Pari kuvaa Tapsasta. Olkaapas hyvät ! :
http://www.gfoto.com/GetUserPic.asp?uid=A81C396803544177A8C08E550E2B424B&alid=74598&pid=1919412&size=3
http://www.gfoto.com/GetUserPic.asp?uid=A81C396803544177A8C08E550E2B424B&alid=74598&pid=1919413&size=3
Kansan faneille
15
590
Vastaukset
- Tuttelio
kansalle kansa.Ruudut muodissa?
- minkaminka
sorry
Saattaa olla, mutta Tapsa ei tarvitsekkaan paalupaikkaa. Hän pyyhältää voittajana RUUTUlipulle kaikesta huolimatta ( vähän niinkuin Räikkönen ;) )
Kiitti ihanista kuvista !!!
- Rautaa rajalle
onkos tämä T.Kansalaisten vastaisku? :)
- Catwoman
ei edes mielikuvissakaan.Vaikka molemmat ajavakin kovaa toinen tiellä ,toinen valvotussa kisassa
- Reinikainen
Catwoman kirjoitti:
ei edes mielikuvissakaan.Vaikka molemmat ajavakin kovaa toinen tiellä ,toinen valvotussa kisassa
T.Kansa sanoi yhdessä haastattelussa ,että ei hänellä ole mikään pakkomielle ajaa kova, vaikka se hänen mielestään kieltämättä kivaa onkin.
Joopa joo... että sellainen esikuva. - meitsi
Nimenomaan tämä on nyt sitä :)
Tapsa on mm. mun lemnpparilaulaja, mutta en Kari Tapiota, Jari Sillanpäätä, Janne Tulkkia yms. halveeraa. He ovat myös hyviä ! - Balanssi
meitsi kirjoitti:
Nimenomaan tämä on nyt sitä :)
Tapsa on mm. mun lemnpparilaulaja, mutta en Kari Tapiota, Jari Sillanpäätä, Janne Tulkkia yms. halveeraa. He ovat myös hyviä !Molemmat herrat ovat oman polkunsa kulkijoita. Välillä menee kovaa ja sitten taas toisinaan ei ihan niin kovaa.
- OK.
Catwoman kirjoitti:
Kansahan sanoi silloin viimesyksynä siinä jossain TV-haastattelussa , että hänen paras taitonsa on autolla ajamisentaito ja vasta toisena tulee laulutaito... En tiiä sanoiko tuota sentään ihan tosissaan.
- Ansku
Tapsa on erittäin charmantti mies (ja upea laulaja tietysti)!
Hän on myös jotenkin sellainen aidon ja spontaanin oloinen tyyppi.
Huvitti eräällä keikalla, kun hän kesken biisin tokaisi mikrofoniin(vahingossa?) ,että :" Voi p...le ! Näähän on ihan paskaset. Sitten sylkäisi sormeensa ja ryhtyi hankaamaan housujensa lahkeesta jotain tahraa pois . Jotkut kun ovat täälä sanoneet sitä ,että Tapsalla on muka liian lötköttävät farkut, niin oisko tälläset sitten muka paremmat ?
http://www.iskelma.net/galleria/280705_tori_050q.jpg
Eikös noin tiukkojen farkkujen luulis olevan epämukavat ? Miehet osaa varmaan vastata? Ajattelin vaan ,että ne puristaa SIELTÄ ilkeesti.- Jarin fani
Jari pukeutuu aina trendikkäästi ! Ei ole mikään pussihousu-poika kuten T.Kansa.
- Kikka
Tapsa on NIIIIN söde!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282068Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991