Kilpailu listaus

Kilpailu listaus

Keitä he todellisuudessa olivat? Oikeat nikit esille, eli tässä kuumaryhmä kokonaisuudessa.



TDoberman
Tarinaksi - Tämän Jermu jo tunnusti.
Piia
The Voice
MaanMatonen
Lars Limit
Räksä
Leevi Lemmetyinen
Imitaattori
Havannoitsija
Elma

Vielä kun yleisö esittelisi itsensä.

Suhmuran Santra
Kum Kiisi
Itolss vani
I-Dolly
Ruben Killer
Pasi Mysiini
Ynnämuut jne..

17

855

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MillaN

      ...kukaan muu ei Jermua lukuunottamatta ole uskaltanut tunnustaa...ONNEA Jermuxille...*pusu ja halaus*:D

      Ja sitten paljastuksia, olin:

      Kaarina Kaareva
      Ville Vitsiniekka
      Piia 3 v

      Olipa hauska kisa, kiitos järjestäjälle.:D

      • Luulin että Piia 3v oli Jermu.


      • MillaN
        Mariet kirjoitti:

        Luulin että Piia 3v oli Jermu.

        ...ja minussa on vähän tuota kolmevuotiaiden vikaa...*glups*...nyt Jermuxi nitistää minut.:D

        *juostava vielä kovempaa, Waffe lähestyy* :D


    • jokinen

      Kiitos kanssakisailijat ja tuomaristo ja yleisö. Kivaa oli.

      TDoberman
      Imitatti...
      Kum Kiisi

      • Räksä

        Otanko riskin ja tunnustan Toivolle ittenäni keitä on tullu äänesteltyä?:))

        No, taiteellinen suoritushan siinä ratkaisi, loppujen viimeksi.


      • MillaN
        Räksä kirjoitti:

        Otanko riskin ja tunnustan Toivolle ittenäni keitä on tullu äänesteltyä?:))

        No, taiteellinen suoritushan siinä ratkaisi, loppujen viimeksi.

        ...ei uskalla tunnustaa.:D

        *suuntaa valon Räksän kasvoille, tunnustus ja äkkiä*


      • moneskohan olin Uunottarena?
        MillaN kirjoitti:

        ...ei uskalla tunnustaa.:D

        *suuntaa valon Räksän kasvoille, tunnustus ja äkkiä*

        Uunotar=Räksä, kiitos NIILLE tuomareille!


      • ..toi toopermanni kyllä oli sitä jotain .....
        *sustaki kritiikki osassa enempi*


    • Tarkoitus oli kisaan lähtiessäni hiukan provosoida ja saada hämmennystä aikaiseksi. Tiesin taitoni rajalliseksi, ja osa tietää kuinka vähään kykenen. Menin sieltä, missä aita on matalin, en halunnut lähteä nuoleskelmaan. Siksi aloitin hyökkäämällä suoraan tuomaria vastaan.

      Nk:lle vilpittömät anteeksi pyynnöt turhista puheistani, joilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
      Kiitokset kanssa kilpailijoille, ja sekä tietysti yllättävän suurelle tukijoukolleni.



      The Voice

      • MillaN

        ...en kyllä Voicea sinuksi arvannut.:D

        Sitten vaan uuteen kisaan.:D


      • Rudi

        Pakko nyt tunnustaa että olin Ruben Killer. Kylläs mut muistat. Hell´s Angels, Pihtiputaan osasto.


      • En olis ikinään arvannut!!!!!
        TÄSTÄ HYVÄSTÄ saat luvan luikerrella madalletut aitasi kaksikerroin kolmella kiepillä kuten limbojen kisoissa. Saat TUHKASATEEN ja TSUNAMIEN VYÖRYT NISKOIHISI!!!!!
        Sinä skopioonien siittämä epäsikiö ja tuhannen tulisten lemmenöiden kaipauksessa kituutteleva naaraitten purema hännätön elukka.!!!!!!
        HYPPII TASAJALKAA JENKAN TAHDISSA!!!

        Minä kun väkersin kädet helmoissa rautalankaa solmuun ja maassa rähämälläni nyin hiukset päästänikin.Pikku minäni uikutti korvissani ja egoni oli kuin piesten käsitelty.
        Tunnin sain pähkäillä heitänkö hanskat naulaan ja nokka pystyssä häippäsen ovet paukkuen. *SIHISEE***
        Tuomaristoni" sai käyttää kaiken diblomaattisen osionsa tyhjentäen sen viimeiseen nurin käännettyyn typötyhjään taskuun saakka.

        Käväisehän lukaisemassa kritiikisi Idollien voittajien aloituksen alta.
        Että menikin sunt niin komeesti kehumaan.

        olisit jopa voinut voittaa ilman tuota sooloilua---LURJUS!!!!


      • NainenKirjoittaa kirjoitti:

        En olis ikinään arvannut!!!!!
        TÄSTÄ HYVÄSTÄ saat luvan luikerrella madalletut aitasi kaksikerroin kolmella kiepillä kuten limbojen kisoissa. Saat TUHKASATEEN ja TSUNAMIEN VYÖRYT NISKOIHISI!!!!!
        Sinä skopioonien siittämä epäsikiö ja tuhannen tulisten lemmenöiden kaipauksessa kituutteleva naaraitten purema hännätön elukka.!!!!!!
        HYPPII TASAJALKAA JENKAN TAHDISSA!!!

        Minä kun väkersin kädet helmoissa rautalankaa solmuun ja maassa rähämälläni nyin hiukset päästänikin.Pikku minäni uikutti korvissani ja egoni oli kuin piesten käsitelty.
        Tunnin sain pähkäillä heitänkö hanskat naulaan ja nokka pystyssä häippäsen ovet paukkuen. *SIHISEE***
        Tuomaristoni" sai käyttää kaiken diblomaattisen osionsa tyhjentäen sen viimeiseen nurin käännettyyn typötyhjään taskuun saakka.

        Käväisehän lukaisemassa kritiikisi Idollien voittajien aloituksen alta.
        Että menikin sunt niin komeesti kehumaan.

        olisit jopa voinut voittaa ilman tuota sooloilua---LURJUS!!!!

        tunnustaa vauhidittanensa kisoja Leevi Lemmenjättiläisenä ja Elmana....

        --Leevi oli sentään yhden naisen suosikki.....mutta kun ei ollut antanut numeroita---pirskatti!!!


      • kotiapäin
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        tunnustaa vauhidittanensa kisoja Leevi Lemmenjättiläisenä ja Elmana....

        --Leevi oli sentään yhden naisen suosikki.....mutta kun ei ollut antanut numeroita---pirskatti!!!

        On tää niin hupaa!!!!:D
        Onneks en antanut MITÄÄN,(paitsi pisteitä).


      • Rudi kirjoitti:

        Pakko nyt tunnustaa että olin Ruben Killer. Kylläs mut muistat. Hell´s Angels, Pihtiputaan osasto.

        Muistan toki:) Senkin Brutukseni!


      • Rudi
        Waffen-ss kirjoitti:

        Muistan toki:) Senkin Brutukseni!

        Niin, että tää nahkaliivinen niittiruuben otti kantaa vain tähän jutun S/M-osioon, eli fyysiseen toteutukseen. Sen kirjoituksen perushenki oli hyvä, lämmin ja hella kuin joulutorttu, ja sai femaalimme sen mitä ansaitsikin. Kaksoispiste ja viis sulkua.

        Tietenkään tämä kirjoittamani ei pidä ollenkaan paikkaansa kuten eivät muutkaan kirjoitukseni.


      • Waffe, senkin koltiainen *nauraa*. En ikimaailmassa olis arvannu sua The Voiceksi. Täytyy sanoa että henkeäni jouduin pidättelemään kun Voicen kirjoituksia luin :). Aikamoisen sähäkkä provo kisaideasi olikin. Yllättänyt olet kyllä ennenkin. Eli jatkossa olet visusti tarkkailun alla.

        Mainiosti NK tuon provon kuitenkin kesti. Kymmenen pistettä myös hänelle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe