Mitä kihlajaislahjaksi miehelle?

olisiko mitään ideoita

Mitä nainen voisi ostaa miehelle kihlajaislahjaksi tai ei tarvitse olla tavaraa... Siis mitä yleensä mies haluaisi saada kihlatultaan, mikä saisi hänet tuntemaan erityiseksi? Budjetti on opiskelijalla pieni, joten ei mitään ulkomaanmatkoja sillä ostella. Mutta haluaisin antaa jotain very speciaalia...

13

6891

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)))))

Kokovartalohieronta, kunnollinen, öljyineen kaikkineen. Kynttilöitä, tunnelmamusiikkia, suihinotto, kiihkeää seksiä, shampanjaa ja mansikoita, kermavaahtoa vartalolla... Mitä muuta sitä voisi toivoa rakkaimmaltaan!? ;)

• keskustelun aloittaja

Onneksi miesten toiveet on aika helppoja toteuttaa... Itse haluaisin lahjaksi jotain muutakin kuin suihinoton.

• minä tiedän

SORMUS!

• keskustelun aloittaja

Siis ollaan kihloissa ja odotan vaan, milloin mies ois valmis menemään mun kans naimisiin. Niin eikö se silloin miehen pitäis hommata mulle se sormus, vai olenko ymmärtänyt koko jutun väärin?

• Anni
        keskustelun aloittaja kirjoitti:

Siis ollaan kihloissa ja odotan vaan, milloin mies ois valmis menemään mun kans naimisiin. Niin eikö se silloin miehen pitäis hommata mulle se sormus, vai olenko ymmärtänyt koko jutun väärin?

Kyllähän se perinteisesti menee niin, et mies ostaa sormuksen. Mut, näinä moderneina aikoina perinteet toisinaan romuttuu.. Meillä tehtiin niin, että kun toinen opiskelee ja toinen on työtön, kerättiin rahat (ne vähät) kasaan ja käytiin yhdessä ostamassa rinkulat.

• Anni

..jokin koru, esim. kaulaan tai korvaan. Tatuointi. Päivällinen. Kaulaliina. Nahkahanskat. Elokuvaliput. Lippu lempijoukkueen matsiin. Riippuu siis siitä mitä kihlattusi arvostaa, käytännöllisyttä vai onko hänessä ripaus turhamaisuutta? Rokahtaako vai onko hissukampi?

• keskustelun aloittaja

Minusta on vähän tylsää antaa lahjaksi esim. vaatteita, kun mies kuitenkin mielummin itse vaatteensa valitsee ja jos sillä on rahaa ja mulla ei. Eli haluaisin antaa lahjaksi jotain, mitä se ei itse itselleen ostaisi. Ehkäpä lähden sex shoppiin shoppailemaan jotain kivaa.

• Anni
        keskustelun aloittaja kirjoitti:

Minusta on vähän tylsää antaa lahjaksi esim. vaatteita, kun mies kuitenkin mielummin itse vaatteensa valitsee ja jos sillä on rahaa ja mulla ei. Eli haluaisin antaa lahjaksi jotain, mitä se ei itse itselleen ostaisi. Ehkäpä lähden sex shoppiin shoppailemaan jotain kivaa.

Sex shop on jees!

• keskustelun aloittaja
        Anni kirjoitti:

Sex shop on jees!

Lähdenpä heti huomenna sinne shoppailemaan. Keksinkin tuossa jo joitain hyviä ideoita =))

• Carola

SIVEYSVYÖ

• keskustelun aloittaja

Jaa miks?

• Totuuden siemeniä

Sun tartte mitään ostaa. Otat kiltisti suikkiin ja kokkaat maittavan illallisen!

• ihana arki

Mitenkä se sitten erois meidän normaalista arjesta? Voi hyvää päivää näitä puyutteessa eläviä vanhoja poikia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      93
      11932
    2. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      106
      9050
    3. Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa

Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.
      Maailman menoa
      119
      4983
    4. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      101
      4208
    5. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      38
      4157
    6. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      7
      3933
    7. Yksi kuoli kolarissa Outokummussa

-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei
      Outokumpu
      77
      3889
    8. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      11
      3709
    9. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
      Maailman menoa
      40
      3593
    10. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      29
      3561
    Aihe