Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

SANOJA?

Minä vain.....

Voisko joku ihana ihminen kirjotella tähän mulle sanoja rippilauluista..Mm. Tuu mun vaimoksein,Evankeliumi,Vuorilaulu, jne. Niitä kaikkia kappaleita mitä on laulettu rippikoulussa.....

17

12190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auringonkukkanen84

      saat kun menet ostamaan kirjakaupasta nuoren seurakunnan veisukirjan.

      • Ehkäpä

        Luulisin, että kirjastossakin on nuoren seurakunnan veisukirja, tai vastaava tai levyjä, missä on sanat mukana.


    • auringonkukkanen84

      Tuu mun vaimoksen

      Sun silmäs aina mä muistan
      Niin yltäin murheen puistan
      Kun illain panen maate
      On mielessäni aate
      Minä sulle kihlat ostan
      Sinut vielä mä sylliin nostan
      Kun rakas niin olet sinä mulle
      Minä sulle haastelen

      Tuu mun vaimoksen

      Mökin paikan mä mettään raivaan
      Alle kaartuvan korkean taivaan
      Viereen veen joka venhettä kantaa
      Jonka aurinko kultaa rantaa
      Koivun kaajan laijjasta lehdon
      Siitä teen minä kiikkuvan kehdon
      Siinä lasta kun liekuttaapi
      Unen saapi pikkuinen

      Tuu mun vaimoksen

      Olen minä sua kattellut niin
      Kirkkotietä kun astellut oot yksinäs
      Allapäin
      Sinut sulkenut siunauksiin
      Että Luojamme varjelis sun elämääs
      Etteenpäin

      Emmä voi sulle onnea taata
      Enkä paljon luvata saata
      En voi kotia mä kultaa kantaa
      Mutta parhaani koitan antaa
      Kun mä nään miten liinasi liehuu
      Minun rinnassa rakkaus riehuu
      Sua ootan ja melkeinpä palvon
      Yöni valvon aatellen

      Tuu mun vaimoksen x4

      • Minä vain.....

        Joo kitos mutta oon jo yrittäny kirjastosta ettiä eikä oikeen löydy...Netisätki olen yrittäny ettiä sivulta lyricsbox.com mutta sivu ehkä enempi rock ja pop biisien sanoille tarkoitettu...Laulukirjaa ei viitsisi ostaa ku tulee opiskelijalle aika kalliiksi onhan nuo tuollaiset kirjat melko kalliita...Mutta eiköhän nuita vielä pääse laulamaan...:D


      • Juha
        Minä vain..... kirjoitti:

        Joo kitos mutta oon jo yrittäny kirjastosta ettiä eikä oikeen löydy...Netisätki olen yrittäny ettiä sivulta lyricsbox.com mutta sivu ehkä enempi rock ja pop biisien sanoille tarkoitettu...Laulukirjaa ei viitsisi ostaa ku tulee opiskelijalle aika kalliiksi onhan nuo tuollaiset kirjat melko kalliita...Mutta eiköhän nuita vielä pääse laulamaan...:D

        No, ei tuo punainen niin hirveitä maksa. Taisi olla 11.50€ kristillisissä kirjakaupoissa.


      • Isonen89
        Juha kirjoitti:

        No, ei tuo punainen niin hirveitä maksa. Taisi olla 11.50€ kristillisissä kirjakaupoissa.

        joo elikkä 16.90e maksoi 2005 veisukirja Hyvinkään suomalaisesta kirjakaupasta.. vanhempia versioita voi myös kysyä suoraan seurakunnalta, ne varmaan antaa niitä pois mielellään.. tai sitten myy jollain 2e


      • EmDaMäN

        kiitos, mie olen kans ettiny nuita tuu mun vaimoksenin sanoja. net on tosi ihkyByLLyD!


    • EI NIIN KILTTI, paitsi yläm...

      Olen tehnyt gospel- sävellyksiä ja saanut sanoista hyvää palautetta. Ne auttanee montaa ihmistä.

      Kyseessä ei siis vanhoja gospel-helmiä vaan toivottavasti tulevia. Mene tsekkaamaan http://www.galleria.suomi24.fi/saminen ---> Linkki "Novelli tyyliä Adams" ja novellin lopussa Novellin "soundtrack-sanotukset".

