saatavilla, kun taidan olla vähän nirsokin vielä kaiken muun lisäksi.Kuulostaa kyllä aika huolestuttavalta,etten sanoisi...tuohon jos lääkkeen tietäisin/kaksisin niin luulen ettei tohtorikaan olisi niin yksin.Luulen tottatosiaan että turhat nirsoilut pitäisi lopettaa,mutta minullekkin tuo tuottanee suuria vaikeuksia...yksin kai se on sitten oltava,loppuikänsä...:((((
Niin tarkoitin tuolla mainostamisella sitä kun tässä keskustelusi alussa on tuo plastiikka kirurgin mainos-sitä ei ole muissa keskusteluissa!Ihmettelen vaan miksei siinä olisi esim.Dr.Swanin klinikan oma mainos?Tuntuu hieman oudolta.... - miukuli22
Dr.Swan kirjoitti:
Kuulostaa kyllä aika huolestuttavalta,etten sanoisi...tuohon jos lääkkeen tietäisin/kaksisin niin luulen ettei tohtorikaan olisi niin yksin.Luulen tottatosiaan että turhat nirsoilut pitäisi lopettaa,mutta minullekkin tuo tuottanee suuria vaikeuksia...yksin kai se on sitten oltava,loppuikänsä...:((((
Niin tarkoitin tuolla mainostamisella sitä kun tässä keskustelusi alussa on tuo plastiikka kirurgin mainos-sitä ei ole muissa keskusteluissa!Ihmettelen vaan miksei siinä olisi esim.Dr.Swanin klinikan oma mainos?Tuntuu hieman oudolta....vaan, enpä tuota tullut huomanneeksikaan.
Tätä se sitten on, kun ajatukset ovat ties missä.... tai tiedän... hyvinkin niin. ;o)
Kyllä, olen kanssasi samaa mieltä, tuollainen mainos pitäisi välittömästi poistaa ja laittaa Arvoisan Tohtorinnan mainos kyseiselle paikalle.
- kävi meillä
No, tuli täytettyä pyöreitä vuosia ja vaimo puheli yllätyksestä makuukammarin puolella. Minä töistä kotiin ja vaimoa huhuilemaan ja tämä vastasi, että makuukammarissa ollaan ja odotahan hetki. MInä vaatteet pois päätä ja pikkuveli toimintavalmiiksi. Emäntä huutelemaan että makuukammariin siltä sonniseni. Minä tempaa uksin auki ja karjahdän muijalle, että nyt se on menoa eikä vikistä. Joku laittoi valot päälle ja ainakin 20 henkilöä hönkäsi että hyvää syntymäpäivää.
Ei siinä mitään, kahvikutsuja naapuriston naisilta on sadellut ihan riesksi asti ja vaimo pitää tarkkaa vahtia meikäläisen menemisistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi675927Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan3495749Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä934731Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y122235Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva182048Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu521952Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont431870Martina vuokraa yksiötä
Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.2511211Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan2031114Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!
Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka641061