Se jos sanon suorat sanat vai se jos sanon väärät sanat.
Molemmista tulee "palautetta"..
Kumpi on pahempi?
15
426
Vastaukset
- quistis
olla oma itsensä ja kuulla"palautetta",kuin olla sitä mitä joku muu haluaa ja kuulla siitäkin huolimatta "palautetta". Ja eikun halit:o)))
- Mies
taiteilua kuitenkin joutuu pakosti harrastamaan että välttää pahimmat "myrskyt"..
Halit sinullekkin! - quistis
Mies kirjoitti:
taiteilua kuitenkin joutuu pakosti harrastamaan että välttää pahimmat "myrskyt"..
Halit sinullekkin!Taitaa tää elämä olla meille kaikille aikasmoista taiteilua ja sirkustelua...Joskus saa valtaisat aploodiit ja toisinaan tomaattikuuron:o/ Mut tää on vain tää yksi elämä:o))) NAATITTAAN:o)))
- Mies
quistis kirjoitti:
Taitaa tää elämä olla meille kaikille aikasmoista taiteilua ja sirkustelua...Joskus saa valtaisat aploodiit ja toisinaan tomaattikuuron:o/ Mut tää on vain tää yksi elämä:o))) NAATITTAAN:o)))
riitaa vältetään myös sillä että pidetään suu supussa pienen hetken, niin kauan että pahin menee ohi. Nimim. "Omakoht. kokem."
- quistis
Mies kirjoitti:
riitaa vältetään myös sillä että pidetään suu supussa pienen hetken, niin kauan että pahin menee ohi. Nimim. "Omakoht. kokem."
:o)))
Mut joskus kunnon riita puhdistaa ilmaa kummasti...Niin ja se sopiminen sit on ihanaa:o))
Nimim..Olen kuullut niin olevan;o) - Mies
quistis kirjoitti:
:o)))
Mut joskus kunnon riita puhdistaa ilmaa kummasti...Niin ja se sopiminen sit on ihanaa:o))
Nimim..Olen kuullut niin olevan;o)aivan oikeassa. Kunhan se vaan meniskin sillätapaa "johdonmukaisesti" hyvään lopputulokseen.
Väliin "ennuste" on niin huono että on parempi olla vaiti.. - quistis
Mies kirjoitti:
aivan oikeassa. Kunhan se vaan meniskin sillätapaa "johdonmukaisesti" hyvään lopputulokseen.
Väliin "ennuste" on niin huono että on parempi olla vaiti..Mut sit tulos saattaa olla et ULOS..Nimin.kokemusta on...ja ihan tuoretta sellaista:o)
- Mies
quistis kirjoitti:
Mut sit tulos saattaa olla et ULOS..Nimin.kokemusta on...ja ihan tuoretta sellaista:o)
jos on mennäkseen. Se on jo sitten kovemman luokan ratkaisu.. Tässä minun tapauksessa on vaakakupissa vielä hyväsesti enemmän onnenjyviä kuin torajyviä..
- quistis
Mies kirjoitti:
jos on mennäkseen. Se on jo sitten kovemman luokan ratkaisu.. Tässä minun tapauksessa on vaakakupissa vielä hyväsesti enemmän onnenjyviä kuin torajyviä..
Älä kuitenkaan unohda sitä mikä tai kuka olet...Se johtotähti ei saisi kadota:o)
Mä olen löytämässä sen jälleen..Olen jopa onnellinen..Heh sanoisin et hävyttömän onnellinen:o))
Itsensä kadottaminen on rikos omaa ihmisyyttään kohtaan..Ja jälleen tapaamisen riemu on hämmentävää,mutta myös riemukasta:o) - Mies
quistis kirjoitti:
Älä kuitenkaan unohda sitä mikä tai kuka olet...Se johtotähti ei saisi kadota:o)
Mä olen löytämässä sen jälleen..Olen jopa onnellinen..Heh sanoisin et hävyttömän onnellinen:o))
Itsensä kadottaminen on rikos omaa ihmisyyttään kohtaan..Ja jälleen tapaamisen riemu on hämmentävää,mutta myös riemukasta:o)sitä oppii kaikenlaista ja myös tuntemaan itseään. Väliin tuntuu että sitä vaan ikäänkuin ajelehtisi virran mukana.
Sinulle toivon niitä onnenjyviä paljon, niin paljon että tarvitset ystäväsikin kantamaan niitä.. - quistis
Mies kirjoitti:
sitä oppii kaikenlaista ja myös tuntemaan itseään. Väliin tuntuu että sitä vaan ikäänkuin ajelehtisi virran mukana.
Sinulle toivon niitä onnenjyviä paljon, niin paljon että tarvitset ystäväsikin kantamaan niitä..haluaa oppia ja uskaltaa tutustua itseensä:o)
Se virta on petollisen armeliasta ja hellää...Mä onneksi otin pelastusliivit mukan:o))
Niitä onenjyviä toivon Sinulle myös ja rakkaillesikin:o)) Kiitos Sinulle MIES:o)) Quu loistaa taas:o))
- rahtari1
sanot molemmat
- Mies
on käynyt niinkin. Ensin ne väärät ja sitten suorat..
Sitten pitkä hiljaisuus.
Se vaan harmittaa kun toinen ei osaa riidellä oikealla tavalla. "Kehittävä riitely" on taitolaji.
>Se jos sanon suorat sanat vai se jos sanon väärät sanat.<
- sano suorat sanat - ne on kumminkin väärät.............
T. MM.- Mies
sanoen väärätkin sanat oikenee, ellen sitten ole suorastaan väärässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks2014281Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t583052Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per891658Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181296Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va121284Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi81076Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20231067- 481028
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt2371024- 49956