Mitä nainen voisi ostaa miehelle kihlajaislahjaksi tai ei tarvitse olla tavaraa... Siis mitä yleensä mies haluaisi saada kihlatultaan, mikä saisi hänet tuntemaan erityiseksi? Budjetti on opiskelijalla pieni, joten ei mitään ulkomaanmatkoja sillä ostella. Mutta haluaisin antaa jotain very speciaalia...
Mitä kihlajaislahjaksi miehelle?
13
6630
Vastaukset
- :)))))
Kokovartalohieronta, kunnollinen, öljyineen kaikkineen. Kynttilöitä, tunnelmamusiikkia, suihinotto, kiihkeää seksiä, shampanjaa ja mansikoita, kermavaahtoa vartalolla... Mitä muuta sitä voisi toivoa rakkaimmaltaan!? ;)
- keskustelun aloittaja
Onneksi miesten toiveet on aika helppoja toteuttaa... Itse haluaisin lahjaksi jotain muutakin kuin suihinoton.
- minä tiedän
SORMUS!
- keskustelun aloittaja
Siis ollaan kihloissa ja odotan vaan, milloin mies ois valmis menemään mun kans naimisiin. Niin eikö se silloin miehen pitäis hommata mulle se sormus, vai olenko ymmärtänyt koko jutun väärin?
- Anni
keskustelun aloittaja kirjoitti:
Siis ollaan kihloissa ja odotan vaan, milloin mies ois valmis menemään mun kans naimisiin. Niin eikö se silloin miehen pitäis hommata mulle se sormus, vai olenko ymmärtänyt koko jutun väärin?
Kyllähän se perinteisesti menee niin, et mies ostaa sormuksen. Mut, näinä moderneina aikoina perinteet toisinaan romuttuu.. Meillä tehtiin niin, että kun toinen opiskelee ja toinen on työtön, kerättiin rahat (ne vähät) kasaan ja käytiin yhdessä ostamassa rinkulat.
- Anni
..jokin koru, esim. kaulaan tai korvaan. Tatuointi. Päivällinen. Kaulaliina. Nahkahanskat. Elokuvaliput. Lippu lempijoukkueen matsiin. Riippuu siis siitä mitä kihlattusi arvostaa, käytännöllisyttä vai onko hänessä ripaus turhamaisuutta? Rokahtaako vai onko hissukampi?
- keskustelun aloittaja
Minusta on vähän tylsää antaa lahjaksi esim. vaatteita, kun mies kuitenkin mielummin itse vaatteensa valitsee ja jos sillä on rahaa ja mulla ei. Eli haluaisin antaa lahjaksi jotain, mitä se ei itse itselleen ostaisi. Ehkäpä lähden sex shoppiin shoppailemaan jotain kivaa.
- Anni
keskustelun aloittaja kirjoitti:
Minusta on vähän tylsää antaa lahjaksi esim. vaatteita, kun mies kuitenkin mielummin itse vaatteensa valitsee ja jos sillä on rahaa ja mulla ei. Eli haluaisin antaa lahjaksi jotain, mitä se ei itse itselleen ostaisi. Ehkäpä lähden sex shoppiin shoppailemaan jotain kivaa.
Sex shop on jees!
- keskustelun aloittaja
Anni kirjoitti:
Sex shop on jees!
Lähdenpä heti huomenna sinne shoppailemaan. Keksinkin tuossa jo joitain hyviä ideoita =))
- Carola
SIVEYSVYÖ
- keskustelun aloittaja
Jaa miks?
- Totuuden siemeniä
Sun tartte mitään ostaa. Otat kiltisti suikkiin ja kokkaat maittavan illallisen!
- ihana arki
Mitenkä se sitten erois meidän normaalista arjesta? Voi hyvää päivää näitä puyutteessa eläviä vanhoja poikia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004256272- 252441
- 2082324
- 1141668
- 1251655
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601083- 741083
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka31068Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.135988Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59836