seksiä tuntemattoman kanssa

smaniac

Mitä mieltä olette? Olen 20 vuotias tyttö. Harrastan seksiä monta kertaa kuukaudessa täysin tuntemattomien kanssa. Heidät olen tavannut esim. chat palstojen kautta. No tämä ei sinänsä mitään ja ehkä jopa aika tavallistakin mutta mä matkustan seksin perässä pitkiäkin matkoja. Yleensä joku lähettää mulle junalipun tai rahaa matkustamiseen tai hakee mut autolla. Joskus koko juttu kestää vain tunnin joskus kokonaisen viikonlopun yli. Lisäksi sekä matkustaminen että seksin ajattelu vie suuren osan mun ajasta. Nautin kuitenkin matkustamisesta ja seksistä eikä tällä ole ollut mitään vakavia seurauksia eikä mitään varsinaista haittaa. Onko tää teistä "normaalia" vai pitäiskö mun tehdä asialle jotain?

20

15046

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin tuota...

      Noin viidesosalla kansasta on sukupuoliherpes.
      Kondylooma on vielä useammalla.

      Puheittesi perusteella sinulla on molemmat ja muutama muu ikävä tauti lisäksi.

      Pistä paitaan varoituskyltti, että tavalliset ihmiset osaavat varoa. :-)

      • Nimetön

        kondomi? testeissä oon mös käyny


      • ei auta
        Nimetön kirjoitti:

        kondomi? testeissä oon mös käyny

        Kondomi on aika huono suoja herpestä ja visvasyylää vastaan.

        Näitä yleisimpiä sukupuolitauteja ei edes testata, joten sekään ei kerro mitään.

        En suostuisi tulemaan metriä lähemmäs naista, joka on harrastanut seksiä vaikka puolen tusinan sukupuolitautisen kanssa.


      • Tanevaan
        ei auta kirjoitti:

        Kondomi on aika huono suoja herpestä ja visvasyylää vastaan.

        Näitä yleisimpiä sukupuolitauteja ei edes testata, joten sekään ei kerro mitään.

        En suostuisi tulemaan metriä lähemmäs naista, joka on harrastanut seksiä vaikka puolen tusinan sukupuolitautisen kanssa.

        Kyllähän kondomi sentään on ainookin suoja juuri kyseisiä ja muitakin tauteja vastaan.


    • Sääli

      Aikas lailla huorahan sinä olet jos sinulla on kuukaudessa useita eri kumppaneita ja he maksavat sinulle matkat. Vai on tuo sinun mielestäsi vielä tavallista ! Toivottavasti kovin moni nainen ei ajattele samalla tavalla :(

    • n40

      No aika tuomitsevia vastauksia sait. Se on yhä tänä päivänä niin, että nainen on huora jos sekstailee paljon; mies on kova sonni ja pelimies. Tiedän useita kilttejä perheenisiä joilla on matkatyö, ja tekevät juuri tuota. Eli niitä toisia osapuoli - huoria ehkä hekin sitten?

      Näyttäisi kuitenkin, että olet vähän kierteessä nyt. Jos aikaa kuluu noin paljon? Ehditkö muuta tehdä? Kärsiikö työsi? Muut ihmissuhteet? Sinulle ei ole sattunut ikäviä asioita (väkivaltaa, ei ilmeisestikään sukupuolitauteja... tosin mm. klamydia on aika usein oireeton naisella... käythän niissä testeissä?).

      Tuntuu, että olet itse huolissasi - ehkä se on merkki, että tämä ei olekaan ihan ok - jokin siinä vaivaa sinuakin. Kun sitä pitää kysellä.

      Entä jos päättäisit hommata pari vakipanoa omalta paikkakunnalta? Omasta mielestäni seksi on parempaa tutun kumppanin kanssa.

      Mikä sinua siinä "seksimatkailussa" viehättää? Itse en meinaan saa orkkuja ikinä vieraan kanssa, jotn se seksi ei ole hyvää seksiä minulle. Onko se sinulle? Parasta seksiä mitä voit saada?

      • huru ukko

        naisissa on munan kipeitä .mulla on useita reissumiesten vaimoja ollu sexi kumppanina,kun mies on ulkomailla asentamassa,jotain konetta,tai muuten reissussa.ja vieläkin kolme rouvaa on kiini mussa,ja sexi vain pari kertaa viikossa heille riittää,joten pitäskö perustaa jokin poikapalvelu puutteessa oleville ruoville?


    • Vakipano rules

      Minuakin mietityttää se että miksi niitä kumppaneita
      pitää koko ajan vaihtaa? Eivätkä miehet ole valmiita
      tapaamaan uudestaan, vai haluatko itse aina kokeilla
      uutta?

      Tiesithän että seksi usein muuttuu sitä paremmaksi
      mitä paremmin oppii tuntemaan sekstailukumppaninsa?
      Eikö kannattaisi panostaa määrän sijasta laatuun?
      Onko viehätys nimenomaan siinä ettet tunne miehiä,
      vai pelkäätkö kenties tutustua ihmisiin paremmin?

    • tossa oo mitään kummallista,itekkin oon tavannu netin kautta muutaman naisen jonka kanssa on vaan paneskeltu,tosin toi lippurahojen vonkuminen kuullostaa jo pikkasen prostituutiolta,ite en vittu alkas maksaan kenenkään lippua vaikka ois minkälainen kissa tulossa kylään.

      • ei kukaan

        normaali nainen sun luokses tuliskaan jos kissoihin sekaannut.


    • sähköpostisi

      Vetäisin pussit tyhjiksi.

      Tuntematon.

      • onni

        tavataan kajaanissa 19.10 kello 12 rautatieasemalla.
        Saat hyväat kyydit ja yösijan lähellä maksan
        matkan. Nussitaan kunnolla, yö ei yksin riitä.


    • Tytsky*

      no on se aineki normaalia silloin jos sinkkuna on.. tiedän monia samanlaisia tapauksia, ja itseki yksi sellainen... :D
      se on van osa mun elämää- nyt oon kyl pitäny hiukan taukoa.. mutta saan siitä jännistystä elämään ja tyydytystä... x)
      eihän siinä ole mitään pahaa jos ite ei edes seurustele :)

    • saa orgasmeja

      ilman sen kummempia tunteita.Oi niitä aikoja!

    • magnoliah

      Normaalia. elama on tehty elettavaksi. sitten jossain vaihees voi alkaa harkita etta mita tekee, mutta nuorena taytyy elaa.

      • miten sitten

        kukin elämisen ymmärtää. Itselläni taitaa olla erilainen käsitys kuin sinulla...


    • nalli73

      moikka mä tykkään seksistä ja valtavasti voitasko joku kerta jutella oon kiltti poikamies vaan

    • kukko

      HUORUUTTA isolla H:lla

      • kajahtaa

        Kaikenmaailman runkkarit täällä kauhistelee sitä mitä eivät itse uskalla tehdä, eli nauttia elämästä.


    • tät mieltä

      no,jos täältä kyselet, niin, olen sitä mieltä, että sun päässä tai itsetunnossa on pahaa vikaa,eli mun mielestä olet, olet tosi horo.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe