Kansan faneille

meitsi

15

590

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuttelio

kansalle kansa.Ruudut muodissa?

• minkaminka

sorry

• Saattaa olla, mutta Tapsa ei tarvitsekkaan paalupaikkaa. Hän pyyhältää voittajana RUUTUlipulle kaikesta huolimatta ( vähän niinkuin Räikkönen ;) )

• Kiitti ihanista kuvista !!!

• Rautaa rajalle

onkos tämä T.Kansalaisten vastaisku? :)

• Catwoman

ei edes mielikuvissakaan.Vaikka molemmat ajavakin kovaa toinen tiellä ,toinen valvotussa kisassa

• Reinikainen
        Catwoman kirjoitti:

ei edes mielikuvissakaan.Vaikka molemmat ajavakin kovaa toinen tiellä ,toinen valvotussa kisassa

T.Kansa sanoi yhdessä haastattelussa ,että ei hänellä ole mikään pakkomielle ajaa kova, vaikka se hänen mielestään kieltämättä kivaa onkin.

Joopa joo... että sellainen esikuva.

• meitsi

Nimenomaan tämä on nyt sitä :)

Tapsa on mm. mun lemnpparilaulaja, mutta en Kari Tapiota, Jari Sillanpäätä, Janne Tulkkia yms. halveeraa. He ovat myös hyviä !

• Balanssi
        meitsi kirjoitti:

Nimenomaan tämä on nyt sitä :)

Tapsa on mm. mun lemnpparilaulaja, mutta en Kari Tapiota, Jari Sillanpäätä, Janne Tulkkia yms. halveeraa. He ovat myös hyviä !

Molemmat herrat ovat oman polkunsa kulkijoita. Välillä menee kovaa ja sitten taas toisinaan ei ihan niin kovaa.

• OK.
        Catwoman kirjoitti:

Kansahan sanoi silloin viimesyksynä siinä jossain TV-haastattelussa , että hänen paras taitonsa on autolla ajamisentaito ja vasta toisena tulee laulutaito... En tiiä sanoiko tuota sentään ihan tosissaan.

• Ansku

Tapsa on erittäin charmantti mies (ja upea laulaja tietysti)!
      Hän on myös jotenkin sellainen aidon ja spontaanin oloinen tyyppi.
      Huvitti eräällä keikalla, kun hän kesken biisin tokaisi mikrofoniin(vahingossa?) ,että :" Voi p...le ! Näähän on ihan paskaset. Sitten sylkäisi sormeensa ja ryhtyi hankaamaan housujensa lahkeesta jotain tahraa pois .

• Jotkut kun ovat täälä sanoneet sitä ,että Tapsalla on muka liian lötköttävät farkut, niin oisko tälläset sitten muka paremmat ?

http://www.iskelma.net/galleria/280705_tori_050q.jpg

Eikös noin tiukkojen farkkujen luulis olevan epämukavat ? Miehet osaa varmaan vastata? Ajattelin vaan ,että ne puristaa SIELTÄ ilkeesti.

• Jarin fani

Jari pukeutuu aina trendikkäästi ! Ei ole mikään pussihousu-poika kuten T.Kansa.

• Kikka

Tapsa on NIIIIN söde!

• linkittäjä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5278
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4121
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2229
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2068
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1464
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1066
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe