Mitä nainen voisi ostaa miehelle kihlajaislahjaksi tai ei tarvitse olla tavaraa... Siis mitä yleensä mies haluaisi saada kihlatultaan, mikä saisi hänet tuntemaan erityiseksi? Budjetti on opiskelijalla pieni, joten ei mitään ulkomaanmatkoja sillä ostella. Mutta haluaisin antaa jotain very speciaalia...
Mitä kihlajaislahjaksi miehelle?
13
6891
Vastaukset
- :)))))
Kokovartalohieronta, kunnollinen, öljyineen kaikkineen. Kynttilöitä, tunnelmamusiikkia, suihinotto, kiihkeää seksiä, shampanjaa ja mansikoita, kermavaahtoa vartalolla... Mitä muuta sitä voisi toivoa rakkaimmaltaan!? ;)
- keskustelun aloittaja
Onneksi miesten toiveet on aika helppoja toteuttaa... Itse haluaisin lahjaksi jotain muutakin kuin suihinoton.
- minä tiedän
SORMUS!
- keskustelun aloittaja
Siis ollaan kihloissa ja odotan vaan, milloin mies ois valmis menemään mun kans naimisiin. Niin eikö se silloin miehen pitäis hommata mulle se sormus, vai olenko ymmärtänyt koko jutun väärin?
- Anni
keskustelun aloittaja kirjoitti:
Siis ollaan kihloissa ja odotan vaan, milloin mies ois valmis menemään mun kans naimisiin. Niin eikö se silloin miehen pitäis hommata mulle se sormus, vai olenko ymmärtänyt koko jutun väärin?
Kyllähän se perinteisesti menee niin, et mies ostaa sormuksen. Mut, näinä moderneina aikoina perinteet toisinaan romuttuu.. Meillä tehtiin niin, että kun toinen opiskelee ja toinen on työtön, kerättiin rahat (ne vähät) kasaan ja käytiin yhdessä ostamassa rinkulat.
- Anni
..jokin koru, esim. kaulaan tai korvaan. Tatuointi. Päivällinen. Kaulaliina. Nahkahanskat. Elokuvaliput. Lippu lempijoukkueen matsiin. Riippuu siis siitä mitä kihlattusi arvostaa, käytännöllisyttä vai onko hänessä ripaus turhamaisuutta? Rokahtaako vai onko hissukampi?
- keskustelun aloittaja
Minusta on vähän tylsää antaa lahjaksi esim. vaatteita, kun mies kuitenkin mielummin itse vaatteensa valitsee ja jos sillä on rahaa ja mulla ei. Eli haluaisin antaa lahjaksi jotain, mitä se ei itse itselleen ostaisi. Ehkäpä lähden sex shoppiin shoppailemaan jotain kivaa.
- Anni
keskustelun aloittaja kirjoitti:
Minusta on vähän tylsää antaa lahjaksi esim. vaatteita, kun mies kuitenkin mielummin itse vaatteensa valitsee ja jos sillä on rahaa ja mulla ei. Eli haluaisin antaa lahjaksi jotain, mitä se ei itse itselleen ostaisi. Ehkäpä lähden sex shoppiin shoppailemaan jotain kivaa.
Sex shop on jees!
- keskustelun aloittaja
Anni kirjoitti:
Sex shop on jees!
Lähdenpä heti huomenna sinne shoppailemaan. Keksinkin tuossa jo joitain hyviä ideoita =))
- Carola
SIVEYSVYÖ
- keskustelun aloittaja
Jaa miks?
- Totuuden siemeniä
Sun tartte mitään ostaa. Otat kiltisti suikkiin ja kokkaat maittavan illallisen!
- ihana arki
Mitenkä se sitten erois meidän normaalista arjesta? Voi hyvää päivää näitä puyutteessa eläviä vanhoja poikia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!9311932Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla1069050Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1194983- 1014208
Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka384157Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti73933Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei773889Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j113709Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden403593Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle293561