Mulla oli just 7pv antibiootti kuuri ja huomasin että noin viidennen päivän kohdalla alkoi lievä huimaus ja sitä on jatkunut nyt kolmatta päivää kuurin loppumisen jälkeen, eli onko niin että antibiootti vaikuttaa elimistössä vielä useita päiviä kuurin jälkeenkin.
Antibiootti ja huimaus
Jammu81
3
4262
Vastaukset
- minä
voi olla vielä jopa 10opvä veressä, antibioottia,riippuu kuurista ja voimakkuudesta,mutta oletko varma että huimaus johtuis juuri lääkkeitä ,jospa tauti ei ole parantunut et kai sairastanut poskiontelotuhkehdusta?
- Jammu81
No huimaus alkoi lääke kuurin aikana eli eikö ole todennäköistä että se johtuu lääkkeistä. Ei kun minulta poistettiin hammas niin sitä varten se kuuri oli.
- Anonyymi
En syö kefexiä 750 poskiontelo tulehdukseen tosi huono olo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327