K***lle

E***

Sattuu niin paljon, kaipaan niin paljon...=(
Itken... Et varmaan koskaan ollut varma tunteistasi, luulit/toivoit vaan, että olisin sinulle "Se Oikea"...
Mikset jo aikaisemmin sanonut suoraan, että minä en ole sitä, mitä sinä tahdot=(=(=(?????
Et varmaan näe tätä viestiä koskaan, et varmaankaan lueskele näitä täällä, vaikka muuten oletkin aina koneella... En tiedä...
Ikävä on iso, vaikka niin paljon p*skaa olikin...
...Mutta nyt vihdoin sain varmuuden toissapäivänä siitä, että jos olisin ollut sinulle jotakin erityistä, olisit tehnyt varmaan niin monet asiat toisin, onneksi se edes joskus selvisi, etten merkannutkaan sinulle sen enempää, halusitkin vain olla kaveri...
Sattuu niin saatanasti...!
Olen todellakin saanut tarpeekseni kaikista suhteista, enkä aio enää ikinä ryhtyä yhtään mihinkään. Paras olla yksin. Säästyy niin helvetin paljolta.
Taaskaan en riittänyt/kelvannut...=(
Mitäköhän niin kamalaa olen tehnyt ansaitakseni kaiken tämän (enkä puhu vain tästä suhteesta)...??? :`(

15

2349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikuinen sinkku

      koita jaksaa!Ajan myötä helpottaa!Tulee sinunkin vuorosi olla onnellinen..

    • Harri

      Olet vain törmännyt vääriin ihmisiin. Ei periksi kannata antaa. Kyllä se oikeakin vielä vastaan tulee. Olen minäkin joutunut pettymään muutaman kerran, mutta silti jaksan hymyillä vielä :)

    • itse luulla löytäneesi sen "oikean".
      en oo varma oletko MM (jos olet, niin tiedät mitä kirjaimet tarkoitavat).
      (jos et ole, niin sorry vaan, mut ootte kyllä ihan yhtä hölmöjä).
      niin että epätoivoisen rakkautesi kohteen vaimo tässä vaan on.
      joka tapauksessa, mä oon tosi tyytyväinen et sattuu. toivottavasti sattuu vielä ikuisuuden.
      "valitettavasti" joudut kaipaamaankin ja itkemään ikuisuuden.
      olit pelkkä ihastus ja p..o, (miehen omien sanojen mukaan). ei hänellä kuulemma ollut koskaan aikomustakaan jättää mua. se pelkäs kuulemma koko aika et mä saan tietää. se halus lopettaa koko teidän "jutun", mutta "jännitys" toi jotain säpinää elämään.
      meillä oli kuulemma "huono hetki rakkaudessa". se on ihan totta. molemmat oli tosi kypsiä toisiinsa, ja mä puhuin sille tosi v...umaisesti. (miehen mukaan) sä vaan satuit tulemaan kuvioihin heikkona hetkenä.
      mä sanoin sille, et se on tosi "hiiri" ja raukkis, koska ei voinut kertoa et se on ihastunut johonkin toiseen. (ehkä) silloin mä en olis saanut sellaista hepulia?). toisaalta, kun mä sain tietää "suhteesta", niin mä huomasinkin pelkääväni ihan kauheesti, et se lähtee.
      pelotti kaikki mitä tapahtuu tulevaisuudessa, kun mä jäisinkin yht äkkiä yksin muksujen kanssa.
      oltiinhan me oltu k...n kanssa yhdessä 25 vuotta ja siitä naimisissakin 18 vuotta. tosin, kun mä olin pari päivää rauhoittunut, niin mä sanoin, et se saa ja sen täytyykin lähteä sun kanssa, jos on suhun rakastunut.
      mies tiesi kuulemma koko aika ketä rakastaa ja kehen on vaan ihastunut. sitä alkoi kuulemma ärsyttämään ja ahdistamaan sun jatkuvat hokemiset. esim. rakas ja kulta.
      se ei tajuu et mistä sä sait päähäs mitään yheisestä tulevaisuudesta ja siitä että te olisitte (MUN LASTEN) kanssa yhdessä joku "perhe".
      kun te olitte jutelleet kerran laskettelusta, niin mies oli sanonut et vois opettaa suakin laskettelemaan. kai sä niistä sanoista luulit et se haluaa olla sun kanssas? se oli vaan (taas kuulemma) sanomista.

      k..i heräs just ja yritti hiljaa hiippailla alas et mä en kuulis kun se tulee. se on ollut ihan raivona, koska mä oon alkanut olemaan koneella. se raukkaparka luuli et mä kirjoitelen jatkuvasti jonkun miehen kanssa ja on mustasukkanen.
      (ihan uskomatonta et se kehtaa).
      eli: se luki tän viestin (mä näytin, koska se sai pultit). joten se kyllä on sitten lukenut sun juttus, (siis jos oot MM) mut se sanoi et ei vois vähempää kiinnostaa.
      sorry. (arvaa kuka kihertää tyytyväisydestä. en suinkaan minä).
      sillä ei oo pätkääkään sua ikävä. sä olit kuulemma sen pahin moka.
      kun mä kysyin siltä et mimmonen sä oot, niin se sanoi et sulla on aika samanlainen huumorintaju kun mulla. sä tykkäät aika paljon samoista asioista kun mä ym. mä ihmetelin et mitä hemmetin kaksoisolentoa musta se on etsinyt?
      se meni aika hämilleen, ja sanoi et ei ollut edes tajunnut alitajunnassaan tehneensä niin.

      ihan uskomatonta, et sä oot koko tän ajan luullut (varsinkin kaiken sen jälken mitä k..i teki ja sanoi), et sä oisit merkannut jotain "erityistä".
      eiks se jo kerro jotain, et se ei välittänyt teetkö sä itsemurhan vai et?? se soitti sulle (koska mä pakotin) ja sanoi et "älä tee mitään hölmöä", eikä välittänyt sen enempää. se sanoi mulle et se on sun valintas.

      kai sä "onneksi" oot ottanut opiksi et ei kannata ainakaan naimisissa olevaan "rakastua".
      mun mielestä on ihan uskomatonta, et voi muka "rakastua" puhelinkeskustelujen ja parin kerran p...n perusteella.
      tää kaikki on kirjoitettu sulle MM. tai mikä sun nimes tällä hetkellä onkaan. ja jos kiroittaja ei oo MM., niin ainakin samanlainen ajattelutapa teillä kahdella on.

      on hyvä, et oot saanut tarpeekses kaikista suhteista. säästyy moni vaimo surulta, raivolta ja kostonhimolta.

      kyllä mä toisaalta ymmärrän miks sä menit "rakastumaan" k....n. sun ex-miehen jälkeen se tuntu varmaan kultakimpaleelta.
      syy miks sä et tälläkään kerralla riittänyt/kelvannut on (mieheni mukaan) se, et sä oot pitemmän päälle rasittava.
      kun mä kysyin, et minkä näköinen sä oot, (tietenkin halusin tietää) se sanoi et et oo mienkään kaunis, vaan tavallisen näköinen. (senkään takia mä en tajuu, et miks se suhun ihastui. mä luulin et sä oot tosi kaunis. täytyy tunnustaa, et se ajatus tuntui tosi pahalta).
      kun mä sit ihmettelin, et miks se sitten ihastui suhun, niin se sanoi,et (niinkuin jo aiemmin kerroinkin) kai se johtui siitä, et sä aluks vaikutit ihan hyvältä tyypiltä. kunnes sä aloit lähettämään (kai raivoissas ja epätoivoisena kun sun tunteisiin ei vastattukaan) niitä sun pimeitä viestejä ja aloit soittelemaan meidän lapsille. ne pelkäs et sä tuut ja teet jotain kamalaa, koska sä soittelit niille kaikille, ja jankutit et onks niillä kaikki hyvin. kai sä olisit halunnut kuulla et ei oo, vaan et meillä on kaikki ihan päin p...tä.

      • noin...

        En taida olla se henkilö, joksi luulet...
        Exäni, siis K... ei todellakaan ollut naimisissa, saati sitten ollut kenenkään isä... K... ei ole edes ollut elossa niin kauaa kuin sinä olet ollut miehesi kanssa yhdessä...!
        Mutta olen pahoillasi puolestasi (mitä olet joutunut kärsimään), mutta onnellinen teidän puolesta, ettei typerä ohimenevä ihastus onnistunut pilaamaan teidän liittoanne jne.
        Toivon vilpittömästi kaikkea hyvää teille jatkossa=)


      • noin... kirjoitti:

        En taida olla se henkilö, joksi luulet...
        Exäni, siis K... ei todellakaan ollut naimisissa, saati sitten ollut kenenkään isä... K... ei ole edes ollut elossa niin kauaa kuin sinä olet ollut miehesi kanssa yhdessä...!
        Mutta olen pahoillasi puolestasi (mitä olet joutunut kärsimään), mutta onnellinen teidän puolesta, ettei typerä ohimenevä ihastus onnistunut pilaamaan teidän liittoanne jne.
        Toivon vilpittömästi kaikkea hyvää teille jatkossa=)

        et mä oon purkanut hatutukseni sun kirjotukseen.
        kaikki vaan sopi niin täydellisisti tähän meidän soppaan.

        toisaalta sääli, et sä et ollut oikea henkilö, koska tuntui tosi hyvältä luulla kirjoittavansa tälle mätämunalle.

        toivottavasti sä pääset eroon tuskastas ja surustas.

        mä ehdin jo kirjoittaa kaikkea ilkeää ennen kuin luin tän sun uuden juttus.
        anteeksi.
        toivottavasti ymmärrät, että sanat eivät olleet sinulle!!!

        tsemppiä!!!


      • se...
        anna2 kirjoitti:

        et mä oon purkanut hatutukseni sun kirjotukseen.
        kaikki vaan sopi niin täydellisisti tähän meidän soppaan.

        toisaalta sääli, et sä et ollut oikea henkilö, koska tuntui tosi hyvältä luulla kirjoittavansa tälle mätämunalle.

        toivottavasti sä pääset eroon tuskastas ja surustas.

        mä ehdin jo kirjoittaa kaikkea ilkeää ennen kuin luin tän sun uuden juttus.
        anteeksi.
        toivottavasti ymmärrät, että sanat eivät olleet sinulle!!!

        tsemppiä!!!

        mitään=)!
        Ois kyllä ollu hyvä, jos kyseinen henkilö ois sun kirjotukset päässyt lukemaan (no, toivottavasti lukeekin vielä joskus...jos vaikka tänne palstalle eksyisi:D!)
        Mutta ajatelkaamme positiivisesti; saitpahan ainakin kaiken p*skan olon purettua, sehän on terapeuttista kirjoittaa esim. kirjekin jollekin, vaikkei sitä koskaan lähettäisikään, mutta se auttaa=)! (Olen joskus kokeillutkin...)
        Mutta ei se tosiaan mitään, et oot purkanu hatutuksesi mun kirjotukseen=)
        Kyllä mä uskon, et jokainen ihminen saa ansionsa mukaan, ja aivan varmasti se n*rttukin, joka tuli sun miestäs vokottelemaan...!
        Pärjäile=)


      • Anonyymi

        ootpa typerä huh huh


    • ei oo totta, et sä oot kaikki nää kuukaudet odottanut ja toivonut. säälittävää. eiks se jo kertonut jotain, et k..i kertoi mulle (koska mä kysyin) ainakin melkein kaiken susta.

      toisaalta mun pitäis kiittää suo, mut en mä kuitenkaan kiitä.

      tää koko homma on saanut mut ja k...n huomaamaan, et mitä me itse asiassa merkataan toisillemme.
      sekin hyvä tästä on seurannut, et nykyään mua hellitään, suukotellaan ja rakastetaan. enkä mäkään enää ilkeile tai oo vi...nen.

      mistähän sä oot saanut päähäs että k..i on luullut/toivonut et sä oot se "oikea"?
      ethän sä ollut kuin "hätävara". ei se susta etsinyt mitään muuta kuin s...........iä, jostain kaverista nyt puhumattakaan. sähän olit pelkkä p..o kun mä en antanut. sun kanssas oli kiva jutella, kun töissä ei tapahtunut mitään ihmeempiä.
      soitteli se mullekkin kotiin vähän väliä, vaikka mua se silloin ärsyttikin. toisin on nyt. musta on ihanaa, kun se soittaa mulle usein ja kysyy et miten mä voin ja mikä on fiilis.
      se pelkää kuulemma koko aika (jos mä oon vähänkin surullisen näköinen) et sen "lähtölaskenta" on alkanut.

      mä sanoin sille eilenkin, et sä varmaan ottaisit sen takas riemusta kiljuen, mut se sanoi et vaikka me erottais, niin se ei halua olla sun kanssa missään tekemisissä. sorry.
      se, miks mä soitin sulle vasta nyt johtuu siitä et mä olin aluks niin järkyttynyt.
      mua on kuitenkin koko ajan kaihertanut sun omahyväinen kommenttis et "mä oon pahoillani, mut tällaista elämä on".
      mä en silloin tajunnut et sä luulit saavas k...ista itelles miehen. aina vaan säälittävämpää.
      kun mä soittelin sulle ja "pelottelin" suo, niin toivottavasti sä nyt tiedät, miltä se tuntuu kun ihan vieras ihminen uhkailee.
      se, että sä menit "itkemään" poliisille, sai mut vaan nauramaan, koska silloin mä tiesin et mun sanat olivat osuneet ja uponneet.
      eihän mun tarvinnut kertoa muuta virkavallalle, kuin että sä olit aloittanut tän soittelun. mähän vaan jatkoin sitä.

      tästä myöhästyneestä "kostosta" vielä sen verran, että mä olin kohdunpoistossa (mikä on superia), koska lapset on tehty. tosin sulle se tais olla aikoinaan ja on ilmeisesti vieläkin kova paikka, koska sä et kykene lapsia saamaan. ihan oikein sulle. kärsi na..u kärsi.

      mikään ei oo niin ihanaa, kuin ajatella et suhun sattuu "niin saatanasti". muakin on sattunut, mut se helpottaa koko ajan. mähän sain "uuden" ja huomaavaisen ihanan miehen, kun sä taas jäit nuolemaan näppejäs. (hykertelen vahingoniloisena).

      se on sääli et sä oot päättänyt luopua kaikista suhteista. sehän on tosi kurjaa kaikille sun isäs ikäisille miehille. (ethän sä raukka tunnu muita saamaan kuin hetkeksi).
      pitäisköhän katsoa peiliin, et miks sä et ole kelvannut/riittänyt.

      tohon sun kysymykseen, et mitä kamalaa sä oot tehnyt ansaitakses tämän, niin vastaus on: sä pa..a oot syntynyt tähän maailmaan kaikkien (tai ainakin mun) suureks suruks.

      p.s k..i sanoi muuten vielä, et sitä alkoi ahdistaa ja että sä kävit sen hermoille jatkuvilla hokemisillas rakkaasta ja kullasta.

      p..p.s k..i luki tän jutun. se hymyili mulle ja sanoi et "voi sun kanssas".

      et se siitä sun suuresta rakkaudestas.

      p.p.p.s tietenkin loppupeleissä k..i on kaikista suurimmassa vastuussa tästä "sotkusta.

      joten, taas mä toivotan sut alimpaan helvettiin (tosin lukemastani päätellen sä oot jo siellä)

      t: vaimo, joka sanoi et sä et tiennyt mihin pa...n sä sormes työnsit, kun koskit sellaseen mikä on mun

      • mitä ansaitsit_

        Tuollaisen paatoksellisen, katkeran ja suorastaan sairaan mielen kirjoitukset saavat ymmärtämään, miksi miehesi meni vieraan syliin..

        Olet ilmiselvästi sairas! Miehesi päätöstä jäädä luoksesi (tod.näk. vain lasten takia muuten?) ei voi kuin ihmetellä.

        Mutta todellakin, ansaitsit tulla petetyksi. noin hulluja ämmiä maailma ei kaipaa.


      • anna2
        mitä ansaitsit_ kirjoitti:

        Tuollaisen paatoksellisen, katkeran ja suorastaan sairaan mielen kirjoitukset saavat ymmärtämään, miksi miehesi meni vieraan syliin..

        Olet ilmiselvästi sairas! Miehesi päätöstä jäädä luoksesi (tod.näk. vain lasten takia muuten?) ei voi kuin ihmetellä.

        Mutta todellakin, ansaitsit tulla petetyksi. noin hulluja ämmiä maailma ei kaipaa.

        saat itse vielä kokea jotain yhtä "ihanaa", mutta sä taidatkin olla just tällainen "epätoivoinen", joka ei saa vapaata miestä/naista.

        jos ja kun tällainen pa..a juttu tulee sun etees, niin katsotaan vaan kuinka paatoksellinen,katkera ja suorastaan sairas susta
        tulee??? (toivottavasti tapahtuu pian)

        sä oot idiootti, kun "luulet" tuntevas mut ja mun tunteet ja ajatukset. puhumattakaan et mä olisin ollut ennen tätä "juttua" niin vi...nut.

        vieläkin idiootimman susta tekee (todennäköisesti sä oot tullut jonkun aviossa olevan "huvipa..o". ilmeisesti sellaisen, jolla on lapsia) se, et sä elät siinä haavemaailmassa, jossa joku oikeasti rakastunut ihminen jää puolisonsa luo, vaikka vaihtoehtona olis tää rakkaan kanssa oleminen/eläminen.
        lapset on vaan idiooteille sanottu tekosyy, et tästä "riippakivestä, joka on ollut vaan pa..o, pääsis helpommin eroon.
        suo on ilmeisesti höynäytetty just tällä tavalla.
        idiootti mikä idiootti (ja ittensä pettäjä) kun uskoo puheet "jään lapsien takia".
        sä oot säälittävä!!!