      En saanut Mikseriin palvelinongelman takia levitettyä nettiin itse kappaleita joten olen sitte vieny sinne tänne, koska ilmaseks olen saanut studioajankin kaupungin piikkiin. Lauluääni alkaa vasta parantua mutta sanoja tuolla.
      sami s

    • magnoliah

      Tässä nyt sit yks säkeisö tilkkutäkist, en muista kunnol loppuu.. :

      On sängyn päälle levitetty tilkkutäkki suuri, nuo monenlaiset kauniit värit yhteen sopii, juuri. Hei halleluja, una sancta, yksi, pyhä yhteinen, yhteinen.

    • Mie vuan

      ”Sun silmäs aina mä muistan,
      niin yltäin murheen poistan.
      Kun illoin panen maate,
      on mielessäni aate:
      Minä sulle kihlat ostan,
      sinut vielä mä sylliin nostan.
      Kun rakas niin olet sinä mulle,
      minä sulle haastelen:
      Tuu mun vaimoksein!

      Mökin paikan mä mettään raivaan,
      alle kaartuvan korkean taivaan,
      viereen veen, joka venhettä kantaa,
      jonka aurinko kuultaa rantaan.
      Koivun kaajan laiasta lehdon,
      siitä teen minä kiikkuvan kehdon.
      Siinä lasta kun liekuttaapi,
      unen saapi pikkuinen.
      Tuu mun vaimoksein!

      Olen minä sua kattellut, niin
      kirkkotietä kun astellut oot yksinäs, allapäin.
      Sinut sulkenut siunauksiin,
      että luojamme varjelis sun elämän, etteenpäin.

      En mä voi sulle onnea taata,
      enkä paljon luvata saata.
      En voi kotia mä kultaa kantaa,
      mutta parhaani koetan antaa.
      Kun mä näen miten liinasi liehuu,
      minun rinnassa rakkaus riehuu.
      Sua ootan ja melkeimpä palvon,
      yöni valvon aatellen:
      Tuu mun vaimoksein!”

      • agarina_

        Laula ihmisille ilosta, laula surusta, laula väreistä maailman. Laula ihmisille sanoista, laula teoista yhden ainoan Jumalan. Laula heille saduista, laula sodista, laula kivikaduista. Laula sydämestäsi kaikki se. Laula se niin kuin Herralle.

        Katso silmillä itkevän. Silmillä nauravan. Katso silmillä kuolevan. Katso silmillä syntisen. Silmillä rakkauden, joka voittaa kaiken sen. Katso silmillä voittajan. Silmillä sokean. Silmillä väliinputoajan, maalaa sydämestäsi kaikki se. Maalaa se. Niin kuin Herralle.

        Kerro liikkeillä tanssijan: minä rakastan. Minä välitän vieläkin. Kerro maailmassa näytelmän: minä ymmärrän. Minä kutsun sielläkin. Puhu viivoilla taulussa. Puhu ilmeillä. Kuiskaa sanoilla laulussa. Tee sydämestäsi kaikki se. Tee se. Niin kuin Herralle


      • eräs^^

        voisiko joku laittaa tänne "Vaikka olen" sanat? se on hyvä laulu. :D laulettiin riparilla silleen et pojat laulo tyttöjen osat ja tytöt poikien. xP


    • Joku vaan

      Voi mäkin tahtoisin niitä kauheesti ://

    • nimimerkillariparinkaynut

      Laula ihmisille (mun lemppari)

      1.säe
      laula ihmisille ilosta, laula surusta, laula väreistä maailman. Laula heille saduista, laula sodista, laula kivikaduista, (ja) laula sydämestäsi kaikki se. Laula se niin kuin Herralle.
      2
      katso silmillä itkevän, silmillä nauravan, katso silmillä kuolevan. katso silmillä syntisen, silmillä rakkauden, joka voittaa kaiken sen. ja maalaa sydämestäsi kaikki se. laula se niin kuin herralle.
      3
      kerro liikkeillä tanssijan, minä rakastan minä välitän vieläkin. kerro viivoilla taulussa.. en muista sanoja.. (ja) tee sydämestäsi kaikki se, teese niinkuin herralle

    • kallenallejullepullehehhehhhee
    • Hännnänäänänänä

      lainaa kirjastosta :D käy helpommin :)

      • Hännnänäänänänä

        mee www.helmet.fi ja varaa vaikka sieltä :D


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2258
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1944
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      79
      1685
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1598
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1502
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1362
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe