Mitä kihlajaislahjaksi miehelle?

olisiko mitään ideoita

Mitä nainen voisi ostaa miehelle kihlajaislahjaksi tai ei tarvitse olla tavaraa... Siis mitä yleensä mies haluaisi saada kihlatultaan, mikä saisi hänet tuntemaan erityiseksi? Budjetti on opiskelijalla pieni, joten ei mitään ulkomaanmatkoja sillä ostella. Mutta haluaisin antaa jotain very speciaalia...

13

7066

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)))))

Kokovartalohieronta, kunnollinen, öljyineen kaikkineen. Kynttilöitä, tunnelmamusiikkia, suihinotto, kiihkeää seksiä, shampanjaa ja mansikoita, kermavaahtoa vartalolla... Mitä muuta sitä voisi toivoa rakkaimmaltaan!? ;)

• keskustelun aloittaja

Onneksi miesten toiveet on aika helppoja toteuttaa... Itse haluaisin lahjaksi jotain muutakin kuin suihinoton.

• minä tiedän

SORMUS!

• keskustelun aloittaja

Siis ollaan kihloissa ja odotan vaan, milloin mies ois valmis menemään mun kans naimisiin. Niin eikö se silloin miehen pitäis hommata mulle se sormus, vai olenko ymmärtänyt koko jutun väärin?

• Anni
        keskustelun aloittaja kirjoitti:

Siis ollaan kihloissa ja odotan vaan, milloin mies ois valmis menemään mun kans naimisiin. Niin eikö se silloin miehen pitäis hommata mulle se sormus, vai olenko ymmärtänyt koko jutun väärin?

Kyllähän se perinteisesti menee niin, et mies ostaa sormuksen. Mut, näinä moderneina aikoina perinteet toisinaan romuttuu.. Meillä tehtiin niin, että kun toinen opiskelee ja toinen on työtön, kerättiin rahat (ne vähät) kasaan ja käytiin yhdessä ostamassa rinkulat.

• Anni

..jokin koru, esim. kaulaan tai korvaan. Tatuointi. Päivällinen. Kaulaliina. Nahkahanskat. Elokuvaliput. Lippu lempijoukkueen matsiin. Riippuu siis siitä mitä kihlattusi arvostaa, käytännöllisyttä vai onko hänessä ripaus turhamaisuutta? Rokahtaako vai onko hissukampi?

• keskustelun aloittaja

Minusta on vähän tylsää antaa lahjaksi esim. vaatteita, kun mies kuitenkin mielummin itse vaatteensa valitsee ja jos sillä on rahaa ja mulla ei. Eli haluaisin antaa lahjaksi jotain, mitä se ei itse itselleen ostaisi. Ehkäpä lähden sex shoppiin shoppailemaan jotain kivaa.

• Anni
        keskustelun aloittaja kirjoitti:

Minusta on vähän tylsää antaa lahjaksi esim. vaatteita, kun mies kuitenkin mielummin itse vaatteensa valitsee ja jos sillä on rahaa ja mulla ei. Eli haluaisin antaa lahjaksi jotain, mitä se ei itse itselleen ostaisi. Ehkäpä lähden sex shoppiin shoppailemaan jotain kivaa.

Sex shop on jees!

• keskustelun aloittaja
        Anni kirjoitti:

Sex shop on jees!

Lähdenpä heti huomenna sinne shoppailemaan. Keksinkin tuossa jo joitain hyviä ideoita =))

• Carola

SIVEYSVYÖ

• keskustelun aloittaja

Jaa miks?

• Totuuden siemeniä

Sun tartte mitään ostaa. Otat kiltisti suikkiin ja kokkaat maittavan illallisen!

• ihana arki

Mitenkä se sitten erois meidän normaalista arjesta? Voi hyvää päivää näitä puyutteessa eläviä vanhoja poikia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      23
      3081
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      2179
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      70
      2033
    4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      1863
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      76
      1593
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      40
      1376
    7. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1302
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1275
    9. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
      Sinkut
      111
      1095
    10. Tulipalo viimeyönä

Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj
      Jämsä
      15
      1076
    Aihe