Hei! Etsin laulutunteja pääkaupunkiseudulta tai keravalta.
Olen 14 vuotias tyttö, ja olen laulunut 1½vuotta bändikoulussa. Nyt haluaisin aloittaa laulutunnit ja laajentaa äänialaani. Tarkoituksena olisi vielä laulaa bändissä. Laulaisin mieluiten kevyttä pop/rock musiikkia.
Jos olet opettaja pääkaupunkiseudulta tai keravalta, niin ota ihmeessä yhteyttä :)
Etsin laulutunteja helsinki/vantaa/espoo/kerava
4
2415
Vastaukset
- Laulunopettaja
Oletko jo löytänyt opettajan. Opetan laulua Espoossa; voin ottaa vielä uusia oppilaita. Soita 045- 6756405.
- __Minttu
Hei,
olisin itsekin kiinnostunut aloittamaan laulutunnit. Kertoisitko tarkemmin itsestäsi ja missä opetus tarkalleen ottaen tapahtuu. Olen 20-vuotias tyttö. Onko ikärajoituksia:)?
kiitoksia..
- oppiilas
hei olen melkein 12 vuotias tyttö ja olen kiinostunut aloittamaan laulutunnit,minulla ei ole aiempaa kokemusta mutta olen innokas oppimaan,toivon että kertoisit sitten hinna ja että osaat oikeati opettaa.
kiitoksia.- ope muttei musiikin
Olet niin nuori, että sinun vanhempiesi pitäisi hoitaa tämä opettajan etsiminen. Kukaan oikea opettaja ei anna sinulle muuta vastausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle443032Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362651Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532604Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1052304Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle502136Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421903- 1501556
- 731418
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231248Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281185