        jos joku on oikeesti toiseen rakastunut, niin ei se jää lasten takia. saahan niitä lapsia nähdä ja olla niiden kanssa vaikka onkin eronnut näiden toisesta vanhemmasta.
        mitä mä oon eronneista miehistä/myös muutamasta naisesta (mikä on aika uskomatonta naiselta) huomannut, niin ne on vaan helpottuneita, kun ei tartte olla vastuussa lapsista ja yleensä koko perhejutusta kun silloin tällöin. poikkeuksiakin tietenkin on. onhan se kivempi huvitella ja olla vapaa. mutta annas olla kun on mennyt jonkin aikaa, niin jotkut onkin huomanneet, et ei se pitkän päälle ookkaan niin kivaa. sit ollaan vinkumassa takas. toiset on päässeet, mut toiset ei. siinä sitä sit ollaan "itkemässä" kavereille (parhaat on pyytäneet et "voisitsä puhuu exälle mun puolesta). uskomatonta.
        et se siitä "lapsien takia" jäämisestä. vaihtelua ne vaan hakee ja/tai jännitystä "tylsään" perhe-elämään. mitäs jos kumpikin tekis samalla lailla. kukas ne lapset sit hoitais, kun kumpikin haluais vaan "aikaa itelleen".

        tosta sun ihmettelemisestäs, et miks mies jäi mun luo, täytyy kertoa, et mä sanoin miehelle monta kertaa, et menee tän naisen luo, jos on kerran niin ihastunut.
        eihän toi halunnut lähteä näin "sairaan" tyypin luota, vaikka vaihtoehtona olis ollut tosi "terve" tyyppi.

        et kyllä tainnut kunnolla lukea kun mä kerroin mitä kaikkea tää "terve" ihminen teki?
        "tervettähän" on soitella monta kertaa lapsille, jotka ei oo aikaisemmin tiennyt koko tyypistä mitään. (jäi muuten kertomatta, et se sanoi mm. olevansa sairaalasta, ja et sinne on tuotu pahasti loukkaantunut toinen vanhemmista. eikä kertonut sen enempää, vaikka lapset olivat peloissaan yrittäneet kysellä, et mitä on tapahtunut. ei oltu ite silloin kotona. TOSI TERVETTÄ!!!

        kai mun mies tykkää tällaisesta "sairaasta" tyypistä. (miks se muuten yrittäis kaikin keinoin miellyttää esim. ostelemalla kaikenmaailman lahjoja ja kukkia ym. tosin näistähän mä taisin kertoa jo aikaisemminkinkin, mut sä et ilmeisesti tajunnut/osannut lukea) puhumattakaan suukottelemisista ja halmaamisista ja rakkaudentunnustuksista) koska ei haluu erota (mä oon yrittänyt useamman kerran sanoa, et se olis parasta, mut se hokee, et kyllä me tästä selvitään). tosin mä en ymmärrä et mitä seviämistä sillä on. omien sanojensa mukaan se meinaa, et ajan kanssa mä en olis niin "sairas" ja "katkera", vaan pystyisin jotenkin "unohtamaan" tai ainakin yrittää unohtaa ja elää suht normaalia perhe-elämää.

        terkkuja vaan "sairaalta" vaimolta katkeroituneelle ja huijatulle yksinäiselle idiootille!!!!


      • __tt___
        anna2 kirjoitti:

        saat itse vielä kokea jotain yhtä "ihanaa", mutta sä taidatkin olla just tällainen "epätoivoinen", joka ei saa vapaata miestä/naista.

        jos ja kun tällainen pa..a juttu tulee sun etees, niin katsotaan vaan kuinka paatoksellinen,katkera ja suorastaan sairas susta
        tulee??? (toivottavasti tapahtuu pian)

        sä oot idiootti, kun "luulet" tuntevas mut ja mun tunteet ja ajatukset. puhumattakaan et mä olisin ollut ennen tätä "juttua" niin vi...nut.

        vieläkin idiootimman susta tekee (todennäköisesti sä oot tullut jonkun aviossa olevan "huvipa..o". ilmeisesti sellaisen, jolla on lapsia) se, et sä elät siinä haavemaailmassa, jossa joku oikeasti rakastunut ihminen jää puolisonsa luo, vaikka vaihtoehtona olis tää rakkaan kanssa oleminen/eläminen.
        lapset on vaan idiooteille sanottu tekosyy, et tästä "riippakivestä, joka on ollut vaan pa..o, pääsis helpommin eroon.
        suo on ilmeisesti höynäytetty just tällä tavalla.
        idiootti mikä idiootti (ja ittensä pettäjä) kun uskoo puheet "jään lapsien takia".
        sä oot säälittävä!!!

        jos joku on oikeesti toiseen rakastunut, niin ei se jää lasten takia. saahan niitä lapsia nähdä ja olla niiden kanssa vaikka onkin eronnut näiden toisesta vanhemmasta.
        mitä mä oon eronneista miehistä/myös muutamasta naisesta (mikä on aika uskomatonta naiselta) huomannut, niin ne on vaan helpottuneita, kun ei tartte olla vastuussa lapsista ja yleensä koko perhejutusta kun silloin tällöin. poikkeuksiakin tietenkin on. onhan se kivempi huvitella ja olla vapaa. mutta annas olla kun on mennyt jonkin aikaa, niin jotkut onkin huomanneet, et ei se pitkän päälle ookkaan niin kivaa. sit ollaan vinkumassa takas. toiset on päässeet, mut toiset ei. siinä sitä sit ollaan "itkemässä" kavereille (parhaat on pyytäneet et "voisitsä puhuu exälle mun puolesta). uskomatonta.
        et se siitä "lapsien takia" jäämisestä. vaihtelua ne vaan hakee ja/tai jännitystä "tylsään" perhe-elämään. mitäs jos kumpikin tekis samalla lailla. kukas ne lapset sit hoitais, kun kumpikin haluais vaan "aikaa itelleen".

        tosta sun ihmettelemisestäs, et miks mies jäi mun luo, täytyy kertoa, et mä sanoin miehelle monta kertaa, et menee tän naisen luo, jos on kerran niin ihastunut.
        eihän toi halunnut lähteä näin "sairaan" tyypin luota, vaikka vaihtoehtona olis ollut tosi "terve" tyyppi.

        et kyllä tainnut kunnolla lukea kun mä kerroin mitä kaikkea tää "terve" ihminen teki?
        "tervettähän" on soitella monta kertaa lapsille, jotka ei oo aikaisemmin tiennyt koko tyypistä mitään. (jäi muuten kertomatta, et se sanoi mm. olevansa sairaalasta, ja et sinne on tuotu pahasti loukkaantunut toinen vanhemmista. eikä kertonut sen enempää, vaikka lapset olivat peloissaan yrittäneet kysellä, et mitä on tapahtunut. ei oltu ite silloin kotona. TOSI TERVETTÄ!!!

        kai mun mies tykkää tällaisesta "sairaasta" tyypistä. (miks se muuten yrittäis kaikin keinoin miellyttää esim. ostelemalla kaikenmaailman lahjoja ja kukkia ym. tosin näistähän mä taisin kertoa jo aikaisemminkinkin, mut sä et ilmeisesti tajunnut/osannut lukea) puhumattakaan suukottelemisista ja halmaamisista ja rakkaudentunnustuksista) koska ei haluu erota (mä oon yrittänyt useamman kerran sanoa, et se olis parasta, mut se hokee, et kyllä me tästä selvitään). tosin mä en ymmärrä et mitä seviämistä sillä on. omien sanojensa mukaan se meinaa, et ajan kanssa mä en olis niin "sairas" ja "katkera", vaan pystyisin jotenkin "unohtamaan" tai ainakin yrittää unohtaa ja elää suht normaalia perhe-elämää.

        terkkuja vaan "sairaalta" vaimolta katkeroituneelle ja huijatulle yksinäiselle idiootille!!!!

        Siis onkohan sinulla lääkitys ihan kohdallaan?


      • __tt___ kirjoitti:

        Siis onkohan sinulla lääkitys ihan kohdallaan?

        se vanha sanonta meneekään???

        ai niin!

        se koira älähtää, mihinkä kalikka kalahtaa.


        p.s lääkitys kohdallaan


      • -OHI MENI-

        MUTTA MENKÖÖN "ELÄ" VIELÄ KU EHIT ÄLÄKÄ VAAHTOO SUOTTA!


    • yks tyttö

      mun sydämen särki yks kristian. kaikki alkoi niin hyvin, ihanasti, täydellisesti...koskaan en merkinny hänelle kuitenkaan mitään.

    • Kari

      vähän vinkkiä itestäs.. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe