Hei! Etsin laulutunteja pääkaupunkiseudulta tai keravalta.
Olen 14 vuotias tyttö, ja olen laulunut 1½vuotta bändikoulussa. Nyt haluaisin aloittaa laulutunnit ja laajentaa äänialaani. Tarkoituksena olisi vielä laulaa bändissä. Laulaisin mieluiten kevyttä pop/rock musiikkia.
Jos olet opettaja pääkaupunkiseudulta tai keravalta, niin ota ihmeessä yhteyttä :)
Etsin laulutunteja helsinki/vantaa/espoo/kerava
4
2363
Vastaukset
- Laulunopettaja
Oletko jo löytänyt opettajan. Opetan laulua Espoossa; voin ottaa vielä uusia oppilaita. Soita 045- 6756405.
- __Minttu
Hei,
olisin itsekin kiinnostunut aloittamaan laulutunnit. Kertoisitko tarkemmin itsestäsi ja missä opetus tarkalleen ottaen tapahtuu. Olen 20-vuotias tyttö. Onko ikärajoituksia:)?
kiitoksia..
- oppiilas
hei olen melkein 12 vuotias tyttö ja olen kiinostunut aloittamaan laulutunnit,minulla ei ole aiempaa kokemusta mutta olen innokas oppimaan,toivon että kertoisit sitten hinna ja että osaat oikeati opettaa.
kiitoksia.- ope muttei musiikin
Olet niin nuori, että sinun vanhempiesi pitäisi hoitaa tämä opettajan etsiminen. Kukaan oikea opettaja ei anna sinulle muuta vastausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4613927Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181672- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991398Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 521286
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441069
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331057