Kuka osaa sanoa mikä on aloittelevan/kokeneen ostajan palkkataso? Itse olen Oulun alueella ja pitäisi saada tietää paljonko pyydän hakemuksessani...
Kiitti vinkeistä.
Ostajan palkka
4
23136
Vastaukset
- OSTAJAINEN
En osaa tarkallen ko. alueen palkoista sanoa. Mutta uudellamalla(riippuen tietenkin kaikesta mahdollisesta) nuoren ostajan palkka on n. 1800-2300€.
Iän karttuessa ansiomahdollisuudet nuosevat. Ja vanhemilla kollegoilla palkkat pyörivät siinä 3000€ kieppeillä.
Mutta kuten sanottu. Liian paljon vaikuttavia tekijöitä, joita ei viestistäsi ilmene, on olemassa realistisen arvion antamiseksi. - Pöydän toiselta puolen
Itse toimin hankintapäällikkönä ja palkkasin juuri uuden ostajan porukkaan. Kokemusta oli vähän ja palkka n. 2300. Mutta kokemus vaikuttaa pian. Lisäksi kuvittelisin alkupalkkaa Oulussa hieman korkeammaksi. Mutta varmaan 2000 - 2500 väliin kannattaa ampua, asiaa tarkemmin tuntematta. Aivan liian pieni pyyntö antaa myös negatiivisen kuvan hakijan kyvyistä!
- ostaja
palkkasin meille kokeneen ostajan vuosi sitten hieman alle 4000 kk palkalla, kaveri on jo säästänyt firmalle lähes miljoonan..
näin tämä ala taitaa toimia - jos työ on tilausten faxsausta niin palkka lienee alle 2-tonnia, mutta jos pääset neuvottelemaan sopimuksia ja valitsemaan toimittajia niin palkka on jotain ihan muuta.- minnamaarit
Keskusliikkeillä palkkataso vaihtelee huimasti, Kesko maksaa ostaja-asiantuntijoilleen noin 2000-2400kk, kun Tukon palkkataso huitelee pitkälti yli 4000kk. Mikä mahtaa olla Inexillä palkkaustaso ostajilla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997780- 1075587
- 2754851
- 494773
- 753554
- 502818
- 602521
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412274