Lue tämä ennenkuin kirjoitat

Nyt vähän järkee näihin avauksiin. Sivutolkulla samaa tekstiä; HANNA ULOS, TIMO ULOS, soita numeroon..., KUMMAN PUDOTAT ym ym ym.

Otetaanpas sellanen vastailuharjoitus! Noin tunnin ajan jos et ole tuomassa keskustelluun mitään erityista uutta tai järkeiltyä mielipidettä, niin nöyrryppä sen verran että luet jonkun muun tekemän aloituksen jossa on mielipidettäsi vastaava otsikko ja laita kirjoituksesi kommettina sinne. Olen poistanut tänään kymmeniä asiattomia viestejä ja joitakin aivan turhia aloituksia joita on edeltänytt aivan samanlainen kirjoitus.

Älä tee turhaa aloitusta joka saa vain hyvässä keskustelualussa olevat viestit hukkumaan seuraaville sivuille. Poistan tämän tunnin aikana tällaiset aloitukset ihan kokeiluna.

9

2160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajatus!
    • Hämmästynyt

      Ollaan siis saatu uusi sheriffi puolustamaan oikeutta ja valvomaan järjestystä tänne BB palstalle. HIENOA!!! Tavallaan. Leipiintyikö edellinen vai vapautettiinko hänet tehtävästään?!?!? Siihen tuskin sinulta vastausta saan. Täällä riittä sheriffille "työmaata", mutta emmeköhän saa bb palstasta jälleen toimivan ja asiallisen keskustelupalstan.

      • ..enkä juuri ihmettele. Palstalla harrastetaan melko paljon ihan järjestelmällistä väärän tiedon levitämistä ym keinoja jotta oma suosikki pääsisi parempaan asemaan. Vilkas palsta vetää puoleensa myös kaikenlaisia häiriköitä. Itsekkään en ole ajatellut loputtomiin palstasefuna olla, mutta ainakin nyt joulukuuhun asti kuitenkin.


      • faarao

        meitä kirjoittajia on niin monenlaisia kun on mieliäkin. eikös nämä palstat ole vapaata tapaa kirjoittaa (rasismia ja herjausta en tarkoita).
        mikä sinä siis olet oikomaan meidän kansalaisten mielipiteitä näillä palstoilla. ottakaa sitten palstat käytöstä pois kokonaan. miksi suosia yhtälajia asiaa ja toiset ei saa asiaansa kuuluviin lainkaan. laitonta. huomenna asiaan vähän eteenpäin jos ei tyylisi muutu sheriffi, et todellakaan ole hidalgo niinku nyt luulet.


      • faarao kirjoitti:

        meitä kirjoittajia on niin monenlaisia kun on mieliäkin. eikös nämä palstat ole vapaata tapaa kirjoittaa (rasismia ja herjausta en tarkoita).
        mikä sinä siis olet oikomaan meidän kansalaisten mielipiteitä näillä palstoilla. ottakaa sitten palstat käytöstä pois kokonaan. miksi suosia yhtälajia asiaa ja toiset ei saa asiaansa kuuluviin lainkaan. laitonta. huomenna asiaan vähän eteenpäin jos ei tyylisi muutu sheriffi, et todellakaan ole hidalgo niinku nyt luulet.

        En toki yritä rajoittaa mielipiteitä täällä. Sitä yritän rajoittaa että ei menisi siihen että "sen ääni kuuluu joka koviten huutaa". Peräänkuulutan keskustelua :)

        Se on oman egon pönkittämistä laittaa aina oma aloitus jos jotain tänne kirjottaa.


      • ???
        faarao kirjoitti:

        meitä kirjoittajia on niin monenlaisia kun on mieliäkin. eikös nämä palstat ole vapaata tapaa kirjoittaa (rasismia ja herjausta en tarkoita).
        mikä sinä siis olet oikomaan meidän kansalaisten mielipiteitä näillä palstoilla. ottakaa sitten palstat käytöstä pois kokonaan. miksi suosia yhtälajia asiaa ja toiset ei saa asiaansa kuuluviin lainkaan. laitonta. huomenna asiaan vähän eteenpäin jos ei tyylisi muutu sheriffi, et todellakaan ole hidalgo niinku nyt luulet.

        hehheh.. siinä taas yks aivoton tapaus :) ku ei tajuu ni ei tajuu.. huoks..


      • jepjep
        Cesar kirjoitti:

        En toki yritä rajoittaa mielipiteitä täällä. Sitä yritän rajoittaa että ei menisi siihen että "sen ääni kuuluu joka koviten huutaa". Peräänkuulutan keskustelua :)

        Se on oman egon pönkittämistä laittaa aina oma aloitus jos jotain tänne kirjottaa.

        aivan!
        Musta ja varmasti monista muistakin olis kiva lukee näitä keskusteluja kun ei jokaisessa otsikossa lukis "timo ulos,hanna ulos,minna ulos,timo ja hanna..yms"! Täällä jos ei pariin päivään käy kattelemassa niin saa ainakin 3 sivuu mennä eteenpäi jossa olis aikaisempia juttuja/muutakin ku näitä samoja.. Varmasti ne aikaisemmat jutut löytys ihan seuraavalta sivulta jos ei jokainen laittas samoja asioita peräjälkeen! :)


      • ehkä eniten
        Cesar kirjoitti:

        En toki yritä rajoittaa mielipiteitä täällä. Sitä yritän rajoittaa että ei menisi siihen että "sen ääni kuuluu joka koviten huutaa". Peräänkuulutan keskustelua :)

        Se on oman egon pönkittämistä laittaa aina oma aloitus jos jotain tänne kirjottaa.

        hirveen raskasta ja vaikeeta kun pitää osata lukea että saa kirjottaa.

        vaikea tälläsen yksinkertaisen ihmisen tajuta tota kultivoituneen keskustelun arvoa kun voi rummuttaa oman asiansa 15 sekunnissa ja lähteä näppäilemään kiviä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe