Man of Mystery

yksitypy

Miksi eilen iltaiset Häirikön kirjoitukset quistisin aloitukseesa oli poistettu?
Poistitko sinä itse vai pyysikö joku sen tekemään?
Tämähän on huuhaapalsta. Ei mielestäni Häirikkö ketään loukannut, tai sitten tämä onkin tiukkapipoisten palsta. Missä on huumori?????
Sitähän täällä olis tarkoitus viljellä.

56

2994

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • >Poistitko sinä itse vai pyysikö joku sen tekemään?<

- tuli poistopyyntö mainituista viesteistä (en tosin tiedä, kuka ja miksi oli asialla)

>Missä on huumori?????
      Sitähän täällä olis tarkoitus viljellä.<

- sitähän täällä viljellään - kiitos mm. Sinun ja niin monien muiden!

Toisaalta - tuo "Häirikkö" voisi rekisteröityä - ei hullumpi nimimerkki! Tosin juuri nyt se ei onnistu, syy selviää tuosta linkistä:

- http://www.suomi24.fi/tiedotteet/

Terveisin, MM.

P.S. Niin tai näin - aina väärinpäin........!

• yksitypy

tosiaan :=(((
        Mielestäni henkilö, joka ei ymmärtänyt eilen iltaista huumoria on ihan väärällä palstalla.
        No meitähän on niin moneksi. Harmi vaan kun hyvät jutut poistuu. Olisin itekin niitä omia kirjoituksiani halunnut lukea vielä. :=))))Oisin tehnyt vähän itsetutkiskelua :=))))
        Mutta nyt työt kutsuu taas. Palailen illalla asian tiimoilta taas :=)))))

• tuffe

että viesti poistetaan jos tulee yksikin valitus? Eikö sitä tarvi perustella? Ymmärsinköhän nyt väärin... no ei uutta sekään :)

• ypoyksin

hyvää huomenta sinulle...

• typy......Olen saman huomannut että joskus poistetaan sellaisia mitä ei edes tarvii.....
      Höh...ja oikeat loukkaukset pääsee läpi.. Mitkä todella on välillä ilkeitä ja loukkaavia...=:0/
      Eilinen häirikkö...Se oli muksaa...ei loukkaavaa.....=:0))

• Kuunkulkija

kiinnostaisi noin lyhyesti kerrottuna mitä siinä häirikkö-tarinassa yleensä oli? Meinaan vaan että tietää missä "raja" kulkee. Uskonto? Politiikka? Karkeudet? Henkilökohtaisuudet? Kirosanat?
      Kiitos etukäteen infosta.

• LonesomeMan

Luettavissa uudelleen. Eihän ne mihkään katoa, arkistoista saa lukea poistettujakin viestejä muistaakseni.

• LonesomeMan kirjoitti:

Luettavissa uudelleen. Eihän ne mihkään katoa, arkistoista saa lukea poistettujakin viestejä muistaakseni.

>Eihän ne mihkään katoa, arkistoista saa lukea poistettujakin viestejä muistaakseni.<

- muistat väärin, katoavat bittien taivaaseen, poistetut eivät "arkistoidu" - paitsi tuonne bittien taivaaseen...........

Terveisin, MM.

• Kuunkulkija
        LonesomeMan kirjoitti:

ainakin tälle palstalle.
        Pistin itsekin tuonne "WinMX jumittaa" jotain tarinaa, en ollut ihan varma oliko Doe ihan vakavissaan, mutta ajattelin tätä palstaa ja ajatusta siitä että jos kysyy jotain tai yleensä heittää jonkun ajatuksen niin vastaus voi olla mitä vaan taivaan ja maan väliltä, joskus jopa kuusta. Luulen että tässä osastossa hyvän maun rajapyykkiä on väkisin työnnetty hieman kauemmaksi, onkohan se niin?

• Kuunkulkija
        Man-of-Mystery kirjoitti:

>Eihän ne mihkään katoa, arkistoista saa lukea poistettujakin viestejä muistaakseni.<

- muistat väärin, katoavat bittien taivaaseen, poistetut eivät "arkistoidu" - paitsi tuonne bittien taivaaseen...........

Terveisin, MM.

saada jonkinlainen yhteiskuljetus jos käväisisi katsomassa niitä?

• Kuunkulkija
        Kuunkulkija kirjoitti:

saada jonkinlainen yhteiskuljetus jos käväisisi katsomassa niitä?

järjestetty vasta "luonnolisen poistuman" kautta?

• LonesomeMan
        Man-of-Mystery kirjoitti:

Terveisin, MM.

Kiitti, ajattelin kun kattelin millasta tekstiä sinne vuosien mittaan kertynyt, niin oletin että ne on varmaan aikoinaan poistettu, tarkotan siis koko keskusteluarkistoa. Sinä olet työsi hoitanu asiallisesti...
        Ootko ollu täällä kauan shefuna?
        *nostaa lippistä*

• LonesomeMan
        Kuunkulkija kirjoitti:

ainakin tälle palstalle.
        Pistin itsekin tuonne "WinMX jumittaa" jotain tarinaa, en ollut ihan varma oliko Doe ihan vakavissaan, mutta ajattelin tätä palstaa ja ajatusta siitä että jos kysyy jotain tai yleensä heittää jonkun ajatuksen niin vastaus voi olla mitä vaan taivaan ja maan väliltä, joskus jopa kuusta. Luulen että tässä osastossa hyvän maun rajapyykkiä on väkisin työnnetty hieman kauemmaksi, onkohan se niin?

Kaikista palstoista todennäköisesti monipuolisin sen suhteen mitä tänne kirjoitetaan ja asiallisestikin otetaan kantaa kun joku kysyy apua, eikä kysymystä siirretä heti jonnekin palstalle jolle yleensä se kuuluisi. Siellä kun vastaustakin saa odottaa kauan usein. Täällä saa sekä oikein asia vastauksia ja mukavaa huumorimieltä joku tuikkaa väliin, siinä huuhaan salaisuus luulisin. Mitä itseolet mieltä?

• yksitypy evk
        Kuunkulkija kirjoitti:

ainakin tälle palstalle.

Illalla kun ehdin koneelle, pyydän Häirikköä laittamaan uudelleen ne jutut esiin :=))))
        Nyt on typyllä kiusihenki päällä :=))))
        Sitten näet sinäkin, ettei niissä mitään ihmettä ollut. Typystäkin saattaa tulla ehkä punkkutypy :=))))))

• Kuunkulkija
        yksitypy evk kirjoitti:

Illalla kun ehdin koneelle, pyydän Häirikköä laittamaan uudelleen ne jutut esiin :=))))
        Nyt on typyllä kiusihenki päällä :=))))
        Sitten näet sinäkin, ettei niissä mitään ihmettä ollut. Typystäkin saattaa tulla ehkä punkkutypy :=))))))

kuin aron hiljainen tuuli kuunvalossa monitorin äärellä herkkänä kuin keskikokoinen orava kuuntelemassa. Jos risahduskin kuuluu....

• Kuunkulkija
        LonesomeMan kirjoitti:

Kaikista palstoista todennäköisesti monipuolisin sen suhteen mitä tänne kirjoitetaan ja asiallisestikin otetaan kantaa kun joku kysyy apua, eikä kysymystä siirretä heti jonnekin palstalle jolle yleensä se kuuluisi. Siellä kun vastaustakin saa odottaa kauan usein. Täällä saa sekä oikein asia vastauksia ja mukavaa huumorimieltä joku tuikkaa väliin, siinä huuhaan salaisuus luulisin. Mitä itseolet mieltä?

minua tässä viehättää juuri tuo absurdi maailma elävien ihmisten kanssa ja mahdollisuus vaikuttaa tuon maailman muotoutumiseen. En kirjoittele paljon muualle ja silloin tällöin kun on hetki hengähdysaikaa katselen läpi viestit jos olisi jotain hauskaa tullut.
        Porukka täällä on kyllä aivan mahtavaa.
        Tuon vakavamielisen avun kyseleminen voisi olla laajeneva "sektori". Itsekin voisin olla varmaan avuksi monessa teknisessä pulmassa.

• LonesomeMan
        Kuunkulkija kirjoitti:

minua tässä viehättää juuri tuo absurdi maailma elävien ihmisten kanssa ja mahdollisuus vaikuttaa tuon maailman muotoutumiseen. En kirjoittele paljon muualle ja silloin tällöin kun on hetki hengähdysaikaa katselen läpi viestit jos olisi jotain hauskaa tullut.
        Porukka täällä on kyllä aivan mahtavaa.
        Tuon vakavamielisen avun kyseleminen voisi olla laajeneva "sektori". Itsekin voisin olla varmaan avuksi monessa teknisessä pulmassa.

Kyllä sitä aina ryntää antamaan apua kun joku eksyy tälle palstalle neuvoja kyselemään ja vaan on jotain millälailla voi apua ja vinkkejä antaa :)

• Kuunkulkija
        LonesomeMan kirjoitti:

Kyllä sitä aina ryntää antamaan apua kun joku eksyy tälle palstalle neuvoja kyselemään ja vaan on jotain millälailla voi apua ja vinkkejä antaa :)

ammattiaudio kokonaisuudessaan äänityksineen ja vähän kotijuttuja sekä videopuoli auttavasti hallinnassa. Ja joitain muita alueita kuten jäähdytyslaitteet. Jos voi jeesata niin hyvä. Ei vaan kovin usein ehdi olemaan täällä mutta monasti avuntarvitsijalla ei ole hengenhätä.

Nyt on mentävä tekemaan taas jotain.

Hyvät päivänjatkot!

• LonesomeMan
        Kuunkulkija kirjoitti:

ammattiaudio kokonaisuudessaan äänityksineen ja vähän kotijuttuja sekä videopuoli auttavasti hallinnassa. Ja joitain muita alueita kuten jäähdytyslaitteet. Jos voi jeesata niin hyvä. Ei vaan kovin usein ehdi olemaan täällä mutta monasti avuntarvitsijalla ei ole hengenhätä.

Nyt on mentävä tekemaan taas jotain.

Hyvät päivänjatkot!

Otetaan hihasta kiinni rohkeasti kun tavataan. Kiitos, hyvät päivänjatkot myös =)

• viestit oli

ihan hauskoja.Välttämättä tämä ei kuitenkaan korvannut niille oikeasti kiusatuille aikaisempia solvauksia.Ainakin Upsideria ja ymmärtääkseni myös Ex eriä tuo samainen häirikkö on kiusannut.

Sen vuoksi ei oikeastaan ole oikein että tuota samaista häirikköä aletaan nyt suosimaan ja nostattamaan jalustalle....

Eilisissä viesteissä ei juu ollut mittään pahaa,en tosin kaikkia ihan lukenut.

• UPCIDER

Tollainen "ketju-häirikkö"
        paremminki se lisää vipinää
        keskusteluihin. :))
        Eilinen oli siis ihan mahtavaa
        hupia, tulis vaan vieläkin :))
        Laulun sanoissakin sanotaan.

"Suuttumaa et sä mua saa
        suuttumaan et saa mua milloinkaan"

• LonesomeMan

varmastikaan ollut sama häirikkö, sen huomasi lukiessaan hänen vastauksiaan yleensä. Häirikkö voisi rekata nimimerkkinsä niin silloin todellinen häirikkö ei voisi hänen piikkiinsä laittaa mahdollisia uusia häiriköintejään ja kiusaamista.

• LonesomeMan
        UPCIDER kirjoitti:

Tollainen "ketju-häirikkö"
        paremminki se lisää vipinää
        keskusteluihin. :))
        Eilinen oli siis ihan mahtavaa
        hupia, tulis vaan vieläkin :))
        Laulun sanoissakin sanotaan.

"Suuttumaa et sä mua saa
        suuttumaan et saa mua milloinkaan"

Tässä sitä jo uusia kujeita suunnitellaan, vai mitä?? ;)

• UPCIDER
        LonesomeMan kirjoitti:

varmastikaan ollut sama häirikkö, sen huomasi lukiessaan hänen vastauksiaan yleensä. Häirikkö voisi rekata nimimerkkinsä niin silloin todellinen häirikkö ei voisi hänen piikkiinsä laittaa mahdollisia uusia häiriköintejään ja kiusaamista.

Olihan ne kyllä fiksumpia
        kuin se eräs häiriköijä :))

• sweet_lemon
        LonesomeMan kirjoitti:

Tässä sitä jo uusia kujeita suunnitellaan, vai mitä?? ;)

mites se kaatopaikka toimii? Voitko laittaa vielä linkin sinne, kun pääsi jo hukkumaan? Pitääkö olla MSN tunnus, että pääsee kirjottelemaan tms.

• yksitypy evk

kerran leimattu aina leimattu???
        Onkohan edes sama ihminen kyseessä, ja jos onkin hänellä on myös oikeus kirjoittaa huuhaalle.
        Tietenkin toivon että juttunsa olis vähemmän kiusaavia, kuten eilen :=)))))
        Ihmisiä ollaan kaikki. Ja kaikilla oikeus kirjoitella tänne :=)))

• LonesomeMan
        sweet_lemon kirjoitti:

mites se kaatopaikka toimii? Voitko laittaa vielä linkin sinne, kun pääsi jo hukkumaan? Pitääkö olla MSN tunnus, että pääsee kirjottelemaan tms.

http://groups.msn.com/HuuhaanKaatopaikka

Mieluummin msn tunnuksella jäseneksi, sinne vaan! En muuten tiedä onnistuuko muuten!! Kokeiles ja kerro mullekin. Eikä mese osote siellä näy edes mulle jos haluu sen piilottaa, joten rohkeesti mukaan.

• sweet_lemon
        LonesomeMan kirjoitti:

http://groups.msn.com/HuuhaanKaatopaikka

Mieluummin msn tunnuksella jäseneksi, sinne vaan! En muuten tiedä onnistuuko muuten!! Kokeiles ja kerro mullekin. Eikä mese osote siellä näy edes mulle jos haluu sen piilottaa, joten rohkeesti mukaan.

siellähän oli kovasti juttua :) Hankin varmaan jossain välissä tuon mese tunnuksenkin, täytyy nyt panna talteen tuo linkki :)

• LonesomeMan
        sweet_lemon kirjoitti:

siellähän oli kovasti juttua :) Hankin varmaan jossain välissä tuon mese tunnuksenkin, täytyy nyt panna talteen tuo linkki :)

olla ettei sinne pääse suomi osotteella. Kokeillan tehdä mukava paikka sinne. Jäsenyys kannattaa ;) oho mainosta :)

• On.

Kaikenkaikkiaan hoitanut hommansa mallikelpoisesti ja oikeudenmukaisesti.
      Hatun nosto sefulle*.
      *nostaa hattua*
      Jatka samaan malliin.
      Ja olen samaa mieltä erään tässä ketjussa kirjoittaneen kanssa, että häiriköitä ei kannata nostaa millekään jalustalle.
      :)

• ykköskolli evk

Sheriffi* aloituksen.
        Ajattelin ensin, etten laita nimimerkkiä.
        Mutta rehellinen kun olen, niin laitan kuitenkin tähän alle.
        Hyvästä työstä kuuluu mielestäni tunnustus sefulle*
        :-)))***

• quistis

Hemmetti ei kyllä silloin poistettu,kun OIKEA häirikkö veti Quuta lättyyn:o/ Voihan...Vähän kyllä huolestuttaa...Onks meillä ihmisillä madaltunut toleranssi huumoriin..hauskoihin juttuihin...Itselleen nauramiseen...Ollaanks me niin nättinokkaisia..Hemmetin surullista:o(

• että sen harvan kerran, kun osoitat viestisi minulle - se ketju kerää lukijoita huomattavan paljon?

Niin tässäkin ketjussa käynee, vaikka tuossa välissä on toki muutakin juttua?

No - tästä huijauksesta tietenkin, joka meni täydestä jopa niin, että joku kirjoitti "Kehitysideat&tuki/Keskustelu"-osastolle copypaste-kyselyn, että onko tällainen laillista?

Arvatkaa kaikki, kuka nauroi (melkein) kuollakseen luettuaan sen?

Tarkoitan tietenkin tätä ketjua, jossa todella huumoria viljeltiin - mielestäni:

- http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=122&conference=550&posting=22000000010574373

Jos nauru todella pidentää ikää, niin tuon ketjun ansiosta en kait kuole koskaan..........!!!

Terveisin, MM.

• yksitypy evk

hauskaahan täytyy ollakin :=))))
        Ja eikös meillä ollutkin MM aika hauska reissu :=))))
        Mutta ei kuitenkaan paljasteta kaikkea. Jotain salaisuuksiakin täytyy jäädä :=))))
        Brunettikin ehkä vielä luulee että minä ja sinä ollaan sama henkilö. Mutta totuutta ei kerrota. Eihän? :=)))))

• quistis

Ton huijauksen mä missasin täysin...;o)))
        Mysteerit kiehtovat ihmisien mieliä....monien...kai..??

• yksitypy evk kirjoitti:

Mutta ei kuitenkaan paljasteta kaikkea. Jotain salaisuuksiakin täytyy jäädä :=))))
        Brunettikin ehkä vielä luulee että minä ja sinä ollaan sama henkilö. Mutta totuutta ei kerrota. Eihän? :=)))))

ja minun huuleni ovat sinetöidyt....

>Mutta totuutta ei kerrota. Eihän? :=)))))<

- ei kerrota, ei, ja sitäpaitsi "The truth is out there".......

T. MM.

Ööööööö....en luule en.......*valehtelee.....*...
        noh en luule....Mutta tuo oli hauska ketju....
        Tuli siitä hymy huulille ja makiat naurut...heh...=:0)))))))

• olisi

ehkä sen takia kun olet sentään seriffi ja typy on niitä harvoja joille vastaat

• yksitypy evk
        BBrunetti kirjoitti:

Ööööööö....en luule en.......*valehtelee.....*...
        noh en luule....Mutta tuo oli hauska ketju....
        Tuli siitä hymy huulille ja makiat naurut...heh...=:0)))))))

että et luule mitään.
        Minä en tosiaankaan ole sefu *valehtelee*
        Siis en ole :=)))))

että et luule mitään.
        Minä en tosiaankaan ole sefu *valehtelee*
        Siis en ole :=)))))

jaaha....Yrität saada mun aivot taas miettimään...Mutta tällä kertaa ei tehoo....heitin näet ne narikkaan.....=:8))))))*huijaa*

• yksitypy evk
        BBrunetti kirjoitti:

jaaha....Yrität saada mun aivot taas miettimään...Mutta tällä kertaa ei tehoo....heitin näet ne narikkaan.....=:8))))))*huijaa*

olleet narikassa jo aika päiviä sitten.
        Ja siellä saa pysyäkin. Paljon kivempi kun ei tarvi ajatella mitään :=)))))

• varsinaisia tiukkapipoja

tiukkapipoisin on tuo itse seriffi valitettavasti

• yksitypy evk

kyllä ihan alleviivais. Luulen että suurin osa poistoista johtuu siitä, että joku huuhaalainen lähettää sefulle poistamispyynnön, kuten tapahtui eilenkin :=)))))

• alas

• yksitypy evk
        alas kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=122&conference=550&posting=22000000011127754

Ehkä sen puoleen muuttunut, että aika paljon henkilökohtaisia juttuja täällä kirjoitellaan entisaikojen huuhaameininkiin verrattuna.
        Ehkä enemmän kaipais huuhaa mielikuvitusjuttuja.
        Itsekin joskus huomaa ettei mielikuvitus tahdo lentää sitten millään. Ehkä täytyis pitää välillä taukoa, ettei menis sellaseks väkisin kirjoittamiseksi :=)))))))

• yksitypy evk

paas kattoin ne eiliset jutut uudemman kerran, että huuhaalaiset ehtivät nähdä ne sun juttus, jos vaan viitsit vielä vaivaa nähdä :=))))))

• Ei häirikkö

Laajaan hakuun, hakusanaksi punkku*
        Ja haku nimimerkillä yksitypy.
        Oleppa hyvä.

http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&advanced=1&all_words=punkku*&some_words=&exclude_words=&exact_words=&conference=&poster=yksitypy&sort=relevance&search_interval=fixed_interval&fixed_interval_time=0&sd=01&sm=01&sy=2005&ed=11&em=10&ey=2005&hpp=25

Ps. En ole se eilinen häirikkö.
        Enkä häirikkö ollenkaan. :)

• Ei häirikkö
        Ei häirikkö kirjoitti:

Laajaan hakuun, hakusanaksi punkku*
        Ja haku nimimerkillä yksitypy.
        Oleppa hyvä.

http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&advanced=1&all_words=punkku*&some_words=&exclude_words=&exact_words=&conference=&poster=yksitypy&sort=relevance&search_interval=fixed_interval&fixed_interval_time=0&sd=01&sm=01&sy=2005&ed=11&em=10&ey=2005&hpp=25

Ps. En ole se eilinen häirikkö.
        Enkä häirikkö ollenkaan. :)

http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&advanced=1&all_words=punkku*&some_words=&exclude_words=&exact_words=&conference=&poster=ykstypy&sort=relevance&search_interval=fixed_interval&fixed_interval_time=0&sd=01&sm=01&sy=2005&ed=11&em=10&ey=2005&hpp=25

• lisää

• yksitypy evk

• Ei häirikkö
        yksitypy evk kirjoitti:

riittää :=))))) Kyllähän mä itsekin osaan hakea noita vanhoja juttuja, mut oli eilen niin hyvä, kun Häirikkö oli hakenut vain ne jutut , missä olin maininnut punkku-sanan :=))))
        Se pisti vähän naurattamaan :=))))

1.   Ei punkkua
        ... muilla nimillä sanoa. Viina on viinaa, mutta punkku punkkua, eli viiniä :=))) Siitä talven pakkasilla saa ihanan olon ja posket punaiseks :=))))
        16.7.2005 - kirjoittanut: yksitypy - Lue koko viestiketju
        Huuhaa > Huuhaa

2.   punkkua
        ilman muuta. Miten tuollaista edes kysyt? :=))))
        26.7.2005 - kirjoittanut: yksitypy - Lue koko viestiketju
        Huuhaa > Huuhaa

3.   näin on
        ja nimenomaa punkkua :=)))) Saa elämälleen jatkoaikaa ja pirteyttä. Ai niin.. Huutovedeksi ei punkkua voi kyllä sanoa. Täyteleläinen, pehmeä, hedelmäinen :=)))
        Huuhaa > Huuhaa

4.   oon ollut
        ... koulutuspäiville. Vähän tietenkin tyttöjen kans voidaan punkkua ottaa, mutta ei paljon :=))))))
        3.9.2005 - kirjoittanut: yksitypy - Lue koko viestiketju
        Huuhaa > Huuhaa

5.   Ehditkö jo
        ... En ehtinyt aiemmin vastaamaan sinulle :=((( Mutta punkkua tietenkin. Kyllä ajattelin juoda tänä iltana vähän punkkua illan ratoksi :=)) Ilmoita, jos et minulle asti hakenut, niin tiedän käydä itse kaupassa :=))))
        9.9.2005 - kirjoittanut: yksitypy evk - Lue koko viestiketju
        Huuhaa > Huuhaa

6.   En usko
        että siellä punkkua on edes tarjolla. Boolia, olutta ja siideriä ehkä :=((( Eihän siinä hätää oliskaan jos punkkua tarjoiltas. Sitä terveysjuomaahan mielellään pari lasia ottais. Panee poskille sievän punan, eikä tarvi poskipunaa :=))))
        7.7.2005 - kirjoittanut: yksitypy - Lue koko viestiketju
        Huuhaa > Huuhaa

7.   niinpä
        varmaan asuisin. Mutta sitä öylättiä en kyllä välittäis ottaa. Antaisko ne mulle sen sijaan kaks hörppyä punkkua? :=))))
        12.8.2005 - kirjoittanut: yksitypy - Lue koko viestiketju
        Huuhaa > Huuhaa

8.   oliskin
        ruokatunnilla pari lasia punkkua, niin työtkin sujuis laulellen :=))) Mutta se on täällä suomessa sellaista :=(((
        4.7.2005 - kirjoittanut: yksitypy evk - Lue koko viestiketju
        Huuhaa > Huuhaa

9.   minä ottaisin
        ... kunnon sänngyn(jossa kestävä jousitus) patjoineen, punkkua paljon ja kitaran :=)))))
        Huuhaa > Huuhaa

10.   tietenkin
        ... valkkaria :=)) Vaikka minä ehkä joisin niidenkin kans punkkua, kun en valkkarista tykkää.
        Huuhaa > Huuhaa

11.   Vai sekainen
        ... taitaa olla tää typy sekaisenpi :=)) Tässä olen nyt punkkua naukkaillut ja tuon Nylkysen synttäreitä viettänyt :=)) Mitä sinulle kuuluu? Ei ollakaan pitään aikaan huhuiltu :=))))
        5.8.2005 - kirjoittanut: yksitypy - Lue koko viestiketju
        Huuhaa > Huuhaa

12.   ens perjantaina
        otankin taas punkkua, kun mulla karaoke-ilta kotona ja tulee ystäviä kylään. Juotetaan myös kyllä häirikkökin humalaan :=))))) Hyvät yöt sinulle. Kyllä säkin saat vielä häiriköltä tekstiä. Oliskohan se kahvitauko :=))))))))))
        10.10.2005 - kirjoittanut: yksitypy evk - Lue koko viestiketju
        Huuhaa > Huuhaa

13.   toi vesi
        oli kyllä ihan hyvä huomio. Eihän sitä voi pelkkää punkkua tai kaljaa juoda koko aikaa. Elimistö kuivuu. Olishan se kiva sellainen vuohikin siellä, että sais lämmintä maitoa aina kun tarvii :=))))
        Huuhaa > Huuhaa

14.   se kannattaa tehdä
        mulla on joka huoneessa eri värit. Tuskin enää ongelmaa minkä väristä juomaa ostaa. Nyt olen punkun punaisessa huoneessa kun juon punkkua. Seuraavan kerran jos olutta juon olen siellä keltaisessa paviljongissa :=)))))
        8.10.2005 - kirjoittanut: yksitypy - Lue koko viestiketju
        Huuhaa > Huuhaa

15.   ei ehkä
        ... palaa, niin avot. Sokeritasapaino säilyy. Nimittäin jos punkkua on juonut. Makeat juomat on eri asia :=)))
        24.9.2005 - kirjoittanut: yksitypy - Lue koko viestiketju
        Huuhaa > Huuhaa

16.   Kippistä ypoyksin ja Swan
        otetaan taas :=))) Muttei ainakaan punkkua ihan pohjanmaan kautta :=)))
        Huuhaa > Huuhaa

17.   Eijarinasta
        ... hänelläkin terveet elämäntavat? Samoin kuin minulla. Että punkkua juo. Minä kyllä nyt vähän siideriä juon :=))))
        Huuhaa > Huuhaa

18.   voi SY
        nyt kyllä punkkua haluaisin. Itse join just viimeisen kulauksen. Lähetä mulle vaikka kirjekyyhkysen mukana yks pikari kerrallaan :=)) Loppui nimittäin kesken iltaa :=)))
        9.9.2005 - kirjoittanut: yksitypy - Lue koko viestiketju
        Huuhaa > Huuhaa

19.   itse en ainakaan
        ...sais tätä elämää, jos ei väliin sais nauraa, juoda punkkua, laulaa ja.... No enpä sano tuota viimeistä, ettei syytetä hävittömistä puheista taas :=)))) Täällä on kyllä aika paljon eriluontoisia ihmisiä mitä olen seurannut. Mutta sehän on elämän rikkaus, jos vaan hyväkyttäis kaikki toisemme. Voitais...
        Ikäryhmät > 50

20.   jos noista
        ... että sokeritasapaino säilyy. Mieluiten nautiskelen punkkua ja väliin vaikka anasmehua, joka poistaa nesteitä :=))
        17.9.2005 - kirjoittanut: yksitypy - Lue koko viestiketju
        Ajanviete > Kahvikeskustelut

21.   vai kirkkoon :=))
        ... kirkossa käynti mun luonteelle sopivaa? :=)) Tässä otin punkkua lasillisen. Puoli pulloa jäljellä. Täytyy juoda pois, ettei menen pilalle. Enhän minä muuten :=)))
        10.9.2005 - kirjoittanut: yksitypy evk - Lue koko viestiketju
        Huuhaa > Huuhaa

22.   Mitä mieltä
        ... kahvia vaan rooibos-teetä. Mutta näin illalla olis lasi punkkua paikallaan. Laittais veret kietään :=)))))
        28.6.2005 - kirjoittanut: yksitypy - Lue koko viestiketju
        Huuhaa > Huuhaa

23.   Hei ER
        ... iltana :=)) ainakin kymmeneen. Tai niin kauan kun punkkua riittää :=))))
        Huuhaa > Huuhaa

24.   olen kerran
        ... C,B,D vitamiiniä. Kalsiumia myös, kun en juo maitoa. Ja punkkua silloin tällöin lasillisen :=)))) 5 pilleriä joka aamu :=))
        25.9.2005 - kirjoittanut: yksitypy - Lue koko viestiketju
        Huuhaa > Huuhaa

25.   Minä en nyt
        miestä kaipaa koko viikonloppuna :=))) Tuota punkkua maistoin toisen kerran ja ei se nyt oikeestaan niin kamalasti etikalle maistu, ettei sitä vois juoda :=)))))
        30.9.2005 - kirjoittanut: yksitypy - Lue koko viestiketju
        Huuhaa > Huuhaa

26.   :=))))
        ... eino moinen. Mutta ponua en ole ottanut nyt, vaikka punkkua joskus lipitänkin :=))) Muuten vain tällainen syntymähullu. Minä muuten olenkin tulossa Kajjaaniin päin ens viikonloppuna. Kajjaanissa, varsinkin Sotkamossa on hienot maisemat :=)))
        25.7.2005 - kirjoittanut: yksitypy - Lue koko viestiketju
        Ikäryhmät > 50

27.   Tämä on
        Chileläistä halpaa punkkua. Cecilia nimeltään. Parempiakin ole juonut, mutta ei usein raski kovin kallista ostaa :=))) Ehkä ei sovi huuaalle, mutta olen sen verran ateisti luonne, että uskon "jumalan" olevan jokaisessa meissä itsessämme. Omassa sielussamme....
        Huuhaa > Huuhaa

28.   piti käydä
        ... istun kuin tatti, kunnes käyn nukkumaan :=)))) Ei punkkua, eikä muitakaan alkomahoolituotteita vähään aikaan. Kohtuus kaikessa :=)))))
        30.7.2005 - kirjoittanut: yksitypy - Lue koko viestiketju
        Huuhaa > Huuhaa

29.   Vai leukalihakset
        ettet antza vaan olis katteellinen :=))) Sillä oli joka lihas ihan oikeessa paikassa. Ja jämäkätkin vielä oli. Ei ollut kuule mikään velttolihainen mies :=))) En tiedä tuota punkkua. En taida viittiä lähtä hakeen sitä, kun niin laiskottaa :=(((
        Huuhaa > Huuhaa

30.   no eihän sitä
        ... unohtanut salasanaa. Ainakaan vielä, kun eka pikari punkkua menossa :=))) Jaa että Ben on taas lähdössä tanssahtelemaan. Tuu hakeen minutkin mukaan. Voisin viedä sinua ja näyttää miten tangoa mennään :=)))
        23.9.2005 - kirjoittanut: yksitypy - Lue koko viestiketju
        Huuhaa > Huuhaa

31.   Oikeassa olet
        mutta kun olen päättänyt, etten punkkua juo, niin ei auta vaikka haluttaakin. Ei yhtään putellia ole edes jemmassa missään :=((((
        7.10.2005 - kirjoittanut: yksitypy - Lue koko viestiketju
        Huuhaa > Huuhaa

32.   OK...
        Nauti sä sitten kahvia, mä en juo muuten koskaan kahvia. Ainoastaan rooibos-teetä :=))) Mutta nyt punkkua.
        Huuhaa > Huuhaa

33.   Siis mihin
        ... riimitys päällä, kuten varmaan huomaatkin :=))) No punkkua tässä olen hiven nauttinut :=)))
        Huuhaa > Huuhaa

34.   Nyt huuhaillaan :=))
        ... jotta värielämys olis täydellinen, oli pakko ostaa myös punkkua pullo :=))) Sointuvat värit tosi hyvin yhteen. Ja tämä punkkupullo ei ehdi muuttua etikaks. Se on varma. Joten se siitä raittiuskerhosta. Ihminen on erehtyväinen :=))))) Luovutan ohjakset siis Rahtarille :=)))
        8.10.2005 - kirjoittanut: yksitypy -
        Huuhaa > Huuhaa

35.   sanoisin
        tuohon kokemuksen syvällä rintaäänellä, että pikku, Huom! pikkuhiprakassa ( esim.pari lasia punkkua) syntyy erittäin hyvä proffiili. Siinä voi kertoa just sopivan rehellisesti kaikki itsestään. Mutta jos liikaa otat, niin silloin on vaarana että laitat...
        30.6.2005 - kirjoittanut: yksitypy evk - Lue koko viestiketju
        Huuhaa > Huuhaa

36.   en ole ehdoton
        missään :=))) Mutta ei ollut nyt punkkua yhtään kotona, enkä jaksanut käydä ostamassa. Ruoan kans tossa iltapäivällä join yhden oluen. Pukkuahan voi ottaa vaikka joka päivä sen pari lasia. Sehän on terveellistä. :=)))) Entäs miten Perskuti? Onko punkkulasi kädessä? Sinä olit näköjään...
        Huuhaa > Huuhaa

37.   helpottiko
        ... ihanaa itsesavustettua lohta. Voisitko lipittää sitä punkkua vähän hiljaisenpaan tahtiin. Sulla on näköjään mennyt jo päähän se. Eikös se pari lasia ollut soveliasta? :=))))
        Huuhaa > Huuhaa

38.   Voitko
        juoda valkkaria ja punkkua sekaisin. Tai siis samana iltana? Minä kyllä aamulla oksentaisin jos joisin. Eilen Nylkysen synttäreitä juhliessa meni punkkupullo, mutta ei olis mennyt yhtään enempää. Nyt kävin vaan kolme siideriä kaupasta. Sopiva annos minulle. Sen verran...
        6.8.2005 - kirjoittanut: yksitypy - Lue koko viestiketju
        Huuhaa > Huuhaa

39.   minä ainakin
        tulen :=)) Jos annat sitä punkkua aimo tujauksen kun tulen ehtoolliselle :=)))
        Huuhaa > Huuhaa

40.   Työn Orja
        ... töihin. Pitää edelleen paikkansa. Olinkohan juonut punkkua vähän enemmän kuin terveyden kannalta olis tärkeää, kun en muista noita juttuja :=))))
        29.6.2005 - kirjoittanut: yksitypy - Lue koko viestiketju
        Huuhaa > Huuhaa

41.   Ihana reissu :=))))
        ... :=))) Illat karaoken ja tanssin merkeissä. Syötiin, juotiin punkkua ja vähän muutakin (siis juotiin) Nyt tulee paljastus: En nähnyt lainkaan Man of Mysteryä :=((( Ei tullutkaan laivaan. Petti kehveli minut. Oli vain tyytyminen kurssitovereihin, jotka olivat naisia kaikki. Itseasiassa...
        17.9.2005 - kirjoittanut: yksitypy -
        Huuhaa > Huuhaa

42.   Aivan hämilläni
        kyllä olen???? Eihän mun galleriasivulla mun synttäripäivää näy??? Mitäs te höpisette??? Kuka on tämä varatartzan oikein?? Ehkä joskus täällä tullut mainittua asiasta. Varmaan olen silloin juonut pari lasia punkkua. Kiitos oikein paljon onnitteluista...
        31.7.2005 - kirjoittanut: yksitypy -
        Huuhaa > Huuhaa

43.   Hello everybody!!
        Saakuti rallaa sanon minä :=))) Oli hyvät Venetsialaiset. Tosi hauskaa kuin tytöillä pitää ollakin. Tässä kotiintulomatkajuomaksi otettiin WSOP:n konjakkia( ei ollut punkkua) ja huomenna olis töihin meno. Tapasin Pereskutin ja oli puhe, että olisin...
        28.8.2005 - kirjoittanut: yksitypy -
        Huuhaa > Huuhaa

44.   Ilman muuta :=))
        .... Oletko nyt grillauskunnossa? Minulla vielä vähän punkkua jäljellä :=)))
        Huuhaa > Huuhaa

Ai näin vai?

• yksitypy evk
        Ei häirikkö kirjoitti:

1.   Ei punkkua
        ... muilla nimillä sanoa. Viina on viinaa, mutta punkku punkkua, eli viiniä :=))) Siitä talven pakkasilla saa ihanan olon ja posket punaiseks :=))))
        Huuhaa > Huuhaa

2.   punkkua
        ilman muuta. Miten tuollaista edes kysyt? :=))))
        Huuhaa > Huuhaa

3.   näin on
        ja nimenomaa punkkua :=)))) Saa elämälleen jatkoaikaa ja pirteyttä. Ai niin.. Huutovedeksi ei punkkua voi kyllä sanoa. Täyteleläinen, pehmeä, hedelmäinen :=)))
        Huuhaa > Huuhaa

4.   oon ollut
        ... koulutuspäiville. Vähän tietenkin tyttöjen kans voidaan punkkua ottaa, mutta ei paljon :=))))))
        Huuhaa > Huuhaa

5.   Ehditkö jo
        ... En ehtinyt aiemmin vastaamaan sinulle :=((( Mutta punkkua tietenkin. Kyllä ajattelin juoda tänä iltana vähän punkkua illan ratoksi :=)) Ilmoita, jos et minulle asti hakenut, niin tiedän käydä itse kaupassa :=))))
        9.9.2005 - kirjoittanut: yksitypy evk - Lue koko viestiketju
        Huuhaa > Huuhaa

6.   En usko
        että siellä punkkua on edes tarjolla. Boolia, olutta ja siideriä ehkä :=((( Eihän siinä hätää oliskaan jos punkkua tarjoiltas. Sitä terveysjuomaahan mielellään pari lasia ottais. Panee poskille sievän punan, eikä tarvi poskipunaa :=))))
        7.7.2005 - kirjoittanut: yksitypy - Lue koko viestiketju
        Huuhaa > Huuhaa

7.   niinpä
        varmaan asuisin. Mutta sitä öylättiä en kyllä välittäis ottaa. Antaisko ne mulle sen sijaan kaks hörppyä punkkua? :=))))
        Huuhaa > Huuhaa

8.   oliskin
        ruokatunnilla pari lasia punkkua, niin työtkin sujuis laulellen :=))) Mutta se on täällä suomessa sellaista :=(((
        4.7.2005 - kirjoittanut: yksitypy evk - Lue koko viestiketju
        Huuhaa > Huuhaa

9.   minä ottaisin
        ... kunnon sänngyn(jossa kestävä jousitus) patjoineen, punkkua paljon ja kitaran :=)))))
        Huuhaa > Huuhaa

10.   tietenkin
        ... valkkaria :=)) Vaikka minä ehkä joisin niidenkin kans punkkua, kun en valkkarista tykkää.
        Huuhaa > Huuhaa

11.   Vai sekainen
        ... taitaa olla tää typy sekaisenpi :=)) Tässä olen nyt punkkua naukkaillut ja tuon Nylkysen synttäreitä viettänyt :=)) Mitä sinulle kuuluu? Ei ollakaan pitään aikaan huhuiltu :=))))
        Huuhaa > Huuhaa

12.   ens perjantaina
        otankin taas punkkua, kun mulla karaoke-ilta kotona ja tulee ystäviä kylään. Juotetaan myös kyllä häirikkökin humalaan :=))))) Hyvät yöt sinulle. Kyllä säkin saat vielä häiriköltä tekstiä. Oliskohan se kahvitauko :=))))))))))
        10.10.2005 - kirjoittanut: yksitypy evk - Lue koko viestiketju
        Huuhaa > Huuhaa

13.   toi vesi
        oli kyllä ihan hyvä huomio. Eihän sitä voi pelkkää punkkua tai kaljaa juoda koko aikaa. Elimistö kuivuu. Olishan se kiva sellainen vuohikin siellä, että sais lämmintä maitoa aina kun tarvii :=))))
        Huuhaa > Huuhaa

14.   se kannattaa tehdä
        mulla on joka huoneessa eri värit. Tuskin enää ongelmaa minkä väristä juomaa ostaa. Nyt olen punkun punaisessa huoneessa kun juon punkkua. Seuraavan kerran jos olutta juon olen siellä keltaisessa paviljongissa :=)))))
        Huuhaa > Huuhaa

15.   ei ehkä
        ... palaa, niin avot. Sokeritasapaino säilyy. Nimittäin jos punkkua on juonut. Makeat juomat on eri asia :=)))
        24.9.2005 - kirjoittanut: yksitypy - Lue koko viestiketju
        Huuhaa > Huuhaa

16.   Kippistä ypoyksin ja Swan
        otetaan taas :=))) Muttei ainakaan punkkua ihan pohjanmaan kautta :=)))
        Huuhaa > Huuhaa

17.   Eijarinasta
        ... hänelläkin terveet elämäntavat? Samoin kuin minulla. Että punkkua juo. Minä kyllä nyt vähän siideriä juon :=))))
        Huuhaa > Huuhaa

18.   voi SY
        nyt kyllä punkkua haluaisin. Itse join just viimeisen kulauksen. Lähetä mulle vaikka kirjekyyhkysen mukana yks pikari kerrallaan :=)) Loppui nimittäin kesken iltaa :=)))
        Huuhaa > Huuhaa

19.   itse en ainakaan
        ...sais tätä elämää, jos ei väliin sais nauraa, juoda punkkua, laulaa ja.... No enpä sano tuota viimeistä, ettei syytetä hävittömistä puheista taas :=)))) Täällä on kyllä aika paljon eriluontoisia ihmisiä mitä olen seurannut. Mutta sehän on elämän rikkaus, jos vaan hyväkyttäis kaikki toisemme. Voitais...
        Ikäryhmät > 50

20.   jos noista
        ... että sokeritasapaino säilyy. Mieluiten nautiskelen punkkua ja väliin vaikka anasmehua, joka poistaa nesteitä :=))
        17.9.2005 - kirjoittanut: yksitypy - Lue koko viestiketju
        Ajanviete > Kahvikeskustelut

21.   vai kirkkoon :=))
        ... kirkossa käynti mun luonteelle sopivaa? :=)) Tässä otin punkkua lasillisen. Puoli pulloa jäljellä. Täytyy juoda pois, ettei menen pilalle. Enhän minä muuten :=)))
        Huuhaa > Huuhaa

22.   Mitä mieltä
        ... kahvia vaan rooibos-teetä. Mutta näin illalla olis lasi punkkua paikallaan. Laittais veret kietään :=)))))
        28.6.2005 - kirjoittanut: yksitypy - Lue koko viestiketju
        Huuhaa > Huuhaa

23.   Hei ER
        ... iltana :=)) ainakin kymmeneen. Tai niin kauan kun punkkua riittää :=))))
        Huuhaa > Huuhaa

24.   olen kerran
        ... C,B,D vitamiiniä. Kalsiumia myös, kun en juo maitoa. Ja punkkua silloin tällöin lasillisen :=)))) 5 pilleriä joka aamu :=))
        25.9.2005 - kirjoittanut: yksitypy - Lue koko viestiketju
        Huuhaa > Huuhaa

25.   Minä en nyt
        miestä kaipaa koko viikonloppuna :=))) Tuota punkkua maistoin toisen kerran ja ei se nyt oikeestaan niin kamalasti etikalle maistu, ettei sitä vois juoda :=)))))
        Huuhaa > Huuhaa

26.   :=))))
        ... eino moinen. Mutta ponua en ole ottanut nyt, vaikka punkkua joskus lipitänkin :=))) Muuten vain tällainen syntymähullu. Minä muuten olenkin tulossa Kajjaaniin päin ens viikonloppuna. Kajjaanissa, varsinkin Sotkamossa on hienot maisemat :=)))
        25.7.2005 - kirjoittanut: yksitypy - Lue koko viestiketju
        Ikäryhmät > 50

27.   Tämä on
        Chileläistä halpaa punkkua. Cecilia nimeltään. Parempiakin ole juonut, mutta ei usein raski kovin kallista ostaa :=))) Ehkä ei sovi huuaalle, mutta olen sen verran ateisti luonne, että uskon "jumalan" olevan jokaisessa meissä itsessämme. Omassa sielussamme....
        Huuhaa > Huuhaa

28.   piti käydä
        ... istun kuin tatti, kunnes käyn nukkumaan :=)))) Ei punkkua, eikä muitakaan alkomahoolituotteita vähään aikaan. Kohtuus kaikessa :=)))))
        Huuhaa > Huuhaa

29.   Vai leukalihakset
        ettet antza vaan olis katteellinen :=))) Sillä oli joka lihas ihan oikeessa paikassa. Ja jämäkätkin vielä oli. Ei ollut kuule mikään velttolihainen mies :=))) En tiedä tuota punkkua. En taida viittiä lähtä hakeen sitä, kun niin laiskottaa :=(((
        Huuhaa > Huuhaa

30.   no eihän sitä
        ... unohtanut salasanaa. Ainakaan vielä, kun eka pikari punkkua menossa :=))) Jaa että Ben on taas lähdössä tanssahtelemaan. Tuu hakeen minutkin mukaan. Voisin viedä sinua ja näyttää miten tangoa mennään :=)))
        23.9.2005 - kirjoittanut: yksitypy - Lue koko viestiketju
        Huuhaa > Huuhaa

31.   Oikeassa olet
        mutta kun olen päättänyt, etten punkkua juo, niin ei auta vaikka haluttaakin. Ei yhtään putellia ole edes jemmassa missään :=((((
        7.10.2005 - kirjoittanut: yksitypy - Lue koko viestiketju
        Huuhaa > Huuhaa

32.   OK...
        Nauti sä sitten kahvia, mä en juo muuten koskaan kahvia. Ainoastaan rooibos-teetä :=))) Mutta nyt punkkua.
        Huuhaa > Huuhaa

33.   Siis mihin
        ... riimitys päällä, kuten varmaan huomaatkin :=))) No punkkua tässä olen hiven nauttinut :=)))
        Huuhaa > Huuhaa

34.   Nyt huuhaillaan :=))
        ... jotta värielämys olis täydellinen, oli pakko ostaa myös punkkua pullo :=))) Sointuvat värit tosi hyvin yhteen. Ja tämä punkkupullo ei ehdi muuttua etikaks. Se on varma. Joten se siitä raittiuskerhosta. Ihminen on erehtyväinen :=))))) Luovutan ohjakset siis Rahtarille :=)))
        8.10.2005 - kirjoittanut: yksitypy -
        Huuhaa > Huuhaa

35.   sanoisin
        tuohon kokemuksen syvällä rintaäänellä, että pikku, Huom! pikkuhiprakassa ( esim.pari lasia punkkua) syntyy erittäin hyvä proffiili. Siinä voi kertoa just sopivan rehellisesti kaikki itsestään. Mutta jos liikaa otat, niin silloin on vaarana että laitat...
        30.6.2005 - kirjoittanut: yksitypy evk - Lue koko viestiketju
        Huuhaa > Huuhaa

36.   en ole ehdoton
        missään :=))) Mutta ei ollut nyt punkkua yhtään kotona, enkä jaksanut käydä ostamassa. Ruoan kans tossa iltapäivällä join yhden oluen. Pukkuahan voi ottaa vaikka joka päivä sen pari lasia. Sehän on terveellistä. :=)))) Entäs miten Perskuti? Onko punkkulasi kädessä? Sinä olit näköjään...
        Huuhaa > Huuhaa

37.   helpottiko
        ... ihanaa itsesavustettua lohta. Voisitko lipittää sitä punkkua vähän hiljaisenpaan tahtiin. Sulla on näköjään mennyt jo päähän se. Eikös se pari lasia ollut soveliasta? :=))))
        Huuhaa > Huuhaa

38.   Voitko
        juoda valkkaria ja punkkua sekaisin. Tai siis samana iltana? Minä kyllä aamulla oksentaisin jos joisin. Eilen Nylkysen synttäreitä juhliessa meni punkkupullo, mutta ei olis mennyt yhtään enempää. Nyt kävin vaan kolme siideriä kaupasta. Sopiva annos minulle. Sen verran...
        6.8.2005 - kirjoittanut: yksitypy - Lue koko viestiketju
        Huuhaa > Huuhaa

39.   minä ainakin
        tulen :=)) Jos annat sitä punkkua aimo tujauksen kun tulen ehtoolliselle :=)))
        Huuhaa > Huuhaa

40.   Työn Orja
        ... töihin. Pitää edelleen paikkansa. Olinkohan juonut punkkua vähän enemmän kuin terveyden kannalta olis tärkeää, kun en muista noita juttuja :=))))
        29.6.2005 - kirjoittanut: yksitypy - Lue koko viestiketju
        Huuhaa > Huuhaa

41.   Ihana reissu :=))))
        ... :=))) Illat karaoken ja tanssin merkeissä. Syötiin, juotiin punkkua ja vähän muutakin (siis juotiin) Nyt tulee paljastus: En nähnyt lainkaan Man of Mysteryä :=((( Ei tullutkaan laivaan. Petti kehveli minut. Oli vain tyytyminen kurssitovereihin, jotka olivat naisia kaikki. Itseasiassa...
        17.9.2005 - kirjoittanut: yksitypy -
        Huuhaa > Huuhaa

42.   Aivan hämilläni
        kyllä olen???? Eihän mun galleriasivulla mun synttäripäivää näy??? Mitäs te höpisette??? Kuka on tämä varatartzan oikein?? Ehkä joskus täällä tullut mainittua asiasta. Varmaan olen silloin juonut pari lasia punkkua. Kiitos oikein paljon onnitteluista...
        31.7.2005 - kirjoittanut: yksitypy -
        Huuhaa > Huuhaa

43.   Hello everybody!!
        Saakuti rallaa sanon minä :=))) Oli hyvät Venetsialaiset. Tosi hauskaa kuin tytöillä pitää ollakin. Tässä kotiintulomatkajuomaksi otettiin WSOP:n konjakkia( ei ollut punkkua) ja huomenna olis töihin meno. Tapasin Pereskutin ja oli puhe, että olisin...
        28.8.2005 - kirjoittanut: yksitypy -
        Huuhaa > Huuhaa

44.   Ilman muuta :=))
        .... Oletko nyt grillauskunnossa? Minulla vielä vähän punkkua jäljellä :=)))
        Huuhaa > Huuhaa

Ai näin vai?

no... Onneks kaikki on vaan huuhaata :=)))
        Enhän minä oikeesti tuota punkkua lipitä noin usein.
        Kuhan vaan olen huuhaalaisille narrannut :=))))

• Ei häirikkö
        yksitypy evk kirjoitti:

no... Onneks kaikki on vaan huuhaata :=)))
        Enhän minä oikeesti tuota punkkua lipitä noin usein.
        Kuhan vaan olen huuhaalaisille narrannut :=))))

Heehe heh heh hee.
        Eihän typy punkusta tykkää yhtään.
        Heh.
        (ei millään pahalla).
        Itsepäs pyysit näitä esille.
        Nuo lisää ja lissää jutut ei ole minun käsialaani.

• yksitypy evk
        Ei häirikkö kirjoitti:

Heehe heh heh hee.
        Eihän typy punkusta tykkää yhtään.
        Heh.
        (ei millään pahalla).
        Itsepäs pyysit näitä esille.
        Nuo lisää ja lissää jutut ei ole minun käsialaani.

se on väliin hyvä katsoa totuutta silmiin :=)))))
        No ei vaiskaan. Mitä nyt joskus kerran kuussa lasillisen otan :=))))
        Eihän haittaa. Terveyttä yritän edistää vaan :=)))

• Ei häirikkö
        yksitypy evk kirjoitti:

se on väliin hyvä katsoa totuutta silmiin :=)))))
        No ei vaiskaan. Mitä nyt joskus kerran kuussa lasillisen otan :=))))
        Eihän haittaa. Terveyttä yritän edistää vaan :=)))

Kuinkas monta kuukautta sinun vuodessasi onkaan.
        n.50-->>> vai...?

Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      201
      4281
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      58
      3052
    3. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      89
      1658
    4. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      18
      1296
    5. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      12
      1284
    6. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      8
      1076
    7. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1067
    8. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      48
      1028
    9. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      237
      1024
    10. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      49
      956
    Aihe