hittimittari

80's biisi

Kymmenen pistettä ja papukaija merkki sille, joka osaa vastata tähän hankalaa kysymykseen, joka on vaivannut mieltäni vuosikaudet...

Eli joskun 80-luvun puolivälissä tuli Hittimittarissa biisi, joka on jäänyt mieleen...Sellainen ajalle tyypillinen pehmohevi kipale, äijät oli sellaisia Europe-tyylisen näköisiä. Pitkät tukat, "ketunhäntiä" nahkatakissa jne. Videosta muistan myös että jotkut tytöt tiiraili tämän bändin esitystä jostain seinänreistä tms. ja yrittivät kai raivata tietä sinne...

Niin ja tärkein mikä saattaa avittaa, että mieleen on jäänyt sano Shy (tms.), en tiedä liittyykö bändiin, vai onko kappaleen nimi. Olen yrittänyt tuolla etsiä netistä, mutta ei ole tärpännyt.

Muistatko siis sinä?

10

665

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakkaus83

Mahdatkohan tarkoittaa tätä,

Kajagoogoo- Too shy ?!:)

• ap.

Hyvä veikkaus, tuota mietin itsekin. Mutta biisiä kuunnellessa ei kyllä herätä muistoja. Vaikka pikkupenska 80-luvulla olinkin, tuo Kajagoogoo kuulostaa siltä etten olisi pitänyt silloinkaan =) Silloin iski Bon Jovi, Europe, Kiss, Wasp, TW yms (voi äitiparkaa kun pikkutytöllä tollanen musiikkimaku)...

Videota tuosta nyt kyllä etsin, mutta luulen ettei se ole tuo biisi.

Lisää veikkauksia otetaan siis vastaan.

• Emma

hanoi rocks. up around the bend

• ap.

Hmm, luulisin että Hanoi Rocks olisi jäänyt mieleen...En tiedä onko mielikuva vääristynyt vuosien mittaan, mutta oletan että kyseessä ei olisi kotimainen bändi. Mutta videota tuostakin nyt odottelen, niin asian voi tarkistaa =) Voihan olla että kyseessä oli joku yhden hitin ihme, josta ei sen koommin ole kuultukaan.

Lisää veikkauksia tulemaan, muuten en saa rauhaa kun asia nyt kerta rupesi vaivaamaan toden teolla...

• ----------

sitten joku Duran Duran pojat tai Bogart Co?

• mss

80-luvulla oli kyllä olemassa "pehmohevi"-bändi nimeltä Shy. Biisin nimi oli varmaan Break down the walls (tai Bring down the walls). Mulla on kyseinen vinyylikin, mutta valitettavasti tällä hetkellä muutaman sadan kilsan päässä, niin en nyt pysty katsoa siitä enempää faktoja.

• mss

www.geocities.com/SoHo/Studios/2786/shy.html

• ap.

Jee, kiitos paljon, luulempa tosiaan että se on varmasti juuri tuo Shy (eli muistin oikein, vaikka varmaan about 8 v olin silloin).

Harmi vaan ettei tähän hätään ko. kipaletta, saatikka videota löytynyt netin kautta...

• mss
        ap. kirjoitti:

Jee, kiitos paljon, luulempa tosiaan että se on varmasti juuri tuo Shy (eli muistin oikein, vaikka varmaan about 8 v olin silloin).

Harmi vaan ettei tähän hätään ko. kipaletta, saatikka videota löytynyt netin kautta...

Kiva jos oli apua. Toivottavasti löydät vielä biisin jostain...

• Jonkun tuon ajan ohjelman tunnari oli Huey Lewis & The News - The Power Of Love....en oo kyl varma oliko se just Hittimittari, mutta ainakin sitä ohjelmaa tuli aikoinaan kuunneltua ja toi jotenkin tuli mieleen siitä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      70
      3530
    2. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      3433
    3. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3312
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      53
      2759
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      2013
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      30
      1942
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1676
    8. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      40
      1655
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      93
      1616
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1390
    Aihe