Mitä nainen voisi ostaa miehelle kihlajaislahjaksi tai ei tarvitse olla tavaraa... Siis mitä yleensä mies haluaisi saada kihlatultaan, mikä saisi hänet tuntemaan erityiseksi? Budjetti on opiskelijalla pieni, joten ei mitään ulkomaanmatkoja sillä ostella. Mutta haluaisin antaa jotain very speciaalia...
Mitä kihlajaislahjaksi miehelle?
13
6921
Vastaukset
- :)))))
Kokovartalohieronta, kunnollinen, öljyineen kaikkineen. Kynttilöitä, tunnelmamusiikkia, suihinotto, kiihkeää seksiä, shampanjaa ja mansikoita, kermavaahtoa vartalolla... Mitä muuta sitä voisi toivoa rakkaimmaltaan!? ;)
- keskustelun aloittaja
Onneksi miesten toiveet on aika helppoja toteuttaa... Itse haluaisin lahjaksi jotain muutakin kuin suihinoton.
- minä tiedän
SORMUS!
- keskustelun aloittaja
Siis ollaan kihloissa ja odotan vaan, milloin mies ois valmis menemään mun kans naimisiin. Niin eikö se silloin miehen pitäis hommata mulle se sormus, vai olenko ymmärtänyt koko jutun väärin?
- Anni
keskustelun aloittaja kirjoitti:
Siis ollaan kihloissa ja odotan vaan, milloin mies ois valmis menemään mun kans naimisiin. Niin eikö se silloin miehen pitäis hommata mulle se sormus, vai olenko ymmärtänyt koko jutun väärin?
Kyllähän se perinteisesti menee niin, et mies ostaa sormuksen. Mut, näinä moderneina aikoina perinteet toisinaan romuttuu.. Meillä tehtiin niin, että kun toinen opiskelee ja toinen on työtön, kerättiin rahat (ne vähät) kasaan ja käytiin yhdessä ostamassa rinkulat.
- Anni
..jokin koru, esim. kaulaan tai korvaan. Tatuointi. Päivällinen. Kaulaliina. Nahkahanskat. Elokuvaliput. Lippu lempijoukkueen matsiin. Riippuu siis siitä mitä kihlattusi arvostaa, käytännöllisyttä vai onko hänessä ripaus turhamaisuutta? Rokahtaako vai onko hissukampi?
- keskustelun aloittaja
Minusta on vähän tylsää antaa lahjaksi esim. vaatteita, kun mies kuitenkin mielummin itse vaatteensa valitsee ja jos sillä on rahaa ja mulla ei. Eli haluaisin antaa lahjaksi jotain, mitä se ei itse itselleen ostaisi. Ehkäpä lähden sex shoppiin shoppailemaan jotain kivaa.
- Anni
keskustelun aloittaja kirjoitti:
Minusta on vähän tylsää antaa lahjaksi esim. vaatteita, kun mies kuitenkin mielummin itse vaatteensa valitsee ja jos sillä on rahaa ja mulla ei. Eli haluaisin antaa lahjaksi jotain, mitä se ei itse itselleen ostaisi. Ehkäpä lähden sex shoppiin shoppailemaan jotain kivaa.
Sex shop on jees!
- keskustelun aloittaja
Anni kirjoitti:
Sex shop on jees!
Lähdenpä heti huomenna sinne shoppailemaan. Keksinkin tuossa jo joitain hyviä ideoita =))
- Carola
SIVEYSVYÖ
- keskustelun aloittaja
Jaa miks?
- Totuuden siemeniä
Sun tartte mitään ostaa. Otat kiltisti suikkiin ja kokkaat maittavan illallisen!
- ihana arki
Mitenkä se sitten erois meidän normaalista arjesta? Voi hyvää päivää näitä puyutteessa eläviä vanhoja poikia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"1539950Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1716243Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El345711Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1795546Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään604624MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny64512Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m893549Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta783509En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk103021Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1332967